yep!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:48 schreef Felixa het volgende:
Best of you... goosebumps...
Daar zijn ze. Ik ben benieuwd...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:51 schreef Toad het volgende:
Dave Matthews band
euh, jij had last van een pasgeboren kind op je ene arm? Of was dat iemand anders? Zo ja....je zal hem toch eens los moeten laten hoor!!?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:52 schreef Cee het volgende:
Aim kowing toe wotsj Deef und den Kellie und den aim kowing toe bet toe sliep.
Best moeilijk zo typen.
Ik ga er niet op wachten...welterusten allemaal, het was een leuke avond!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Felixa het volgende:
D'r joint is vast nog niet op.
Truste!!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten...welterusten allemaal, het was een leuke avond!![]()
Nee mallerd dat wasquote:Op zondag 8 juli 2007 00:54 schreef Susie het volgende:
[..]
euh, jij had last van een pasgeboren kind op je ene arm? Of was dat iemand anders? Zo ja....je zal hem toch eens los moeten laten hoor!!?
De bagger openingsact in rio.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Felixa het volgende:
Wat in the hell is dat op Ned 3?
Rio of zo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Felixa het volgende:
Wat in the hell is dat op Ned 3?
FOB was eerder al in NYquote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Brahimov het volgende:
Fall Out Boy, is dit live? Ik ben de draad ietwat kwijt.
Beter ga ik slapen...
It's been emotional.
Ik verwacht hem eerlijk gezegd als eerste op de Rio stream.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Lenny komt in Rio.
De BBC staat nu aan, maar ik wil graag hier even een gil horen als ie op NL 3 komt eventueel
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef Cee het volgende:
Kelly Clarkson zo in NY.
Pfff... dat is net iets té lang voor mijquote:Op zondag 8 juli 2007 01:26 schreef alors het volgende:
06.00 toch?
Waar dan wel??quote:Op zondag 8 juli 2007 01:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Voor alle duidelijkheid, dit is Jorge Ben niet in Rio.
Gelukkig maar dat ze daar niet voor jou staat te zingen.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:39 schreef alors het volgende:
Nou Kelly, kap nu maar. Ik heb t wel weer gehoord.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C0EFDFEC8066.htmlquote:Laatste twee concerten aan de gang
In New York en Rio de Janeiro zijn de laatste concerten van Live Earth bezig. Het wereldwijde muziekspektakel wordt straks officieel afgesloten in Rio op het strand van Copacabana.
De concertmarathon begon in Sydney. Ook in Tokio, Sjanghai, Hamburg, Londen en Johannesburg traden artiesten op, onder wie Madonna, Metallica, Beastie Boys en de Red Hot Chili Peppers. In Washington opende oud- vice-president Al Gore het programma. Hij is de drijvende kracht achter de concerten voor het klimaat.
In Amsterdam waren ruim 17.000 mensen bij een festival in het Westerpark. Dat werd geopend door minister Cramer.
dit staat er nog op het program, dus...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C0EFDFEC8066.html
Lijkt me dat het in NY wordt afgesloten.
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:07 schreef Felixa het volgende:
Dat was een nieuw record op de 100mtr!
Do ya think I'm sexy?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Mas Que Nada![]()
en nu Taj Mahal (waar Rod Stewart de melodie nog van gejat heeft voor z'n grootste hit:P)
Was in NY, voor Alicia Keys.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Op de BBC staat Melissa Etheridge in OZ zo te horen
Me too!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:20 schreef Toad het volgende:
Dames en heren, voor wie hem nog niet gezien hebben of voor wie hem niet kent....
Check Nederland 3: de beste singer/songwriter van dit moment John Mayer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |