precies..quote:Op zondag 2 september 2007 11:44 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zo'n loopband is inderdaad niks. het is verschrikkelijk saai, en als ik er af kom ben ik meestal ontzettend duizelig![]()
dan nog liever in de regen![]()
Verstandig inderdaad ook interval te gaan doen!quote:Op zondag 2 september 2007 15:24 schreef FJD het volgende:
Ander vraagje, met interval loop je natuurlijk veel korte afstanden. Dat is erg lastig om uit te zetten via bv. mapmyrun.com dus daarom de vraag of iemand weet heeft van een hardloopbaan in Den Haag? Google is nog niet echt m'n vriend zeg maar
Zit ook wat in natuurlijk. Even een snelheid vaststellen en dan even kijken hoeveel tellen dat ongeveer zouden zijn. Dichtstbijzijnde hardloopbaan is geloof ik bij t Zuiderpark (lang leve Google Earth) en dat is toch alweer 4km weg.quote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef SuperSiem het volgende:
Verstandig inderdaad ook interval te gaan doen!Maar waarom zou je afstanden willen uitzetten? Als ik intervaltrainingen doe werk ik meestal met minuten, bijv. 2 minuten vijfkilometer-tempo, 3 minuten duurlooptempo en dat dan in twee series van 3,4 of 5 keer.
Eventueel doe je dat op een vast rondje, zodat je de afstanden kan uitmeten maar dat is niet per se nodig.
Een hardloopbaan, zoals een atletiekbaan? In regio Den Haag zitten er 5 (tijdelijk 6).quote:Op zondag 2 september 2007 15:24 schreef FJD het volgende:
Ander vraagje, met interval loop je natuurlijk veel korte afstanden. Dat is erg lastig om uit te zetten via bv. mapmyrun.com dus daarom de vraag of iemand weet heeft van een hardloopbaan in Den Haag? Google is nog niet echt m'n vriend zeg maar
ik heb me er maar is aan gewaagd. ik ben natuurlijk zoals beschreven staat boven aan de lijst begonnen met de 'frog stand'. de houding aannemen lukt wel, maar het probleem is meer dat ik telkens omvalquote:Op zondag 2 september 2007 12:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als je meer naar beneden scrollt kom je vanzelf bij "planche progression", wat niet veel met lenigheid te maken heeft, maar met pure kracht in het gehele bovenlichaam. Van push ups zal jij niet echt sterker worden, er is geen enkele sprake van een 'increasing load', alleen het vermeerderen van herhalingen. Planche progressions maken je bovenlichaam op elk vlak krachtig, waardoor je op den duur ook dingen kunt doen als handstand push ups en pull ups.
Ik heb hier ook wel eens de tip gehoord met lantaarnpalen, die staan vaak op een vaste afstand naast elkaar, als je langs een lange weg loopt dun je je intevalloop ook daar op afstemmen.quote:Op zondag 2 september 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit ook wat in natuurlijk. Even een snelheid vaststellen en dan even kijken hoeveel tellen dat ongeveer zouden zijn. Dichtstbijzijnde hardloopbaan is geloof ik bij t Zuiderpark (lang leve Google Earth) en dat is toch alweer 4km weg.
Ik ben ook die frog stand aan het oefenenquote:Op maandag 3 september 2007 10:32 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb me er maar is aan gewaagd. ik ben natuurlijk zoals beschreven staat boven aan de lijst begonnen met de 'frog stand'. de houding aannemen lukt wel, maar het probleem is meer dat ik telkens omval![]()
ik blijf het in ieder geval proberen![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 18:37 schreef thaleia het volgende:
Want ik was tot nu toe een beetje suf aan het trainen
[...]
ik deed ook niks qua snelheid of intervallen, ik sjokte gewoon steeds dat rondje![]()
Maar morgen beginnen de Zevenheuvelentraining bij een atletiekclub hier, dan is het uit met het gesjok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |