Is ie al geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
20 minuten tot Al Gore in DC. Voor de geinteresseerden.
Nee, maar het is een megaklein podium maar op de streamaankoniding staat Al Gore dus ik wacht nog ffquote:
Uhm... Pardon?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef Elusive het volgende:
en nu iemand die nog valser zingt dat die van de peppers! (ja jongens, het is mogelijk)
Het lijkt me geen blooper, maar eerder bewust.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef MissHobje het volgende:
Mooie blooper van Sophie
live schakelen naar Londen voor Maria Mena zegt ze droog..
denken ze nu echt dat we daar intrappen? Maria mena is allang weer thuis.........stomme blonde bitchquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef MissHobje het volgende:
Mooie blooper van Sophie
Bij mij ook jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn USA - DC stream is zwart, ben ik de enige die op Al Gore zat te wachten
?
edit
niet meer zwart, maar ook geen Al Gore
nou zuiver is... andersquote:
Ging Al Gore dan nóg een keer het Amerikaanse deel van het evenement openen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn USA - DC stream is zwart, ben ik de enige die op Al Gore zat te wachten
?
Maria Mena trad een uur geleden op in .... Hamburgquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef MissHobje het volgende:
Mooie blooper van Sophie
Volgens mij valt het qua zuiverheid heel behoorlijk mee. Maar het afgeknepen stemmetje is er wél eentje waar je tegen moet kunnen, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:13 schreef Elusive het volgende:
nou zuiver is... anders![]()
heb ze toen in de melkweg gezien, wat een rampzalige stem had die kerel
Volgens mij zegt ie een keer iets in Washington en later in New York. Zoiets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ging Al Gore dan nóg een keer het Amerikaanse deel van het evenement openen?
Dat ligt een aardig eind uit elkaar. Hoe gaat hij zich vervoeren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie een keer iets in Washington en later in New York. Zoiets.
Daarom .. wat een blooperdoosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maria Mena trad een uur geleden op in .... Hamburg.
Een hele prestatiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:14 schreef Elusive het volgende:
de ned3 verslaggeving is nog rampzaliger als toen met live aid, wel knap opzich!
Hebben ze gevloekt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, wat doet de BBC nou? Bloc Party is nog gewoon aan het spelen hoor.
Hey ook overgeschakeld vanuit wimbledonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:17 schreef TheGeneral het volgende:
Nou John Legend vond ik niet echt goed.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey ook overgeschakeld vanuit wimbledon.
Alleen als je chello hebt (volgens mij).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef SnowCockroach het volgende:
Vast een stomme vraag enzo, maar is er ergens een link met live stream van de BBC?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen als je chello hebt (volgens mij).
Ieder concert heeft wel een stream.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:26 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik ben die 'something inside so strong'-zooi op ned3 beu namelijk.
En bij dat concert voor Diana vorige week had ik een bbc-stream op een Deense website van SputnikTV, maar die zendt nu niks uit.
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder concert heeft wel een stream.
Opening van Wembley met de drum extravanagza en Genesis ging lekker, en Duran Duran was ook niet verkeerd .. maar voor de rest was er nog geen kak aan wat mij betreft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:31 schreef tong80 het volgende:
Heb nog weinig kunnen zien. Maar wat is zie is ouwehoeren. Klopt dat en hoe is het verder geweest ?
Klopt veel ouwehoeren, Amsterdam leeft totaal niet.... Giel en Sophie gaan met de minuut ongelukkiger kijken... London steekt er qua concert absoluut bovenuit... hoogtepunt voor mij tot nu Snow Patrol.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:31 schreef tong80 het volgende:
Heb nog weinig kunnen zien. Maar wat is zie is ouwehoeren. Klopt dat en hoe is het verder geweest ?
Tuurlijk wel, de inzet is energieverbruikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Op RTL Nieuws zeggen ze dat er 2 miljard mensen naar kijken, dat is niet echt geloofwaardig.
Wat kijk je? If Nederland 3, then: direct overschakelen naar BBC1quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:31 schreef tong80 het volgende:
quote:Oeverloos geouwehoer, één nummer uitzenden en dan weer lullen in plaats van volledige optredens uitzenden, optredens niet live uitzenden omdat ze nog moeten worden aangeleverd (terwijl ze op de internetstream gewoon te zien zijn), doen alsof een optreden live wordt uitgezonden (terwijl dat al twee uur geleden is afgelopen), een kansloos 'concert' in Amsterdam (wie zit er in godsnaam op die 'artiesten' te wachten?), bands die zogenaamd niet mogen worden uitgezonden (terwijl ze op buitenlandse tv wel te zien zijn), meer spotjes dan muziek uitzenden op 3FM, kansloze 'dj's' op dezelfde zender zoals Coen en Sander enzovoort enzovoort.
Steek er dan helemáál geen geld in als 't toch al niks mag kosten. En kom niet met excuses aan; tijd genoeg gehad om dingen voor te bereiden en om te leren van de mislukkingen van Live Aid en Live 8. Zonde van de moeite, mensen @ 3FM en Nederland 3. Jammer.
In z'n alledaagse kloffiequote:
Ja ik had van alles verwacht, maar ditquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gezeik over indianen, de uitvinders van rooksingalen![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
Echt leuk van de PO dat ze dit gewoon uitzenden. Tof.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:37 schreef tong80 het volgende:
Dus voor muziek moet ik bij de BBC zijn.Bedankt voor de tip. Snel zapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |