is er nu nog een scene van? of is het helemaal 90s? weet je wat goede artiestenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Misanthropist het volgende:
jep, afsplintertje van hardcore, dj paul, dj norman, etc hebben het gemaakt
dat moet ik nazoeken, maar is iig eind jaren 90quote:Op zondag 8 juli 2007 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is er nu nog een scene van? of is het helemaal 90s? weet je wat goede artiesten?
Volgens mij heeft teKno vrij weinig te maken met psychedelische rock (mischien het thema maar niet meer) en langslepende composities in de klassieke muziek.quote:Tekno is voortgekomen uit een samensmelting van stijlen waaronder acid house, hardcore techno, breakbeats, Industrial Hardcore, EBM, de psychedelische rock van de jaren '70 en langslepende composities in de klassieke muziek.
lol dat gaat wat ver iddquote:Op zondag 8 juli 2007 14:04 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de wiki beschrijven wel een beetje over the top vind
[..]
Volgens mij heeft teKno vrij weinig te maken met psychedelische rock (mischien het thema maar niet meer) en langslepende composities in de klassieke muziek.
klinkt wel heel gaaf, is er in nederland zo een scene? ik wist wel dat er weleens van die kraakfeestjes zijn in nederland maar waar moet je dan in godsnaam terecht?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef sneakypete het volgende:
Tekno is snelle minimalistische house die je t beste kunt omschrijven als een mixje van techno en terror/hardcore. Zonder al te veel texten, muziekjes en pauzes, maar gewoon monotoon doorstuiteren met wat vage geluiden erdoor.
De scene bestaat overwegend uit illegale houseparties op gekraakte locaties. Feesten zijn vaak diep in de nacht of meerdere nachten achter elkaar.
En je moet je er wel heel erg inverdiepen wil je alle dj's gaan kennen enzo, men komt vaak meer voor de ervaring op zich.
hmm.. helaas heb ik maar 1 vriend die ook een beetje een muzieksmaak in deze richting heeft, maar met hem gaan we meer naar dingen in paradiso en de melkweg ofzo, als die er zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef Yorrit het volgende:
die scene is er zeker... iedere week zijn er feestjes..
dr was er pas nog een in het nieuws omdat ie was opgerold door de ME..
info gaat via-via en met 06 nummertjes enzo..
welke dingen heb je beluisterd?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:13 schreef hydraulix het volgende:
Heb wat dingen beluisterd en vind het wel tof klinken eigenlijk. Lekker underground
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |