een breitling navitimer kast met een omega logo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:27 schreef Adsum het volgende:
Wat een ontzettend slechte namaak is dat zeg, verschrikkelijk![]()
![]()
Is dit serieus? Krijg je je arm nog wel omhoog?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:01 schreef xminator het volgende:
Net nieuw.
[[url=http://img143.imagevenue.com/loc632/th_70745_PICT2074_122_632lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img37.imagevenue.com/loc1113/th_70762_PICT2079_122_1113lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc418/th_70769_PICT2102_122_418lo.JPG]afbeelding][/URL]
Ja, eerst voelde het wel zwaar aan maar na een tijdje merk je er niets meer van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Is dit serieus? Krijg je je arm nog wel omhoog?!
5 euro dacht ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Linden het volgende:
Nauwelijks pimpable, maar weet iemand me zo te vertellen wat de batterij van een ordinaire Swatch kost?
Never mind the nub.
hele goede en stijlvolle klokken zo van rond de 1000-2000 euroquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:49 schreef bmwdevil het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met 'Maurice Lacroix'??
Heb namelijk deze klok gezien en ik vind hem zo onwijs mooi en strak!!
[afbeelding]
Vrij late reactie, maar wordt de Two-piece zulu ook ergens in de winkel verkocht? Heb ook nog een 18mm gevonden op http://www.countycomm.com/MARATACTWOPIECE.htm alleen die shipped volgens mij niet naar Nederland. Heb ook geen creditcard trouwens, dus een winkel is het handigst.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:47 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
www.broadarrow.net en dan kijken bij Maratec Mil-watch straps
Is er in 16 en 22mm als ik me niet vergis. Je kunt wel een Two-piece zulu kopen in dezelfde kleur.
Kwaliteit is stukken beter en loopt niet onder je kast door.
Die is er gewoon wel in 20mm. Tussen je 19mm lugs frotten, past best. Desnoods even nat maken.
Moet wel zeggen dat 20mm, ook een dikke 20mm is. Zelfs bij mijn Rolex moest ik ff flink duwen (is 20mm breed) maar na een paar uurtjes al goed soepel.
Let er wel op dat er genoeg afstand tussen de pushpin en de lugs zit, aangezien het bandje redelijk dik is.
Vragen hoor ik wel als je ze hebt
DAT meen je niet........ wat kost een batterijservice bij schaap en citroen?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef Adsum het volgende:
Als je je Rado bij Schaap & Citroen wegbrengt voor een batterijservice, krijg je hem ook altijd terug met een Rado reisdoosje...
Kost dat? Dat horloge dus, niet dat bandjequote:Op maandag 10 september 2007 22:44 schreef TheSilencer het volgende:
Zeebaars bandje aan een Panerai 118...
[afbeelding]
zo rond de 3500 euroquote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kost dat? Dat horloge dus, niet dat bandje
3500 is ook nog best wat uurtjes werkenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef Bananenman het volgende:
Valt me nog mee. Ik dacht dat deze rond de ¤7000 waren
Alleen batterij + waterdicht komt op +/- ¤ 40,- ofzo....quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef --- het volgende:
[..]
DAT meen je niet........ wat kost een batterijservice bij schaap en citroen?
weet jij toevallig hoe ik aan nog een doosje kan komen. ik heb voor dit doosje 15 euro inclusief verzendkosten betaald. nu wil het zo zijn dat ik 2 rado horloges dit jaar heb gekocht. en de batterijen dus nog redelijk jong zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Adsum het volgende:
[..]
Alleen batterij + waterdicht komt op +/- ¤ 40,- ofzo....
waar is deze te koop? wat is de prijs, of waar kan ik een typpe vinden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:59 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook maar eens zelf wat pics geschoten
Hmm...misschien is 't dat wel ja. Ik zie niet zo wat ik daar aan heb, maar goed, aan de andere kant heb ik ook ogen gekregen, en aangezien ik daarmee prima kan zien of het dag of nacht is hoeft een horloge me dat ook niet te vertellen natuurlijkquote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef Adsum het volgende:
Misschien laat hij de volledige cyclus van de maan zien, 1x per 29,5 dag rond dus...
Graag zelfsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:12 schreef 2h2h het volgende:
mag ik ook mijn dames horloge neerzetten?
het lijkt allemaal een beetje op de radoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef 2h2h het volgende:
heb dees ook nog
[afbeelding]
en deze int zilver kleurig
[afbeelding]
terecht, heb hem zelf ook, en afgezien dat mensen hem hier een "plakhorloge" zullen noemen, ben ik er erg tevreden mee. De miyota automaat is echt een werkpaard, en daarnaast kan de kast erg veel hebben.. Ter illustratie, ik schraapte vandaag met verhuizen langs een lantarenpaal, en zag metaal op mijn kast.. Ik dacht dat de verf gewoon eraf was geschraapt.. Maar het bleek dat mijn kast een stuk lantarenpaal had verwijderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |