9100 vanuit Groningen genomen of de sneltrein Leeuwarden-Groningen gepakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:45 schreef Remzz het volgende:
Vandaag Almelo - Leeuwarden - Groningen - Almelo gedaan. Was over Groningen evensnel dan als ik dus bus naar Heerenveen had gepakt.
Eerst Purmerend Weidevenne maar eens in dienst nemen lijkt me, daar zijn ze al iets langer mee bezig.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef Dichterbijer het volgende:
De bouw van het tijdelijke station Euroborg in Groningen is begonnenDus bordjes jagers: het seizoen is weer geopend
Zou kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
Klik
Zouden de wadjes daarom zo snel mogelijk naar NSFS terug moeten?
Ik ga vast investeren in een biertent voor het NIMBY-feestquote:In 2030 rijden dagelijks 72 treinen over de IJzeren Rijn, de spoorverbinding tussen Antwerpen en het Duitse Roergebied.
Dat staat in een advies van de Commissie van Onafhankelijke Deskundigen dat door de Belgische staatssecretaris Bruno Tuybens en de Nederlandse minister van Verkeer Camiel Eurlings is goedgekeurd, meldde het Belgische kabinet-Tuybens maandagavond.
Een milieu-effectrapportage uit 2001 ging er nog van uit dat maximaal 43 treinen per dag over de nog op te lappen spoorverbinding zouden gaan rijden.
De nieuwe cijfers zijn volgens een woordvoerder van het Samenwerkingsverband IJzeren Rijn Midden-Limburg nodig om te kunnen uitrekenen wat de spoorlijn gaat kosten voor zowel Nederland, België als Duitsland.
Voor het wat feest?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
KLIK
[..]
Ik ga vast investeren in een biertent voor het NIMBY-feest
kunnen ze ze opgelapt kopen en in polen weer verder mishandelen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
Klik
Zouden de wadjes daarom zo snel mogelijk naar NSFS terug moeten?
Wat een rotzooi was dat vanochtend, zeg. Op een gegeven moment kwam de conducteur naar buiten om het fluitsignaal te blazen, waarna een stel idioten besloot om er uit te gaan en daarna er opeens achter kwamen dat ze toch maar weer naar binnen wilden gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanochtend de Mendini naar Amersfoort
En nog even de CNL zien binnenkomen met +83 in UtrechtZal wel met die Duitse stakingen van doen hebben lijkt me.
Verdorie net gemist! trein eerder genomen, kwam dus in een kleurenparade van wagonsquote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef Dichterbijer het volgende:
De 4011 en de 4012 weer gebroedelijk/gezusterlijk aan elkaar vastgekoppeld op Amsterdam - Amersfoort - (deventer). Mooi gezicht
Dat setje rijdt om internet en dergelijke in de trein te testenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Verdorie net gemist! trein eerder genomen, kwam dus in een kleurenparade van wagons
overigens zag ik vandaag een ICRm met stuurstand in Enschede staan, iemand die er iets van weet waarom?
Tof wel, een bevroren Powerpoint vol animaties, EN vol met interne aantekeningenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat setje rijdt om internet en dergelijke in de trein te testen
Linkje
Idd wat een professionele presentatiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof wel, een bevroren Powerpoint vol animaties, EN vol met interne aantekeningen
Bewaarjuweeltje
Die comments zijn op zich van januari, dus dat het "al" een week op Somda staat, nou, wat spannendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Beetje oud nieuws dit, in een topic op somda over smart connection is deze link zeker een week geleden al gepost
Vrijdagavond op Amersfoort éénzelfde situatie, alleen dan met de ICB-rijtuigen in de serie 1500. De trein was gereed voor vertrek, en de conducteurs (welke achteraan de trein stonden) deden de deuren dicht. Vervolgens kwamen er van de trap nog enige personen aanrennen, die in het midden van de trein de deuren weer opentrokken en instapten. Schijnbaar kan dit materieel niet weer opnieuw worden gesloten, want één van de conducteurs rende naar voren om de geopende deuren met de hand te sluiten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:21 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wat een rotzooi was dat vanochtend, zeg. Op een gegeven moment kwam de conducteur naar buiten om het fluitsignaal te blazen, waarna een stel idioten besloot om er uit te gaan en daarna er opeens achter kwamen dat ze toch maar weer naar binnen wilden gaan.
Toen zij weer in de trein zaten, besloot een stel bejaarden dat het een goed idee was om er dan toch maar uit te gaan. De conducteur begon inmiddels rood aan te lopen en zei iets tegen de mensen, die vervolgens als de vermoorde onschuld verder liepen.
Uiteindelijk durfde de conducteur het dan toch aan om in de trein te stappen en de deur te sluiten, waarna een stel apen op het briljante plan kwam om een andere deur, twee rijtuigen verder, toch maar weer open te maken. Volgens mij ontplofte de conducteur toen en na een ernstig overspannen "Tür zu!!!!!!" deden ze de deur maar weer dicht en kon de CNL eindelijk zijn reis vervolgen...
Gek he, +83?
Ik stel de brandstapel voorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:32 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Zou kunnen
Ik vind het momenteel sowieso al erg onduidelijk wat er allemaal met de wadlopers gaat gebeuren![]()
Een kwartje meer dan wat de sloper biedtquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:23 schreef Wadloper het volgende:
¤50.000?
Ik heb echt geen idee eigenlijk
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef NordicBlue het volgende:
tvp
mits mooiequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Vergeten we onze vaal gele VIRM's niet? Voordat die weer een beurtje krijgen zijn we ook alweer 10 jaar verder. Maybe langer.
* is voor treinen in reclame stijlKrijgen ze temminste regelmatig een nieuw uiterlijk
* Dichterbijer spreekt als de NS zijnde: ja maar dat is extra duur want al die treinen moeten apart worden onderhoudenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
mits mooiezoals die oranje treinen zijn allemaal leuk gedaan!
of paar treinen meer met andere kleuren deur;)
In elk geval de 10140 serie, Dat is de intercity Hengelo - Enschede.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
En zijn er nog bepaalde andere series waarin men van plan is om de "nieuwe" Koplopers in te zetten, of worden ze gewoon "vrij" gelaten?
Denk het wel, is immers met de 4011 en 4012 ook gebeurt, op uitzonderingen na natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
Als de 4013 & 4014 in dienst komen, gaan deze dan ook naar de 1500 serie?
Het beloofde fototjequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hoe staat het met de ombouw van de ICM's? De 4019 en de 4021 rijden al een tijdje op Amsterdam - Amersfoort. En de 4019 mag inderdaad snel de onderhoud in: wat ziet die er van buiten afgeragt uit. Tevens verloopt de garantie 1 oktoberZal vanavond fototje plaatsen
Onder de strijkbout van m'n opoe?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het beloofde fototje
[afbeelding]
Wie weet waar die fototje is geschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |