Ik zat vorig jaar met de hittegolf in Rome en ik kan je vertellen: dat was niet leuk. We zijn van pure ellende na een week weer teruggegaan, terwijl we twee weken zouden blijven. We sliepen (of deden althans een poging daartoe) in een bloedheet tentje, kleren waren heel snel vies en zweterig en de wasmachines op de camping werkten niet goed... Dus ik hoop dat je niet naar Rome gaat + dat je in een hotel met airco zitquote:Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef Chicolate het volgende:
Doei allemaal![]()
Morgenochtend vertrek ik heerlijk naar het warme Italie. Ik wilde net posten dat het heerlijk weer is, zo'n 30 tot 32 graden, keek nog even op de site ... er wordt tot 37 graden voorspeld voor aanstaande dinsdagen de dagen eromheen zelfde soort temperaturen. Als we aankomen is het 25 en iedere dag 2 graden warmer ... gelukkig geloof ik niet echt in voorspellingen langer dan 5 dagen ver
![]()
Nouja, veel zonnebrand dan maar mee en ik zie jullie over een paar weken![]()
dat klinkt ook niet al te lekker neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar met de hittegolf in Rome en ik kan je vertellen: dat was niet leuk. We zijn van pure ellende na een week weer teruggegaan, terwijl we twee weken zouden blijven. We sliepen (of deden althans een poging daartoe) in een bloedheet tentje, kleren waren heel snel vies en zweterig en de wasmachines op de camping werkten niet goed... Dus ik hoop dat je niet naar Rome gaat + dat je in een hotel met airco zit.
Ik vrees juist voor een verregende vakantie dit jaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar met de hittegolf in Rome en ik kan je vertellen: dat was niet leuk. We zijn van pure ellende na een week weer teruggegaan, terwijl we twee weken zouden blijven. We sliepen (of deden althans een poging daartoe) in een bloedheet tentje, kleren waren heel snel vies en zweterig en de wasmachines op de camping werkten niet goed... Dus ik hoop dat je niet naar Rome gaat + dat je in een hotel met airco zit.
Dan ben je wel aardig gegroeid ja. Meet je wel je smalste punt, of je buikomtrek op navelhoogte?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:06 schreef Lips het volgende:
Niet blij![]()
Weegschaal doet nog steeds tegen de 65 kg... gisteren m'n taille opgemeten en die was 83 (een half jaar geleden maar 78) en ik voel me dik...![]()
begin met positiever over jezelf te denken dat maakt al lichterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:06 schreef Lips het volgende:
Niet blij![]()
Weegschaal doet nog steeds tegen de 65 kg... gisteren m'n taille opgemeten en die was 83 (een half jaar geleden maar 78) en ik voel me dik...![]()
je hebt dan zeker wel hele slanke benen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef Lips het volgende:
@Veiligheidsspeldje: ja, smalste punt. Op navelhoogte wil ik 't niet weten
@Miss_S: dat lukt me meestal wel, maar vandaag niet. Maar het positieve: ik heb vanmorgen watermeloen gesneden als tussendoortje voor een uur of 11![]()
Ehm, nee, heb eigenlijk ook best stevige benen... Maar ik ben wel heel klein he, ben maar 1.65.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je hebt dan zeker wel hele slanke benen?
mijn taille is 73 en ik weeg toch een stuk meer dan jij
en watermeloen als tussendoortje is inderdaad positief
ik heb het hier ook nog liggen maar vergeet het altijd
ik ben maar 3 centimeter groterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Ehm, nee, heb eigenlijk ook best stevige benen... Maar ik ben wel heel klein he, ben maar 1.65.
Maar ik heb wel redelijk smalle heupen (geloof ik) en mijn bovenlijf is ook best smal
weeg je altijd in de avond?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef StefanieV het volgende:
De weegschaal stond gisterenavond op 72,4, dus mijn 71,9 is weer wegMaar we blijven positief
62 dus echt abnormaal als je ziet dat mijn taille 73 isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Miss_s wat is dan je dijbeenomtrek als ik vragen mag? (Daar zit ws. je punt in dat je niet van broeken houdt neem ik aan?)
Die van mij is 50 cm en er is zeker wel 5 cm af gok ik, maar ze zien er nog steeds uit als flink stevige benen!
Dan zal het verschil idd in mijn heupen en bovenlijf zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben maar 3 centimeter groter
zo klein zijn we toch niet
maar smalle heupen en bovenlijf heb ik inderdaad dan totaal weer niet
Weet ik, maar de 71,9 was de zaterdagavond, dus het was ook 's avondsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weeg je altijd in de avond?
anders is het normaal dat je in de avond meer weegt
ja als dat werkt voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik ben wel blij dat ik me maar eens in de 3 weken ofzo weeg. Dan zie ik het echte verschil (de grote lijn) en niet elk chocolaatje of ijsje dat ik gegeten heb en zo voel ik me dus veel minder schuldig![]()
dus 72,9 vind je niet erg maar 73,1 welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:44 schreef StefanieV het volgende:
Echt schuldig voel ik me ook niet hoor als er weer 0,5 is bij gekomen. Zolang ik onder mijn 73 blijf, ben ik al blij.. Ik ben uiteindelijk al goed afgevallen, en alles wat er nog afgaat is mooi meegenomen, maar het hoeft niet voor mij
Ja het is die 3 die het hem doetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus 72,9 vind je niet erg maar 73,1 wel
ik hoop nog ooit eens onder de 70 te komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef StefanieV het volgende:
Ik lijk niet meer boven de 73 te komen, dus dat is ook goedAlleen wil ik onder de 72 raken, maar bon, dat ben ik nu al een half jaar aan het proberen
Ooit komt het wel, als ik eens deftig begin te sporten, momenteel heb k een tijdsgebrek om te sporten (wat geen excuus is eigenlijk
)
Zet evy op je mp3speler: http://www.een.be/vlaanderensportland/quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef StefanieV het volgende:
Ik lijk niet meer boven de 73 te komen, dus dat is ook goedAlleen wil ik onder de 72 raken, maar bon, dat ben ik nu al een half jaar aan het proberen
Ooit komt het wel, als ik eens deftig begin te sporten, momenteel heb k een tijdsgebrek om te sporten (wat geen excuus is eigenlijk
)
dat wou ik dus ook doen maar heb ruzie met mijn mp3 spelerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zet evy op je mp3speler: http://www.een.be/vlaanderensportland/![]()
Het is erg handig en het vergt helemaal niet zo veel tijd. Je conditie gaat ook met sprongen vooruit!
oja ik moet niet vergeten me nog in te schrijven voor dansen in september weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef StefanieV het volgende:
Bij mij valt het goed mee, ik snoep nog iets te veel om verder af te vallenIk blijf stabiel en dat vind ik ook goed. Eens ik in augustus weer begin met volleybal (2 - 3 keer per week) dan zal mijn gewicht mss niet minderen door spiermassa, maar ik wil eerder strakkere billen krijgen en mijn buikje moet weg.. We zullen zien, ondertussen blijf ik hier meelezen en tips verzamelen
![]()
Heb ik ook al gedacht.. Maar momenteel werkt mijn ipod niet mee, hij zou moeten opladen en detecteren op de pc, maar hij detecteert niet, of hij nu aan het opladen is weet ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zet evy op je mp3speler: http://www.een.be/vlaanderensportland/![]()
Het is erg handig en het vergt helemaal niet zo veel tijd. Je conditie gaat ook met sprongen vooruit!
Oh ik zou een moord doen om weer op de 58 te komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:07 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb dat met die 58, die wil ik echt nooit meer zien, en ben nu hard op weg om weer onder de 57 te komenAlleen wil ik zo graag naar die 55 en dan naar die 52 toe, maar dat zal nog wel ff duren
Ik ben ook maar 1.58quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh ik zou een moord doen om weer op de 58 te komen
Maar ben jij zo klein / iel dat je op 52 kan komen?
ik ben benieuwd hoe ik er uit zou zien met 58quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh ik zou een moord doen om weer op de 58 te komen
Maar ben jij zo klein / iel dat je op 52 kan komen?
Dat verklaart! Ik vond het al erg weinig kilo'squote:
63 kilo is een heel net gewicht voor jouw lengte daarom zal het afvallen ook niet snel gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef Chicaloca het volgende:
Ik ben ook al een tijdje bezig om mijn kilo's eraf te krijgen maar had een hele tijd niet meer gepost.
Over 10 dagen zit ik in t vliegtuig naar Tenerife en er moet nog 3 kilo af!!!!!!
Het wil maar niet lukken..ben 3 keer per week aan t sporten en ik let op mijn eten. Probeer vooral savonds niks meer te eten.
Er is wel 1,6 kilo vanafgegaan maar ik heb nog altijd niet mijn figuur van voor de winter terug.
Vorige zomer woog ik 59/60 toen ik op vakantie ging en nu weeg ik 63
Ben 1.68 lang dus dit gewicht van 63 maakt me een beetje dikkig.
Zelfs mijn vriend zegt dat ik dik aan t worden ben..
Ik weet dat een crashdieet slecht is maar ik wil ook niet crashdieten maar gewoon ophouden met snoepen en teveel eten.
Woon je nog bij je ouders of samen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef Chicaloca het volgende:
Ik ben ook al een tijdje bezig om mijn kilo's eraf te krijgen maar had een hele tijd niet meer gepost.
Over 10 dagen zit ik in t vliegtuig naar Tenerife en er moet nog 3 kilo af!!!!!!
Het wil maar niet lukken..ben 3 keer per week aan t sporten en ik let op mijn eten. Probeer vooral savonds niks meer te eten.
Er is wel 1,6 kilo vanafgegaan maar ik heb nog altijd niet mijn figuur van voor de winter terug.
Vorige zomer woog ik 59/60 toen ik op vakantie ging en nu weeg ik 63
Ben 1.68 lang dus dit gewicht van 63 maakt me een beetje dikkig.
Zelfs mijn vriend zegt dat ik dik aan t worden ben..
Ik weet dat een crashdieet slecht is maar ik wil ook niet crashdieten maar gewoon ophouden met snoepen en teveel eten.
en zeker als je het snoepen niet wilt latenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben wel benieuwd of je het gaat lukken. 3 kg in 10 dagen is best wel drastisch, zeker bij een normaal gewicht.
ze zegt dat ze juist wel o.a. wil ophouden met snoepenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en zeker als je het snoepen niet wilt laten
tussen willen en doen zit een groot verschilquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
ze zegt dat ze juist wel o.a. wil ophouden met snoepen
Zo werkt het ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:55 schreef Chicaloca het volgende:
Ja ik woon nog bij mijn ouders dus het snoep is altijd in huis jammergenoeg.
Het lijkt wel zo dat hoe meer ik niet wil snoepen hoe meer ik juist zin in snoep krijg!
smoesjes, je hebt gewoon haar tekst verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tussen willen en doen zit een groot verschil
ik wil al een maand lang mijn kamer opruimen maar het is nog steeds een grote puinzooi
Goed dat jullie het erover hadden!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
smoesjes, je hebt gewoon haar tekst verkeerd gelezen
nou uh, ga je kamer opruimen, en snel!
Dat klinkt als mijn avondeten van gisteren! Ik had 2 pistoletjes (meergranen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja ik heb ook honger dus ik ga ook lekker wat boterhammen eten en courgette grillen![]()
Voorkomt ook obsessief gedrag. Daarnaast vertelt je gewicht je weinig over je vet an sich, maar ook over vocht en spieren enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik ben wel blij dat ik me maar eens in de 3 weken ofzo weeg. Dan zie ik het echte verschil (de grote lijn) en niet elk chocolaatje of ijsje dat ik gegeten heb en zo voel ik me dus veel minder schuldig![]()
Als het om puur vet verliezen gaat, is 1 kg in 10 dagen haalbaar, meer zal vocht of spier zijn denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben wel benieuwd of je het gaat lukken. 3 kg in 10 dagen is best wel drastisch, zeker bij een normaal gewicht.
Centimeters zeggen sowieso meer. Ik heb mezelf tijden voor de gek gehouden met de weegschaal, maar m'n kleren vertellen een ander verhaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef -Trinity- het volgende:
Voorkomt ook obsessief gedrag. Daarnaast vertelt je gewicht je weinig over je vet an sich, maar ook over vocht en spieren enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |