quote:
En dat zit dan in de redactie Sport op FOK!quote:
Ach, er komen vast nog meer topics voor de finale klaar is op dit tempo.quote:
Jij neemt mij serieusquote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
En dat zit dan in de redactie Sport op FOK!
Hoe kun je dat nou serieus nemen![]()
Waarom zou je hem niet serieus nemenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik ben ook de nummer 2 op de ranglijst van tennisvoorspellende fokkersquote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nog 7 minuten.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als de touretappe bij z'n laatste 3 min is aangekomen, wil iemand dan heel hard roepen. Dit duurt nog wel ff.
Rafa heeft al gewonnen 6-0, 6-0, 6-0quote:Op zondag 8 juli 2007 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, niet Tour-kijkers... Hoeveel staat het momenteel precies?
het is hewitt nietquote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
come ooooooooooooooooooon
Die eerste was een tiebreakquote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Rafa heeft al gewonnen 6-0, 6-0, 6-0![]()
Lieverd, in de OP staat een link naar RTL sport ( onderste) daar kun je alles zien. Ze lopen wel achter bij de TV. Ik kijk via BBC , maar cap via henquote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef LeonH het volgende:
uhm... mensen waar kan ik nou op internet kijken?![]()
![]()
Dat kan dsu niet nu ze zijn overgeschakeld op RTL7quote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, in de OP staat een link naar RTL sport ( onderste) daar kun je alles zien. Ze lopen wel achter bij de TV. Ik kijk via BBC , maar cap via hen![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:35 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Dat kan dsu niet nu ze zijn overgeschakeld op RTL7![]()
Toe ajb wikki pleasequote:Op zondag 8 juli 2007 16:35 schreef XL het volgende:
Lekker Roger... ff teasen...
erotische dimmers zijn top!quote:
lieverd, ben de hele tijd al aan het kijken maar ze zijn overgeschakeld en zie nergens een andere link staanquote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, in de OP staat een link naar RTL sport ( onderste) daar kun je alles zien. Ze lopen wel achter bij de TV. Ik kijk via BBC , maar cap via hen![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
erotische dimmers zijn top!
veel te veel scrollen die OP.quote:
Het is je allang vergevenquote:
Klopt, was geen challengequote:Op zondag 8 juli 2007 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die bal die ze lieten zien was toch uit?!?
Fed wat doe jequote:
Dude, neem haar mee uit eten ofzoquote:Op zondag 8 juli 2007 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
En de set. 1-1.
Wat vind je van de wedstrijd, kleinzusje?
Hij is net niet scherp genoeg... is ie al twee weken niet maar toen had ie geen gelijkwaardige tegenstand... nu komt ie zijn gelijke of misschien wel zijn meerdere tegen... de mooiste ballen zijn niet goed genoeg voor een puntquote:
Dat vrees ik ook voor Nadal.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:54 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
zijen hoogheid gaat deze set ff orde op zaken stellen
Daar is Nadal te goed voorquote:Op zondag 8 juli 2007 16:54 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op het Robred/Ferrero effect.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:53 schreef Buakaw het volgende:
Dude, neem haar mee uit eten ofzo
Dat verwacht ik ook...quote:Op zondag 8 juli 2007 16:57 schreef Mindlight het volgende:
Federer moet uitkijken deze game.
Als je op een forum iemand zoiets vraagt is de kans vrij groot jaquote:Op zondag 8 juli 2007 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
@ Buakaw: Ik wil wel maar ik ben bang dat ze nee zegt.
Laten we de proef op de som nemen, Kleinzusje wil je met me uit eten?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je op een forum iemand zoiets vraagt is de kans vrij groot ja
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Laten we de proef op de som nemen, Kleinzusje wil je met me uit eten?
Dat is waar, genieten dit!quote:Op zondag 8 juli 2007 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ga lekker naar R&P
er is een briljante tennispartij bezig
Helemaal topquote:Op zondag 8 juli 2007 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
En de set. 1-1.
Wat vind je van de wedstrijd, kleinzusje?
De commentator heeft je post gelezenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Federer is beter gaan serveren & Nadal is beter gaan spelen. Het niveau in de eerste set was hoger (iig qua spectaculaire punten) vind ik.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Niet normaal meer hoor... deze pot tennis
Linkshandigquote:Op zondag 8 juli 2007 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
linkshandige spelers
nadal staat de hele tijd te beuken op die backhand van fed
Whehe... inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik mag trouwens hopen dat alle mensen die vooraf postten dat Nadal alleen met geluk in de finale zou komen en geen grastennisser is vanaf vanmiddag definitief zwijgen...
Roger wint hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:20 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Regel jij zo die verandering van tt trouwens?![]()
Ik ben ook fan van Roger hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:21 schreef Buakaw het volgende:
Dat mensen niet doorhebben dat XL Nadal fan is![]()
ligt aan jouquote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef BVO het volgende:
Ligt het nou aan mij of worden die armen van Nadal steeds dunner.
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef BVO het volgende:
Geen breedbeeld ?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef BVO het volgende:
Nee, dat zal het zijn danquote:
En weer een belangrijk punt (vorige keer ook op 30-30 service Nadal).quote:Op zondag 8 juli 2007 17:24 schreef TheVulture het volgende:
en weer de backhand....
Die kans lijkt te groeien ja. Maar ik hou vertrouwen in Fed.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf hem wel aan... Nadal staat na 4 sets met die schaal in zijn handen
no way, de trucendoos is nog lang niet leegquote:Op zondag 8 juli 2007 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf hem wel aan... Nadal staat na 4 sets met die schaal in zijn handen
Ik moet je gelijk geven. Federer lijkt steeds onzekerder te worden en Nadal steeds sterker.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:28 schreef TheVulture het volgende:
Nadal wordt veel sterker in de rally's... de service houdt Fed op de been nu
al pakte hij die laatste twee punten wel meesterlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 17:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven. Federer lijkt steeds onzekerder te worden en Nadal steeds sterker.
Heeft ie dat? Bronquote:Op zondag 8 juli 2007 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft Fed zo'n hekel aan het systeem...
Inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft Fed zo'n hekel aan het systeem... het is toch alleen maar fair....
Dat kwam omdat hij naar voren kwam, dat moet hij dus vaker gaan doen. Al kan dat ook goed fout gaan, het is een groter risico.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
al pakte hij die laatste twee punten wel meesterlijk
yepquote:Op zondag 8 juli 2007 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kost 't je alleen een challenge als je ongelijk hebt?
Als ik hem zo op de baan zie vind ik het ook net een machine.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
@ TheVulture: Hij vindt dat het het menselijke element eruithaalt. Dat is nauurlijk ook zo, maar het zijn gewoon fouten. Ik vind dat je het gewoon door machines moet laten doen.
Dat vind ik dan maar een slap excuus van Fed... ik vind het een wereldvinding... en als hij zijn potjes eerlijk wil winnen zou hij dat ook moeten vindenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
@ TheVulture: Hij vindt dat het het menselijke element eruithaalt. Dat is nauurlijk ook zo, maar het zijn gewoon fouten. Ik vind dat je het gewoon door machines moet laten doen.
Juist, mooi systeem. De aanvraag voor hawkeye kan alleen van de spelers komen en niet van de empire?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
@ Arcee: Ja, klopt. Als je gelijk hebt, behoud je je challenge.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:36 schreef Arcee het volgende:
De aanvraag voor hawkeye kan alleen van de spelers komen en niet van de empire?
dat is meestal goed voor z'n spelquote:Op zondag 8 juli 2007 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Federer is geïrriteerd door die challenge.
iddquote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
arg de spanning!!!
bbcquote:
juist niet bij roger. Die zet het slechter van zich af.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dat is meestal goed voor z'n spel![]()
TB komaan roger!
De publieksfactor haal je dan weg. Bovendien kan het niet meteen bepaald worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef XL het volgende:
[..]
juist niet bij roger. Die zet het slechter van zich af.
Slim van Nadal.
Ik vind dat een speler max 1 challenge moet krijgen. Voor als ze het zeker weten... niet voor deze trucjes van Nadal. Die grafische weergave hoeft al helemaal niet, gewoon door de scheids direct laten uitspreken. Geen 15 sec. rust.
Grafisch is vooral voor publiek, belangrijk dat die het ook accepteert (had McEnroe 't laatst over in een van de vele regenpauzes).quote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef XL het volgende:
Ik vind dat een speler max 1 challenge moet krijgen. Voor als ze het zeker weten... niet voor deze trucjes van Nadal. Die grafische weergave hoeft al helemaal niet, gewoon door de scheids direct laten uitspreken. Geen 15 sec. rust.
Het gaat erom of de bal in of uit was, niet om het publiek.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De publieksfactor haal je dan weg. Bovendien kan het niet meteen bepaald worden.
Wel dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef XL het volgende:
Het gaat erom of de bal in of uit was, niet om het publiek.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Rafa neemt wel elke keer zijn tijd voor dingen
Federer zet een tandje bij.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:44 schreef Mindlight het volgende:
Wat gooit Nadal het steeds weg in die TB's.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:45 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
2e set was gewoon een foutje
verander jij je naam maarquote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
En 2-1 in sets voor Federer. Moge het een vijfsetter worden.
Ik leg het uit als "fed gaat alleen naar 't net indien ie vrij zeker weet dat hij het kan afmaken"quote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef Daklem het volgende:
Dat laat maar eens zien dat Federer Nadal vaker naar het net moet lokken.
Of dat Federer zelf vaker naar het net moet komenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef Daklem het volgende:
Nadal netpoints 1/4. Fed 10/12
Dat laat maar eens zien dat Federer Nadal vaker naar het net moet lokken.
Nadal is geen netspeler. Dus zodra Federer Nadal naar het net gaat lokken, is de kans groot dat ie het verkloot.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik leg het uit als "fed gaat alleen naar 't net indien ie vrij zeker weet dat hij het kan afmaken".
Lees je welquote:Op zondag 8 juli 2007 17:48 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nadal is geen netspeler. Dus zodra Federer Nadal naar het net gaat lokken, is de kans groot dat ie het verkloot.
Ja, ik lees, maar volgens mij begrijp jij mij niet helemaal.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |