Ik ben het nog steeds niet eens dat ze hem hebben gekocht een ander moet er voor op de bank en dan is meneer volgend jaar weer naar duitsland.quote:
Nee, een speler die veel toevoegt qua kwaliteit aan dit elftal heb je natuurlijk niet nodig.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds niet eens dat ze hem hebben gekocht een ander moet er voor op de bank en dan is meneer volgend jaar weer naar duitsland.
Een mindere speler moet er voor op de bank bedoel je? De beste 11 moeten spelen, simpel. Als hij daarbij hoort, mooi. Zo niet, dan speelt 'ie ook niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds niet eens dat ze hem hebben gekocht een ander moet er voor op de bank en dan is meneer volgend jaar weer naar duitsland.
ja Griek is weg, dat was een ervaren talentquote:Op zondag 8 juli 2007 20:42 schreef snabbi het volgende:
Hmm Feyenoord dreigt nu te overstromen in talenten en ervaren spelers, of ik moet wat verkopen gemist hebben.
verkapte tvp
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
ja Griek is weg, dat was een ervaren talent
Die gaat naar ajax.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:58 schreef Pritt het volgende:
Ach Geert den Ouden had ook nog geen club dus het kon erger.
Feyenoord was de eerste club met een echt stadion. Je had ook nog het Olympisch Stadion maar die had geen vaste "club". Ajax speelde daar alleen de grote wedstrijden. Vandaar. Al weet ik het niet 100% zeker.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Zapper het volgende:
Gisterochtend las ik het weer eens in de Telegraaf: De Stadionclub (met hoofdletter ja). Hoezo wordt Feyenoord toch altijd zo genoemd??
Klopt niet. PSV stadion is ouder.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Feyenoord was de eerste club met een echt stadion. Je had ook nog het Olympisch Stadion maar die had geen vaste "club". Ajax speelde daar alleen de grote wedstrijden. Vandaar. Al weet ik het niet 100% zeker.
Daarom zal Mols niet veel spelen. Of verwacht je nou echt dat 010 vaak met 2-0 of 3-0 voorstaat?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Prima dat Mols komt. Hij kan nog altijd op eredivisie-niveau mee, en zal eventueel in een tiental wedstrijden Makaay of Slory kunnen aflossen als we met 2-0 of 3-0 voor staan, met nog tien minuten op de klok. Daarmee geef je de vaste aanvallers wat rust op momenten dat het kan. Daarnaast is Mols een aanjager, altijd leuk om te zien. En op de training en in de kleedkamer is het gewoon een goeie gozer om er bij te hebben voor de sfeer.
En het belangrijkste: hij kost geen drol.
Nee precies, hoogstens vier, vijf of zes keer en misschien een keer voor een wedstrijdje tegen bijvoorbeeld Den Bosch of iets dergelijks in de KNVB Beker (al zou ik liever een jonge gast in zulke wedstrijden zien).quote:Op maandag 9 juli 2007 01:12 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Daarom zal Mols niet veel spelen. Of verwacht je nou echt dat 010 vaak met 2-0 of 3-0 voorstaat?
Dat weet ik niet hoor. Ik heb het over een "stadion" he, niet over wat tribunes langs het veld.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt niet. PSV stadion is ouder.
Groetjes. [afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:12 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Daarom zal Mols niet veel spelen. Of verwacht je nou echt dat 010 vaak met 2-0 of 3-0 voorstaat?
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Castelen moet doodvallen!!
Nee, er komt nog een spits die wel goed is en die naast of in plaats van Makaay kan spelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn jullie klaar inmiddels?
En hij kan niet passen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef snabbi het volgende:
Die discussie is hier ook zo vaak geweest. Castelen kan goed rennen en vrij staan, maar geeft geen bruikbare voorzetten en komt 99 van de 100 keer zijn man niet echt voorbij.
Ik hoop/denk eerder 442 met een ruit op het middenveldquote:Op maandag 9 juli 2007 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wil van Marwijk nu 433 spelen met Hofs achter Makaay? Haal je een kwaliteitsspits, ga je het zo verneuken door een systeem te spelen wat hem niet ligt.
1 jaartje, daarna vond meneer het wel best en deed hij niets meer.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:13 schreef erkel het volgende:
Castelen heeft het toch zeer goed gedaan 2 jaar geleden samen met Kuyt en Kalou.
Nee.quote:En toen hij einde vorig seizoen terugkwam van zijn blessure was hij gelijk de gevaarlijkste man.
Geen enkele Feyenoorder die duidelijkheid kan geven?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Zapper het volgende:
Gisterochtend las ik het weer eens in de Telegraaf: De Stadionclub (met hoofdletter ja). Hoezo wordt Feyenoord toch altijd zo genoemd??
Goed voorbeeld. Hoop dat ze gelijk naar het Emirates stadion hebben gekeken.quote:Rotterdamse delegatie bezoekt Wembley
Een Rotterdamse delegatie heeft het afgelopen weekend in Londen inspiratie opgedaan voor het nieuw te bouwen stadion van Feyenoord. De delegatie bezocht het vernieuwde Wembley-stadion en het Emirates-stadion van Arsenal.
In het AD vertelt de wethouder van Rotterdam, Lucas Bolsius, over de nieuwe Kuip. "Het initiatief ligt uiteraard bij Feyenoord en de Stadion NV. Zij zullen eerst heel goed aan moeten geven wat ze willen. Dan komen wij om de hoek kijken. Zeker als het om de logistiek gaat, want je hebt het dan uiteraard niet alleen over een UFO die landt. De infrastructuur, het openbaar vervoer er omheen, er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar het op elkaar metselen van stenen. Er moet ook een heel duidelijk totaal-concept zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |