Als DJ vind ik hem fantastisch buiten de radio studio het tegenovergestelde, ben dan ook erg benieuwd wat dit word....quote:Al jarenlang is DJ Giel Beelen te horen op 3FM met zijn dagelijkse ochtendshow ‘GIEL’. Zijn unieke mix van interactie, actualiteit, uitdaging en muziek zal hij deze zomer vertalen naar tv. Vanaf 8 juli presenteert hij acht weken lang het zomerse zondagavondprogramma 'GIEL' bij de VARA op Nederland 3. In een ongedwongen muzikale setting wisselen opvallende gasten, publieksbijdragen en spannende experimenten elkaar af.
In de studio voert Giel gesprekken over de meest uiteenlopende onderwerpen met bekende gasten, maar ook minder bekende gasten schuiven bij hem aan tafel. Hij behandelt de actualiteit op geheel eigen wijze waarbij hij niet alleen zichzelf uitdaagt maar ook zijn publiek. Hij zal de waan van de dag aan den lijve ondervinden en ook het publiek zal worden blootgesteld aan experimenten.
Giel: ‘Dagelijks bevlek ik de radio met mijn ochtendshow 'GIEL' op 3FM en dat ga ik nu wekelijks op tv doen. Ik heb me van de radiowetten nooit zoveel aangetrokken en probeer om ook TV op z’n Giels te gaan maken. Ik weet dat ik een radiohoofd heb maar ik zie de laatste tijd wel meer lelijke mensen op TV dus dat was geen excuus meer.’
Ook de Giel mobiel schijnt in zijn tv programma terug te komen.quote:Lange Frans gaat naakt en André van
Duin komt ook langs.En dit alles
natuurlijk omlijst met muziek.
Helemaal met je eens...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:24 schreef MasthaX het volgende:
hij is een vieze relnicht die populair probeert te doen.
Dat begint op een gegeven moment echt een sleur te worden, je hebt het idee dat iedere uitzending van hem precies hetzelfde is.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:45 schreef bloodymary het volgende:
Wat me het meest aan hem stoort (op de radio dan) is het hoge flauwheidsgehalte. Hij is meestal gewoon echt niet grappig. En dan al eeuwen hetzelfde (geile goedemorgen, gielmobiel). Verzin eens iets nieuws!
Lange Fransquote:Op zondag 8 juli 2007 14:26 schreef Remzz het volgende:
Dit is bekend over de aflevering van vanavond:
[..]
Ook de Giel mobiel schijnt in zijn tv programma terug te komen.
Thanx: Videoprogrammering aangepast.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:42 schreef Remzz het volgende:
Het begint wat later want ze hadden het verkeerde bandje van de zomer draait door ingestart. Dus 10/15 minuten later.
En toch moet ik steeds weer lachen om z'n flauwe grapjes...quote:Op zondag 8 juli 2007 17:45 schreef bloodymary het volgende:
Wat me het meest aan hem stoort (op de radio dan) is het hoge flauwheidsgehalte. Hij is meestal gewoon echt niet grappig. En dan al eeuwen hetzelfde (geile goedemorgen, gielmobiel). Verzin eens iets nieuws!
gelukkig kun je dat niet zienquote:Op zondag 8 juli 2007 22:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik hoef niet te weten of Frans een lange heeft!
ach, eerste uitzendig he...quote:Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef SunChaser het volgende:
erg rommelig
't wordt vrijdagmiddag opgenomen volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:50 schreef Canisfire het volgende:
Is dit live? Zoja dan morgen geen giel op de radio
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Matig
Kijk die zou dus ook in dit progamma aanwezig moeten zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef SunChaser het volgende:
http://www.ancillatilia.com/
Vaste gast in nachtegiel
[afbeelding]
O, dan is ze vast wel meerdere keren daar te gast geweest, want ze was wel anders gekleed dan op die plaatjes op haar site. Wel keurige site.quote:
Ja dus.quote:http://www.ancillatilia.com/
Vaste gast in nachtegiel
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:51 schreef maril het volgende:
Dat naakte interview leidt alleen maar af, had geen idee waar ze het over hadden , heb ik weer![]()
Dat t gesprek echter en dieper wordt. Ofzoiets.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef djstoffel het volgende:
wat is de toegevoegde waarde van dat naakt interview? De media aandacht?
Meer haar op zijn zak dan op zijn lul?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ha, ha, Giel heb de ziekte van Hull![]()
oorspronkelijk dat je ballen groter zijn dan je lul, maar jouw variant is ook goedquote:Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Meer haar op zijn zak dan op zijn lul?
Nou ja, mijn variant is eigenlijk onzinnig, want er bestaat denk ik niemand waarbij het tegenovergestelde het geval is, wel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
oorspronkelijk dat je ballen groter zijn dan je lul, maar jouw variant is ook goed![]()
Die mag wel een nachtje bij me slapen, of meerderequote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef SunChaser het volgende:
http://www.ancillatilia.com/
Vaste gast in nachtegiel
[afbeelding]
Ja, inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat interesseert mij nou het sexleven van Rita Verdonk
Ja. Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Aoristus het volgende:![]()
Wat een kutprogramma en waarom heeft die gast een tv programma, hij zit niet voor niets bij de radio
Da's dan ook gelijk de laatste keerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Skic. het volgende:
En iedereen kijkt deze rotzooi.En maar zeiken.
Ik geef programma's vaak een kans... maar dit is gewoon niet goed.... en dan is het lekker zeikenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Skic. het volgende:
Beter dan zeiken over iets waar je niets van weet dus wat dat betreft is het okay!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Skic. het volgende:
Dit was voor het eerst. En voor het laatst.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Skic. het volgende:
Die spitsmuis zie je ook nog elke keer als er een festival is. Die houdt zichzelf jong door te rennen voor zijn leven en zijn haar groen te verven. Giel is wat minder snugger gelukkig.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Giel kan maar beter eens leren om wat meer de diepte in te gaan dan het shockeren en seksueel getinte vragen stellen.... zijn houdbaarheidsdatum begint te verstrijken
Dát is pas een irritantje.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die spitsmuis zie je ook nog elke keer als er een festival is. Die houdt zichzelf jong door te rennen voor zijn leven en zijn haar groen te verven. Giel is wat minder snugger gelukkig.
zijn protegéquote:
Zegt ook wat over jou hè?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor.
Veenstra Veenstraquote:Op zondag 22 juli 2007 22:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Jammer dat hij alleen geen nachtegiel meer kan doen
Ja zoek maar op giel eerste hit.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Staan er niet wat van die vage acties op het end van op youtube? was op vakantie enzo
Die kanker zal hem weinig boeien, maar als je hele huid begint te branden dan wordt je toch niet echt vrolijk denk ikquote:Op zondag 22 juli 2007 22:41 schreef malt-bavaria het volgende:
zeer kankerverwekkend
en zeer pijnlijk
Is dat ook niet op youtube te vinden van vorige weekquote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef Aoristus het volgende:
o, het verstikkingsproces is mislukt.
Hij sprong in een bad met ruwe olie... binnen 10 seconcen totaal zwart van de olie!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:21 schreef -Dries- het volgende:
Wat was deze keer de stunt dan? Heb het gemist.
En ook écht naaktquote:Op zondag 29 juli 2007 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
Vanavond naakt interview met Ellen ten Damme!![]()
Je ziet bijna niksquote:
Al zet je er een groothoeklens op, je ziet nooit wat bij ellen ten damme.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je ziet bijna niks![]()
Wat heeft het dan voor toegevoegde waarde?![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:19 schreef veldmuis het volgende:
Dat vrouwtje wat stond te zingen net, rechts (voor de kijker links) is toch van 2 brothers on the 4th floor?
Dat lijkt er wel verdacht veel op jaquote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft die 'capper' nou serieus foto's van z'n TV genomen?!
Twijfelde nog of het wel echt wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gast vandaag aan het begin, die z'n relatie had zien beeindigen na 13 jaar ofzo![]()
Hij werd spontaan weer emotioneel![]()
Hehe ik zie het ook altijd, elke week. Dan denk ik "Die is toch van 2 brothers on the 4th floor?"quote:Op zondag 29 juli 2007 22:19 schreef veldmuis het volgende:
Dat vrouwtje wat stond te zingen net, rechts (voor de kijker links) is toch van 2 brothers on the 4th floor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |