abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 juli 2007 @ 13:55:57 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51323614
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:45 schreef Remzz het volgende:
Vandaag Almelo - Leeuwarden - Groningen - Almelo gedaan. Was over Groningen evensnel dan als ik dus bus naar Heerenveen had gepakt.
9100 vanuit Groningen genomen of de sneltrein Leeuwarden-Groningen gepakt?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_51323670
9100 ja, die sluit mooi aan op Zwolle - Enschede
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 juli 2007 @ 13:59:42 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51323737
Anders is het namelijk onmogelijk, zelfs met werkzaamheden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_51323897


dat is pas mooi kaartje maken
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 juli 2007 @ 14:07:16 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51324009
Klik

Zouden de wadjes daarom zo snel mogelijk naar NSFS terug moeten?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_51324450
De bouw van het tijdelijke station Euroborg in Groningen is begonnen Dus bordjes jagers: het seizoen is weer geopend
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:39:15 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51325062
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef Dichterbijer het volgende:
De bouw van het tijdelijke station Euroborg in Groningen is begonnen Dus bordjes jagers: het seizoen is weer geopend
Eerst Purmerend Weidevenne maar eens in dienst nemen lijkt me, daar zijn ze al iets langer mee bezig.....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:32:28 #108
148385 Wadloper
Noorderling
pi_51326711
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
Klik

Zouden de wadjes daarom zo snel mogelijk naar NSFS terug moeten?
Zou kunnen
Ik vind het momenteel sowieso al erg onduidelijk wat er allemaal met de wadlopers gaat gebeuren
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:53:13 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51327344
KLIK
quote:
In 2030 rijden dagelijks 72 treinen over de IJzeren Rijn, de spoorverbinding tussen Antwerpen en het Duitse Roergebied.

Dat staat in een advies van de Commissie van Onafhankelijke Deskundigen dat door de Belgische staatssecretaris Bruno Tuybens en de Nederlandse minister van Verkeer Camiel Eurlings is goedgekeurd, meldde het Belgische kabinet-Tuybens maandagavond.

Een milieu-effectrapportage uit 2001 ging er nog van uit dat maximaal 43 treinen per dag over de nog op te lappen spoorverbinding zouden gaan rijden.

De nieuwe cijfers zijn volgens een woordvoerder van het Samenwerkingsverband IJzeren Rijn Midden-Limburg nodig om te kunnen uitrekenen wat de spoorlijn gaat kosten voor zowel Nederland, België als Duitsland.
Ik ga vast investeren in een biertent voor het NIMBY-feest
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51328136
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
KLIK
[..]

Ik ga vast investeren in een biertent voor het NIMBY-feest
Voor het wat feest?
pi_51328169
Not in my backyard
pi_51328799
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
Klik

Zouden de wadjes daarom zo snel mogelijk naar NSFS terug moeten?
kunnen ze ze opgelapt kopen en in polen weer verder mishandelen?
pi_51331293
Zat gisteren in de 30282. Grappig toen er ineens een goederentrein passeerde.
pi_51332452
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanochtend de Mendini naar Amersfoort

En nog even de CNL zien binnenkomen met +83 in Utrecht Zal wel met die Duitse stakingen van doen hebben lijkt me.
Wat een rotzooi was dat vanochtend, zeg. Op een gegeven moment kwam de conducteur naar buiten om het fluitsignaal te blazen, waarna een stel idioten besloot om er uit te gaan en daarna er opeens achter kwamen dat ze toch maar weer naar binnen wilden gaan.
Toen zij weer in de trein zaten, besloot een stel bejaarden dat het een goed idee was om er dan toch maar uit te gaan. De conducteur begon inmiddels rood aan te lopen en zei iets tegen de mensen, die vervolgens als de vermoorde onschuld verder liepen.
Uiteindelijk durfde de conducteur het dan toch aan om in de trein te stappen en de deur te sluiten, waarna een stel apen op het briljante plan kwam om een andere deur, twee rijtuigen verder, toch maar weer open te maken. Volgens mij ontplofte de conducteur toen en na een ernstig overspannen "Tür zu!!!!!!" deden ze de deur maar weer dicht en kon de CNL eindelijk zijn reis vervolgen...
Gek he, +83 ?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:48:44 #115
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_51333482
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef Dichterbijer het volgende:
De 4011 en de 4012 weer gebroedelijk/gezusterlijk aan elkaar vastgekoppeld op Amsterdam - Amersfoort - (deventer). Mooi gezicht
Verdorie net gemist! trein eerder genomen, kwam dus in een kleurenparade van wagons
overigens zag ik vandaag een ICRm met stuurstand in Enschede staan, iemand die er iets van weet waarom?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_51333492
don't fuck with duitse mcn-en. Respect moet je tonen!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:01:22 #117
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_51333913
zit toch liever in de 4011+4012, misschien beetje twentse trots omdat dat de enige fatsoenlijke treinen zijn die in t oosten komen ?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 juli 2007 @ 19:03:04 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51333966
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:48 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Verdorie net gemist! trein eerder genomen, kwam dus in een kleurenparade van wagons
overigens zag ik vandaag een ICRm met stuurstand in Enschede staan, iemand die er iets van weet waarom?
Dat setje rijdt om internet en dergelijke in de trein te testen

Linkje
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:08:59 #119
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_51334165
ah vandaar.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:47:43 #120
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51335612
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat setje rijdt om internet en dergelijke in de trein te testen

Linkje
Tof wel, een bevroren Powerpoint vol animaties, EN vol met interne aantekeningen

(pag 14, 21, 32, 35, 37, 41)

Bewaarjuweeltje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51335663
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tof wel, een bevroren Powerpoint vol animaties, EN vol met interne aantekeningen

Bewaarjuweeltje
Idd wat een professionele presentatie
pi_51337196
Beetje oud nieuws dit, in een topic op somda over smart connection is deze link zeker een week geleden al gepost
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:55:48 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51338049
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Beetje oud nieuws dit, in een topic op somda over smart connection is deze link zeker een week geleden al gepost
Die comments zijn op zich van januari, dus dat het "al" een week op Somda staat, nou, wat spannend
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:00:59 #124
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_51343444
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:21 schreef SNArky het volgende:

[..]

Wat een rotzooi was dat vanochtend, zeg. Op een gegeven moment kwam de conducteur naar buiten om het fluitsignaal te blazen, waarna een stel idioten besloot om er uit te gaan en daarna er opeens achter kwamen dat ze toch maar weer naar binnen wilden gaan.
Toen zij weer in de trein zaten, besloot een stel bejaarden dat het een goed idee was om er dan toch maar uit te gaan. De conducteur begon inmiddels rood aan te lopen en zei iets tegen de mensen, die vervolgens als de vermoorde onschuld verder liepen.
Uiteindelijk durfde de conducteur het dan toch aan om in de trein te stappen en de deur te sluiten, waarna een stel apen op het briljante plan kwam om een andere deur, twee rijtuigen verder, toch maar weer open te maken. Volgens mij ontplofte de conducteur toen en na een ernstig overspannen "Tür zu!!!!!!" deden ze de deur maar weer dicht en kon de CNL eindelijk zijn reis vervolgen...
Gek he, +83 ?
Vrijdagavond op Amersfoort éénzelfde situatie, alleen dan met de ICB-rijtuigen in de serie 1500. De trein was gereed voor vertrek, en de conducteurs (welke achteraan de trein stonden) deden de deuren dicht. Vervolgens kwamen er van de trap nog enige personen aanrennen, die in het midden van de trein de deuren weer opentrokken en instapten. Schijnbaar kan dit materieel niet weer opnieuw worden gesloten, want één van de conducteurs rende naar voren om de geopende deuren met de hand te sluiten.
Er kwamen nog enkele personen de trap af rennen maar deze werden door de conducteur buiten de trein gehouden, waardoor deze met +5 kon vertrekken. Door de interactie tussen conducteur en perronpersoneel kreeg ik de indruk dat dit een veelvoorkomend probleem was bij deze rijtuigen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 juli 2007 @ 23:05:09 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51343602
Klopt. Ik zag afgelopen donderdag ook een 1500 in Amf vertrekken, waarbij een van de deuren nog open stond.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')