Is ongeveer drie kwartier geleden uitgezonden in Wembley. Ff op de streams kijken. Daar zal ie wel tussen staan of komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef The_Verve het volgende:
Heeft iemand de beelden van die band met wetenschappers op Antartica? Hoorde het vanochtend op 3fm. Ben wel benieuwd naar de beelden...
same herequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Ik switch gewoon. Kijk nu weer Ned3 met Genesis.
Ze zijn goed bijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Ik switch gewoon. Kijk nu weer Ned3 met Genesis.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:19 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ik zit eigenlijk te wachten op deze dame....
Ok, bedankt. Ben nog een beetje zoekende. Tot nu toe alleen nog maar via 3fm geluisterd op mijn werk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ongeveer drie kwartier geleden uitgezonden in Wembley. Ff op de streams kijken. Daar zal ie wel tussen staan of komen.
Poeh poeh. Toen was 't geld op zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef Toad het volgende:
Nou nou Ned 3 heeft Duran Duran kunnen regelen...
Ja was mooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:23 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is dat ook een typische Nederlandse opmerking "Hoe groen ben jij" Die knakker van Duran Duran keek haar aan
Het was wel uitverkocht hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Prachtig, wat een leegstand bij het concert in Londen.
Die hoor de drums bij elk optreden teveel op de voorgrondquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef Maisnon het volgende:
man die gitaren staan veel te zacht
Zang ook best erg aanwezigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Die hoor de drums bij elk optreden teveel op de voorgrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |