wat is er nou stoer aan een muziekoptreden als de frontman van een band er geen kut van kan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Anthony kan nou niet echt goed zingen,maar het is wel een stoer optreden. Nu nog ff die belachelijke outfit thuislaten de volgende keer.
The Peppers zijn gewoon zwaar overschat, vooral de laatste cd is bagger.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
ik vind het maar tragisch
ontzettend vals zeg...
Russell Brand, een komiek. Een erg grappige normaal gesproken. Heeft wat weg van Jack Sparrowquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef broer het volgende:
Peppers. [afbeelding]
Wie was die grappige meneer met dat rare haar, eigenlijk?
Alan Carr, een komiek. Een totaal NIET grappigequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:35 schreef Smeich het volgende:
Is dit de Engelse Jamai?
komt van album stadium arcadiumquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:52 schreef greatgonzo het volgende:
is dit nieuw materiaal of echt een oudje?
afsluiter, BBC schakelt om 23.50 over naar USA, 23.30 nieuws, dus ik schat zo tegen 23.00 Madonnaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:55 schreef Erotica_ het volgende:
Hoe laat kom Madonna ongeveer?
Na 23.15 volgens het schema, en ik hoop dat ze de niet de geplande set speelt (La isla bonita...)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:55 schreef Erotica_ het volgende:
De London timeline. UK tijden dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:55 schreef Erotica_ het volgende:
Is ie al geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
20 minuten tot Al Gore in DC. Voor de geinteresseerden.
Nee, maar het is een megaklein podium maar op de streamaankoniding staat Al Gore dus ik wacht nog ffquote:
Uhm... Pardon?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef Elusive het volgende:
en nu iemand die nog valser zingt dat die van de peppers! (ja jongens, het is mogelijk)
Het lijkt me geen blooper, maar eerder bewust.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef MissHobje het volgende:
Mooie blooper van Sophie
live schakelen naar Londen voor Maria Mena zegt ze droog..
denken ze nu echt dat we daar intrappen? Maria mena is allang weer thuis.........stomme blonde bitchquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef MissHobje het volgende:
Mooie blooper van Sophie
Bij mij ook jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn USA - DC stream is zwart, ben ik de enige die op Al Gore zat te wachten
?
edit
niet meer zwart, maar ook geen Al Gore
nou zuiver is... andersquote:
Ging Al Gore dan nóg een keer het Amerikaanse deel van het evenement openen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn USA - DC stream is zwart, ben ik de enige die op Al Gore zat te wachten
?
Maria Mena trad een uur geleden op in .... Hamburgquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef MissHobje het volgende:
Mooie blooper van Sophie
Volgens mij valt het qua zuiverheid heel behoorlijk mee. Maar het afgeknepen stemmetje is er wél eentje waar je tegen moet kunnen, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:13 schreef Elusive het volgende:
nou zuiver is... anders![]()
heb ze toen in de melkweg gezien, wat een rampzalige stem had die kerel
Volgens mij zegt ie een keer iets in Washington en later in New York. Zoiets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ging Al Gore dan nóg een keer het Amerikaanse deel van het evenement openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |