nee, want ik ga toch niet hardlopen als ik last heb van blessuresquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb je nou nog geen goede schoenen gekocht viking?<-- is niet nodig want je voelt het vanzelf al wel
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:26 schreef Lienekien het volgende:
Zwemmen, is dat een optie?
Als ze er zelfs met gewoon wandelen last van heeft, dan helpen goede schoenen niet meer hoor! Dan moet je het eerst laten genezen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb je nou nog geen goede schoenen gekocht viking?<-- is niet nodig want je voelt het vanzelf al wel
![]()
Ja, dat klinkt behoorlijk stom, ja. Ga maar eens 40 baantjes trekken in 35 minuten. En kom dan nog maar eens terug.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Badderen in subtropisch zwembad =.
Baantjes trekken =.
Bovendien, en dat klinkt vast heel stom, vind ik zwemmen niet een echte sport![]()
.
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:54 schreef Viking84 het volgende:
nee, want ik ga toch niet hardlopen als ik last heb van blessures.
ik stop er niet totaal mee. Ik stop ermee tot het over is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Maar ik snap niet dat je er door de blessure nu er totaal mee zou gaan stoppen.
Tis veel te leuk![]()
Punt blijft: nieuw schoeiselquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik stop er niet totaal mee. Ik stop ermee tot het over is.
En als ik toch doorga, blijf ik altijd last houden van m'n blessures.
nieuw schoeisel komt als ik weer ga hardlopen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Punt blijft: nieuw schoeisel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |