de laatste tijd gaan de centimeters hier langzaamquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Centimeters zeggen sowieso meer. Ik heb mezelf tijden voor de gek gehouden met de weegschaal, maar m'n kleren vertellen een ander verhaal.
bij mij moest het echt wennenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef Lips het volgende:
Pff, zit vandaag netjes op het water (op thee bij m'n ontbijt en een espresso om te beginnen na) en zit nu aan m'n 8e automatenbekertje gekoeld water... Ik word er zo flauw van, ééntonige smerige vloeistof!
Hoe houden jullie dat vol?
Ligt eraan. Centimeters kunne toenemen bij meer spiermassa, maar mijn spijkerbroeken vertellen me ook wel goed hoe ik ervoor sta meestal inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef loveli het volgende:
Centimeters zeggen sowieso meer. Ik heb mezelf tijden voor de gek gehouden met de weegschaal, maar m'n kleren vertellen een ander verhaal.
*noteertquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
die koekjes die ik gebakken heb gister zijn veelste lekker
vandaag al 4 op
nee dat is het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
onthouden he
kan altijd nog tegen me gebruikt worden
en vrijdag weer stokbrood
owquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee dat is het niet. Maar je vertelt altijd precies welke hoeveelheid je van iets ongezonds hebt gehad
. Ik heb al een halve meergranenstokbrood met kruidenboter op
.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow
nou dan ff voor de gehele duidelijkheid
2 plakken ontbijtkoek met becel light
2 witte bolletjes met smeerkaas light
een schijf watermeloen
1 varkensoester, 1 grote aardappel en 1 opscheplepel bloemkool
+ veel water en 4 koekjes
nee de aarbeien zijn opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..].
geen aardbeien met choco? Ik ga morgen aapjes kijken in apeldoorn. Zal dus ook wel een frietje worden 's avonds.
Wat is er zo jammer aan de bios? Welke film ga je trouwens zien?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee de aarbeien zijn op
ik ga morgen weer van 8 tot 16.00 uur ikea meubels in elkaar zetten dus morgen word vast een stuk gezonder
alleen jammer dat ik donderdag weer naar de bios ga
ik had de vorige keer zoute popcorn een kleine back en een flesje chocomelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Waarom is dat jammer? Ik neem gewoon een cola light en verder niks hoor (al had ik de laatste keer samen met Mark een grote bak zoete popcorn).
bios betekent meestal ook niet zo gezond eten en drinkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:28 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat is er zo jammer aan de bios? Welke film ga je trouwens zien?
Ik ga elke week naar de sneak preview![]()
reserverenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bios betekent meestal ook niet zo gezond eten en drinken
ik ga naar harry potter als het tenminste niet helemaal vol zit dan
daar gaat het groningentopic ook naartoe (zonder mij dan, want ik houd niet van HPquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bios betekent meestal ook niet zo gezond eten en drinken
ik ga naar harry potter als het tenminste niet helemaal vol zit dan
ja maar wat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar gaat het groningentopic ook naartoe (zonder mij dan, want ik houd niet van HP). En ik vind het onzin dat je in de bios per se popcorn / chips / snoep moet nemen. Wat zei jij ook alweer over ingesleten gewoonten?
.
als je vlak voor de film begint binnenkomt bij een populaire film waar vrije zitplaatsen zijn heb je een lekker pijnlijke nek na afloopquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:31 schreef omearos het volgende:
[..]
reserveren![]()
Wij zijn altijd net op tijd voor de film en gaan pas na de film de zaal weer uit. Als je elke week gaat wordt het te duur om iets te halen, en zo is het voor mij elke week een avond gegarandeerd zonder snaaien![]()
reserveren doe ik niet aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:31 schreef omearos het volgende:
[..]
reserveren![]()
Wij zijn altijd net op tijd voor de film en gaan pas na de film de zaal weer uit. Als je elke week gaat wordt het te duur om iets te halen, en zo is het voor mij elke week een avond gegarandeerd zonder snaaien![]()
wat dacht je van .... niks??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar wat dan?
ze verkopen geen salade of fruitof zelfs spa blauw verkopen ze volgens mij niet
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat dacht je van .... niks??. Moet je iets te snaaien hebben bij de film dan?
.
tsk tskquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja
zeker bij een film die zo lang duurt
en net had je nog popcorn op?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tsk tsk. Dat bedoel ik dus met gewoontes
.
Ik nam vroeger ook altijd wat, maar tegenwoordig vrij zelden meer. Toen ik in 2000 ofzo naar the Exorcist ging heb ik m'n popcorn niet eens aangeraakt, zó zat ik in de film.
ik zei zeldenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en net had je nog popcorn op?
ik ga misschien 3 keer in het jaar naar de bios dus niet dat ik er elke week zit
dus is niet dat het echt een probleem is
ja dat kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zei zelden. Ik had bij Die Hard idd popcorn, maar dat is ook echt zo'n popcornfilm
.
3 keer per jaar naar de bios? Dan ben je al bijna aan je limiet voor dit jaar, want je bent pasgeleden ook nog geweest. Jaja, ik noteer alles in m'n grote boek
![]()
.
Tis ook maar net of er wat leuks draaitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat klopt
maar ben daarvoor toen ruim 8 maanden niet geweest
er draaide echt heel lang nietsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis ook maar net of er wat leuks draait. Ik vind t vaak niet de moeite waard, maar probeer nu toch wel wat vaker te gaan
. Dan ben ik er nog eens uit
. Dit weekend kan ik m'n sexy rokje weer aan!
.
Ik heb een voordeelpas, dus ik betaal 5,50 per filmquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er draaide echt heel lang niets
en als ik zie hoe duur het is geworden ga ik echt alleen nog voor films die ik echt leuk vind
met ov kost het mij 6,50quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een voordeelpas, dus ik betaal 5,50 per film. En ik ga verder ook nooit uit, dus mag ik van mezelf wel eens naar de bios
.
nou, das ook aardigquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat de hele flikkerse bende steeds instort, kan je heerlijk van gaan zweten
ook goedemorgen
zelfs toen ik op m'n werk zat had ze 't nog niet gedaan.. ze werkt zich niet bepaald in het zweet die Isabeau..quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Jij hebt dieetclub gesloten en moet een nieuwe maken. Hup..hup..
![]()
Ik wou dat ik nog zo'n buik hadquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef motorbloempje het volgende:sorry hoor.. maar als ik jouw fotoboek zo bekijk.. meid, waar maak je je druk om?
![]()
dietist?
![]()
Sterkte Sylvana, klote om te horen allemaalquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:53 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Hier gaat het kut, mn broer belde gisteravond op dat de aderen van mn vaders been en voet weer helemaal dichtgeslibt zijn en dat vanochtend om half 10 de eerste operatie is begonnen om een gedeelte van de aderen te verwijderen en dan moet hij weer een tijd in het ziekenhuis blijven om daar van te herstellen en dan gaan ze het tweede gedeelte doren ( mn broer wist niet meer of het nou eerst voet was en dan been of andersom) Lekker kut dus weer
Ben ook zo erg met mn gedachten ergens anders nu, dat ik dus gewoon straal vergeet om te eten en te drinken, alhoewel ik dus ook totaal geen honger heb nu.
Hoe zwaar en lang ben je dan? Je komt niet zomaar bij een dietist als je geen overgewicht of eetproblemen hebt, de huisarts verwijst je niet zonder gezondheidsrisico's door.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:20 schreef Lips het volgende:
Ik wou dat ik nog zo'n buik hadFoto is helaas al wat ouder, is uit de tijd dat ik ook uitermate tevreden was met m'n buik. Maar ik kan je reactie begrijpen als je van die foto uitgaat
Bij ons welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar wat dan?
ze verkopen geen salade of fruitof zelfs spa blauw verkopen ze volgens mij niet
zolang je nog in slank de zomer in zit met een bmi (waarschijnlijk RUIM onder de 27) is het idd moeilijk om bij een dietist terecht te komen hoor..quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hoe zwaar en lang ben je dan? Je komt niet zomaar bij een dietist als je geen overgewicht of eetproblemen hebt, de huisarts verwijst je niet zonder gezondheidsrisico's door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |