Ned3 moet zich een beetje ernstig schamen. De BBC bijvoorvoorbeeld zendt alles gewoon lekker live uit zonder logo's, zonder reclame en zonder lelijke sms balken aan de onderkant. Ik vind het echt een afgang hoe ze het hier verslaan op de buis.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:40 schreef Remzz het volgende:
Dat ze op Ned 3 doen alsof het wel live is("Als het goed is gaan we zo naar Razorlight die staan op het punt van beginnen in London"), is jammer....
De BBC zendt via BBCi (Interactive television, via de satelliet) ook de ander concerten live en integraal uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Toad het volgende:
Jaja nu weten we het wel. Nederland 3 is kut want die zitten op de World Feed en de BBC zenden alles live uit van de UK.
Ja maar ik vind wel dat je niet net moet doen alsof het allemaal live is... neem je kijkers gewoon serieusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Toad het volgende:
Jaja nu weten we het wel. Nederland 3 is kut want die zitten op de World Feed en de BBC zenden alles live uit van de UK.
Ik was net ff onderweg naar de supermarkt. 3FM opgezet. Kwamen doodleuk de optredens voorbij die ik 2 uur daarvoor al op tv heb gezien. En natuurlijk één nummer. 'Straks ook nog (insert willekeurig nummer)'. En vervolgens doodleuk weer een of ander standaardsingletje draaien. Kansloos, echt amateuristischquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik vind wel dat je niet net moet doen alsof het allemaal live is... neem je kijkers gewoon serieus
Internetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef ralfseltje het volgende:
Er komt niks van Duitsland live op tv toch? Irritant, bang dat ik Chris Cornell ga missen
Check de streams @ http://liveearth.msn.com .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef ralfseltje het volgende:
Er komt niks van Duitsland live op tv toch? Irritant, bang dat ik Chris Cornell ga missen
Ik heb alleen dit overzicht voor Londen gevonden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:19 schreef ralfseltje het volgende:
Nouhou ik kan het niet vinden: Waar kun je de agenda zien voor elke stad? Dus de volgorde en tijden waarin de artiesten optreden?
Voor Hamburg: http://www.hamburg-web.de/magazin/artikel/Live-Earth-Hamburg.htmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:19 schreef ralfseltje het volgende:
Nouhou ik kan het niet vinden: Waar kun je de agenda zien voor elke stad? Dus de volgorde en tijden waarin de artiesten optreden?
Dat ze een andere feed uitzenden OK, maar waarom al die logo's en lelijke sms-balken. Het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Toad het volgende:
Nee, want geen officieel concert (en who the fuck zit op die 'artiesten' te wachten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:30 schreef BigFire het volgende:
word Nederland nog wereldwijd uitgezonden?
8 uur NL tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Waneer komt metallica?
quote:From 7 PM to 8 PM:
Chris Rock introduces Metallica
Set: "Enter Sandman", "Nothing Else Matters", "Sad But True", "For Whom The Bell Tolls"
Die komt inderdaad.. had dat ook gelezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, want geen officieel concert (en who the fuck zit op die 'artiesten' te wachten?) . Geloof dat ze wel Fedde Le Grand uitzenden (zei iemand in het vorige topic).
Volgens mij waren dat de nummersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
Die komt inderdaad.. had dat ook gelezen.
Snow Patrol: Open Your Eyes, Shut Your Eyes en Chasing Cars of hadden zij nog meer gespeeld?
Ik was beetgenomen door die rukkers.. maar toch nog mooi Snow Patrol kunnen zien dus of ik het erg vind? NOTquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik vind wel dat je niet net moet doen alsof het allemaal live is... neem je kijkers gewoon serieus
Nederland 3 en 3FM zijn kut. Volg de Beeb en je zult alles van Londen voorbij zien komen. Zie ook eerder in dit en het vorige topic.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie BEP op bbc2 & snoop dog op ned3 (het is beide niks), loopt ned3 achter of zenden ze gewoon anders uit?
Zou best kunnen. Denk niet dat ze dat nu ook doen. Er zijn immers optredens in vele steden vanavond (als Amerika en Brazilië ook wakker zijn).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was het met Live 8 niet zo dat zodra Amerika erbij kwam dat de acts om en om optraden zodat London zag wat er in Phili gebeurde en vice versa?
Dan wordt het strax dus helemaal een gezap tussen streams en de Beebquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Denk niet dat ze dat nu ook doen. Er zijn immers optredens in vele steden vanavond (als Amerika en Brazilië ook wakker zijn).
Uhuhquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan wordt het strax dus helemaal een gezap tussen streams en de Beeb
Alsof ie op een speelgoedpiano zit te spelen inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef MissHobje het volgende:
Dat geluid klinkt echt kuten hij is wel tof
Op tv valt 't mee. Stream was idd niet goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat geluid klinkt echt kuten hij is wel tof
niet helemaal...maar bijv. Will Smith's optreden kon wel in Hyde Park gevolgd worden. Maar dat was niet zo bij alle optredens die samenvielen zeg maar..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was het met Live 8 niet zo dat zodra Amerika erbij kwam dat de acts om en om optraden zodat London zag wat er in Phili gebeurde en vice versa?
quote:
dit rocktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:52 schreef ABBAfan het volgende:
Duran Duran
CDP, geef even een gil als Kelly komt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zolang ik Kelly Clarkson, John Mayer, Fall Out Boy maar kan zien uit de US
UK viewers betalen een aardige license fee. Zij kunnen dan ook videomateriaal @ website etc. zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sidenote: Leuk hoor dat BBCi kijkers alle concerten integraal kunnen zien, maar denk ook eens aan je buitenlandse kijkers en gebruik BBC Three en 4 ook.
heb jij zowaar het lef om Live Earth met Live Aid te vergelijken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef ABBAfan het volgende:
Ze waren er ook al bij in 1985.
dan houdt de vergelijking ook wel weer op ja..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:57 schreef ABBAfan het volgende:
Qua omvang wel ja
Toen ging Phil Collins nog optreden in Londen en stapte op 't vliegtuig en trad die zelfde dag nog op in Amerika.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:57 schreef ABBAfan het volgende:
Toen was satelliet-tv nog iets bijzonders.
echt hoerig dat er geen tijdschema is van de US grmbl. Maar ik houd de MSN stream goed i/d gaten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
CDP, geef even een gil als Kelly komt!
Duran Duran nu, ben benieuwd of de geruchten van een gastoptreden van Justin Timberlake waar zijn...
wat een held.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ging Phil Collins nog optreden in Londen en stapte op 't vliegtuig en trad die zelfde dag nog op in Amerika.
psst.....je mist jeckyl & hidequote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
NEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is Jeckyl & Hide nu bezig op Ned 3??? Zeg shit dat meen je niet, dan mis ik dat nu!!!!
neen, want de peppers is gewoon een overgewaardeerde klote bandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:14 schreef Kidney_Bean het volgende:
=> wacht ook op de Peppers, want is benieuwd of ze nu beter optreden dan een paar weken geleden tijdens dat slechte concert in Nijmegen... Kijken of het meehelpt als de hele wereld meekijkt
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:15 schreef HPayne het volgende:
Zou wat zijn, op de BBC: Now we turn over to Holland, there's a amazing concert of Jeckyl en Hide, Stay tuned!!!![]()
Zou wat zijn, op de BBC: Now we turn over to Holland, there's a amazing concert of Jeckyl en Hide, Stay tuned!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |