Vrijdag ochtend tot maandag ochtend. Dus 1 dag (weekeind niet meegerekend)quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
niet direct? Hoe lang moet je wachten dan?
Ah, nee ik dacht dat het wat langer duurde, maar bij Binck wat ik zelf gebruik duurt het niet zo lang iigquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:23 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend tot maandag ochtend. Dus 1 dag (weekeind niet meegerekend)
Ooo oke. Ik heb nu Alex aangevraagd. Niet om bovenstaand maar omdat er meer fondsen beschikbaar zijn en de gebruikers interface wat beter is. Bij de postbank is het een geklik van hier tot ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ah, nee ik dacht dat het wat langer duurde, maar bij Binck wat ik zelf gebruik duurt het niet zo lang iig
Volgens mij is die al veel eerder gaan balen, merknaam als onderpand voor een lening geven en een bestuurder die aandeelhouders maar lastig vindt en hen beschuldigd van de financiėle troep binnen het bedrijf, zijn natuurlijk geen berichten die horen bij een goudgerande onderneming.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik herinnerde iemand in dit topic die aandelen Spyker had genomen. Die zal wel balen nu dan.
Volgens mij zijn de problemen nog lang niet over. Een correctie richting de 400 acht ik niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef mikezwet het volgende:
Vreemd toch dat je weet dat het gaat zakken maar toch weer wacht en niet je verstand volg
Denk ik ook niet. Had verwacht dat maandag en dinsdag nog wel goed zouden zijn en dan de problemen weer opstapelen. Ik wil nu in ieder geval nog niet instappen voor de LT omdat het te hectisch is en je misschien eind september wel een stukje lager kan instappen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de problemen nog lang niet over. Een correctie richting de 400 acht ik niet uitgesloten.
Dat dacht ik al. Toen dacht ik dat het naar beneden ging en heb putopties op de AEX gekocht voor volgende maand. Die zullen morgen zo'n 30% stijgen verwacht ik. Een belangrijk signaal is dat ondanks alle injecties de markt toch naar beneden wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Had verwacht dat maandag en dinsdag nog wel goed zouden zijn en dan de problemen weer opstapelen. Ik wil nu in ieder geval nog niet instappen voor de LT omdat het te hectisch is en je misschien eind september wel een stukje lager kan instappen.
Ik denk dat je je niet gek moet laten maken door te denken dat je de boot mist.
Als je even wacht 1 aandeel google kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:53 schreef LongOne het volgende:
Hallo ik ben student en weet vrij weinig van investeren af. Ik heb een klein potje opgespaard waar ik niks mee doe, mijn vraag is kan je met ¤500 wat leuks doen (behalve naar de kroeg gaan).
Hoe kan dat 30% stijgen dan. De aex zakt of stijgt toch niet 30% in 1 maand ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Toen dacht ik dat het naar beneden ging en heb putopties op de AEX gekocht voor volgende maand. Die zullen morgen zo'n 30% stijgen verwacht ik. Een belangrijk signaal is dat ondanks alle injecties de markt toch naar beneden wil.
Dat gaat hard. De beurs staat nu op een verlies van 1.12%. Mijn putoptie om een winst van 18.85%. Hefboom werking he en indexopties gaan nog een stuk harder dan gewone opties.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Hoe kan dat 30% stijgen dan. De aex zakt of stijgt toch niet 30% in 1 maand ?
Dat lijkt me sterk. De hefboom heeft niks te maken met het soort onderliggende waarde van de opties of met het type opties (Europees, Amerikaans, ...)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
en indexopties gaan nog een stuk harder dan gewone opties.
Met dat bedrag kan je beter beleggen in een beleggingsfonds, tenzij je wilt gokken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Als je even wacht 1 aandeel google kopenstaat nu op 510 geloof ik.
Bij aex index opties is de onderliggende waarde veel hoger dan bij een individueel aandeel. Hierdoor zijn de procentuele spread- en transactiekosten bij out of the money aex index opties veel lager dan bij aandelenopties, waardoor ver out of the money opties die bij aandelenopties vanwege de spread- en transactiekosten niet interessant zijn bij aex index opties wel interessant kunnen zijn. En bij out of the money opties is de hefboom hoger.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:08 schreef _Henry_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. De hefboom heeft niks te maken met het soort onderliggende waarde van de opties of met het type opties (Europees, Amerikaans, ...)
Gezien je PI was je er nog niet uit ? Ik vind het heerlijk en zie allerlei nieuwe koopmomentjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef The_Forcer het volgende:
Zo, het gaat wel echt klote met de AEX.
Vage sluiting. Morgen misschien maar even wat posities sluiten en dan later op de dag wel weer ergens instappenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef mikezwet het volgende:
Lijkt me afwachtende beurs morgen (wat we nu in us ook zien met sluiten van de walstreet?) op de uitspraak van de FED wbt de renteverlaging.
Die rente verlaging zou toch negatief zijn voor de hypotheek markt? wat dus juist de aanstichter is van alle ellende ?
Het grappige is dat in oost Azie dalende koersen groen zijn en stijgende koersen rood (dus precies omgekeerde van in het Westen). Rood is namelijk in de Chinese cultuur een positieve kleur die geassocieerd wordt met geluk, feest, etc.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Azie is in elk geval weer knalrood
Wat is gisteravond al vermoedde. WallStreet is onveranderd gesloten door steunaankopen. En daarop gaan wij nu ook ophoog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Azie is in elk geval weer knalrood, ondanks die slotrally op Wallstreet.
Tis goed om aan de zijlijn te staan momenteel.
Maar het consotium had 38 euro in aandelen geboden? Dus dat er meer aandelen kwamen dus de prijs omlaag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:39 schreef _Henry_ het volgende:
Junior mijnaandelen zijn wel erg veel gedaald gisteren. Ik ben weer begonnen met inkopen te doen.
Momenteel posities in Victoria, Gulf Shores en Northern Dynasty.
Verder zie ik kansen in ABN AMRO, Fortis, ING. Ze zijn gedaald in lijn met de Amerikaanse financials terwijl de Nederlandse financials waarschijnlijk veel minder risico's hebben. Fortis voor 26 is een koopje, ING voor 28 is een zeer goede deal. En ABN AMRO kan je voor 33 oppikken en vervolgens voor 38 neerleggen bij het consortium, da's bijna gratis geld.
Met Aegon zou ik nog even wachten, maar als die rond de 11 komt te staan durf ik die ook wel te kopen.
ik geloof ongeveer 35 e contant + 0,25 aandeel RBSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Maar het consotium had 38 euro in aandelen geboden? Dus dat er meer aandelen kwamen dus de prijs omlaag?
Maandag door de 505.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef mikezwet het volgende:
Ik zeg, maandag weer naar beneden. De grote mannen laten de kleine belegger lekker instappen om er vervolgens zelf uit te springen. Weet je nog: voor een grote daling eerst een dag stijging....
Dit was echt een flinke shortsqueeze...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef mikezwet het volgende:
Ik zeg, maandag weer naar beneden. De grote mannen laten de kleine belegger lekker instappen om er vervolgens zelf uit te springen.
Weet je nog: voor een grote daling eerst een dag stijging....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |