U-Boatquote:Op maandag 23 juli 2007 01:31 schreef Eltonno het volgende:
iemand een idee wat voor klok Jovink op deze foto om heeft
[afbeelding]
Thanx! nu nog even kijken waar ik hem in real life kan bekijken, vind het een mooie klok namelijk..quote:Op maandag 23 juli 2007 09:27 schreef Adsum het volgende:
Nee, een Chotovelli...
http://www.trend-watch.nl(...)9baadea61517aae0.jpg
Maar dan in t oranje...
exactly, U-boat heeft kroon aan de linkerkant (left hook)quote:Op maandag 23 juli 2007 09:27 schreef Adsum het volgende:
Nee, een Chotovelli...
Maar dan in t oranje...
En toch is het fout, kwam in PUB nog een horloge topic tegen en... tadaaquote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
exactly, U-boat heeft kroon aan de linkerkant (left hook)
Neppersquote:Op maandag 23 juli 2007 09:27 schreef Adsum het volgende:
Nee, een Chotovelli...
Maar dan in t oranje...
Wat klopt er niet dan. U-boat is left hook. Basta!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:35 schreef Eltonno het volgende:
[..]
En toch is het fout, kwam in PUB nog een horloge topic tegen en... tadaa
Jouw horloge
Hehe, het is maar hoe je het interpreteerd, jij gaf een reactie opquote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan. U-boat is left hook. Basta!![]()
Ga eens naar de kroeg of op een terrasje zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef Eltonno het volgende:
Weet iemand trouwens of er ook juweliers zijn die Tauchmeister verkopen, wil hem graag eerst een keer in real life zien..
Jij woont toch ook in Groningen? Tegenover de Vismarkt aan de kant van Albertus / AH zit een verkooppunt van Tauchmeisters volgens mij. Met zo'n groot geel uithangbord aan de bovenkant van het pand. En vlakdaarnaast verkopen ze de echte U-Boatsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef Eltonno het volgende:
Weet iemand trouwens of er ook juweliers zijn die Tauchmeister verkopen, wil hem graag eerst een keer in real life zien..
ik doe niet andersquote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Ga eens naar de kroeg of op een terrasje zitten
www.broadarrow.net en dan kijken bij Maratec Mil-watch strapsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef Ottaav het volgende:
Even een foto geleend van Jackal_Omega. Waar kan ik dit bandje krijgen?
[afbeelding]
Zoek 'em in 19mm.
Bij Amazon (authenticwatches.com) is de automaat zonder chronograaf een $1575 (¤1154).. maar dan krijg je idd nog die invoer rechten en andere zwik.. verder is online bestellen van zo'n prijzig klokje ook niet ideaal, maar prijsverschil is wel erg groot..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:39 schreef Jackal_Omega het volgende:
Bij collectorstime.com kost ie 1950 dollar. Das iets minder dan 1450 euro.
Erg betrouwbare handelaar, maar je hebt kans dat je invoerheffing moet betalen.
Das 19% btw en nog een klein beetje.
Tax-free zal niet goedkoper zijn vrees ik
De Monaco chronograaf kost tax free 2445 euro (week geleden nog gezien)
BIj Collectorstime.com kost ie 1993 euro.
Zelfs met belasting nog goedkoper als taxfree
Erg mooi horloge! Hoop toch ook ooit een keer een Monaco aan te kunnen schaffen en wie weet kijkend naar je profiel wel bij jouquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:40 schreef Adsum het volgende:
Jaa, die Monaco's zijn erg mooi, vooral de uitvoering zonder "TAG" op de wijzerplaat:
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:34 schreef Katseviool het volgende:
Maar wat voor een soort klok zoek je of ga je puur af wat momenteel trendy is?
Want dan zijn we snel klaar: een U-boat look-a-like, is momenteel "trendy" en heb je voor een ¤100
Er is 1 wachtende voor uquote:Op maandag 30 juli 2007 09:26 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Erg mooi horloge! Hoop toch ook ooit een keer een Monaco aan te kunnen schaffen en wie weet kijkend naar je profiel wel bij jou
Trouwens die limited editie Gulf is ook geweldig
http://www.professionalwa(...)ge_limit_1.html#more
Doelde niet zozeer op jouw exemplaar, maar meer naar jouw opleiding als juwelierquote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Adsum het volgende:
[..]
Er is 1 wachtende voor u![]()
Deze Heuer bevalt me zo goed, dat ik denk dat ik hem wil houden, en dan ga sparen voor een Rolex om erbij te kopen, niet i.p.v. dus.
En die Gulf ltd. vind ik ook super ja, alleen 3200 euro he...![]()
En nu krijgt ie een maand geen sex zekerquote:
Je bent altijd welkom in Eindhoven, Schaap & Citroen zit ik nuquote:Op maandag 30 juli 2007 10:55 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Doelde niet zozeer op jouw exemplaar, maar meer naar jouw opleiding als juwelier
Allereerst hulde voor het idee!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:39 schreef Lambodriver het volgende:
Adsum,
Kwam op het lumineuze idee om van een horlogeband een "armband" te maken. Schakels van een Royal Oak zijn prachtig, alleen amper te gebruiken omdat ze steeds breder worden. Tevens ook aardig aan de prijs (ooit een band gezien die 2ehands werd aangeboden voor 1600 euro). Heb een Omega Seamaster en vind deze ook niet echt verkeerd. Kun jij me misschien vertellen wat het gaat kosten om bij een juwelier de band + sluiting te bestellen en uiteraard een aantal extra schakels om hem rond te krijgen :-)
Beetje raar wellicht, maar het lijkt me er wel gaaf uitzien... :-)
Ik heb even op de zaak gekeken, maar de schakels en sluiting kunnen wij niet los bestellen, we moeten de horloges altijd opsturen daarvoor...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef Adsum het volgende:
[..]
Allereerst hulde voor het idee!
Een losse sluiting kost bij Ofrei $106,- ex. verzenden, de prijs in de zaak zou ik morgen wel ff proberen op te zoeken.
Schakels komen bij Ofrei op $34,- ex. verzenden, ook hiervoor kan ik morgen wel even kijken wat ze los kosten, mits ze te bestellen zijn.
Hoe dan ook, je hoort van me
Kan je van de rado ceramica een soort armband maken? alhans zou je die schakels kunnen bestellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb even op de zaak gekeken, maar de schakels en sluiting kunnen wij niet los bestellen, we moeten de horloges altijd opsturen daarvoor...
Hey! Bedankt voor het uitzoeken...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb even op de zaak gekeken, maar de schakels en sluiting kunnen wij niet los bestellen, we moeten de horloges altijd opsturen daarvoor...
Rado is net als Omega van de Swatch Group, waarschijnlijk kun je dus geen losse schakels zo bestellen, maar moet het horloge opgestuurd worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef --- het volgende:
[..]
Kan je van de rado ceramica een soort armband maken? alhans zou je die schakels kunnen bestellen?
Heel erg mooi horloge. Zoek al een tijdje iets soortgelijks: beige bandje (liefst iets breder dan op foto's), rond klokje, niet te groot en niet te klein, maar dan uiteraard in een lagere prijsklasse. Tussen de 50 en 150 euro. Suggesties?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:02 schreef Jackal_Omega het volgende:
Bij deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Ofrei kan je goed bestellen ja, maar doe het ALSJEBLIEFT telefonisch, want via de mail schijnen het ontzettende hufters te zijn!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef Lambodriver het volgende:
[..]
Hey! Bedankt voor het uitzoeken...De links in je vorige post; kun je daar een beetje fatsoenlijk bestellen? Denk zo'n 15 schakeltjes nodig te hebben en dan een sluiting. Zag al een aantal mooie staan, maar denk dat ik toch bij dezelfde sluiting als m'n Omega blijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |