Ik hoop het niet, maar Hofs is dan sowieso niet de nummer 1, hij heeft alleen gezegd tegen Hofs dat ie m ziet als man achter 1 of 2 spitsen.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wil van Marwijk nu 433 spelen met Hofs achter Makaay? Haal je een kwaliteitsspits, ga je het zo verneuken door een systeem te spelen wat hem niet ligt.
Obiku op de bankquote:Vijf oud-Feyenoorders zijn toegelaten tot de tot de Trainer-Coach I opleiding van de KNVB voor volgend seizoen, te weten Pierre van Hooijdonk, Bert Konterman, Kees van Wonderen, Mike Obiku en Gaston Taument. De eerste vier gaan zich richten op de cursus voor senioren, enkel Taument gaat de cursus voor de jeugd volgen. Pierre van Hooijdonk loopt als gevolg van de cursus inmiddels stage bij het eerste elftal van Excelsior. Dat zal hij één dag per week gaan doen.
En voor de thuiswedstrijden kunnen ze ook Houtman als pinchhitter gebruikenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Metgod heeft vroeger ook nog in de spits gestaan al was het maar 1 wedstrijd, dus hell, waarom niet.
Lees je het bericht wat je zelf neerzet niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Hoop dat ze gelijk naar het Emirates stadion hebben gekeken.
quote:Rotterdamse delegatie bezoekt Wembley
Een Rotterdamse delegatie heeft het afgelopen weekend in Londen inspiratie opgedaan voor het nieuw te bouwen stadion van Feyenoord. De delegatie bezocht het vernieuwde Wembley-stadion en het Emirates-stadion van Arsenal.
In het AD vertelt de wethouder van Rotterdam, Lucas Bolsius, over de nieuwe Kuip. "Het initiatief ligt uiteraard bij Feyenoord en de Stadion NV. Zij zullen eerst heel goed aan moeten geven wat ze willen. Dan komen wij om de hoek kijken. Zeker als het om de logistiek gaat, want je hebt het dan uiteraard niet alleen over een UFO die landt. De infrastructuur, het openbaar vervoer er omheen, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar het op elkaar metselen van stenen. Er moet ook een heel duidelijk totaal-concept zijn."
Ik was net wakker jaquote:Op maandag 9 juli 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lees je het bericht wat je zelf neerzet niet?
[..]
![]()
Is dat een diss naar onze prachtige authentieke sfeervolle ArenA?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef Tomasso het volgende:
Rotterdamse delegatie bezoekt Wembley
Een Rotterdamse delegatie heeft het afgelopen weekend in Londen inspiratie opgedaan voor het nieuw te bouwen stadion van Feyenoord. De delegatie bezocht het vernieuwde Wembley-stadion en het Emirates-stadion van Arsenal.
In het AD vertelt de wethouder van Rotterdam, Lucas Bolsius, over de nieuwe Kuip. "Het initiatief ligt uiteraard bij Feyenoord en de Stadion NV. Zij zullen eerst heel goed aan moeten geven wat ze willen. Dan komen wij om de hoek kijken. Zeker als het om de logistiek gaat, want je hebt het dan uiteraard niet alleen over een UFO die landt. De infrastructuur, het openbaar vervoer er omheen, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar het op elkaar metselen van stenen. Er moet ook een heel duidelijk totaal-concept zijn."
Of ie het goed doet heeft meer met de manier te maken waarmee je hem aanspeelt. Je kunt elk systeem op zoveel verschillende manieren spelen, dat het helemaal niet te zeggen is of hij in 4-3-3 slechter speelt dan in 4-4-2. Makaay kan trouwens beter meevoetballen dan hier in Nederland gedacht wordt.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wil van Marwijk nu 433 spelen met Hofs achter Makaay? Haal je een kwaliteitsspits, ga je het zo verneuken door een systeem te spelen wat hem niet ligt.
Nee, naar die gelande schuur waar ze in 020 de thuiswedstrijden spelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is dat een diss naar onze prachtige authentieke sfeervolle ArenA?![]()
quote:09-07-2007 MICHAEL MOLS TOEGEVOEGD AAN SELECTIE FEYENOORD
Feyenoord heeft Michael Mols toegevoegd aan de selectie. De 36-jarige spits komt transfervrij over van ADO Den Haag en zal in De Kuip stand-in worden voor Roy Makaay. ‘We blijven heel hard op zoek naar een spits naast Makaay’, aldus technisch manager Peter Bosz, ‘maar met Michael hebben we nu in ieder geval een ervaren en klasserijke speler achter de hand, die jonge spelers wegwijs kan maken.’
Na het vertrek van Angelos Charisteas blijft Feyenoord onverminderd op zoek naar een spits naast aanvalsleider Roy Makaay. ‘De transfer van Angelos was voor ons financieel zo interessant dat we hem niet tegen konden houden, maar met slechts één klassespits kan je de competitie niet in’, legt technisch manager Peter Bosz uit.
‘De komst van Michael helpt ons daarom enorm’, vervolgt Bosz. ‘In de wetenschap dat we hem met al zijn ervaring achter de hand hebben, kunnen we in alle rust verder zoeken naar de ideale kandidaat. Tegelijkertijd brengt Michael veel klasse en ervaring met zich mee en kan hij een belangrijke voorbeeldfunctie vervullen voor onze jonge talenten. Over zijn fitheid hoeft niemand zich zorgen te maken, want Michael heeft vorig seizoen bij ADO 30 duels in de basis gespeeld.’
Mols had in eerste instantie een punt gezet achter zijn loopbaan, maar wilde zijn carrière niet besluiten met een degradatie. ‘Ik kon naar Australië en ben er ook gaan kijken. Maar het voelde niet helemaal goed en bij twijfel doe ik het niet. Bij Feyenoord voelde ik voor het eerst in tijden wat nervositeit. Ik was gespannen of het wel of niet doorging. Dat zegt volgens mij genoeg.’
Mols: ‘Ik heb zondag een gesprek gehad met de trainer. Daarin heeft hij eerlijk en duidelijk uitgelegd wat mijn rol zal zijn. Makaay is de eerste spits en ik de tweede of derde. Mijn komst geeft de trainer meer opties, dat is het belangrijkste. Ik voel me nog fit en vind het een eer dat een club als Feyenoord zich voor me aandient. Ik denk dat iedereen de kriebels heeft bij dit seizoen en dat heeft ook meegespeeld om door te gaan. Dit jaar kan wel eens heel mooi worden en dat is de manier waarop ik afscheid hoop te nemen.’
Zesvoudig international Michael Mols kwam in het betaalde voetbal eerder uit voor achtereenvolgens Cambuur Leeuwarden, FC Twente, FC Utrecht, Glasgow Rangers, opnieuw FC Utrecht en ADO Den Haag. Bij Feyenoord zal Mols gaan spelen met rugnummer 14.
Hoop dat ze nergens naar kijken, oppleuren met dat nieuwe stadion!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Hoop dat ze gelijk naar het Emirates stadion hebben gekeken.
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Tomasso het volgende:
CastelenNu opeens wel bij willen tekenen, hond
Flikker dan op ook!
Omdat de Kuip wordt gezien als een echt stadion. Echte stadionnen horen kuipvormig te zijn. Daarom lijkt mijquote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geen enkele Feyenoorder die duidelijkheid kan geven?
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoop dat ze nergens naar kijken, oppleuren met dat nieuwe stadion!![]()
:d:Dd;d;D:D:Dquote:Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
nu maakt Vincken helemaal geen kans op speelminuten.
Waar hebben ze dat in godsnaam gezegd?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Wel zielig dat Feyenoord gisteren nog zei, dat Mols helemaal niet komt en dat hij maandag ook niet wordt gepresenteerd. Zeg dan gewoon meteen ja en ga er niet omheen lullen. Maar ja, zo gaat het altijd in de voetbalerij.
Charisteas dan lieverquote:Op maandag 9 juli 2007 15:36 schreef stame het volgende:
Zien jullie eigenlijk lievers Mols dan Charisteas? Of niet?
De Kuip is het mooiste stadion van nederland..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Sloryquote:Op maandag 9 juli 2007 15:36 schreef Canisfire het volgende:
Na het vertrek van Angelos Charisteas blijft Feyenoord onverminderd op zoek naar een spits naast aanvalsleider Roy Makaay. ‘De transfer van Angelos was voor ons financieel zo interessant dat we hem niet tegen konden houden, maar met slechts één klassespits kan je de competitie niet in’, legt technisch manager Peter Bosz uit.
We hebben er nu nog steeds maar 1 toch![]()
Kan Excelsior daar dan niet heen?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De Kuip is het mooiste stadion van nederland..
Kunnen ze niet gewoon de kuip moderniseren?
Is toch doodzonde als er straks in een ander stadion gespeeld gaat worden door Feyenoord.![]()
Dat zou wat zijn zeg..quote:
Vind 't een beetje het Perez verhaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:29 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
nu maakt Vincken helemaal geen kans op speelminuten.
Gewoon een replica van De Kuip makenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan krijg je problemen met de constructie. Ik bedoel, een scherm bijvoorbeeld is ondertussen al teveel gevraagd voor de constructie. Daarnaast is er eigenlijk niets meer mogelijk qua uitbreiding.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De Kuip is het mooiste stadion van nederland..
Kunnen ze niet gewoon de kuip moderniseren?
Is toch doodzonde als er straks in een ander stadion gespeeld gaat worden door Feyenoord.![]()
Precies, opflikkeren met hemquote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind 't een beetje het Perez verhaal.
Ik wil niet, maar nu er wat goede spelers zijn gekomen wil ik toch stiekem wel.
Eerst niet, nu niet, ophoeren.
Geen van beide!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:36 schreef stame het volgende:
Zien jullie eigenlijk lievers Mols dan Charisteas? Of niet?
En wat gaan ze ermee doen dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast zal De Kuip gewoon blijven staan waar het nu staat, aangezien het een stedelijk monument is.
Je lult al net zo commercieel als Woertsquote:Op maandag 9 juli 2007 15:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan krijg je problemen met de constructie. Ik bedoel, een scherm bijvoorbeeld is ondertussen al teveel gevraagd voor de constructie. Daarnaast is er eigenlijk niets meer mogelijk qua uitbreiding.
Het geeft Feyenoord (en Nederland) meer allure als er een nieuw, groot en mooi stadion komt. Het aanzien naar de club zal verveelvoudigd worden, sponsoren zullen nog eerder bereidt zijn om zich aan te sluiten bij de club, grote spelers zien ook dat er een nieuw stadion is. Het straalt gewoon wat uit naar buiten en binnen toe.
Daarnaast zal De Kuip gewoon blijven staan waar het nu staat, aangezien het een stedelijk monument is.
Een nieuw stadion HOEFT natuurlijk niet altijd gelijk een geweldige uitstraling/allure te hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan krijg je problemen met de constructie. Ik bedoel, een scherm bijvoorbeeld is ondertussen al teveel gevraagd voor de constructie. Daarnaast is er eigenlijk niets meer mogelijk qua uitbreiding.
Het geeft Feyenoord (en Nederland) meer allure als er een nieuw, groot en mooi stadion komt. Het aanzien naar de club zal verveelvoudigd worden, sponsoren zullen nog eerder bereidt zijn om zich aan te sluiten bij de club, grote spelers zien ook dat er een nieuw stadion is. Het straalt gewoon wat uit naar buiten en binnen toe.
Inderdaad, zijn zat voorbeelden waar dat niet het geval is.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een nieuw stadion HOEFT natuurlijk niet altijd gelijk een geweldige uitstraling/allure te hebben.
arenaquote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn zat voorbeelden waar dat niet het geval is.
Bij Barcelona zien ze steeds mogelijkheden om het huidige stadion uit te breiden.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Idd. Zie je Barcelona al naar een nieuw betonnen stadion gaan.
Ze zeggen toch duidelijk dat ze op zoek zijn naar een tweede spits, en dat dat een klasse speler moet zijn net zoals Makaay. Dus niet dat Mols een klasse-spits is.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:36 schreef Canisfire het volgende:
We hebben er nu nog steeds maar 1 toch![]()
Klopt. Maar je moet er ook niet van uit gaan dat het nieuwe stadion een kopie van dat stadion in amsterdam wordt. Waarom toch elke keer maar weer van het negatieve uitgaan en het nooit eens positief bekijken?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een nieuw stadion HOEFT natuurlijk niet altijd gelijk een geweldtge uitstraling/allure te hebben.
Alleen bestaat die mogelijkheid niet. De Kuip kan nog dienst doen tot 2035 en dan is het stadion ook echt op. Dan kan je wachten tot 2035 of je kan het stadion "vervangen" over 10 jaar, het moet uiteindelijk toch ooit eens gebeuren. Het wordt alleen uitstel.quote:Het nieuwe stadion van Arsenal heeft imo helemaal geen uitstraling, het oude stadion had dat veel meer, ondanks dat het niet zo hypermodern was.
Ik vind juist dat de Kuip uitstraling heeft, zit een geweldige geschiedenis achter en is een echte voetbaltempel.
Ik snap het allemaal wel, maar ik zou het doodzonde vinden.
Het mooiste zou zijn als er gewoon een mogelijkheid zou bestaan om de kuip uit te breiden en te moderniseren.
Alleen een beetje jammer dat De Kuip ook steeds verder achter gaat lopen ten opzichte van andere stadions in Europa. Het is de A-status bij de UEFA al kwijt geraakt en staat dus niet meer op de nominatie voor Europese finales. Dat is toch ook wel een gemis.quote:of gewoon zo laten als het is.
Dus waarschijnlijk heet het stadionclub omdat het stadion dezelfde naam heeftquote:Het stadion dat Feyenoord huurt om zijn thuiswedstrijden in te spelen, heet Stadion Feijenoord. Deze wordt in de volksmond De Kuip genoemd.
Ik zou toch best wel een herhaling van 8 mei 2002 willen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:06 schreef Keltie het volgende:
Voor Feijenoord is het geen gemis dat De Kuip niet in aanmerking komt voor Europese Finales hoor, zovaak staan we er toch niet in
Nevland lijkt mij wel een mooie combinatie met Makaay, maar of hij haalbaar is én wilt komen ...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch duidelijk dat ze op zoek zijn naar een tweede spits, en dat dat een klasse speler moet zijn net zoals Makaay. Dus niet dat Mols een klasse-spits is.
Nevland heeft in een interview gezegd niet naar een andere Nederlandse club meer te gaan, dat zou hij als verraad zien waren zijn letterlijke woorden..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nevland lijkt mij wel een mooie combinatie met Makaay, maar of hij haalbaar is én wilt komen ...
Geef antwoord op de vraag, blaag.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou toch best wel een herhaling van 8 mei 2002 willen.
Suarezquote:Op maandag 9 juli 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nevland lijkt mij wel een mooie combinatie met Makaay, maar of hij haalbaar is én wilt komen ...
stukje uit het interview..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:16 schreef RayMania het volgende:
Beetje raar, een overstap tussen de top vier kan ik nog snappen, maar van Groningen naar Feyenoord. Is niet echt verraad.
Hele interview is hier te lezen..quote:Met de verlenging van je contract sluit je een overstap naar een grotere club de komende jaren uit.
‘Net als iedereen heb ik vorig jaar de geruchten gehoord dat Feyenoord me zou willen hebben als opvolger van Dirk Kuijt. Zo’n roddel gaat snel rond en in no time denkt iedereen dat het ook daadwerkelijk zo is. Ík heb nooit iets van Feyenoord gehoord. Zulke geruchten strelen je ego, maar daar is het ook bij gebleven. Bovendien is het de vraag of Feyenoord qua prestatieniveau echt beter is dan FC Groningen. Tweeënhalf jaar terug had Rotterdam wellicht de voorkeur gekregen, maar nu niet meer. Het noorden is mijn thuis geworden. Mijn hart is nog niet groen-wit, maar op z’n minst al wel een beetje groen. Een transfer binnen Nederland zou eigenlijk een vorm van verraad betekenen.’
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |