quote:Op zondag 8 juli 2007 12:01 schreef Messidona het volgende:
nou ik vond het anders een mooi optreden. Oké ze zingt vaak valse noten, maar die stem gewoon
psst... Ze hebben dat Live Earth alleen maar opgezet om jou te pesten...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Er heeft geen hond gekeken naar dat Live Earth, blijkbaar heeft de media er toch een grotere hype van gemaakt dan het waard was
http://www.kijkonderzoek.nl/
Ik denk dat dat een beetje afgetekend is. De verslaggeving door Nederland 3 was heel slecht en het is aannemelijk dat het grootste gedeelte dat naar Live Earth heeft gekeken, dat via de BBC heeft gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Er heeft geen hond gekeken naar dat Live Earth, blijkbaar heeft de media er toch een grotere hype van gemaakt dan het waard was
Dit bericht ben ik nu al in 5 topics tegengekomenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Dat er 5 Live Eart topic zijn ookquote:Op zondag 8 juli 2007 12:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit bericht ben ik nu al in 5 topics tegengekomenWat triest.
Inderdaad... het zit erg diep bij Sunchaser... beetje zielige schreeuw om aandacht... verder gewoon negeren....quote:Op zondag 8 juli 2007 12:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit bericht ben ik nu al in 5 topics tegengekomenWat triest.
Publiek leek wel doodquote:Op zondag 8 juli 2007 12:46 schreef alors het volgende:
De Police trouwens nu op de NY stream, al n tijdje bezig hoor.
Viel het jou ook al zo tegen ?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet alleen het publiek leek wel dood, de gitarist ook. Best zielig eigenlijk. En Kanye West had er voor mij zeker niet bij hoeven zijn op het podium.
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:28 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers. Schijnen erg laag geweest te zijn
ongelooflijkquote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Remzz het volgende:
Er hebben 3.1 miljoen mensen langer dan 5 minunten gekeken.
Valt dus mee.
En dan durven sommige media te beweren dat er 2 miljard kijkers waren. Misschien dat 2 miljard mensen 2 seconden hebben gehoord of gezien, maar zelfs dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Remzz het volgende:
Er hebben 3.1 miljoen mensen langer dan 5 minunten gekeken.
Valt dus mee.
9 miljoen keer stelt toch helemaal geen ruk voor voor een evenement dat wereldwijd door 2 miljard mensen zou zijn bekeken????quote:Stream Live Earth breekt alle records
AMSTERDAM - Het wereldwijde Live Earth-concert is het best bekeken online entertainmentevenement ooit geworden. De livestream van het evenement werd in totaal negen miljoen keer opgevraagd, meldt Reuters.
Volgens MSN productmanager Karin Muskopf is daarmee het oude record van Live 8 verbroken. "Wij hebben alle online entertainmentevenementen voorbij gestreefd", aldus Muskopf. "Het is mooi om het enthousiasme rondom deze concerten te zien."
Een stream wordt gecreëerd als iemand op zijn PC naar een filmpje kijkt. Dat de stream negen miljoen keer is opgevraagd betekent overigens niet dat er ook negen miljoen mensen gekeken hebben. MSN kon op maandag nog niet zeggen hoeveel mensen online naar Live Earth hebben gekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |