abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51288479
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:55 schreef poppetje22 het volgende:
Hmm... ga je lekker uit eten...

'Doet u mij maar de biefstuk met champignon-roomsaus met aardappeltjes. Wilt u aan de kok vragen of hij de biefstuk achterwege wil laten?'

Dan eet je die dag vlees met champignon-roomsaus als je daar zin in hebt. Ik neem aan dat je niet elke dag gaat uit eten, en als je dat wel doet, hou je daar dus rekening mee als je in dit topic zit om af te vallen, toch? Ik had het meer over thuis koken, daar heb je er de controle over .
  Vis een optie? maandag 9 juli 2007 @ 13:15:32 #102
70532 loveli
N
pi_51288506
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:31 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Sonja zegt het

(volgens mij.. weet het eigenlijk opeens niet meer zeker..)
Klopt, ook Sonja zegt het. Ook hier is veel info te vinden: http://www.osteopathietex(...)dingscombinaties.htm
Een wetenschappelijke bron heb ik niet zo 1-2-3 bij de hand, maar 20 jaar geleden hoorde ik er al van. Fruit na de maaltijd is er ook eentje. Voor de maaltijd is geen probleem, want dan verteert het heel snel. Bovenop een gevulde maag gaat het sneller gisten en ook dat wil je niet.
crap in = crap out
pi_51288721
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dan eet je die dag vlees met champignon-roomsaus als je daar zin in hebt. Ik neem aan dat je niet elke dag gaat uit eten, en als je dat wel doet, hou je daar dus rekening mee als je in dit topic zit om af te vallen, toch? Ik had het meer over thuis koken, daar heb je er de controle over .
Ja natuurlijk het was ook meer een grapje..
Maar mijn punt was dat het niet vreemd is om zuivel over je vlees te doen als saus.. en dat dat dan volgens mij hetzelfde effect zou moeten hebben als wanneer je na je vlees een zuivelig toetje neemt.

Verder eet ik zelden tot nooit roomsaus
  maandag 9 juli 2007 @ 13:26:10 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51288841
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Klopt, ook Sonja zegt het. Ook hier is veel info te vinden: http://www.osteopathietex(...)dingscombinaties.htm
Een wetenschappelijke bron heb ik niet zo 1-2-3 bij de hand, maar 20 jaar geleden hoorde ik er al van. Fruit na de maaltijd is er ook eentje. Voor de maaltijd is geen probleem, want dan verteert het heel snel. Bovenop een gevulde maag gaat het sneller gisten en ook dat wil je niet.
Ja, ik geloof daar dus niet in. Dat gisten lijkt me eerlijk gezegd grote onzin, gezien het zuur in de maag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51288907
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Het gaat er gewoon om dat je niet met een volle maag gaat slapen. Je krijgt dan veel meer binnen dan je nodig hebt om te verbranden en dat sla je op.
Deze discussie hebben we al een aantal keer gehad
Je spijsvertering gaat überhaubt niet zo snel, het proces van eten naar vetopslag is een kwestie van dagen en niet van één nachtje
pi_51289756
quote:
Jeetje wat die vent vertelt vind ik wel een heel ingewikkeld verhaal hoor!
  maandag 9 juli 2007 @ 14:14:33 #107
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_51290359
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:55 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Jeetje wat die vent vertelt vind ik wel een heel ingewikkeld verhaal hoor!
wat ik zo typisch vind, is dat het ook zo ongeveer om de 5 jaar weer andere combi's zijn die niet goed zijn.
Of het waar is/zou zijn kan ik niet beoordelen. Wel dat ik het heel lastig vind om andere combinaties te eten.
Montignac was toch ook van de combinaties?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 9 juli 2007 @ 14:17:23 #108
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51290463
Ik hoorde altijd dat ze eten na 20.00 uur niet alleen afraden omdat het 'kacheltje' dan lager staat, maar ook omdat mensen na 8'en vaak anders soort producten gaan eten. Meestal eten mensen rond die tijd chips, nootjes, popcorn en ander tvkijk spul. Daarom alleen al lijkt het me dat veel dieten 's avonds eten afraden: je valt dan terug in je oude patroon van lekker snaaien op de bank.

Over wisselwerking van producten enzo maak ik me eigenlijk niet druk. Een kcal blijft een kcal, hoe lang die er ook over doet om verteerd te worden (en ik heb liever dat het langer duurt, dan heb je toch langer een volle maag en dus minder honger? Of roep ik nu iets heel doms?)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_51290917
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoorde altijd dat ze eten na 20.00 uur niet alleen afraden omdat het 'kacheltje' dan lager staat, maar ook omdat mensen na 8'en vaak anders soort producten gaan eten. Meestal eten mensen rond die tijd chips, nootjes, popcorn en ander tvkijk spul. Daarom alleen al lijkt het me dat veel dieten 's avonds eten afraden: je valt dan terug in je oude patroon van lekker snaaien op de bank.
Dat is de enige reden waarom het bij sommige mensen wel helpt bij het afvallen, als anti-chips-vreten-voor-de-tv-maatregel
quote:
(en ik heb liever dat het langer duurt, dan heb je toch langer een volle maag en dus minder honger? Of roep ik nu iets heel doms?)
helemaal niet dom
  maandag 9 juli 2007 @ 14:59:21 #110
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_51292006
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is de enige reden waarom het bij sommige mensen wel helpt bij het afvallen, als anti-chips-vreten-voor-de-tv-maatregel
Nou, precies, ik dacht dus ook altijd dat dat de reden was.
Hoewel ik dat van "in de kachel gooien en 'm dan niet aanzetten" ook heel logisch vind klinken.
Ja, verdorie, wat is het nou
  maandag 9 juli 2007 @ 15:08:46 #111
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51292280
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:59 schreef maedel het volgende:

[..]

Nou, precies, ik dacht dus ook altijd dat dat de reden was.
Hoewel ik dat van "in de kachel gooien en 'm dan niet aanzetten" ook heel logisch vind klinken.
Ja, verdorie, wat is het nou
Maar dan in de ochtend gaat de kachel toch gewoon weer aan? Dus de kolen die waren blijven liggen verbranden dan alsnog, maar je zal de rest van de dag minder nodig hebben/minder honger hebben ... toch blijf ik van mening dat het alleen werkt, omdat mensen niet meer snacken, en misschien ook iets met vocht vasthouden ofzo, maar gewoon niet dat je erdoor aan kan komen. (niet dat ik eet in de avond, heb eenvoudigweg geen honger dan)
  maandag 9 juli 2007 @ 15:15:09 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51292467
Je kachel blijft gewoon branden, 's nachts! Je lichaam verbrandt ook veel calorieën met puur het basaalmetabolisme: de verbranding die nodig is om alle lichaamsfuncties gaande te houden. Dat gaat 's nachts gewoon door.

Ik denk ook dat de regel 'na 8 uur 's avonds niet meer eten' vooral bedoeld is omdat mensen vaak 's avonds extra eten en juist dan ook naar snacks grijpen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51292540
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:26 schreef Lienekien het volgende:

Ja, ik geloof daar dus niet in. Dat gisten lijkt me eerlijk gezegd grote onzin, gezien het zuur in de maag.
En je maag werkt ook niet zo, dat alles wat er het laatst in komt er het laatst uitgaat. Er zijn geen 'laagjes' voedsel in je maag van onder naar boven. Fruit zal al vlot je maag verlaten, ook als er ook al ander eten aanwezig is in de maag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 juli 2007 @ 15:31:56 #114
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_51293115
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En je maag werkt ook niet zo, dat alles wat er het laatst in komt er het laatst uitgaat. Er zijn geen 'laagjes' voedsel in je maag van onder naar boven. Fruit zal al vlot je maag verlaten, ook als er ook al ander eten aanwezig is in de maag.
Dat beweert die eerder gepostte website wel anders. Voor zover ik het begrijp hoor
pi_51293606
ben al de hele dag slecht bezig
net koekjes gebakken en daarvoor aarbeien met een laagje chocola
maar goed heb maar 3 van die aarbeien op en nog geen koekje
  maandag 9 juli 2007 @ 15:48:55 #116
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51293661
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Miss_S het volgende:
Ik zag net in CUL een topic over cheesecake... heb toch maar besloten het topic niet verder te bekijken! Is niet goed
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51295456
Ik heb weer werk

Vanaf morgen 2 ochtenden in de week als alphahulp werken bij een mevrouw hier in Deventer En heb opgegeven dat ik 9 dagdelen in de week kan werken ( behalve woensdagmiddag), en dit zijn er dus nog maar 2, dus kan zijn dat ik later nog gebeld wordt voor meer klanten Maar kan bij deze klant kan ik iig blijven werken tot ik weer naar school moet, dus dat is wel lekker

En als alphahulp moet ik dus schoonmakjen, dus das ook best intensief werk waarmee ik veel cal ga verbranden En ik moet nou natuurlijk weer een stuk meer gaan fietsen dan dat ik al deed
  maandag 9 juli 2007 @ 16:41:37 #118
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51295536
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt komt mijn bio ook weer naar boven ... water verlaat het maag ook heel snel, terwijl er ondertussen ook nog ander voedsel in zit (oh help, nu komt alles over positieve en negatieve terugkoppeling ook weer naar boven, met eten en doorlaten naar de maag enzo, en vitamine K in de darmen ofzo?) ... waarom denk ik aan school als ik vakantie heb Waarom weet ik dit nog, dit is stof van begin dit jaar en hoor ik allang vergeten te zijn ..

Oeps ik was vandaag vergeten te drinken , kom ik net achter. Werd weer een beetje beroerd, niet misselijk, maar opeens vreselijk dorstig. Toen pas drong het tot me door dat ik nog niet gedronken had vandaag
pi_51295702
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb weer werk

Vanaf morgen 2 ochtenden in de week als alphahulp werken bij een mevrouw hier in Deventer En heb opgegeven dat ik 9 dagdelen in de week kan werken ( behalve woensdagmiddag), en dit zijn er dus nog maar 2, dus kan zijn dat ik later nog gebeld wordt voor meer klanten Maar kan bij deze klant kan ik iig blijven werken tot ik weer naar school moet, dus dat is wel lekker

En als alphahulp moet ik dus schoonmakjen, dus das ook best intensief werk waarmee ik veel cal ga verbranden En ik moet nou natuurlijk weer een stuk meer gaan fietsen dan dat ik al deed
gefeliciteerd
  maandag 9 juli 2007 @ 17:16:27 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51296921
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een gebakje gehad. Die mensen geven altijd zo'n groot stuk . En eigenlijk was het ook niet heel lekker, zeker niet nadat er een vlieg in gevlogen was . Aardbeien met chocola .
Niet meer actief op Fok!
pi_51296983
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik heb een gebakje gehad. Die mensen geven altijd zo'n groot stuk . En eigenlijk was het ook niet heel lekker, zeker niet nadat er een vlieg in gevlogen was . Aardbeien met chocola .
ik heb ook al gebak op maar zelf afgesneden dus een klein puntje
en ja aarbeien met warme chocolade en dan de koelkast in
moet zeggen dat het erg lekker was en ook hele zoete aardbeien
heb nu trouwens wel 2 zandkoekjes op
pi_51297006
Stelletje vreetzakken!!
  maandag 9 juli 2007 @ 17:19:31 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51297010
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb ook al gebak op maar zelf afgesneden dus een klein puntje
en ja aarbeien met warme chocolade en dan de koelkast in
moet zeggen dat het erg lekker was en ook hele zoete aardbeien
heb nu trouwens wel 2 zandkoekjes op
ok, dan noteer ik dat even .
Niet meer actief op Fok!
pi_51297042
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef STING het volgende:
Stelletje vreetzakken!!
ben niet voor niets dik
pi_51297062
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gefeliciteerd
Thnx

Hier gaat het wel goed, op het feit na dat ik geen brood heb gegeten, maar daarvoor in de plaats maar 2 plakken ontbijtkoek extra heb genomen ( was geen brood in huis bij Peter)

Verder 2 rijstwafels gehad en vanavond Zweedse gehaktballetjes met erwtjes, ui en gebakken aardappeltjes eten
  maandag 9 juli 2007 @ 17:34:16 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51297567
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ben niet voor niets dik volslank
.
Niet meer actief op Fok!
pi_51297640
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
haha, wilde bijna hetzelfde posten
pi_51297642
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
volslank mochten we toch niet meer zeggen
  maandag 9 juli 2007 @ 17:38:15 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51297678
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volslank mochten we toch niet meer zeggen
van wie niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_51297712
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

van wie niet?
de meeste hier volgens mij hadden er iets op tegen
  maandag 9 juli 2007 @ 17:41:03 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51297748
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de meeste hier volgens mij hadden er iets op tegen
pech .
Niet meer actief op Fok!
pi_51297775
vind dat het wel moet kunnen
voor mij is dik echt een grote bolle buik en volslank zeg maar wat hier zo'n beetje aan foto's voorbij komt
pi_51297844
tvp van saté prikker
pi_51298026
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef STING het volgende:
vind dat het wel moet kunnen
voor mij is dik echt een grote bolle buik en volslank zeg maar wat hier zo'n beetje aan foto's voorbij komt
ik ben toch echt de enige volslanke hier
de rest is gewoon slank
maar goed ik ben ook de enige met fotos dus dat zal je ook wel bedoelen
  maandag 9 juli 2007 @ 18:01:58 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51298261
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben toch echt de enige volslanke hier
de rest is gewoon slank
maar goed ik ben ook de enige met fotos dus dat zal je ook wel bedoelen
uh, ik ben ook volslank, hoor . En ik post ook foto's .
Niet meer actief op Fok!
pi_51298371
Bonjour iedereen!!

Daar ben ik weer! Gisteravond laat aangekomen. Het was echt heerlijk, alleen maar mooi weer en lekker naar het strand geweest (meestal van 4 uur 's middags tot een uur of 7 's avonds, voor mij is dat echt de lekkerste tijd!) Heerlijk gegeten, zonder al te rare dingen, dus geen croissantjes e.d. wel af en toe een ijsje en ook gemiddeld genomen wel iets meer calorieen dan thuis schat ik zo in. Maar goed daar was het ook vakantie voor. Ik ga woensdag as. pas weer op de weegschaal want dan ben ik weer in Amsterdam. Als ik zo mocht raden dan denk ik: plus 1 kilo.

Ik zie dat jullie vele topics verder zijn, weet niet of ik dat allemaal ga lezen (denk het eik niet) nog spannende dingen gebeurd??
  maandag 9 juli 2007 @ 18:09:01 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51298426
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:06 schreef conleche het volgende:
Bonjour iedereen!!

Daar ben ik weer! Gisteravond laat aangekomen. Het was echt heerlijk, alleen maar mooi weer en lekker naar het strand geweest (meestal van 4 uur 's middags tot een uur of 7 's avonds, voor mij is dat echt de lekkerste tijd!) Heerlijk gegeten, zonder al te rare dingen, dus geen croissantjes e.d. wel af en toe een ijsje en ook gemiddeld genomen wel iets meer calorieen dan thuis schat ik zo in. Maar goed daar was het ook vakantie voor. Ik ga woensdag as. pas weer op de weegschaal want dan ben ik weer in Amsterdam. Als ik zo mocht raden dan denk ik: plus 1 kilo.

Ik zie dat jullie vele topics verder zijn, weet niet of ik dat allemaal ga lezen (denk het eik niet) nog spannende dingen gebeurd??
Hoi ,

er werd vandaag nog gevraagd wanneer je eigenlijk terug kwam . Ik had even opgezocht dat je op 17 juni had gezegd 'tot over 3 weken', dus ik verwachtte je alweer .
Nee er is niet veel gebeurd hier, behalve dan dat er modjes mee loeren hier en dat je een ban aan je broek krijgt als je een ongepaste opmerking maakt . Maar daar maak jij je vast niet aan schuldig .
Niet meer actief op Fok!
pi_51298681
Nee, ikke niet
pi_51300203
ik las ergens dat je inplaats van ricotta
huttenkase met meel kan doen
als je dat nodig hebt in een gerecht
pi_51300949
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:16 schreef maedel het volgende:

[..]

Ligt er ook aan waar je ergens bent lijkt me
Je hebt helemaal niks? Ook geen waterkoker en/of koffiezetapparaat?
nee maar ik kan misschien wel een water koker lenen
pi_51302514
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

pech .
ach principessa vind mij toch meer type 'dik'

hoeven we heel dat volslank niet te gebruiken
  maandag 9 juli 2007 @ 20:21:20 #142
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51302569
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee maar ik kan misschien wel een water koker lenen
Een waterkoker op je hotelkamer is zo relaxed! Al was het alleen al om zodra je wakker wordt een kopje thee te kunnen maken.
pi_51302712
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach principessa vind mij toch meer type 'dik'

hoeven we heel dat volslank niet te gebruiken
niet andere mensen woorden in de mond leggen.
pi_51302753
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

niet andere mensen woorden in de mond leggen.
je zegt het zelf in het andere topic
geeft niet maar geef het dan wel gewoon toe
pi_51302872
weet je, je moet geen grappig bedoelde topics opeens hierheen halen
en zo

heb t maar gewoon weer over eten is beter
pi_51304183
ik ga morgen weer hardlopen
3km of ik er nu bij neer val of niet
  maandag 9 juli 2007 @ 22:40:20 #147
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51307575
Doei allemaal

Morgenochtend vertrek ik heerlijk naar het warme Italie. Ik wilde net posten dat het heerlijk weer is, zo'n 30 tot 32 graden, keek nog even op de site ... er wordt tot 37 graden voorspeld voor aanstaande dinsdag en de dagen eromheen zelfde soort temperaturen. Als we aankomen is het 25 en iedere dag 2 graden warmer ... gelukkig geloof ik niet echt in voorspellingen langer dan 5 dagen ver

Nouja, veel zonnebrand dan maar mee en ik zie jullie over een paar weken
pi_51307627
fijne vakantie Chicolate
pi_51314397
Goeiemorgen

Ondanks Waldrock ben ik niks aangekomen en weeg ik nog steeds 57.2
pi_51314800
goedemorgen
ik werd ook weer blij van mijn weegschaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: