Nouja, zullen we ons maar voorbereiden op volgende week, en het zwart houden?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef golfer het volgende:
Moeten we nu allemaal in het wit posten hier?
rechtzaken tegen de hells angels zijn verloren ja dus logisch dat ze schade vergoeding willenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:52 schreef VoreG het volgende:
wtf is dat ineens voor smerige banner?!
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is ineens een banner voor Fok!Games met een stijve leuter.
Ik dacht ook al? WTF?quote:
Banners zijn inderdaad niet te linken zie ik.quote:
ik herken nergens een leuter in, ligt dat aan mij?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Banners zijn inderdaad niet te linken zie ik.
Paar keer op refresh rammen en je ziet de banner bovenin wel verschijnen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:16 schreef RayMania het volgende:
Ik zeg niets, anders verandert de R weer in een G.
VogeG?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:16 schreef RayMania het volgende:
Ik zeg niets, anders verandert de R weer in een G.
nee, laatste avond om de drankenkast leeg te zuipenquote:Op zondag 8 juli 2007 02:19 schreef RayMania het volgende:
Ga er ook vandoor, morgen ouders thuis, opruimen dus.
brrrrrrrrrrrrrrr Lennyquote:Op zondag 8 juli 2007 02:46 schreef golfer het volgende:
Bluezz is nog in afwachting van Lenny bij Live Earth, daarna kunnen wij ook ons mandje opzoeken.
Ja, ik vind het ook een engerd, maar Bluezz is echt fan van hem.quote:
ze heeft hopelijk wel dr koptelefoon opquote:Op zondag 8 juli 2007 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een engerd, maar Bluezz is echt fan van hem.
Ze heeft gelukkig nu de stream gevonden van Rio waar hij nu optreedt dus hoeft het niet fullmonty op de TV bekeken te worden.
LEnnyquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:57 schreef Bluezz het volgende:
http://entimg.msn.com/i/L(...)treamName=Brazil.smi
Voreg, en dan het geluid hard![]()
jij hebt zeker Rockpalast aanstaan?quote:
morgen taart etenquote:Op zondag 8 juli 2007 03:14 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft een overdosis aan muziek gehad vandaag.
Ik ga lekker naar bed en morgen alleen allerlei sporten bekijken.
de rest van de week wordt het gelukkig weer compleet rukquote:
* MrDoegewoon is er volgende week echt live bijquote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nouja, zullen we ons maar voorbereiden op volgende week, en het zwart houden?
quote:
ze gaan geloof ik geen experimenten uithalenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon is er volgende week echt live bij
Hopelijk beter dat vorig jaar, maar komt wel goed met iig Vince en Promo.
daar is het lekker weer voor! Helaas ligt mijn ketting erafquote:Op zondag 8 juli 2007 11:47 schreef appelsientje het volgende:
Oi
Heerlijk weer idd... zo ff een lekker stukje fietsen![]()
Beetje van beide.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:30 schreef Grulez het volgende:
Goed of leuk?
Je bent de 1ste die ik dat hoor zeggen...quote:
een vriendquote:Op zondag 8 juli 2007 13:52 schreef pascalheister het volgende:
met je vader of met vrienden geweest?
Nu nog genieten.. morgen weer regenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Wat rijdt Massa een ijzersterke race trouwens!
De derde inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar de volgende is dan wel raak...
Ik had tussendoor weggezaptquote:
Neuh, goedkope casio.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n grafische?
In Utrecht, bij dat poolcentrum?quote:
Yep.quote:
Smakelijk.quote:
Niet eens een verkeerde aankoop denk ik ...quote:
Ik denk daar anders over, maar dat zien we wel weer in meiquote:Op zondag 8 juli 2007 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet eens een verkeerde aankoop denk ik ...
Mmmmquote:Op zondag 8 juli 2007 19:40 schreef Beschouw het volgende:
Moi. 51 pas.
Wel hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja... een verjaarstopic zit er niet in geloof ik tegenwoordig![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:26 schreef pascalheister het volgende:
valt me van je tegen eend, niet eens gezopen?
Klinkt wel geilerquote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef VoreG het volgende:
gelukkig sprak ze voucher uit op z'n Frans. foesjee.
Dat dan weer wel!quote:
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Vroeger, lang, lang geleden, zo ongeveer op je 12e/13e keek je er ontzettend naar uit om baardgroei te krijgen (tenminste ik dan), want dat was stoer.
Als ik nu ergens een pleurishekel aan heb is het scheren. Elke dag weer!
Bestaat er al iets om dat weg te laseren?.
Dan heb ik en een dikke pens en ik krijg borsten. Dan denkt men dat ik zwanger benquote:Op zondag 8 juli 2007 21:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?
Da;s min of meer hetzelfde effect als van al dat bier drinken dat je nu doetquote:Op zondag 8 juli 2007 21:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan heb ik en een dikke pens en ik krijg borsten. Dan denkt men dat ik zwanger ben.
Dat valt er af te trainen! Ik heb in de laatste 2 weken al 1x 6km hardgelopen, sindsdien was het kutweerquote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da;s min of meer hetzelfde effect als van al dat bier drinken dat je nu doet![]()
groeien er al haartjes bij jou dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Vroeger, lang, lang geleden, zo ongeveer op je 12e/13e keek je er ontzettend naar uit om baardgroei te krijgen (tenminste ik dan), want dat was stoer.
Als ik nu ergens een pleurishekel aan heb is het scheren. Elke dag weer!
Bestaat er al iets om dat weg te laseren?.
Thanx, Beschouw.quote:
Is dat niet wat te jong voor Beschouw. Eerder iets voor zijn kinderenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog wat personeel voor je opgetrommeld beschouw!
[afbeelding]
Als je de leeftijden bij elkaar optelt is er niets aan het handje!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat niet wat te jong voor Beschouw. Eerder iets voor zijn kinderen
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je de leeftijden bij elkaar optelt is er niets aan het handje!
Er is een "Black identity" waarvan niet bekend wat het is, alleen dat het geen rock isquote:Op zondag 8 juli 2007 11:36 schreef borisz het volgende:
[..]
ze gaan geloof ik geen experimenten uithalen![]()
Kijken is absoluut geen straf hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 22:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Fijn voor je. Jammer dat je alleen maar mag kijken dan.
1 met weinig schuim graagquote:Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef rubbereend het volgende:
ik laat even een rondje voor Beschouw aanrukken [afbeelding]
Is er een topic, of zijn er foto's te bewonderen?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef DIGGER het volgende:
Is het eindelijk weer eens lekker weer in het weekend, heb ik beide dagen van 9.00 tot 21.00 uur staan klussen (binnen) in m'n nieuwe huis
Maar het tempo zit er lekker in en het wordt errug mooi en alles is lekker groot en ruim
Stuur de rekening maar doorquote:Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef rubbereend het volgende:
ik laat even een rondje voor Beschouw aanrukken [afbeelding]
Zit je eigenlijk al in het buitenland of ben je nu nog in Nederland?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Ook het hele weekend gesport en geklust. Doodmoe en het doet overal pijn. Gelukkig hoef ik morgen pas om 15:00 te gaan werken.
Vorige week in Oekraine, over 2 weken een week in Praag en per September in Praag voor op z'n minst 6 maanden. Even kijken of ik zondag 2 september nog Ajax- FC Groningen mee kan pikken en dan meteen door naar Schiphol.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk al in het buitenland of ben je nu nog in Nederland?
Okeequote:Op zondag 8 juli 2007 23:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorige week in Oekraine, over 2 weken een week in Praag en per September in Praag voor op z'n minst 6 maanden. Even kijken of ik zondag 2 september nog Ajax- FC Groningen mee kan pikken en dan meteen door naar Schiphol.
Nope geen topic en nog geen foto gemaakt, veel te druk bezig, moet nu alles doen omdat per 1 augustus de oude woning opgeleverd moet worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is er een topic, of zijn er foto's te bewonderen?
Ik schrik hier nog steeds vanquote:
Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 12quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Speciaal voor jullie dan wat foto's van het Dinamo Kiev stadion:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Topic kende ik niet eens. Thanks!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 12
Daar mag je ze ook nog wel gooien
Mooie pics
Jij bedankt.quote:
Voetbalseizoen was net een week daarvoor afgelopen. Alles zat op slot helaas.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij bedankt.
Binnenkomen was niet mogelijk? Ik heb dat eens gehad toen ik in Beringen foto's wou nemen...
Dat verklaart genoeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voetbalseizoen was net een week daarvoor afgelopen. Alles zat op slot helaas.
Ja maak me ff lekker ik heb alleen nopg op te warmen bami van de AHquote:Op maandag 9 juli 2007 02:11 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk zo'n shoarma schotel en nog gezond ook. Gekookt eitje erbij, lading sla.
Was heerlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maak me ff lekker ik heb alleen nopg op te warmen bami van de AH
Het enige dat jammer was, was dat ze het verkeerde nummer op de website hebben staan, grote banner met een nummer, als je die belt kom je bij een of ander iets van de Rabobank en die verbind je door met de beveiliging van het pandquote:
Die bewaker heeft inmiddels ook hongerquote:Op maandag 9 juli 2007 02:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het enige dat jammer was, was dat ze het verkeerde nummer op de website hebben staan, grote banner met een nummer, als je die belt kom je bij een of ander iets van de Rabobank en die verbind je door met de beveiliging van het pand. Kortom die bewaking krijgt de hele nacht telefoontjes:
Heeeeeeujjj shoaarmaaaa je weet wel die heerlijke shoarma schotel met patat, shoarma, beetje groenvoer, eitje en knoflooksaus.
- Sorry meneer dit is de Rabobank beveiliging
Joaaaa doaaaag dit is de shoaaarmaaaaatent, ik wil eten
Gelukkig stond het juiste nummer wel bij contact op de site.
Dat is mooi, dan heb ik vakantiequote:Op maandag 9 juli 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
Volgend weekend wordt het zomer, met misschien wel 30 graden.
Zeggen ze....
Er is zo'n beetje van alles mogelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
Volgend weekend wordt het zomer, met misschien wel 30 graden.
Zeggen ze....
Ik heb toevallig die dag een ADVquote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm das wel jammer. Ik zal mn werk eens bellen om vrijdag vrij te regelen
Voor Glenn moeten we nog een zolderkamer maken (is nu een open ruimte), hij vindt dat allemaal superspannend. Liefst zou hij me met werkelijk alles meehelpen, van sjouwen tot zagen, van boren tot verfen. Enfin, hij mag voor de vorm doen alsof ie sjouwt en af en toe een schroevendraaier of zo aangevenquote:Op maandag 9 juli 2007 08:27 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Axel heeft voor het eerst in z'n nieuwe kamer geslapen, en nu wil hij de kamer niet meer uit, volgens mij vindt hij hem wel leuk dus![]()
Heb graag 13-07 wat lekker weer met Glenn z'n verjaardag, dan kan nl. de BBQ aan en kunnen we buiten zitten, binnen is zo'n verhuisrommel nu.quote:
Met bier?quote:
nee, met water. heel veel waterquote:
Alleen de alcohol & hop mist dus, jammer hoor....quote:
Hier is 't droog en zien we af en toe de zon....quote:
quote:
Je hebt ze geleerd hoe ze eerder in de huiskamer komen zitten ?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Net eens vrolijk mijn journalistieke vaardigheden bij de Jehova's getuigen gebruikt. Volgens mij opende ik hun wereld.
Begint pas om 14.35quote:Op maandag 9 juli 2007 13:15 schreef DarkShine het volgende:
Tour op de NOS om 13:15, de Belg weet ik nog niet. Zal zo wel zijn.
Wat zei je dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, ik heb wel een aardige christelijke kennis en heb ze wat meer de realiteit voorgehouden. Op een vriendelijke manier, omdat het meisje hier aan die deur aardig was en er nog leuk uitzag ook.
Klopt ook, had nog een andere tijd in me kopquote:
Dat valt moeilijk na te vertellen, verder denk ik niet dat het je heel erg interesseert.quote:
Wat zei je.. met dat voluptueuze lichaam kan je veel meer bereiken dan enkel zieltjes?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, ik heb wel een aardige christelijke kennis en heb ze wat meer de realiteit voorgehouden. Op een vriendelijke manier, omdat het meisje hier aan die deur aardig was en er nog leuk uitzag ook.
Voluptueuze.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat zei je.. met dat voluptueuze lichaam kan je veel meer bereiken dan enkel zieltjes?
Mij welquote:Op maandag 9 juli 2007 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat valt moeilijk na te vertellen, verder denk ik niet dat het je heel erg interesseert.
Damm das bagger..quote:Op maandag 9 juli 2007 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Net bedje uit, niet 1 maar 2 migraine aanvallen vanaf 5 uur gehad![]()
![]()
Ik wil gewoon werken
Betersjap!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:47 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik wil gewoon werken
Sterkte!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:47 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik wil gewoon werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |