quote:Op maandag 9 juli 2007 15:37 schreef Grulez het volgende:
mooie tt
Heb je dat ooit eerder gedaan? Ben daar een beetje huiverig voor. Bij jullie HOOLERS heb ik er nog wel een goed gevoel over, maar daar...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef RayMania het volgende:
Je zou in V&A een oproep kunnen doen, DD.
Ik heb dat nooit gedaan, ben bang om belazerd te worden bij deals met vreemden.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb je dat ooit eerder gedaan? Ben daar een beetje huiverig voor. Bij jullie HOOLERS heb ik er nog wel een goed gevoel over, maar daar...
Precies. Hier in HOOLS zou ik die gok wel nemen, maar elders...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan, ben bang om belazerd te worden bij deals met vreemden.
doe het via tweakers V&A anders..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. Hier in HOOLS zou ik die gok wel nemen, maar elders...
verkeerd bericht gequotequote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Ole het volgende:
Ga je op vakantie in Tongerlo?
de zon begint nu een beetje door te komen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef VoreG het volgende:
Woon ik opeens in een ander land ofzo? Ik hoorde vannacht op de radio en ik las het op het internet dat het ontzettend zou gaan regenen en bliksemen. Er is hier nog geen druppel gevallen en de temperatuur is heerlijk.
Lekker zo'n teamgenoot!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
de zon begint nu een beetje door te komen.
trouwens Steegmans![]()
Er zullen wel heel wat rugnummers van wat ruggen af gehaald gaan worden denk ikquote:Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker zo'n teamgenoot!
Het zullen de belgen weer eens niet zijn![]()
Ja was een beste valpartijquote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zullen wel heel wat rugnummers van wat ruggen af gehaald gaan worden denk ik![]()
beetje regen wel hier vanmiddag, maar de plens/hagelbuien blijven nog uit iddquote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef VoreG het volgende:
Woon ik opeens in een ander land ofzo? Ik hoorde vannacht op de radio en ik las het op het internet dat het ontzettend zou gaan regenen en bliksemen. Er is hier nog geen druppel gevallen en de temperatuur is heerlijk.
hier komt het zonnetje net weer doorquote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf dat ik mijn bed uit ben, ong. 15 uur of zo, schijnt de zon hier
Niet dat ik het nou zo lekker vind vandaag, en bovendien schetteren de vogels ook zo keihard op een dag als vandaag
Man, had je vanmorgen eens hier moeten zijn, stevig onweer met slageregens en hagelquote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef VoreG het volgende:
Hehe. Ik was al bang dat ik door het zeikweer naar huis moest fietsen vanmorgen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Man, had je vanmorgen eens hier moeten zijn, stevig onweer met slageregens en hagel
Maar het is een beetje plaatselijk geloof ik. Je zal straks op het nieuws wel foto's van een wit Rotterdam zien, daar heeft het nogal hard gehageld. Hopelijk moest Feyenoord trainen.
en ik dacht dus: rot op met je zware buien, het is prachtig weer! en ben zonder jas naar buiten gegaanquote:Op maandag 9 juli 2007 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe. Ik was al bang dat ik door het zeikweer naar huis moest fietsen vanmorgen.
Was het gewoon lekker weer met het zonnetje erbij
[afbeelding]
Ja hier gaat het ook nogal losquote:Op maandag 9 juli 2007 18:07 schreef RayMania het volgende:
Wat een noodweer komt hier aan, krijg er gewoon hoofdpijn van.
Hier ook... geen drup gezienquote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef VoreG het volgende:
heb ik weleens gezien, blijft raar, dan heb ik liever wat gezwets erbij. Vooral Nelissen en Smeets waren daar goed in, wist je na een dag alle roddels uit het peloton, tot en met de neefjes van de rennersquote:Op maandag 9 juli 2007 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo interessant zijn die vlakke ritten vanaf het begin ook weer niet. Al mogen ze van mij eens met commentaarloze streams komen. (internet)
De verslaggever heeft de naam Boris Z. ?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:10 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
ANP
Van onze verslagever
Duitsers komen steeds minder naar Nederland. Buiten dat ze onheus worden bejegend is het ook zo dat het er te veel regend.
Het weer was altijd al minder dan in Spanje. Maar het hosen na een regenbui wordt momenteel te veel.
Lederhosen is ok volgens een tourist. Maar steeds regenhosen gaat te ver.
dat ga je wel denken als je naar grammatica kijktquote:Op maandag 9 juli 2007 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De verslaggever heeft de naam Boris Z. ?
OMG dat beest, ik zat hem eraf te vegenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:50 schreef VoreG het volgende:
Hehe. Ik was al bang dat ik door het zeikweer naar huis moest fietsen vanmorgen.
Was het gewoon lekker weer met het zonnetje erbij
[afbeelding]
Krijg je dáár een stijve van danquote:Op maandag 9 juli 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:
oja heerlijke ochtend hier, thee in de zon zitten drinkenen vanaf 13.35 flinke buien en vanaf 14.55 was het weer droof met ff later weer de zon
groeizaam weer
ik dacht eerst dat het 1 of andere kut-flash reclame wasquote:Op maandag 9 juli 2007 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG dat beest, ik zat hem eraf te vegen
dit is best opwindend weer hoorquote:
Dat vraag je niet als getrouwde vrouwquote:
En we weten wat Bluezz absoluut niet is.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vraag je niet als fatsoenlijke getrouwde vrouw
Hehehequote:Op maandag 9 juli 2007 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG dat beest, ik zat hem eraf te vegen
nee die krijg ik vooral van jouquote:
Kijk, die edits, daar kan ik wat meequote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En we weten wat Bluezz absoluut niet is.
Wanneer gaan we nou eens neuken Bluezz ?quote:
Too many details ....quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:23 schreef golfer het volgende:
Zo, de avondhap zit er ook weer in.
Straks na het tourjournaal even een klein dutje doen, anders trek ik het de rest van de avond niet meer.
Die is al ontslagenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat ga je wel denken als je naar grammatica kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |