quote:
En dat zit dan in de redactie Sport op FOK!quote:
Ach, er komen vast nog meer topics voor de finale klaar is op dit tempo.quote:
Jij neemt mij serieusquote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
En dat zit dan in de redactie Sport op FOK!
Hoe kun je dat nou serieus nemen![]()
Waarom zou je hem niet serieus nemenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik ben ook de nummer 2 op de ranglijst van tennisvoorspellende fokkersquote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nog 7 minuten.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als de touretappe bij z'n laatste 3 min is aangekomen, wil iemand dan heel hard roepen. Dit duurt nog wel ff.
Rafa heeft al gewonnen 6-0, 6-0, 6-0quote:Op zondag 8 juli 2007 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, niet Tour-kijkers... Hoeveel staat het momenteel precies?
het is hewitt nietquote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
come ooooooooooooooooooon
Die eerste was een tiebreakquote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Rafa heeft al gewonnen 6-0, 6-0, 6-0![]()
Lieverd, in de OP staat een link naar RTL sport ( onderste) daar kun je alles zien. Ze lopen wel achter bij de TV. Ik kijk via BBC , maar cap via henquote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef LeonH het volgende:
uhm... mensen waar kan ik nou op internet kijken?![]()
![]()
Dat kan dsu niet nu ze zijn overgeschakeld op RTL7quote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, in de OP staat een link naar RTL sport ( onderste) daar kun je alles zien. Ze lopen wel achter bij de TV. Ik kijk via BBC , maar cap via hen![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:35 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Dat kan dsu niet nu ze zijn overgeschakeld op RTL7![]()
Toe ajb wikki pleasequote:Op zondag 8 juli 2007 16:35 schreef XL het volgende:
Lekker Roger... ff teasen...
erotische dimmers zijn top!quote:
lieverd, ben de hele tijd al aan het kijken maar ze zijn overgeschakeld en zie nergens een andere link staanquote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, in de OP staat een link naar RTL sport ( onderste) daar kun je alles zien. Ze lopen wel achter bij de TV. Ik kijk via BBC , maar cap via hen![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
erotische dimmers zijn top!
veel te veel scrollen die OP.quote:
Het is je allang vergevenquote:
Klopt, was geen challengequote:Op zondag 8 juli 2007 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die bal die ze lieten zien was toch uit?!?
Fed wat doe jequote:
Dude, neem haar mee uit eten ofzoquote:Op zondag 8 juli 2007 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
En de set. 1-1.
Wat vind je van de wedstrijd, kleinzusje?
Hij is net niet scherp genoeg... is ie al twee weken niet maar toen had ie geen gelijkwaardige tegenstand... nu komt ie zijn gelijke of misschien wel zijn meerdere tegen... de mooiste ballen zijn niet goed genoeg voor een puntquote:
Dat vrees ik ook voor Nadal.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:54 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
zijen hoogheid gaat deze set ff orde op zaken stellen
Daar is Nadal te goed voorquote:Op zondag 8 juli 2007 16:54 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op het Robred/Ferrero effect.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:53 schreef Buakaw het volgende:
Dude, neem haar mee uit eten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |