Jij bent zeker familie van de desbetreffende dokterreceptioniste.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:39 schreef Frollo het volgende:
Idd belachelijk dat niet iedereen 24 uur per dag voor jou klaarstaat.
Als je het zo graag weten wil, ik ben haar man en ze heeft inderdaad moeten smeken om kinderen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:40 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Jij bent zeker familie van de desbetreffende dokterreceptioniste.
Ohja, stel je voor dat ik ineens terminale kanker bleek te hebben en dat ze me met spoed moesten opnemen in het ziekenhuis. Dan kon ik ineens niet meer op vakantiequote:Op maandag 9 juli 2007 11:40 schreef Nielsch het volgende:
Je bent ook wel erg dom bezig als je pas de dag voor vertrek nog langs de dokter wilt gaan, terwijl je dat al veel eerder had kunnen doen. Ik bedoel, je zal die reis niet spontaan hebben gepland. Misschien moet jij maar dood.
Dan had je de afspraak een week eerder gemaakt. Dat kan ook. Krijg godverdomme toch eens een vorm van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid ipv alsmaar te klagen als een of andere kutnederlander.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:41 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ohja, stel je voor dat ik ineens terminale kanker bleek te hebben en dat ze me met spoed moesten opnemen in het ziekenhuis. Dan kon ik ineens niet meer op vakantie.
Wil jij zeggen dat je op de wereld bent voor andere mensen?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:45 schreef ruud.nl het volgende:
TS, je bent een egocentrische lul!
Ik hoop dat je een kutvakantie hebt.![]()
Het is vrij normaal om dat minimaal een dag van te voren te doen. Als ik 's morgens om 8 uur de huisartsenpraktijk bel voor een afspraak, dan is het eerste moment waarop ik terecht kan de volgende dag. De ochtend zit dan ècht al vol.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:45 schreef Shigeru het volgende:
Waar wonen jullie in godsnaam? In mijn hele leven heb ik nog NOOIT een dag van tevoren (of een week) een afspraak bij de dokter gemaakt.
Tja, ik ben niet anders gewend, omdat ik nu eenmaal niet in een geweldig druk gedeelte van de stad woonquote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is vrij normaal om dat minimaal een dag van te voren te doen. Als ik 's morgens om 8 uur de huisartsenpraktijk bel voor een afspraak, dan is het eerste moment waarop ik terecht kan de volgende dag. De ochtend zit dan ècht al vol.
Nee, maar het is niet verboden om je een beetje sociaal te gedragen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je op de wereld bent voor andere mensen?
waar woon jij in godsnaam, urk? waar alleen iemand bij de dokter komt met een SOA?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:45 schreef Shigeru het volgende:
Waar wonen jullie in godsnaam? In mijn hele leven heb ik nog NOOIT een dag van tevoren (of een week) een afspraak bij de dokter gemaakt.
En zoals jullie kunnen lezen (sommigen hebben er echt moeite mee), had ik wel degelijk een afspraak, maar die muts was nog te achterlijk om klok te kunnen lezen
![]()
Klopt, ik heb mijn gescheld ook een beetje aangedikt om mijn OP wat leuker te maken om te lezenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet verboden om je een beetje sociaal te gedragen.![]()
Dat verhaal van dat schelden en middelvingers gelooft volgens mij sowieso al niemandquote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mijn gescheld ook een beetje aangedikt om mijn OP wat leuker te maken om te lezen![]()
Zou er toch eens een belletje moeten gaan rinkelen, denk je ook niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef Shigeru het volgende:
Kut. Ik hoopte eigenlijk dat de mensen hier helemaal los zouden barsten en met allerlei wilde verhalen over domme dokterreceptionisten zouden komen.
Maar nee hoor, ik ben weer de ENIGE die te maken heeft met runderen.
Mja of als je staat te wachten bij de doc en er staan 10 van die trieste rukkers voor je met een verkoudheid..quote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef -XX- het volgende:
Even laten chekken of alles goed is zonder dat je zelf wat voelt te mankeren hebben ze ook liever niet.
Ze hebben met zieke patienten te maken en patienten die iets mankeren of zich niet lekker voelen.
En als er dan mensen opbellen terwijl het al zo druk is met zoiets en er bellen rond die tijd al heel veel met echte serieuzere zaken wil dat nog wel eens als zoete koek genomen worden.![]()
doe ik ook altijd de dag van te voren (ipv weken van te voren) en dan verwacht ik inderdaad dat iedereen voor mij opspringt en alles in orde maak!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef Shigeru het volgende:
Welnu. Om een uitzonderlijke reden, namelijk wegens het vertrek naar een ver land, wilde ik nog snel even een dagje van tevoren naar de dokter, om te checken of alles tip-top in orde was.
Zei ik dat dat zo is? En then again; ik ben hier op de wereld voor mezelf, wat kan mij de rest nu weer schelen. 80% van de bevolking is nog te dom om te schijten.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
2) arrogant om te bedenken dat jij voorang zou hebben op mensen die ziek zijnhave phun
True...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja of als je staat te wachten bij de doc en er staan 10 van die trieste rukkers voor je met een verkoudheid..
No shit Sherlock!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef Shigeru het volgende:
Kut. Ik hoopte eigenlijk dat de mensen hier helemaal los zouden barsten en met allerlei wilde verhalen over domme dokterreceptionisten zouden komen.
ik had haar zonder te schelden veel erger belachelijk gemaakt EN ze had me nog vriendelijk doorgelaten omdat ze het niet eens door had!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef Shigeru het volgende:
Ja, jullie laten je allemaal onder de duim drukken als een receptioniste boos wordt. Dan beginnen jullie in je broek te schijten en begrip te tonen.
Het wordt steeds leukerquote:Op maandag 9 juli 2007 11:54 schreef Shigeru het volgende:
ik ben hier op de wereld voor mezelf, wat kan mij de rest nu weer schelen. 80% van de bevolking is nog te dom om te schijten.
1. Ben je nu geholpen? nee. You lose.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef Shigeru het volgende:
Ja, jullie laten je allemaal onder de duim drukken als een receptioniste boos wordt. Dan beginnen jullie in je broek te schijten en begrip te tonen.
Ik niet.
Aangepakt? Noem je dit serieus aanpakken?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker3 x hoera voor de receptioniste die jou even heeft aangepakt
![]()
Dat werkt dus alleen maar aafrechts.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef Shigeru het volgende:
Ik niet.
Ik ben wel geholpen, maar dat paste natuurlijk niet in de sfeer van de OP en de bedoeling van het topic.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
1. Ben je nu geholpen? nee. You lose.
Nee, jij hebt het ver geschopt zie ik !quote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef Shigeru het volgende:
Ik niet.
averechtsquote:
Mijn katten zijn ook net geholpen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:58 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ik ben wel geholpen, maar dat paste natuurlijk niet in de sfeer van de OP en de bedoeling van het topic.
Ja, want stiekem ben je na haar toespraak met de staart tussen de benen weggerend en heb je daarna nog een uur zitten huilen op de hoek van de straat.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Aangepakt? Noem je dit serieus aanpakken?
Jij hoort zeker bij die 80%
Je hebt me helemaal doorquote:Op maandag 9 juli 2007 11:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, want stiekem ben je na haar toespraak met de staart tussen de benen weggerend en heb je daarna nog een uur zitten huilen op de hoek van de straat.
Nee, maar dat impliceert je gedrag wel, anders had je 2 weken geleden al een afspraak gemaakt. Kennelijk hoor jij bij diezelfde 80%.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:54 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Zei ik dat dat zo is? En then again; ik ben hier op de wereld voor mezelf, wat kan mij de rest nu weer schelen. 80% van de bevolking is nog te dom om te schijten.
dat heb je vanmorgen weer bewezen ja!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:00 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ik heb ook inderdaad zo'n zwakke persoonlijkheid
Moet ik het voor je uitspellen? Ik heb nog NOOIT in mijn leven een dag van tevoren een afspraak hoeven te maken bij de dokter. Dat jullie in uitschotten van dit land wonen waar iedereen dagelijks besmet is met allerlei zooi; daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:00 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Nee, maar dat impliceert je gedrag wel, anders had je 2 weken geleden al een afspraak gemaakt. Kennelijk hoor jij bij diezelfde 80%.
En je egoistische voharding zegt verder genoeg. Je zat fout en bent erop gewezen, deal with it!
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:01 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Moet ik het voor je uitspellen? Ik heb nog NOOIT in mijn leven een dag van tevoren een afspraak hoeven te maken bij de dokter. Dat jullie in uitschotten van dit land wonen waar iedereen dagelijks besmet is met allerlei zooi; daar kan ik niks aan doen.
Wow, daar had ze vast niet van terug.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef Shigeru het volgende:
Ik meld me en ze kijkt me met de volle verbazing aan. "Je had een afspraak om 08:40 hoor." -"Erm, nee, zeker te weten van niet, dat heb ik nog uit zitten leggen...het was 09:00". "Ja, erm, ik heb zelf de afspraak net gemaakt en ik weet zeker dat het 08:40 was." -"Ja, en ik weet zeker dat ik toen zei dat ik niet kon en dat hij verzet werd naar 09:00." "Nou, dan heb je dat volledig verkeerd begrepen." -"Erm, wat nu dan?" "Erm, trek eens even niet zo'n grote bek tegen me open, dan wil ik misschien nog wel even voor je gaan kijken of ik iets voor je kan doen." -"Grote bek, heb je jouw bek wel eens gezien? Het valt mee dat hij niet is uitgescheurd door de vele lullen die je hebt moeten zuigen om jou hier als domme muts te laten zitten in zo'n muf loket. Voel je je nu stoer ofzo, achter dat glas? Ik een grote bek? Donder toch op."
Ook dat was eigenlijk gelogen om jullie te irriteren. Mission accomplished.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:03 schreef Trannellius het volgende:
Dankzij mensen als TS wordt de zorg duurder. Even checken of alles goed zit
Wanneer was je voor het laatst bij de dokter?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:01 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Moet ik het voor je uitspellen? Ik heb nog NOOIT in mijn leven een dag van tevoren een afspraak hoeven te maken bij de dokter. Dat jullie in uitschotten van dit land wonen waar iedereen dagelijks besmet is met allerlei zooi; daar kan ik niks aan doen.
Dudeeeequote:Op maandag 9 juli 2007 12:04 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ook dat was eigenlijk gelogen om jullie te irriteren. Mission accomplished.
Nog eventjes en ik ben niet eens naar de dokter geweest!
Ja, ik spreek het uit als "Eej Er Em." Ik zei tussendoor ook nog heel vaak "lol" "roflcopter" en "lmao".quote:Op maandag 9 juli 2007 12:04 schreef Sok41 het volgende:
Spreek jij dat "erm" ook steeds uit ?
Zelfs in Assen maak je minimaal een dag van tevoren een afspraak.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:01 schreef Shigeru het volgende:
Dat jullie in uitschotten van dit land wonen waar iedereen dagelijks besmet is met allerlei zooi; daar kan ik niks aan doen.
Vee is tegenwoordig ook een zeer besmettelijke factor.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zelfs in Assen maak je minimaal een dag van tevoren een afspraak.
Wie ?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:05 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ja, ik spreek het uit als "Eej Er Em." Ik zei tussendoor ook nog heel vaak "lol" "roflcopter" en "lmao".
mss moet je nu inzien dat jij hier fout zat.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef Shigeru het volgende:
Je zat gewoon bij de vee-artsquote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef Shigeru het volgende:
LEERquote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef Deetch het volgende:
Je hebt nu echter niet gekregen wat je wou (namelijk een afspraak bij de dokter) en toch stap je met een big smile weer de dokterspraktijk uit?
Kortom: Je hebt verloren van een chagrijnige tutmuts en hebt het nog niet door ook.
Wat wil je hier nu mee bereiken?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:37 schreef Shigeru het volgende:
[..]
LEER
VERDOMME
LEZEN
Jullie zijn allemaal zo gigantisch makkelijk om te laten happen!
1. Ik ben wel behandeld.
2. Het schelden is aangedikt.
3. Ik kwam niet voor het 'eventjes checken', maar voor iets anders. En ja, het was zo erg dat ik het hier niet door te melden (:9!)
Zo en kom nu verdomme met die verhalen over domme receptionisten.
En jij zuigt het hele gevalletje uit je duim.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef Shigeru het volgende:
Ik niet.
Hij stond niet voor niets in het "Onzin voor het leven!" gedeelte.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jij zuigt het hele gevalletje uit je duim.
Ah, is dat hetquote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef Shigeru het volgende:
Leuke verhalen om te lezen, omdat ik me verveel?
Kut is dat he als iedereen je afzeikt?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:26 schreef Shigeru het volgende:
Het gemiddelde IQ van de gemiddelde Fokker is blijkbaar wel erg laag :/
Ik heb bijna medelijden met jou. Ook vanwege het feit dat je uit Assen komt.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:38 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb bijna misschien stiekem een beetje medelijden met TS.
Als je je even in zou lezen kwam je er achter dat hij 3/4 van dit topic heeft verzonnen en zo "cool" wil doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:44 schreef Devlinsect het volgende:
Een receptioniste die voor mij afspraken moet maken en tegen mij zegt:
"heb niet zo'n grote BEK".
Die had ik ook een aardig woordje toegesproken. Met de huisarts erbij.
Dat TS verwacht dezelfde ochtend geholpen te worden, hangt af van zijn woonplaats. En het is vakantietijd dus dat zou moeten lukken.
Ik geef TS dus groot gelijk.
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:44 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb bijna medelijden met jou. Ook vanwege het feit dat je uit Assen komt.![]()
Kheb de OP gelezen en wat reacties.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als je je even in zou lezen kwam je er achter dat hij 3/4 van dit topic heeft verzonnen en zo "cool" wil doen.
Dus misschien is het handig je mening aan te passen.
Echt waar?quote:
Eh, nee. Doe anders nog ff wat harder je best!quote:
Ik kan je wel laten huilen... van genotquote:Op maandag 9 juli 2007 14:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh, nee. Doe anders nog ff wat harder je best!
idd want je bent er zelf éénquote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef Shigeru het volgende:
Nee, het is niet in zijn geheel verzonnen. Ik ben naar de dokter geweest en de receptioniste zei inderdaad dat ik mijn grote bek moest houden. De rest heb ik er een beetje omheen geluld om het wat spannender te makenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Kheb de OP gelezen en wat reacties.
![]()
Heeft hij het verzonnen.![]()
[..]
Echt waar?
Wil je dat je gaat huilen?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh, nee. Doe anders nog ff wat harder je best!
Je kunt het niet voor elkaar krijgen, dat wou ik even duidelijk maken.quote:
En zo is het.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is vrij normaal om dat minimaal een dag van te voren te doen. Als ik 's morgens om 8 uur de huisartsenpraktijk bel voor een afspraak, dan is het eerste moment waarop ik terecht kan de volgende dag. De ochtend zit dan ècht al vol.
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:37 schreef Shigeru het volgende:
1. Ik ben wel behandeld.
2. Het schelden is aangedikt.
3. Ik kwam niet voor het 'eventjes checken', maar voor iets anders. En ja, het was zo erg dat ik het hier niet door te melden (:9!)
Zo en kom nu verdomme met die verhalen over domme receptionisten.
Je hebt helemaal gelijk. Ze zijn daar best wel dom. Ik heb er gelukkig geen problemen mee maar ik vind wel dat als je opbelt dat mens gewoon moet doen wat jij wilt want jij ben klant en klant is koning.quote:
De klant die echt "geholpen" moeten worden zijn de koning.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ze zijn daar best wel dom. Ik heb er gelukkig geen problemen mee maar ik vind wel dat als je opbelt dat mens gewoon moet doen wat jij wilt want jij ben klant en klant is koning.
Zoals je zelf ongetwijfeld weet is KLB geen verlengstuk van ONZ. Vraag een modje om je topic terug te gooien of ga je excuses aanbieden aan de arme receptionistequote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Shigeru het volgende:
Het humorniveau ligt hier lager dan ik dacht
Daarom zeg ik ook, vraag in godsnaam een mod om je topic terug te gooien, zelfverzonnen niet-grappige KLB topics kan iedereen openenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef Shigeru het volgende:
Hij stond origineel in ONZ, maar een modje schopte hem hierheen
iedereen is 'koning'. als er een afspraak is gemaakt moet ie worden nagekomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
De klant die echt "geholpen" moeten worden zijn de koning.
Alsof je in Nederland in de zorg een klant bent. Je hebt al geluk als je als patient behandeld wordt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen problemen mee maar ik vind wel dat als je opbelt dat mens gewoon moet doen wat jij wilt want jij ben klant en klant is koning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |