Ik zag een tijd ook 1 gesleept worden langs Zwijndrechtquote:Op maandag 9 juli 2007 07:32 schreef Wadloper het volgende:
Kan ook een onderhoudsstel zijn die naar Eindhoven gaat
Regelmatig worden er wadlopers gesleept door locs, 6 juli j.l. ook naar Onnen vanaf Nijmegen
indien die snelweg neemt en niet bij akkrum en grou-jirsum ook stopt.. dan wel :pquote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Remzz het volgende:
Iemand ervaring met de snelbus Heerenveen - Leeuwarden? Rijd die een beetje volgens de NS site 35 minuten dus?
Ik moet morgen om 9 uur in Leeuwarden zijn, en uit Almelo is dat al de trein van 06.12, maar ik hoop niet dat ik er nog 1 eerder moet nemen.
Ja, leuk is het niet echt, maar we komen hoogstens een paar uurtjes later aan in Neurenbergquote:
Reserveringen naar de klote, stoelen al vol in die latere trein, etc. Tof.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, leuk is het niet echt, maar we komen hoogstens een paar uurtjes later aan in Neurenberg
Ja, das idd behoorlijk jammer, maarja, weinig aan te doenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reserveringen naar de klote, stoelen al vol in die latere trein, etc. Tof.
Die heb ik idd ook in de treinen zien hangen afgelopen donderdag.quote:
Mits het niet te slecht weer is, moet die bus dat wel redden. Bij slecht weer wil er nog wel eens een file staan.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Remzz het volgende:
Iemand ervaring met de snelbus Heerenveen - Leeuwarden? Rijd die een beetje volgens de NS site 35 minuten dus?
Ik moet morgen om 9 uur in Leeuwarden zijn, en uit Almelo is dat al de trein van 06.12, maar ik hoop niet dat ik er nog 1 eerder moet nemen.
Ik ben er gister voor niets op uitgegaanquote:Op zondag 8 juli 2007 12:15 schreef Zug-Chef het volgende:
0,0 wadlopers meer in dienst vandaag, in ieder geval niet rond Leeuwarden. Met dank aan prutsbedrijf Arriva
beter met +83 dan helemaal niet moet je maar denkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanochtend de Mendini naar Amersfoort
En nog even de CNL zien binnenkomen met +83 in UtrechtZal wel met die Duitse stakingen van doen hebben lijkt me.
Ja helaas , maarja kan het me ook wel voorstellen dat ze het nu zo doen. Veel makkelijker zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
wordt t spoor tussen lw en gn ook es lekker belast.. wel jammer dat het elektrische locje niet mee rijd nu
mjah, tis wel slechter voor t milieuquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ja helaas , maarja kan het me ook wel voorstellen dat ze het nu zo doen. Veel makkelijker zo.
Wat betreft die stakingen: Het lijkt alsof het Nahverkehr in NRW er weinig last van heeft. Wel zie ik een aantal lange afstandstreinen dikke vertraging hebben. Maar ff duimen voor XBM
Dat mocht ook wel eens. De GTW'tjes hebben namelijk op het 2 baans deel de neiging te gaan slingeren op dat traject, dus wat extra belasting, zeker als er stukken linker spoor worden gereden, zie ik wel zitten. Daarom vind ik het jammer dat er niet dagelijks goederentreinen over dat spoor gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
wordt t spoor tussen lw en gn ook es lekker belast.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel eens. De GTW'tjes hebben namelijk op het 2 baans deel de neiging te gaan slingeren op dat traject, dus wat extra belasting, zeker als er stukken linker spoor worden gereden, zie ik wel zitten. Daarom vind ik het jammer dat er niet dagelijks goederentreinen over dat spoor gaan.
moet je t wel weten hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:46 schreef Willy84 het volgende:
Almere Centrum: Pak je de stoptrein die de NS IC noemt naar Utrecht C en daar over op de 800 ri het zuiden
Soms verbaast het me heel erg hoe ze soms met de vertrekstaten omgaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:39 schreef Betse het volgende:
Gister heb ik even Amstedam Bijlmer Arena aangedaan. En tering wat een rotzooi is het daar nog. Zeker met de vertrekstaten, want er hangt gewoon een stuk vertrekstaat wat eigenlijk op Amsterdam Centraal hoort te hangen. Ik moest naar Eindhoven en dacht dus heel even dat de Intercity naar Maastricht om 20.52 zou vetrekken, maar dat was dus op Centraal. Toen maar de stoptrein naar Utrecht genomen, en daarop de intercity gestapt.
Dit allemaal omdat ik onvoorbereid van Almere Centrum naar Eindhoven wilde gaan, dat was niet zo slim en heb in totaal in 5 treinen gezeten.
je kan de oude vertrekstaten ook kopen hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Soms verbaast het me heel erg hoe ze soms met de vertrekstaten omgaan
In het spoorwegmuseum hebben ze er nog een aantal liggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je kan de oude vertrekstaten ook kopen he
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het spoorwegmuseum hebben ze er nog een aantal liggen.
Zelfs die is op internet niet te vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja![]()
maar ik had liever een spoorkaart versie 2007
Tenzij je bereid bent om langer dan een kwart seconde te googlen natuurlijk. DAN heb je nog een veel mooiere ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:20 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zelfs die is op internet niet te vinden.
Toch vind ik deze nog altijd een veel mooiere.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij je bereid bent om langer dan een kwart seconde te googlen natuurlijk. DAN heb je nog een veel mooiere ook
Dat kan zijn, maar die is niet van 2007 hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
Toch vind ik deze nog altijd een veel mooiere.
toen kon je emmen - groningen vv nog met de trein doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
Toch vind ik deze nog altijd een veel mooiere.
Nee, ik wil de NS kaart zoals ie op het station(2007) hangt met de Almere Oostvaarders er op in JPG/GIFquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij je bereid bent om langer dan een kwart seconde te googlen natuurlijk. DAN heb je nog een veel mooiere ook
doe mij um in PDFquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef Brembo het volgende:
[..]
Nee, ik wil de NS kaart zoals ie op het station(2007) hangt met de Almere Oostvaarders er op in JPG/GIF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |