quote:Live Earth is a 24-hour, 7-continent concert series taking place on 7/7/07 that will bring together more than 100 music artists and 2 billion people to trigger a global movement to solve the climate crisis.
Live Earth will reach this worldwide audience through an unprecedented global media architecture covering all media platforms - TV, radio, Internet and wireless channels.
Live Earth marks the beginning of a multi-year campaign led by the Alliance for Climate Protection, The Climate Group and other international organizations to drive individuals, corporations and governments to take action to solve global warming. Former U.S. Vice President Al Gore is the Chair of the Alliance and Partner of Live Earth.
Live Earth was founded by Kevin Wall, the Worldwide Executive Producer of Live 8, an event that brought together one of the largest audiences in history to combat poverty. Wall formed a partnership with Al Gore and the Alliance for Climate Protection to ensure that Live Earth inspires behavioral changes long after 7/7/07.
Live Earth will stage official concerts at Giants Stadium in New York; Wembley Stadium in London; Aussie Stadium in Sydney; Copacabana Beach in Rio de Janeiro; the Coca-Cola Dome in Johannesburg; Makuhari Messe in Tokyo; the Oriental Pearl Tower in Shanghai; and HSH Nordbank Arena in Hamburg.
BBC Reporters' log: Live Earth concertsquote:BBC TV: 2.00pm - 5.00am, 7-8 July (Nederlandse tijd!)
You'll be able to see the London concert and highlights from around the world on BBC ONE and BBC TWO.
3FM is er ook de hele dag bij.quote:Zaterdag 07 juli 2007
09:00 - 10:00
Genre: Muziek, Nieuws/actualiteiten
Omroep: BNN, NOS
--------------------------------------------------------------------------------
Verslag vanuit New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Én vanuit Live Earth Alert! in Amsterdam. Live Earth is een initiatief van Al Gore, voormalig vice-president van de VS en maker van de Oscarwinnende klimaatdocumentaire An inconvenient truth, en Kevin Wall, producent van onder andere Live8. Meer dan 120 landen zenden deze concertmarathon uit. De lijst van deelnemende artiesten bestaat voorlopig uit onder anderen: Alicia Keys, Beastie Boys, Black Eyed Peas, Bloc Party, Bon Jovi, Corinne Bailey Rae, Crowded House, Duran Duran, Foo Fighters, Genesis, Jack Johnson, James Blunt, John Legend, Kanye West, Keane, Kelly Clarkson, KT Tunstall, Lenny Kravitz, Ludacriss, Madonna, Razorlight, Red Hot Chili Peppers, Sheryl Crow, Smashing Pumpkins, Snoop Dog, Snow Patrol en The Police. De concertsteden zijn New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Alle optredens worden klimaatneutraal geproduceerd. Amsterdam haakt aan met een gratis publieksevenement: Live Earth Alert in Cultuurpark Westergasfabriek. Naast de wereldwijde Live Earth concerten, zijn er optredens van Ali B. en Fedde Le Grand, stand-up comedians, klimaatdebatten met ministers, BN'ers en publiek, acts en stands. Verslag vanuit New York: Filemon Wesselink. Verslag vanuit Londen: Brecht van Hulten. Verslag vanuit Johannesburg: Floortje Dessing. Presentatie: Sophie Hilbrand, Froukje Jansen en Giel Beelen.
quote:TV:
Voor Chello-abonnees: mms://pctv.chello.com/NL3
Voor Casema internet-abonnees: http://www.tvportal.nl/casema/streams/NL3.asx
Helaas is het voor de rest niet mogelijk om de NL-uitzending te volgen. Wel kan je alle streams per podium vinden op http://liveearth.msn.com/
RADIO:
3FM: http://81.173.3.138/listen.pls (via Uruzgan.FM-stream, want de normale stream is onbereikbaar)
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb
Idd ik denk dat er niemand een vrije dag op kan nemen in London vandaagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:08 schreef ABBAfan het volgende:
Drie mega evenementen op één dag in dezelfde stad. Waar moeten ze al die politie en beveiligingsmedewerkers vandaan halen?
Waar en wanneer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:07 schreef SunChaser het volgende:
Is t gratis dat Westerpark?
Begint pas over een uurtje of 6/7 denk ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Is er van de Rio de Janeiro show ook een stream ergens? Wil Jorge Ben echt niet missen!
Daar liggen ze nu nog te slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Is er van de Rio de Janeiro show ook een stream ergens? Wil Jorge Ben echt niet missen!
Bedoelde ook niet nu.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Begint pas over een uurtje of 6/7 denk ik.
Nou idd, dat kun je geen v hals meer noemenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Die zanger van Razorlight heeft net als op Pinkpop weer een leuke outfit aan
Op http://liveearth.msn.com kun je door de streams scrollen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Is er van de Rio de Janeiro show ook een stream ergens straks? Wil Jorge Ben echt niet missen!
Ali B en Jeckell en Hyde komen nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zijn er uberhaubt optredens in Nederland? Bij Live Aid werd er slechts geschakeld naar BB King tijdens North Sea Jazz. Er treden toch wereldsterren genoeg op, who cares for Ellen ten Damme.
Lijkt me duidelijk dan, niemand boeit dat klimaat ene fuck, of ze kijken thuisn naar ECHTE sterrenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waar en wanneer?
7 juli 2007 op het Cultuurpark Westergasfabriek, Haarlemmerweg 8-10 in Amsterdam.
Open om 12.00 uur, Gratis toegang.
Hij neukt wel met mevr Superman Kirsten Dunstquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nou idd, dat kun je geen v hals meer noemen
is dr eigenlijk ook iets waar jij niet over zeikt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zijn er uberhaubt optredens in Nederland? Bij Live Aid werd er slechts geschakeld naar BB King tijdens North Sea Jazz. Er treden toch wereldsterren genoeg op, who cares for Ellen ten Damme.
Fedde Le Grand of zoiets, is vanuit Amsterdam wereldwijd live te zien met een speciale komposiziequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Jahoor. Ben blij dat Shakira die krullen heeft afgezworenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dr eigenlijk ook iets waar jij niet over zeikt?
Dat doet ie wel goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij neukt wel met mevr Superman Kirsten Dunst
Hoe laat is dat dan... Ben bang dat ik dat moet missen. Moet Binnen het uur vertrekken naar Amsterdam voor werk....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Fedde Le Grand of zoiets, is vanuit Amsterdam wereldwijd live te zien met een speciale komposizie
thx!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op http://liveearth.msn.com kun je door de streams scrollen.
Dat valt ook nog wel meequote:
Dat is wel een verbetering inderdaad, al gaat ze er niet echt beter van zingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jahoor. Ben blij dat Shakira die krullen heeft afgezworen![]()
* Kijkt idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de liefhebbers van klassiek: stream van China @ http://liveearth.msn.com.
Volgensmij niet, Giel zei woensdag nog dat hij haar plaat niet meer gaat draaien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:17 schreef SunChaser het volgende:
Ze behandelen het als een radio uitzending: muziekje, gelul, filmpje, muziekje, gelul, filmpje.
Is de ruzie tussen Ellen en Giel over btw?
Dat was inderdaad een fijn telefoongesprek, al had ik een beetje het idee dat het een vooropgezette ruzie was om aandacht voor zijn show te genereren....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij niet, Giel zei woensdag nog dat hij haar plaat niet meer gaat draaien.
7 over 7quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe laat is dat dan... Ben bang dat ik dat moet missen. Moet Binnen het uur vertrekken naar Amsterdam voor werk....
Iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Valt nu sarah`s mic uit....![]()
Msn China
I know. Luister al een tijdje naar haar. Zij is echt goed!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die mag hier ook wel een stukkie komen zingen.
Ja dat gevoel had ik ook een beetje, win-win situatie voor beiden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een fijn telefoongesprek, al had ik een beetje het idee dat het een vooropgezette ruzie was om aandacht voor zijn show te genereren....
Hij liever dan ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij neukt wel met mevr Superman Kirsten Dunst
Ik hou er ook niet van, maar dat heeft meer met mijn seksuele voorkeur te maken tegenwoordigquote:
Nogmaals het gaat om het milieubewust worden van de wereld met als middel het concert.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Echt, elke keer weten de publieken dergelijke evenementen te verkloten met continu geschakel naar de stuio voor oninteressante gesprekjes met oninteressante presentaoren. Het gaat om de muziek, wereldsterren. LAAT DIE DAN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!! Was met Live Aid, Live 8 en nu ook Live Earth
Volgens mij was de opzet dat we bij [TV] over de tv-uitzending huilen, en bij Muziek over de muziek klagen. Of grootspreken, wat je maar wil. Maar volgens mij komt er weinig van terecht. Heb ook beide topics open staan hier. Een enkeling pleurt er zelfs in stereo de zelfde post in beide.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoort dit topic dubbel te zijn bij muziek EN tv op FOK, of vraag ik nu iets heel doms?
Bedankt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij was de opzet dat we bij [TV] over de tv-uitzending huilen, en bij Muziek over de muziek klagen. Of grootspreken, wat je maar wil. Maar volgens mij komt er weinig van terecht. Heb ook beide topics open staan hier. Een enkeling pleurt er zelfs in stereo de zelfde post in beide.
tussen 6 en 7 onze tijd toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:25 schreef Cee het volgende:
Hoe laat komt Spinal Tap?
niet geteld..maar het duurde alsnog te lang.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is Razorlight snel afgelopen eigenlijk. Waren dat 4 nummers?
Idd beetje slechte grap op de radio gaat zo'n grap nog welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoelang duurt het nog voordat we van het Giel tijdperk af zijn
![]()
Je wilt mensen aan het doel binden door muziek, dan moet je muziek laten zien en die artiesten even elke keer wat laten vertellen over t klimaat. Ik wil heen halve liedjes en dan Giel die iets vraagt aan iemand van Greenpeace en dan weer een half nummer laten zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om het milieubewust worden van de wereld met als middel het concert.
Nogmaals. als je zo graag alle muziek wilt zien moet je je de moeite doen en naar t concert toegaan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je wilt mensen aan het doel binden door muziek, dan moet je muziek laten zien en die artiesten even elke keer wat laten vertellen over t klimaat. Ik wil heen halve liedjes en dan Giel die iets vraagt aan iemand van Greenpeace en dan weer een half nummer laten zien
Qua zang was het hondsberoerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:34 schreef Mike.Strutter het volgende:
Krijgen we nog meer van Shakira te zien, ik schakel helaas net in
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een evenement uit gaat zenden dan moet je het ook goed doen, en niet 90% van de tijd Giel Beelen bij een half leeg plein laten zien. Onze PO is gewoon slecht in het in beeld brengen van zulke dingen, dat hebben ze bij Live 8 ook al laten zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nogmaals. als je zo graag alle muziek wilt zien moet je je de moeite doen en naar t concert toegaan!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:37 schreef Remzz het volgende:
Snow PatrolGeniale cd waar dit allemaal vanaf komt
Dit heeft niets te maken met het slecht in beeldbrengen, maar meer met de rechten die verkregen zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een evenement uit gaat zenden dan moet je het ook goed doen, en niet 90% van de tijd Giel Beelen bij een half leeg plein laten zien. Onze PO is gewoon slecht in het in beeld brengen van zulke dingen, dat hebben ze bij Live 8 ook al laten zien.
verkregen? Niet gekocht? En als het dat laatste is, hebben ze dus niet zo veel ingekocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met het slecht in beeldbrengen, maar meer met de rechten die verkregen zijn.
Kwestie van geld erin stoppen. Waarom gaan we bezuinigen op dit soort zaken en niet op het zoveelste gekopieerde kutprogramma als "Jouw.... Mijn..." of de miljoenste Idolskloon? De Beeb weet dat tenminste wèl goed aan te pakken, in alle opzichten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met het slecht in beeldbrengen, maar meer met de rechten die verkregen zijn.
er zijn bands die geen toestemming geven tot uitzending. dan is t helaas pindakaas en kan t niet uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
verkregen? Niet gekocht? En als het dat laatste is, hebben ze dus niet zo veel ingekocht?
Of werkt dat niet zo... Geen idee eigenlijk.
Als dat zo is, waarom doen ze moeilijk over de rechten? Het gaat toch om het goede doel, niet om wie het meeste geld neerlegd voor de rechten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
houd er rekening mee dat dit alleen door NOS en BNN georganiseerd word (de uitzending)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwestie van geld erin stoppen. Waarom gaan we bezuinigen op dit soort zaken en niet op het zoveelste gekopieerde kutprogramma als "Jouw.... Mijn..." of de miljoenste Idolskloon? De Beeb weet dat tenminste wèl goed aan te pakken, in alle opzichten.
Waarom zou een band dat doen? Ten eerste missen ze dan veel promotie en ten tweede draagt het ook niet bij aan het doel waar ze er zogenaamd voor staan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
er zijn bands die geen toestemming geven tot uitzending. dan is t helaas pindakaas en kan t niet uitgezonden worden.
is me niet bekend. maar ik weet wel dat er beperkte rechten zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom zou een band dat doen? Ten eerste missen ze veel promotie en ten tweede draagt het ook niet bij aan het doel waar ze er zogenaamd voor staan.
buiten dat, op de BBC, ook gewoon een publieke zender, wordt het ook uitgezonden? En andere landen zenden ook gewoon uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom zou een band dat doen? Ten eerste missen ze veel promotie en ten tweede draagt het ook niet bij aan het doel waar ze er zogenaamd voor staan.
Londen is al twee uur bezig, Sunquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:49 schreef SunChaser het volgende:
Maar concerten in Londen en Amerika beginnen dus nog?
dude...kijk eens even een paar posts boven jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:49 schreef SunChaser het volgende:
Maar concerten in Londen en Amerika beginnen dus nog?
Muv Genesis B-artiesten, waar blijven Robbie Williams, Pauol McCartney, De Stones, Sting, U2?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:51 schreef Hankster het volgende:
iedereen heeft het toch over Snow Patrol, daarvoor over Razorlight en daarvoor over Genesis ()
Nu rennenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:52 schreef P_B het volgende:
Zo he, Snow Patrol viel bij mij in de categorie "wel ooit van gehoord maar geen zin om echt eens de tijd voor te nemen" maar ik denk dat die tijd wel voorbij is. Wat lekker om naar te luisteren!
Wel vervelend voor de hond want haar blaas staat inmiddels op knappen. Ben een erg slechte baas...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Muv Genesis B-artiesten, waar blijven Robbie Williams, Pauol McCartney, De Stones, Sting, U2?
Iik pleit al 4 jaar voor een tool dat je 1 topic in meerdere subfora kwijtkanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezellig hoor. En het scheelt wat cross posts.
Kijk anders gewoon op de site van Live Earth.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Muv Genesis B-artiesten, waar blijven Robbie Williams, Pauol McCartney, De Stones, Sting, U2?
Waar staat het?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon op de site van Live Earth.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:56 schreef broer het volgende:
En bij dit soort gelegenheden moet het altijd even: Jonathan Woss.
[off-topic] Luister eens naarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Zo dat was mijn eerste kippenvelmoment bij Snow Patrol... maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik Chasing Cars hoor
Woss Wules!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:56 schreef broer het volgende:
En bij dit soort gelegenheden moet het altijd even: Jonathan Woss.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef nipeng het volgende:
Zo het MUZ zooitje voegt zich bij de troep in FTR.
Zie OP.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mooie afwisselingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef ABBAfan het volgende:
In Shanghai kennen ze geen popmuziek. Ze bieden klassieke optredens
Mooi hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef Cee het volgende:
Sodeju, kippevel all over van Babylon.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, dat filmpje over Spinal Tap via die msn.nl site is hilarisch.
Eigenlijk is alles mooi, maar Chasing Cars en Run zijn voor mij de mooiste....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[off-topic] Luister eens naarMake This Go On Forever
[/off-topic]
Hoe laat komt Cornell dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
Aaaaaaah maar 1 centraal topic... thank god werd al gek van het heen-en-weer-kijkenhehe
Ned 3 is hier voorgoed van de buis af... BBC voor de Wembley optredens en voor de overige optredens (nu zowat alleen nog Duitsland) check ik de stream (maar ja dat is voor mij alleen wachten op Chris Cornell zowat)
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:12 schreef broer het volgende:
Daar zit je dan, met al je respect voor Damien Rice - speelt-ie Que Sera Sera...
Bikkel!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij staat hier nogsteeds op NL 3
Afstandbediening kwijt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij staat hier nogsteeds op NL 3
Is ongeveer drie kwartier geleden uitgezonden in Wembley. Ff op de streams kijken. Daar zal ie wel tussen staan of komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef The_Verve het volgende:
Heeft iemand de beelden van die band met wetenschappers op Antartica? Hoorde het vanochtend op 3fm. Ben wel benieuwd naar de beelden...
same herequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Ik switch gewoon. Kijk nu weer Ned3 met Genesis.
Ze zijn goed bijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Ik switch gewoon. Kijk nu weer Ned3 met Genesis.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:19 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ik zit eigenlijk te wachten op deze dame....
Ok, bedankt. Ben nog een beetje zoekende. Tot nu toe alleen nog maar via 3fm geluisterd op mijn werk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ongeveer drie kwartier geleden uitgezonden in Wembley. Ff op de streams kijken. Daar zal ie wel tussen staan of komen.
Poeh poeh. Toen was 't geld op zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef Toad het volgende:
Nou nou Ned 3 heeft Duran Duran kunnen regelen...
Ja was mooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:23 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is dat ook een typische Nederlandse opmerking "Hoe groen ben jij" Die knakker van Duran Duran keek haar aan
Het was wel uitverkocht hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Prachtig, wat een leegstand bij het concert in Londen.
Die hoor de drums bij elk optreden teveel op de voorgrondquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef Maisnon het volgende:
man die gitaren staan veel te zacht
Zang ook best erg aanwezigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Die hoor de drums bij elk optreden teveel op de voorgrond
Die blonde? Patsy Kensit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:37 schreef Elusive het volgende:
ja ja liam gallagher hebben we nu wel gezien hoor![]()
en wie is trouwens die vrouw met dat kind waar ze telkens op in zoomen?![]()
Slightly off-topic maar de hond heeft het ruim gehaald en netjes alles gedaan!quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:59 schreef Elusive het volgende:
ehm
wat zegt hij allemaal ?
volgens mij spreekt hij ook de stem van Apu in bij de simpsons![]()
Ned3 moet zich een beetje ernstig schamen. De BBC bijvoorvoorbeeld zendt alles gewoon lekker live uit zonder logo's, zonder reclame en zonder lelijke sms balken aan de onderkant. Ik vind het echt een afgang hoe ze het hier verslaan op de buis.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:40 schreef Remzz het volgende:
Dat ze op Ned 3 doen alsof het wel live is("Als het goed is gaan we zo naar Razorlight die staan op het punt van beginnen in London"), is jammer....
De BBC zendt via BBCi (Interactive television, via de satelliet) ook de ander concerten live en integraal uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Toad het volgende:
Jaja nu weten we het wel. Nederland 3 is kut want die zitten op de World Feed en de BBC zenden alles live uit van de UK.
Ja maar ik vind wel dat je niet net moet doen alsof het allemaal live is... neem je kijkers gewoon serieusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Toad het volgende:
Jaja nu weten we het wel. Nederland 3 is kut want die zitten op de World Feed en de BBC zenden alles live uit van de UK.
Ik was net ff onderweg naar de supermarkt. 3FM opgezet. Kwamen doodleuk de optredens voorbij die ik 2 uur daarvoor al op tv heb gezien. En natuurlijk één nummer. 'Straks ook nog (insert willekeurig nummer)'. En vervolgens doodleuk weer een of ander standaardsingletje draaien. Kansloos, echt amateuristischquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik vind wel dat je niet net moet doen alsof het allemaal live is... neem je kijkers gewoon serieus
Internetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef ralfseltje het volgende:
Er komt niks van Duitsland live op tv toch? Irritant, bang dat ik Chris Cornell ga missen
Check de streams @ http://liveearth.msn.com .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef ralfseltje het volgende:
Er komt niks van Duitsland live op tv toch? Irritant, bang dat ik Chris Cornell ga missen
Ik heb alleen dit overzicht voor Londen gevonden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:19 schreef ralfseltje het volgende:
Nouhou ik kan het niet vinden: Waar kun je de agenda zien voor elke stad? Dus de volgorde en tijden waarin de artiesten optreden?
Voor Hamburg: http://www.hamburg-web.de/magazin/artikel/Live-Earth-Hamburg.htmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:19 schreef ralfseltje het volgende:
Nouhou ik kan het niet vinden: Waar kun je de agenda zien voor elke stad? Dus de volgorde en tijden waarin de artiesten optreden?
Dat ze een andere feed uitzenden OK, maar waarom al die logo's en lelijke sms-balken. Het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Toad het volgende:
Nee, want geen officieel concert (en who the fuck zit op die 'artiesten' te wachten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:30 schreef BigFire het volgende:
word Nederland nog wereldwijd uitgezonden?
8 uur NL tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Waneer komt metallica?
quote:From 7 PM to 8 PM:
Chris Rock introduces Metallica
Set: "Enter Sandman", "Nothing Else Matters", "Sad But True", "For Whom The Bell Tolls"
Die komt inderdaad.. had dat ook gelezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, want geen officieel concert (en who the fuck zit op die 'artiesten' te wachten?) . Geloof dat ze wel Fedde Le Grand uitzenden (zei iemand in het vorige topic).
Volgens mij waren dat de nummersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
Die komt inderdaad.. had dat ook gelezen.
Snow Patrol: Open Your Eyes, Shut Your Eyes en Chasing Cars of hadden zij nog meer gespeeld?
Ik was beetgenomen door die rukkers.. maar toch nog mooi Snow Patrol kunnen zien dus of ik het erg vind? NOTquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik vind wel dat je niet net moet doen alsof het allemaal live is... neem je kijkers gewoon serieus
Nederland 3 en 3FM zijn kut. Volg de Beeb en je zult alles van Londen voorbij zien komen. Zie ook eerder in dit en het vorige topic.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie BEP op bbc2 & snoop dog op ned3 (het is beide niks), loopt ned3 achter of zenden ze gewoon anders uit?
Zou best kunnen. Denk niet dat ze dat nu ook doen. Er zijn immers optredens in vele steden vanavond (als Amerika en Brazilië ook wakker zijn).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was het met Live 8 niet zo dat zodra Amerika erbij kwam dat de acts om en om optraden zodat London zag wat er in Phili gebeurde en vice versa?
Dan wordt het strax dus helemaal een gezap tussen streams en de Beebquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Denk niet dat ze dat nu ook doen. Er zijn immers optredens in vele steden vanavond (als Amerika en Brazilië ook wakker zijn).
Uhuhquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan wordt het strax dus helemaal een gezap tussen streams en de Beeb
Alsof ie op een speelgoedpiano zit te spelen inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef MissHobje het volgende:
Dat geluid klinkt echt kuten hij is wel tof
Op tv valt 't mee. Stream was idd niet goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat geluid klinkt echt kuten hij is wel tof
niet helemaal...maar bijv. Will Smith's optreden kon wel in Hyde Park gevolgd worden. Maar dat was niet zo bij alle optredens die samenvielen zeg maar..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was het met Live 8 niet zo dat zodra Amerika erbij kwam dat de acts om en om optraden zodat London zag wat er in Phili gebeurde en vice versa?
quote:
dit rocktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:52 schreef ABBAfan het volgende:
Duran Duran
CDP, geef even een gil als Kelly komt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zolang ik Kelly Clarkson, John Mayer, Fall Out Boy maar kan zien uit de US
UK viewers betalen een aardige license fee. Zij kunnen dan ook videomateriaal @ website etc. zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sidenote: Leuk hoor dat BBCi kijkers alle concerten integraal kunnen zien, maar denk ook eens aan je buitenlandse kijkers en gebruik BBC Three en 4 ook.
heb jij zowaar het lef om Live Earth met Live Aid te vergelijken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef ABBAfan het volgende:
Ze waren er ook al bij in 1985.
dan houdt de vergelijking ook wel weer op ja..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:57 schreef ABBAfan het volgende:
Qua omvang wel ja
Toen ging Phil Collins nog optreden in Londen en stapte op 't vliegtuig en trad die zelfde dag nog op in Amerika.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:57 schreef ABBAfan het volgende:
Toen was satelliet-tv nog iets bijzonders.
echt hoerig dat er geen tijdschema is van de US grmbl. Maar ik houd de MSN stream goed i/d gaten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
CDP, geef even een gil als Kelly komt!
Duran Duran nu, ben benieuwd of de geruchten van een gastoptreden van Justin Timberlake waar zijn...
wat een held.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ging Phil Collins nog optreden in Londen en stapte op 't vliegtuig en trad die zelfde dag nog op in Amerika.
psst.....je mist jeckyl & hidequote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
NEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is Jeckyl & Hide nu bezig op Ned 3??? Zeg shit dat meen je niet, dan mis ik dat nu!!!!
neen, want de peppers is gewoon een overgewaardeerde klote bandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:14 schreef Kidney_Bean het volgende:
=> wacht ook op de Peppers, want is benieuwd of ze nu beter optreden dan een paar weken geleden tijdens dat slechte concert in Nijmegen... Kijken of het meehelpt als de hele wereld meekijkt
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:15 schreef HPayne het volgende:
Zou wat zijn, op de BBC: Now we turn over to Holland, there's a amazing concert of Jeckyl en Hide, Stay tuned!!!![]()
Zou wat zijn, op de BBC: Now we turn over to Holland, there's a amazing concert of Jeckyl en Hide, Stay tuned!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |