abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51354188
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:53 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Sterkte Sylvana, klote om te horen allemaal .
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Plukie86 het volgende:

@ Sylvana: klote voor je, sterke meid
Thnx
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:23:00 #252
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51354515
@ Plukie86 en motorbloempje:
Ik heb het hier een tijdje geleden al met de huisarts over gehad en zij is zelf begonnen over een dietist. Met haar heb ik de afspraak gemaakt dat ik daar voor terug kom als ik het niet meer trek.
Het is dus iets wat al rolt. Ik ben ook onder andere met mijn antidepressieva gestopt omdat mijn kleren leken te krimpen (natuurlijk ook allemaal netjes in overleg). Mijn huisarts weet dus al wat er speelt en weet ook dat ik hier ongelukkig van word.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51354692
maar wat is dan je lengte/gewicht en dus BMI?
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:36:34 #254
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51354962
ik ben 1.65 meter met tegen de 65 kg aan.
Mijn BMI is opzich in orde, maar mijn huisarts heeft mij in het afgelopen half jaar 6 kg zwaarder zien worden. Die 6 kg zijn dus ook op m'n buik gaan zitten. Zij vindt het, net als ik, niet normaal
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51355618
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:36 schreef Lips het volgende:
ik ben 1.65 meter met tegen de 65 kg aan.
Mijn BMI is opzich in orde, maar mijn huisarts heeft mij in het afgelopen half jaar 6 kg zwaarder zien worden. Die 6 kg zijn dus ook op m'n buik gaan zitten. Zij vindt het, net als ik, niet normaal
Grappig: even zwaar (ongeveer) en even lang, en jij vindt jezelf dik en ik mezelf dun. Maar 6 kilo in korte tijd, dan kan er inderdaad iets aan je eetpatroon mankeren. Of komt het door de antidepressiva? Tsja dat lijkt me moeilijk. Kan je wel zonder die medicijnen dan? Omdat je daarmee gestopt bent om je gewicht?
pi_51356150
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef Lips het volgende:
@ Plukie86 en motorbloempje:
Ik heb het hier een tijdje geleden al met de huisarts over gehad en zij is zelf begonnen over een dietist. Met haar heb ik de afspraak gemaakt dat ik daar voor terug kom als ik het niet meer trek.
Het is dus iets wat al rolt. Ik ben ook onder andere met mijn antidepressieva gestopt omdat mijn kleren leken te krimpen (natuurlijk ook allemaal netjes in overleg). Mijn huisarts weet dus al wat er speelt en weet ook dat ik hier ongelukkig van word.
Natuurlijk is het goed om af te vallen. Maar als het slikken van antidepressiva afhangt van je gewicht, moet je misschien meer aan je binnenkant gaan werken dan aan je buitenkant. Een obsessie wil je niet, en niet zelfverzekerd zijn vanwege een cijfertje dat de weegschaal aangeeft ook niet. Dus misschien kun je beter werken aan het gevoel van ongelukkigheid dan aan je gewicht. Zou een tegenvaller zijn als je eenmaal slank bent, en blijkt dat je je nog steeds ongelukkig voelt...
pi_51356274
watzijzei
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:20:58 #258
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51356374
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Grappig: even zwaar (ongeveer) en even lang, en jij vindt jezelf dik en ik mezelf dun. Maar 6 kilo in korte tijd, dan kan er inderdaad iets aan je eetpatroon mankeren. Of komt het door de antidepressiva? Tsja dat lijkt me moeilijk. Kan je wel zonder die medicijnen dan? Omdat je daarmee gestopt bent om je gewicht?
Even kommaneuken Ik vind mezelf niet dik. Ik vind enkel mijn buik dik en mijn gewicht staat me psychisch niet aan. Ik voel me goed rond de 59 a 60 kg.
Die 6 kg is gekomen inderdaad deels door mijn AD, daardoor had ik constant honger en alles zette dus aan. Daarbij was ik ook nog eens gestopt met roken... Ik ben alleen dus niet gaan snoepen maar juist gezond blijven eten / nog gezonder gaan eten.
Ik kan momenteel goed zonder m'n medicijnen. Ik heb nog gesprekken met een psycholoog en ik word in de gaten gehouden. Mocht het nodig zijn dan ga ik gewoon weer terug aan de medicijnen. Maar dan wel anderen want deze deden ook niet genoeg. De reden dat ik stopte was ook een combinatie van mijn algehele stemming, het niet voldoende werken van de medicijnen en mijn gewicht.
Miauw
pi_51360645
Heb nog steeds geen tijd om mee te lezen, maar heb wel m'n gewicht geupdate: 65,5>66,8= 1,3 kilo erbij na de vakantie.

Er maar weer tegenaan dus...
pi_51361065
@ Lips: De oorzaak van die 5 kilo overgewicht is dus de AD, waardoor je meer ging eten omdat je honger had. Nu ben je daarmee gestopt, moet je daarom dan naar een dietist? Ik wil je niet bekritiseren hoor, maar op basis van je verhaal hier lijkt het mij een beetje onzinnig om naar een dietist verwezen te willen worden, terwijl je vijf kilo er met wat gezond eten en sporten (endorfinen maken je blij) ook best af moeten krijgen, toch?
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:00:28 #261
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51361471
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef Plukie86 het volgende:
@ Lips: De oorzaak van die 5 kilo overgewicht is dus de AD, waardoor je meer ging eten omdat je honger had. Nu ben je daarmee gestopt, moet je daarom dan naar een dietist? Ik wil je niet bekritiseren hoor, maar op basis van je verhaal hier lijkt het mij een beetje onzinnig om naar een dietist verwezen te willen worden, terwijl je vijf kilo er met wat gezond eten en sporten (endorfinen maken je blij) ook best af moeten krijgen, toch?
Zou wel moeten kunnen ja....
Maar zoals ik al eerder schreef eet ik heel gezond. Ik eet eigenlijk bijna compleet volgens voedingscentrum voorschriften. Ik ben nu al 2 of 3 maanden heel druk met m'n voeding bezig en ben alleen nog maar eens een kilo aangekomen ipv afgevallen.
Sporten heb ik vorig jaar een tijdje gedaan. Na 6 weken sporten (en dus ondertussen ook gewoon gezond eten) ben ik toen 1,5 kg aangekomen (waarbij mijn vetpercentage ook iets was gestegen).
Denk dus niet dat ik er niks aan doe en dat dit een bevlieging is van de laatste week!

Je geeft aan dat je me niet wil bekritiseren (wat ik absoluut ook niet wil beweren) maar ik hoop dat je ook begrijpt dat ik me niet meer wil verdedigen. Tuurlijk zijn er mensen die meer overgewicht hebben, meer hebben geprobeerd, een moord zouden doen voor m'n gewicht etc. maar dat ben ik niet.

Denk je even in dat je in 6 maanden tijd opeens 10% van je orginele gewicht extra erbij krijgt op je buik....
hoop dat je dan snapt hoe ik me voel.
Miauw
pi_51361673
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:00 schreef Lips het volgende:
Zou wel moeten kunnen ja....
Maar zoals ik al eerder schreef eet ik heel gezond. Ik eet eigenlijk bijna compleet volgens voedingscentrum voorschriften. Ik ben nu al 2 of 3 maanden heel druk met m'n voeding bezig en ben alleen nog maar eens een kilo aangekomen ipv afgevallen.
Sporten heb ik vorig jaar een tijdje gedaan. Na 6 weken sporten (en dus ondertussen ook gewoon gezond eten) ben ik toen 1,5 kg aangekomen (waarbij mijn vetpercentage ook iets was gestegen).
Denk dus niet dat ik er niks aan doe en dat dit een bevlieging is van de laatste week!
Zonder je eetpatroon te hebben gezien durf ik natuurlijk niet te beweren dat je ongezond eet. Wel klote voor je dat je alleen maar meer aankomt in plaats van afvalt, de oorzaak daarvoor zou ik zo ook niet weten aangezien je dus wel gezond eet en sportte. Maar 6 weken sporten is niet lang, je zou misschien spieren hebben kunnen gekregen waardoor je zwaarder werd. Je vetprecentage was echter ook gestegen, maar daar wil ik nog wel bij opmerken dat die metingen over het algemeen nog al eens kunnen verschillen, vooral als ze door verschillende personen gedaan zijn. Enfin, je kunt altijd een dietist (of ons natuurlijk, door het hier te posten , of had je dat al gedaan? ) naar je eetpatroon kunnen laten kijken.
quote:
Je geeft aan dat je me niet wil bekritiseren (wat ik absoluut ook niet wil beweren) maar ik hoop dat je ook begrijpt dat ik me niet meer wil verdedigen. Tuurlijk zijn er mensen die meer overgewicht hebben, meer hebben geprobeerd, een moord zouden doen voor m'n gewicht etc. maar dat ben ik niet.

Denk je even in dat je in 6 maanden tijd opeens 10% van je orginele gewicht extra erbij krijgt op je buik....
hoop dat je dan snapt hoe ik me voel.
Ik denk dat ik wel een beetje kan begrijpen hoe je je voelt, ook al ben je niet dik (ik ook niet), dan kun je je wel dik voelen en ontevreden zijn met je lijf. Mijn buik is ook mijn probleemzone, en die belemmert me soms in mijn gedrag (dwz zitten, in bikini lopen, enz).
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:13:55 #263
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51361909
Ik had 't al een keer gepost, maar doe 'm gewoon in de herhaling
quote:
Even een standaard dag dan
Ontbijt: Brintapap met magere melk en geen zoetstoffen en een kop thee
Lunch: meestal 4 boterhammen met kaas / light zuivelspread / mager vleeswaren
Avondeten: 200 gram gewokte groenten (veel paprika, champignons, lente-ui, spinasie, courgette en aubergine), mager vlees (rundergehakt, kipfilet, biefreepjes) en ongeveer 75 gram zilvervliesrijst of pasta.

Overdag drink ik voornamelijk koffie met een zoetje, water en thee. 's Avonds vaak spa & fruit light ofzo.
Mijn enige handicap (in mijn ogen) is dat ik nogal gek ben op ijs en chocola Maar heb nu vorige week van mona iets van magere vruchtenyoghurt ofzo gekocht (in zo'n emmertje) en geen ijs.

Mijn eetpatroon is eigenlijk al sinds januari zo en ik blijf dus maar tegen de 65 kg hangen. Ik ben echt niet te dik (ben 1.65 meter) maar mijn 'hierbij voel ik me prettig gewicht' ligt onder de 61 kg (eigenlijk dus op 59)

Edit: ik eet bruinbrood of volkorenbrood, smeer magere boter op brood, gebruik dieetolijfolie om in te bakken
Ben nu ook al 1,5 week heel precies aan het bijhouden wat ik eet. Dit zodat ik daarmee dan ook naar de huisarts en eventueel naar de dietist kan gaan.
Miauw
pi_51362619
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:13 schreef Lips het volgende:
Ik had 't al een keer gepost, maar doe 'm gewoon in de herhaling
[..]

Ben nu ook al 1,5 week heel precies aan het bijhouden wat ik eet. Dit zodat ik daarmee dan ook naar de huisarts en eventueel naar de dietist kan gaan.
Geef dan eens een dag uit die 1,5 week.
In je overzicht staat niks verkeerds, maar vervolgens heb je het over chocola, ijs en yoghurt, wat allemaal niet in je overzicht stond.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:39:43 #265
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51362895
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef omearos het volgende:

[..]

Geef dan eens een dag uit die 1,5 week.
In je overzicht staat niks verkeerds, maar vervolgens heb je het over chocola, ijs en yoghurt, wat allemaal niet in je overzicht stond.
Klopt, daar had ik het over dat dat mijn zwakte is. Dus daar kijk ik heel erg mee uit. Maar ik sla even m'n boekje open bij..... oh, afgelopen vrijdag. Mijn vrije dag voor het weekend!

Ontbijt:
* 3 bruine boterhammen. 2 met 1 plak kaas ertussen en 1 met kipfilet
* 1 beschuit met zuivelspread
* 1 kop thee
Lunch:
* brintapap met magere melk
Diner:
* 75 gr. gnocchi
* gewokte paprika (175 gr) en lente-ui
* 100 gr. rundergehakt
* tomatensaus (van die gezeefde tomaten, dus zonder toevoegingen)
Drinken (mijn handicap op vrije dagen, ik drink te weinig dan):
* 2 glazen water
* 1 glas spa en fruit
* 3 glazen rose
's avonds op visite bij iemand:
* handje paprikachips
Miauw
pi_51363789
ziet er goed uit, hooguit dat er fruit mist en je inderdaad weinig drinkt (alcohol telt niet mee geloof ik)
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:09:19 #267
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51363951
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef omearos het volgende:
ziet er goed uit, hooguit dat er fruit mist en je inderdaad weinig drinkt (alcohol telt niet mee geloof ik)
Ik heb heel bewust niet een 'perfecte' dag uitgezocht maar er gewoon 1 geprikt.
Ben gisteren op de markt geweest en heb lekker kersen, kiwi's en aardbeien gekocht. En neem nu al 2 dagen heel netjes gesneden watermeloen mee. Dat zijn dingen die ik makkelijker doe als ik werk. Net als dat ik vandaag al netjes 9 bekertjes automatenwater heb gehad
Miauw
pi_51364836
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 07:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat de hele flikkerse bende steeds instort, kan je heerlijk van gaan zweten

ook goedemorgen
het is ikea dus tuurlijk flikkerde het steeds in elkaar
maar goed dus wel 8 uur zware arbeid achter de rug goed voor de kilo's
pi_51365094
een ikea kast in elkaar zetten zware arbeid..

sorry, moest even lachen
Ja doei.
pi_51365261
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
een ikea kast in elkaar zetten zware arbeid..

sorry, moest even lachen
ja joh in je eentje alle kasten in elkaar zetten is geen zwaar werk
jij zal vast wel moe zijn geworden op je kont achter de computer
pi_51365330
Het is echt niet zo dat elke keer als naar beneden loopt om wat te pakken, en elke keer als je het knopje van de Senseo indrukt of elke keer als je bukt om iets op te rapen, die handeling het waard is om te vermelden (in dit topic) in verband met het aantal kilocalorieën dat je nu weer hebt verbrand , maar dat is mijn humble opinion.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:46:13 #272
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51365336
Het op en neer fietsen naar de bouwmarkt voor de extra schroefjes is ook wel goed voor je
Miauw
pi_51365412
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef -Trinity- het volgende:
Het is echt niet zo dat elke keer als naar beneden loopt om wat te pakken, en elke keer als je het knopje van de Senseo indrukt of elke keer als je bukt om iets op te rapen, die handeling het waard is om te vermelden (in dit topic) in verband met het aantal kilocalorieën dat je nu weer hebt verbrand , maar dat is mijn humble opinion.
ik gaf gewoon een reacties op isa en meteen ff erbij melden dat ik ikea spul niet geweldig vind
maar als dat ook al niet meer mag...........heb je gewoon dikke vette pech
pi_51365485
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef Lips het volgende:
Het op en neer fietsen naar de bouwmarkt voor de extra schroefjes is ook wel goed voor je
veel water drinken ook als de wc boven zit en je elke keer als je naar de wc moet de trap op moet
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:54:32 #275
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51365636
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

veel water drinken ook als de wc boven zit en je elke keer als je naar de wc moet de trap op moet
Mijn huis is gelijkvloers
Miauw
pi_51365713
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Lips het volgende:

[..]

Mijn huis is gelijkvloers
mijn werkplek niet
Ja doei.
pi_51365726
oh ja i huiswaarts en dan sporten
Ja doei.
pi_51365819
van je computer op je werk naar de computer thuis
wat hebben jullie toch leuke banen lekker de hele dag op fok
pi_51366242
ik heb vandaag alleen 2 plakken ontbijtkoek op en net met moeite mn avondeten, kipfilet met pasta en groene groenten in pestosaus ( zo'n 1 persoons gerecht van iglo)

zo naar het ziekenhuis toe, knijp hem echt
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 21:50:58 #280
43556 miss_dynastie
pi_51376119
Hoe is het met 'm Sylvana?
pi_51376187
Thnx for asking

Ze zijn echt lang bezig geweest met mn vader, om half 10 zijn ze begonnen, hij moest onder volledige narcose, en pas om 18 uur was hij weer terug op de zaal. De operatie is wel geslaagd, alleen hij heeft nog wel heel erg veel pijn, en ze moeten even bekijken hoe het herstelt voordat ze die andere operatie kunnen doen. En die zal wel veel zwaarder worden nog, want dan gaan ze zijn been doen, en nu hebben ze alleen zijn voet gedaan. Ook heeft hij nu een blaascatheter. En door die pijn was hij ook echt nog heel erg moe. Voorlopig moet hij dus nog wel in het ziekenhuis blijven.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:03:55 #282
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51376627
Sterkte voor jou en je omgeving Sylvana
Miauw
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 22:08:53 #283
43556 miss_dynastie
pi_51376872
Ah, arme man, het zit hem ook niet mee he
Wel fijn dat de operatie geslaagd is, ik hoop dat ze snel wat aan de pijn kunnen doen.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:46:16 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51378187
Ik ben weer terug uit Apeldoorn en heb weinig te melden nu, behalve een dikke knuffel voor Sylvana .
Niet meer actief op Fok!
pi_51384567
Thnx iedereen

Vannacht echt heel onrustig geslapen, komt mede omdat mn telefoon leeg is en mn oplader bij Peter ligt en ik om 9 uur moet werken, en dus voor die tijd uit mezelf wakker moest worden. Nu ben ik al sinds half 7 wakker, maar durf niet meer te gaan slapen, bang dat ik me dan strax toch nog verslaap. Dus duik na mn werk mn bed wel weer ff in

Nu dus aan het ontbijt, rijstwafels en thee, tussen de middag gewoon brood met honing of appelstroop en vanavond bamii

De weegschaal gaf 57.1 aan, 100 gram minder dan vorige week vrijdag op mn weegdag, dus hopen dat er morgen nog iets meer af is dan
pi_51384625
goede morgen
laatste dat van ikea knutselen
pi_51384682
Goedemorgen!

Sylvana: sterkte en ik hoop dat het beter zal gaan met je pa, het lijkt me echt zo rot...

Dinsdagavond ging ik op de weegschaal staan in het zkh en hij gaf 61 aan. Indien hij overeenkomt met die thuis zou dat best weleens een streefgewicht kunnen betekenen, maar ik weet dat natuurlijk niet zeker.
Gisteren weer 15 & 15 minuten hardgelopen en ik denk erover na deze lessen te gaan oefenen voor het uur zodat ik mee kan met de 10 km loop
Gisteravond wokgroente met garnalen en rijst gegeten. Saus was de szechuan (of zoiets) van AH huismerk. Hij is erg lekker, maar gebruik er minder van dan bij andere woksauzen, want hij is erg pittig. Gelukkig remt dat hongergevoel en had ik in de avond dus weinig
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:23:48 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51384897
Ondanks een bord patat met een kroket gisteren bij de Apenheul en een broodje brie bij La Place ben ik nog steeds gewoon 74,8 . Dat is het gewicht waar de weegschaal steeds weer naar teruggaat als ik een keer minder gezond heb gegeten. Ik doe momenteel niks aan sport en ik let ook niet heel erg op m'n eten, maar toch ben ik steeds weer snel terug op 74,8 . Dus daar ben ik wel blij mee. I my body! . Toch wil ik nu wel eens permanent een 74 kg zien, dus toch maar weer even opletten. Ik ben bang dat het sporten voorlopig nog niks wordt, want ik voelde gisteren m'n scheenbeen weer en ook m'n heup als ik trappen loop . Kan ook wel een stuk gaan wandelen of fietsen ipv hardlopen, maar dan voel ik m'n blessures ook . Kutgedoe.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:26:59 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51384917
Zwemmen, is dat een optie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_51384931
Heb je nou nog geen goede schoenen gekocht viking? <-- is niet nodig want je voelt het vanzelf al wel
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:54:37 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51385200
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb je nou nog geen goede schoenen gekocht viking? <-- is niet nodig want je voelt het vanzelf al wel
nee, want ik ga toch niet hardlopen als ik last heb van blessures .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:55:22 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51385210
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:26 schreef Lienekien het volgende:
Zwemmen, is dat een optie?
.

Badderen in subtropisch zwembad = .
Baantjes trekken = .

Bovendien, en dat klinkt vast heel stom, vind ik zwemmen niet een echte sport .
Niet meer actief op Fok!
pi_51385234
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ze er zelfs met gewoon wandelen last van heeft, dan helpen goede schoenen niet meer hoor! Dan moet je het eerst laten genezen!

Ik ben de afgelopen week redelijk gelijk gebleven.. dit weekend naar Engeland.. dus dat wordt wat met al die lekkere Engelse ontbijten en 3 keer uit eten.. Iemand nog tips over wat ik echt moet laten staan? (Zeker de eieren met spek en de pannekoeken en criossantjes en de worstjes )
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:56:52 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51385243
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Badderen in subtropisch zwembad = .
Baantjes trekken = .

Bovendien, en dat klinkt vast heel stom, vind ik zwemmen niet een echte sport .
Ja, dat klinkt behoorlijk stom, ja. Ga maar eens 40 baantjes trekken in 35 minuten. En kom dan nog maar eens terug.

Bovendien, dat zwemmen zou flink kunnen bijdragen aan het genezen van je blessure. En dat wil je toch?
The love you take is equal to the love you make.
pi_51385470
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:54 schreef Viking84 het volgende:

nee, want ik ga toch niet hardlopen als ik last heb van blessures .
Dat snap ik wel.
Maar ik snap niet dat je er door de blessure nu er totaal mee zou gaan stoppen.
Tis veel te leuk
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:13:14 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51385513
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat snap ik wel.
Maar ik snap niet dat je er door de blessure nu er totaal mee zou gaan stoppen.
Tis veel te leuk
ik stop er niet totaal mee. Ik stop ermee tot het over is.
En als ik toch doorga, blijf ik altijd last houden van m'n blessures.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:15:53 #297
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51385554
Hij zei vanmorgen 63,8
Miauw
pi_51385639
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik stop er niet totaal mee. Ik stop ermee tot het over is.
En als ik toch doorga, blijf ik altijd last houden van m'n blessures.
Punt blijft: nieuw schoeisel
Edit: natuurlijk slechts als advies. Op zich kan iedereen natuurlijk zelf weten waar ie op loopt, maar ik heb in elk geval m'n lesje wel geleerd.
Ze hoeven helemaal niet zo duur te zijn, de meeste winkels hebben nog wel wat modellen van vorig jaar liggen en die zijn heus niet slechter dan de nieuwe.

[ Bericht 24% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 12-07-2007 09:27:43 ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:26:23 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51385755
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Punt blijft: nieuw schoeisel
nieuw schoeisel komt als ik weer ga hardlopen.
Jij blijft toch ook niet hardlopen als je een blessure hebt . Daarmee vererger je de boel alleen maar en loop je nog kans dat je je lijf naar de maan helpt.
Niet meer actief op Fok!
pi_51385829
Toen ik last had was dat alleen tijdens het hardlopen zelf. Met de nieuwe schoenen nog 1 a 2 x een onaangenaam gevoel gehad tijdens het lopen en verder nooit meer.
Het zal vast slecht zijn geweest, maar ik heb m'n schema inderdaad gewoon verder gelopen. Mocht ik opnieuw last krijgen zal ik proberen het anders te doen, maar het is in dit geval geen ramp gebleken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')