Maria Mena trad een uur geleden op in .... Hamburgquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef MissHobje het volgende:
Mooie blooper van Sophie
live schakelen naar Londen voor Maria Mena zegt ze droog..
Volgens mij valt het qua zuiverheid heel behoorlijk mee. Maar het afgeknepen stemmetje is er wél eentje waar je tegen moet kunnen, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:13 schreef Elusive het volgende:
nou zuiver is... anders![]()
heb ze toen in de melkweg gezien, wat een rampzalige stem had die kerel
Volgens mij zegt ie een keer iets in Washington en later in New York. Zoiets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ging Al Gore dan nóg een keer het Amerikaanse deel van het evenement openen?
Dat ligt een aardig eind uit elkaar. Hoe gaat hij zich vervoeren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie een keer iets in Washington en later in New York. Zoiets.
Daarom .. wat een blooperdoosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maria Mena trad een uur geleden op in .... Hamburg.
Een hele prestatiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:14 schreef Elusive het volgende:
de ned3 verslaggeving is nog rampzaliger als toen met live aid, wel knap opzich!
Hebben ze gevloekt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, wat doet de BBC nou? Bloc Party is nog gewoon aan het spelen hoor.
Hey ook overgeschakeld vanuit wimbledonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:17 schreef TheGeneral het volgende:
Nou John Legend vond ik niet echt goed.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey ook overgeschakeld vanuit wimbledon.
Alleen als je chello hebt (volgens mij).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef SnowCockroach het volgende:
Vast een stomme vraag enzo, maar is er ergens een link met live stream van de BBC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |