Dan eet je die dag vlees met champignon-roomsaus als je daar zin in hebt. Ik neem aan dat je niet elke dag gaat uit eten, en als je dat wel doet, hou je daar dus rekening mee als je in dit topic zit om af te vallen, toch? Ik had het meer over thuis koken, daar heb je er de controle overquote:Op maandag 9 juli 2007 12:55 schreef poppetje22 het volgende:
Hmm... ga je lekker uit eten...
'Doet u mij maar de biefstuk met champignon-roomsaus met aardappeltjes. Wilt u aan de kok vragen of hij de biefstuk achterwege wil laten?'
![]()
Klopt, ook Sonja zegt het. Ook hier is veel info te vinden: http://www.osteopathietex(...)dingscombinaties.htmquote:Op maandag 9 juli 2007 12:31 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Sonja zegt het![]()
(volgens mij.. weet het eigenlijk opeens niet meer zeker..)
Ja natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dan eet je die dag vlees met champignon-roomsaus als je daar zin in hebt. Ik neem aan dat je niet elke dag gaat uit eten, en als je dat wel doet, hou je daar dus rekening mee als je in dit topic zit om af te vallen, toch? Ik had het meer over thuis koken, daar heb je er de controle over.
Ja, ik geloof daar dus niet in. Dat gisten lijkt me eerlijk gezegd grote onzin, gezien het zuur in de maag.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Klopt, ook Sonja zegt het. Ook hier is veel info te vinden: http://www.osteopathietex(...)dingscombinaties.htm
Een wetenschappelijke bron heb ik niet zo 1-2-3 bij de hand, maar 20 jaar geleden hoorde ik er al van. Fruit na de maaltijd is er ook eentje. Voor de maaltijd is geen probleem, want dan verteert het heel snel. Bovenop een gevulde maag gaat het sneller gisten en ook dat wil je niet.
Deze discussie hebben we al een aantal keer gehadquote:Op maandag 9 juli 2007 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je niet met een volle maag gaat slapen. Je krijgt dan veel meer binnen dan je nodig hebt om te verbranden en dat sla je op.
Jeetje wat die vent vertelt vind ik wel een heel ingewikkeld verhaal hoor!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.osteopathietex(...)dingscombinaties.htm
[..]
wat ik zo typisch vind, is dat het ook zo ongeveer om de 5 jaar weer andere combi's zijn die niet goed zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:55 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Jeetje wat die vent vertelt vind ik wel een heel ingewikkeld verhaal hoor!
Dat is de enige reden waarom het bij sommige mensen wel helpt bij het afvallen, als anti-chips-vreten-voor-de-tv-maatregelquote:Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoorde altijd dat ze eten na 20.00 uur niet alleen afraden omdat het 'kacheltje' dan lager staat, maar ook omdat mensen na 8'en vaak anders soort producten gaan eten. Meestal eten mensen rond die tijd chips, nootjes, popcorn en ander tvkijk spul. Daarom alleen al lijkt het me dat veel dieten 's avonds eten afraden: je valt dan terug in je oude patroon van lekker snaaien op de bank.
helemaal niet domquote:(en ik heb liever dat het langer duurt, dan heb je toch langer een volle maag en dus minder honger? Of roep ik nu iets heel doms?)
Nou, precies, ik dacht dus ook altijd dat dat de reden was.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom het bij sommige mensen wel helpt bij het afvallen, als anti-chips-vreten-voor-de-tv-maatregel
Maar dan in de ochtend gaat de kachel toch gewoon weer aan? Dus de kolen die waren blijven liggen verbranden dan alsnog, maar je zal de rest van de dag minder nodig hebben/minder honger hebben ... toch blijf ik van mening dat het alleen werkt, omdat mensen niet meer snacken, en misschien ook iets met vocht vasthouden ofzo, maar gewoon niet dat je erdoor aan kan komen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, precies, ik dacht dus ook altijd dat dat de reden was.
Hoewel ik dat van "in de kachel gooien en 'm dan niet aanzetten" ook heel logisch vind klinken.
Ja, verdorie, wat is het nou![]()
En je maag werkt ook niet zo, dat alles wat er het laatst in komt er het laatst uitgaat. Er zijn geen 'laagjes' voedsel in je maag van onder naar boven. Fruit zal al vlot je maag verlaten, ook als er ook al ander eten aanwezig is in de maag.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:26 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik geloof daar dus niet in. Dat gisten lijkt me eerlijk gezegd grote onzin, gezien het zuur in de maag.
Dat beweert die eerder gepostte website wel anders. Voor zover ik het begrijp hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je maag werkt ook niet zo, dat alles wat er het laatst in komt er het laatst uitgaat. Er zijn geen 'laagjes' voedsel in je maag van onder naar boven. Fruit zal al vlot je maag verlaten, ook als er ook al ander eten aanwezig is in de maag.
Ik zag net in CUL een topic over cheesecake... heb toch maar besloten het topic niet verder te bekijken! Is niet goedquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Miss_S het volgende:
ben al de hele dag slecht bezig
net koekjes gebakken en daarvoor aarbeien met een laagje chocola
maar goed heb maar 3 van die aarbeien op en nog geen koekje
Ja nu je het zegt komt mijn bio ook weer naar boven ... water verlaat het maag ook heel snel, terwijl er ondertussen ook nog ander voedsel in zit (oh help, nu komt alles over positieve en negatieve terugkoppeling ook weer naar boven, met eten en doorlaten naar de maag enzo, en vitamine K in de darmen ofzo?) ... waarom denk ik aan school als ik vakantie hebquote:Op maandag 9 juli 2007 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je maag werkt ook niet zo, dat alles wat er het laatst in komt er het laatst uitgaat. Er zijn geen 'laagjes' voedsel in je maag van onder naar boven. Fruit zal al vlot je maag verlaten, ook als er ook al ander eten aanwezig is in de maag.
gefeliciteerdquote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb weer werk![]()
![]()
Vanaf morgen 2 ochtenden in de week als alphahulp werken bij een mevrouw hier in DeventerEn heb opgegeven dat ik 9 dagdelen in de week kan werken ( behalve woensdagmiddag), en dit zijn er dus nog maar 2, dus kan zijn dat ik later nog gebeld wordt voor meer klanten
Maar kan bij deze klant kan ik iig blijven werken tot ik weer naar school moet, dus dat is wel lekker
En als alphahulp moet ik dus schoonmakjen, dus das ook best intensief werk waarmee ik veel cal ga verbrandenEn ik moet nou natuurlijk weer een stuk meer gaan fietsen dan dat ik al deed
ik heb een gebakje gehad. Die mensen geven altijd zo'n groot stukquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Miss_S het volgende:
ben al de hele dag slecht bezig
net koekjes gebakken en daarvoor aarbeien met een laagje chocola
maar goed heb maar 3 van die aarbeien op en nog geen koekje
ik heb ook al gebak op maar zelf afgesneden dus een klein puntjequote:Op maandag 9 juli 2007 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb een gebakje gehad. Die mensen geven altijd zo'n groot stuk. En eigenlijk was het ook niet heel lekker, zeker niet nadat er een vlieg in gevlogen was
. Aardbeien met chocola
.
ok, dan noteer ik dat evenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ook al gebak op maar zelf afgesneden dus een klein puntje
en ja aarbeien met warme chocolade en dan de koelkast in
moet zeggen dat het erg lekker was en ook hele zoete aardbeien
heb nu trouwens wel 2 zandkoekjes op
Thnxquote:
van wie niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volslank mochten we toch niet meer zeggen
pechquote:Op maandag 9 juli 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste hier volgens mij hadden er iets op tegen
ik ben toch echt de enige volslanke hierquote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef STING het volgende:
vind dat het wel moet kunnen
voor mij is dik echt een grote bolle buik en volslank zeg maar wat hier zo'n beetje aan foto's voorbij komt
uh, ik ben ook volslank, hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben toch echt de enige volslanke hier
de rest is gewoon slank
maar goed ik ben ook de enige met fotos dus dat zal je ook wel bedoelen
Hoiquote:Op maandag 9 juli 2007 18:06 schreef conleche het volgende:
Bonjour iedereen!!![]()
Daar ben ik weer! Gisteravond laat aangekomen. Het was echt heerlijk, alleen maar mooi weer en lekker naar het strand geweest (meestal van 4 uur 's middags tot een uur of 7 's avonds, voor mij is dat echt de lekkerste tijd!) Heerlijk gegeten, zonder al te rare dingen, dus geen croissantjes e.d. wel af en toe een ijsje en ook gemiddeld genomen wel iets meer calorieen dan thuis schat ik zo in. Maar goed daar was het ook vakantie voor. Ik ga woensdag as. pas weer op de weegschaal want dan ben ik weer in Amsterdam. Als ik zo mocht raden dan denk ik: plus 1 kilo.
Ik zie dat jullie vele topics verder zijn, weet niet of ik dat allemaal ga lezen (denk het eik niet) nog spannende dingen gebeurd??
nee maar ik kan misschien wel een water koker lenenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je ergens bent lijkt me
Je hebt helemaal niks? Ook geen waterkoker en/of koffiezetapparaat?
Een waterkoker op je hotelkamer is zo relaxed! Al was het alleen al om zodra je wakker wordt een kopje thee te kunnen maken.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee maar ik kan misschien wel een water koker lenen
niet andere mensen woorden in de mond leggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach principessa vind mij toch meer type 'dik'
hoeven we heel dat volslank niet te gebruiken
je zegt het zelf in het andere topicquote:Op maandag 9 juli 2007 20:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
niet andere mensen woorden in de mond leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |