Die gedachte had ik ook. it slaat nergens op. Jij dab ook b=naar de BBC. Mar wat de NOS heeft gedan was tewnekrommend amateurismequote:Op zondag 8 juli 2007 03:50 schreef SunChaser het volgende:
Giel en Sophie nog wakker, wat proberen ze te bewijzen, ze hebben toch wel meer presentatoren?
Vooral omdat er geen zinnig mens naar Nederland 3 kijkt of heeft gekeken.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:50 schreef SunChaser het volgende:
Giel en Sophie nog wakker, wat proberen ze te bewijzen, ze hebben toch wel meer presentatoren?
Ik begon er.maar haakte al;snel af.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
Vooral omdat er geen zinnig mens naar Nederland 3 kijkt of heeft gekeken.
Als ik jou ooit - óóit! - nog iemands spelling zie corrigeren...quote:Op zondag 8 juli 2007 03:52 schreef tong80 het volgende:
Die gedachte had ik ook. it slaat nergens op. Jij dab ook b=naar de BBC. Mar wat de NOS heeft gedan was tewnekrommend amateurisme
Dat noemen ze COOL manquote:Op zondag 8 juli 2007 04:17 schreef broer het volgende:
Wat staan die Smashing Pumpkins ongeïnspireerd te spelen, zeg.
tong, ze waren volledig afhankelijk van het aanbod op de 'worldfeed'. het is niet te vergelijken met de bbc die hun eigen beelden hadden.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gedachte had ik ook. it slaat nergens op. Jij dab ook b=naar de BBC. Mar wat de NOS heeft gedan was tewnekrommend amateurisme
rechten zoals de bbc had zijn alleen beschikbaar voor landen met een 'podium'. alle andere landen moeten het met de worldfeed doen voor tv en radio.quote:Op zondag 8 juli 2007 04:39 schreef SunChaser het volgende:
Dan nog is t een en al amateur, moeten ze meer geld uitgeven aan rechten
Dat was gewoon reteslecht live... net zoals Enrique en Rhianna... je ziet nu pas echt wie er live overeind blijft... deze drie in ieder geval nietquote:Op zondag 8 juli 2007 11:55 schreef Messidona het volgende:
het optreden van Shakira vond ik ook wel mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |