Welnu. Om een uitzonderlijke reden, namelijk wegens het vertrek naar een ver land, wilde ik nog snel even een dagje van tevoren naar de dokter, om te checken of alles tip-top in orde was.
Om 08:00 sta ik naast mijn bed en ik bel naar de huisartspraktijk. Een vrouw waarvan ik zo kan horen dat ze haar MAVO niet heeft afgemaakt, haar man (als ze die al had) heeft moeten smeken om kinderen en een typische air over zichzelf heeft, neem de telefoon op.
Ik vraag of ik langs kan komen bij de dokter, waarop ze antwoordt; Ja, dat kan om 08:40. Ik zeg tegen de beste dame dat ik dat niet haal, omdat ik net mijn ogen nodig heb en ik nog de nodige voorbereidingen doe zoals ontbijten en douchen voordat ik mij op straat vertoef. De dame reageert geïrriteerd en antwoord dat ik moet leren mijn prioriteiten te stellen. Ik neigde mijn zojuist genoemde vooroordelen op te noemen, maar ik hield me in. Ik vroeg of het om 9 uur ook kon en ze zei dat dat inderdaad mogelijk was.
Ik kom daar aan om 9 uur en ik zie de dame in kwestie daar in haar muffe loket zitten. Voor zover ik het kon zien, klopte het allemaal zeer redelijk wat ik dacht. Een roze blousje, een verrimpeld hoofd, lelijke lippenstift en een 'volslank' figuur laten we maar zeggen. Ik meld me en ze kijkt me met de volle verbazing aan. "Je had een afspraak om 08:40 hoor." -"Erm, nee, zeker te weten van niet, dat heb ik nog uit zitten leggen...het was 09:00". "Ja, erm, ik heb zelf de afspraak net gemaakt en ik weet zeker dat het 08:40 was." -"Ja, en ik weet zeker dat ik toen zei dat ik niet kon en dat hij verzet werd naar 09:00." "Nou, dan heb je dat volledig verkeerd begrepen." -"Erm, wat nu dan?" "Erm, trek eens even niet zo'n grote bek tegen me open, dan wil ik misschien nog wel even voor je gaan kijken of ik iets voor je kan doen." -"Grote bek, heb je jouw bek wel eens gezien? Het valt mee dat hij niet is uitgescheurd door de vele lullen die je hebt moeten zuigen om jou hier als domme muts te laten zitten in zo'n muf loket. Voel je je nu stoer ofzo, achter dat glas? Ik een grote bek? Donder toch op."
Na een vriendelijke middelvinger liep ik weer naar buiten met een gigantische big smile op mijn gezicht. Ik kon echter mijn één conclusie trekken en dat was toch wel een trieste:
Alle dokterreceptionisten moeten dood.
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P