Je hebt helemaal gelijk. Ze zijn daar best wel dom. Ik heb er gelukkig geen problemen mee maar ik vind wel dat als je opbelt dat mens gewoon moet doen wat jij wilt want jij ben klant en klant is koning.quote:
De klant die echt "geholpen" moeten worden zijn de koning.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ze zijn daar best wel dom. Ik heb er gelukkig geen problemen mee maar ik vind wel dat als je opbelt dat mens gewoon moet doen wat jij wilt want jij ben klant en klant is koning.
Zoals je zelf ongetwijfeld weet is KLB geen verlengstuk van ONZ. Vraag een modje om je topic terug te gooien of ga je excuses aanbieden aan de arme receptionistequote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Shigeru het volgende:
Het humorniveau ligt hier lager dan ik dacht
Daarom zeg ik ook, vraag in godsnaam een mod om je topic terug te gooien, zelfverzonnen niet-grappige KLB topics kan iedereen openenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef Shigeru het volgende:
Hij stond origineel in ONZ, maar een modje schopte hem hierheen
iedereen is 'koning'. als er een afspraak is gemaakt moet ie worden nagekomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
De klant die echt "geholpen" moeten worden zijn de koning.
Alsof je in Nederland in de zorg een klant bent. Je hebt al geluk als je als patient behandeld wordt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen problemen mee maar ik vind wel dat als je opbelt dat mens gewoon moet doen wat jij wilt want jij ben klant en klant is koning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |