yep!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:48 schreef Felixa het volgende:
Best of you... goosebumps...
Daar zijn ze. Ik ben benieuwd...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:51 schreef Toad het volgende:
Dave Matthews band
euh, jij had last van een pasgeboren kind op je ene arm? Of was dat iemand anders? Zo ja....je zal hem toch eens los moeten laten hoor!!?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:52 schreef Cee het volgende:
Aim kowing toe wotsj Deef und den Kellie und den aim kowing toe bet toe sliep.
Best moeilijk zo typen.
Ik ga er niet op wachten...welterusten allemaal, het was een leuke avond!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Felixa het volgende:
D'r joint is vast nog niet op.
Truste!!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten...welterusten allemaal, het was een leuke avond!![]()
Nee mallerd dat wasquote:Op zondag 8 juli 2007 00:54 schreef Susie het volgende:
[..]
euh, jij had last van een pasgeboren kind op je ene arm? Of was dat iemand anders? Zo ja....je zal hem toch eens los moeten laten hoor!!?
De bagger openingsact in rio.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Felixa het volgende:
Wat in the hell is dat op Ned 3?
Rio of zo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Felixa het volgende:
Wat in the hell is dat op Ned 3?
FOB was eerder al in NYquote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Brahimov het volgende:
Fall Out Boy, is dit live? Ik ben de draad ietwat kwijt.
Beter ga ik slapen...
It's been emotional.
Ik verwacht hem eerlijk gezegd als eerste op de Rio stream.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Lenny komt in Rio.
De BBC staat nu aan, maar ik wil graag hier even een gil horen als ie op NL 3 komt eventueel
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef Cee het volgende:
Kelly Clarkson zo in NY.
Pfff... dat is net iets té lang voor mijquote:Op zondag 8 juli 2007 01:26 schreef alors het volgende:
06.00 toch?
Waar dan wel??quote:Op zondag 8 juli 2007 01:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Voor alle duidelijkheid, dit is Jorge Ben niet in Rio.
Gelukkig maar dat ze daar niet voor jou staat te zingen.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:39 schreef alors het volgende:
Nou Kelly, kap nu maar. Ik heb t wel weer gehoord.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C0EFDFEC8066.htmlquote:Laatste twee concerten aan de gang
In New York en Rio de Janeiro zijn de laatste concerten van Live Earth bezig. Het wereldwijde muziekspektakel wordt straks officieel afgesloten in Rio op het strand van Copacabana.
De concertmarathon begon in Sydney. Ook in Tokio, Sjanghai, Hamburg, Londen en Johannesburg traden artiesten op, onder wie Madonna, Metallica, Beastie Boys en de Red Hot Chili Peppers. In Washington opende oud- vice-president Al Gore het programma. Hij is de drijvende kracht achter de concerten voor het klimaat.
In Amsterdam waren ruim 17.000 mensen bij een festival in het Westerpark. Dat werd geopend door minister Cramer.
dit staat er nog op het program, dus...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C0EFDFEC8066.html
Lijkt me dat het in NY wordt afgesloten.
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:07 schreef Felixa het volgende:
Dat was een nieuw record op de 100mtr!
Do ya think I'm sexy?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Mas Que Nada![]()
en nu Taj Mahal (waar Rod Stewart de melodie nog van gejat heeft voor z'n grootste hit:P)
Was in NY, voor Alicia Keys.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Op de BBC staat Melissa Etheridge in OZ zo te horen
Me too!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:20 schreef Toad het volgende:
Dames en heren, voor wie hem nog niet gezien hebben of voor wie hem niet kent....
Check Nederland 3: de beste singer/songwriter van dit moment John Mayer.
tis nogal gewaagd wat je zegtquote:Op zondag 8 juli 2007 02:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat is't er nou? Vindt je het niks of wat?
Waren best goede covers anders.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik zap, op de BBC is Alicia Sleutel covers aan het doen...
Waar dan op NL?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Over 1 minuut Lenny Kravitz.
Volgens de presentatrice op 't podium net (op de stream idd), maar Lenny dacht er kennelijk anders over.quote:
Idd, geen geluid.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:50 schreef Felixa het volgende:
Wel slecht geluid bij Lenny zeg... jammer.
Maar wel een lekker openingsnummertje YEAH!
quote:Op zondag 8 juli 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Ik heb - na Fight Club op de andere BBC - de muziek-BBC weer aan staan. Maar als ze Lenny Kravitz gaan uitzenden, dan slinger ik mijn iTunes aan.
Lenny Kravitz is het slechtste wat de moderne muziek ooit is overkomen.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 03:06 schreef broer het volgende:
Lenny Kravitz is het slechtste wat de moderne muziek ooit is overkomen.
Zie de recensie van Baptism op File Under. De spijker op de kop.
Wat is Corus ?quote:Op zondag 8 juli 2007 03:27 schreef SunChaser het volgende:
Thatcher was overal tegen behalve Corus.
Ok vandaar Kaparovquote:
Die gedachte had ik ook. it slaat nergens op. Jij dab ook b=naar de BBC. Mar wat de NOS heeft gedan was tewnekrommend amateurismequote:Op zondag 8 juli 2007 03:50 schreef SunChaser het volgende:
Giel en Sophie nog wakker, wat proberen ze te bewijzen, ze hebben toch wel meer presentatoren?
Vooral omdat er geen zinnig mens naar Nederland 3 kijkt of heeft gekeken.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:50 schreef SunChaser het volgende:
Giel en Sophie nog wakker, wat proberen ze te bewijzen, ze hebben toch wel meer presentatoren?
Ik begon er.maar haakte al;snel af.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
Vooral omdat er geen zinnig mens naar Nederland 3 kijkt of heeft gekeken.
Als ik jou ooit - óóit! - nog iemands spelling zie corrigeren...quote:Op zondag 8 juli 2007 03:52 schreef tong80 het volgende:
Die gedachte had ik ook. it slaat nergens op. Jij dab ook b=naar de BBC. Mar wat de NOS heeft gedan was tewnekrommend amateurisme
Dat noemen ze COOL manquote:Op zondag 8 juli 2007 04:17 schreef broer het volgende:
Wat staan die Smashing Pumpkins ongeïnspireerd te spelen, zeg.
tong, ze waren volledig afhankelijk van het aanbod op de 'worldfeed'. het is niet te vergelijken met de bbc die hun eigen beelden hadden.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gedachte had ik ook. it slaat nergens op. Jij dab ook b=naar de BBC. Mar wat de NOS heeft gedan was tewnekrommend amateurisme
rechten zoals de bbc had zijn alleen beschikbaar voor landen met een 'podium'. alle andere landen moeten het met de worldfeed doen voor tv en radio.quote:Op zondag 8 juli 2007 04:39 schreef SunChaser het volgende:
Dan nog is t een en al amateur, moeten ze meer geld uitgeven aan rechten
Dat was gewoon reteslecht live... net zoals Enrique en Rhianna... je ziet nu pas echt wie er live overeind blijft... deze drie in ieder geval nietquote:Op zondag 8 juli 2007 11:55 schreef Messidona het volgende:
het optreden van Shakira vond ik ook wel mooi
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:01 schreef Messidona het volgende:
nou ik vond het anders een mooi optreden. Oké ze zingt vaak valse noten, maar die stem gewoon
psst... Ze hebben dat Live Earth alleen maar opgezet om jou te pesten...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Er heeft geen hond gekeken naar dat Live Earth, blijkbaar heeft de media er toch een grotere hype van gemaakt dan het waard was
http://www.kijkonderzoek.nl/
Ik denk dat dat een beetje afgetekend is. De verslaggeving door Nederland 3 was heel slecht en het is aannemelijk dat het grootste gedeelte dat naar Live Earth heeft gekeken, dat via de BBC heeft gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Er heeft geen hond gekeken naar dat Live Earth, blijkbaar heeft de media er toch een grotere hype van gemaakt dan het waard was
Dit bericht ben ik nu al in 5 topics tegengekomenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Dat er 5 Live Eart topic zijn ookquote:Op zondag 8 juli 2007 12:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit bericht ben ik nu al in 5 topics tegengekomenWat triest.
Inderdaad... het zit erg diep bij Sunchaser... beetje zielige schreeuw om aandacht... verder gewoon negeren....quote:Op zondag 8 juli 2007 12:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit bericht ben ik nu al in 5 topics tegengekomenWat triest.
Publiek leek wel doodquote:Op zondag 8 juli 2007 12:46 schreef alors het volgende:
De Police trouwens nu op de NY stream, al n tijdje bezig hoor.
Viel het jou ook al zo tegen ?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet alleen het publiek leek wel dood, de gitarist ook. Best zielig eigenlijk. En Kanye West had er voor mij zeker niet bij hoeven zijn op het podium.
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:28 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers. Schijnen erg laag geweest te zijn
ongelooflijkquote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Remzz het volgende:
Er hebben 3.1 miljoen mensen langer dan 5 minunten gekeken.
Valt dus mee.
En dan durven sommige media te beweren dat er 2 miljard kijkers waren. Misschien dat 2 miljard mensen 2 seconden hebben gehoord of gezien, maar zelfs dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Remzz het volgende:
Er hebben 3.1 miljoen mensen langer dan 5 minunten gekeken.
Valt dus mee.
9 miljoen keer stelt toch helemaal geen ruk voor voor een evenement dat wereldwijd door 2 miljard mensen zou zijn bekeken????quote:Stream Live Earth breekt alle records
AMSTERDAM - Het wereldwijde Live Earth-concert is het best bekeken online entertainmentevenement ooit geworden. De livestream van het evenement werd in totaal negen miljoen keer opgevraagd, meldt Reuters.
Volgens MSN productmanager Karin Muskopf is daarmee het oude record van Live 8 verbroken. "Wij hebben alle online entertainmentevenementen voorbij gestreefd", aldus Muskopf. "Het is mooi om het enthousiasme rondom deze concerten te zien."
Een stream wordt gecreëerd als iemand op zijn PC naar een filmpje kijkt. Dat de stream negen miljoen keer is opgevraagd betekent overigens niet dat er ook negen miljoen mensen gekeken hebben. MSN kon op maandag nog niet zeggen hoeveel mensen online naar Live Earth hebben gekeken.
Ik heb een paar keer gekeken en ook een paar keer geswitched tussen de streams, dus ik tel waarschijnlijk voor iets van 10 keer mee. Als je het zo bekijkt stelt 9 miljoen idd maar heel weinig voor.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/news/114(...)kt_alle_records.html
[..]
9 miljoen keer stelt toch helemaal geen ruk voor voor een evenement dat wereldwijd door 2 miljard mensen zou zijn bekeken????
quote:Monsters beat Live Earth on US TV
A three-hour NBC programme marking the global day of Live Earth concerts was the least-watched show on mainstream US television on Saturday night.
It attracted an average audience of 2.7 million viewers and was beaten by a re-run of animated film Monsters Inc.
However, 19 million people in the US saw some coverage of Live Earth during the day, Nielsen Media Research said.
And MSN said the online broadcast of the gigs set a new record for an entertainment event.
More than nine million "streams" were generated during the day, surpassing the previous peak for the Live 8 concerts to fight global poverty in 2005, the company added.
'Solve the crisis'
The global day of concerts, staged at nine locations including Tokyo, Hamburg and Rio de Janeiro, concluded with the US event at Giants Stadium in New Jersey.
Acts including Pink Floyd, The Police, Kanye West and KT Tunstall took to the stage.
Former US Vice-President Al Gore, who inspired the Live Earth project, also made an appearance, telling concert-goers: "Put all of this energy in your heart and help us solve the climate crisis."
Mr Gore and his fellow activists have attracted criticism from high-profile figures such as Live Aid and Live 8 organiser Bob Geldof, who accused Live Earth of lacking achievable goals.
And the musicians taking part - such as Madonna, who played at London's Wembley Stadium - were accused of setting bad examples with celebrity lifestyles that included world tours and excessive spending.
Grammy-winning guitarist John Mayer acknowledged after his set at Giants Stadium that rock stars were not necessarily good environmental role-models.
"If you want to peg me as not being entirely eco-friendly, you'll win," he said.
"I also think it's very difficult to judge the success of a movement. You can't find out by nine o'clock this evening how much awareness was raised."
He added: "What you're really talking about is the placement of an idea at a rock show."
In the UK, TV coverage of Live Earth was watched by an average audience of 3.1 million viewers between 2000 and 2200 BST, less than a third of the figure for the previous weekend's Concert for Diana.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |