Natuurlijk gewoon laten doorspelen bij twijfel en is het een goal alsnog de video bekijkenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:42 schreef jakees het volgende:
Zou Hawk-Eye ook gebruikt kunnen worden bij buitenspel?
Dat is weer een ander systeem met een zendertje in de bal. Ik denk dat dat beter werkt dan Hawk-Eye, omdat je daarvoor het spel niet hoeft stil te leggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hier was al eerder sprake van: Premier League wil Hawk-Eye gebruiken . Ze schieten niet echt op dus.
Misschien dat het wel zo kan, dat wanneer de bal over de lijn is, de scheids een piepje hoort en meteen kan fluiten.
2 keer per wedstrijd zal het gebeuren meer niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Hawk eye is sowieso een kut idee. Wordt de zuivere speeltijd nog korter.
Dat lijkt me vrij sterk... De animatie zal best wel eens niet helemaal kloppen. Maar of de bal in of uit is zal toch altijd wel kloppen hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:20 schreef DarkShine het volgende:
Mijn ma volgt het tennis enorm, volgens haar zijn d'r ook wel eens ballen geweest die de Hawk-Eye verkeerd gaf wat ook duidelijk zichtbaar was... Alleen moet zo'n ref de hawk-eye volgen, ook al weet die dat het niet klopt.
Ik heb hem zelf ook al 1x meegekregen dat de Hawk-Eye volledig mis zat. En zo'n referee moet de Hawk-Eye volgen, ook al ziet iedereen dat de Hawk-Eye fout zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk... De animatie zal best wel eens niet helemaal kloppen. Maar of de bal in of uit is zal toch altijd wel kloppen hoor.
't Is dat ik een hekel heb aan tennis, dus ook niet meer weet wie, wat hoe en waar. Weet wel dat ze zelf beide ook toegeven dat de Hawk-Eye miszat.quote:
Dat vind ik niet, een ploeg hoort niet te verliezen door scheidsrechterlijke dwalingen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:44 schreef Devano het volgende:
Ergernissen horen bij het voetbal. Dat staat mooi in balans met de miljoenenbelangen. Het is de charme.
Blatter-kloon!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Van mij hoeft het niet, voetbal is toch al een geweldige sport, dus waarom veranderingen doorvoeren?
Dat kan toch simpelweg niet wegens EU wetgeving etc.?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Heb liever dat ze zich eerst buigen over het maximum aantal buitenlanders, zo'n hawk-eye vind ik geen noodzaak.
Natuurlijk kan het wel, als je het invoert als spelregel. Nog altijd kunnen er onbeperkt spelers van buitenaf onder contract staan, alleen een spelregel bepaalt dat je er maar drie of vier mag opstellen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat kan toch simpelweg niet wegens EU wetgeving etc.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |