Muv Genesis B-artiesten, waar blijven Robbie Williams, Pauol McCartney, De Stones, Sting, U2?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:51 schreef Hankster het volgende:
iedereen heeft het toch over Snow Patrol, daarvoor over Razorlight en daarvoor over Genesis ()
Nu rennenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:52 schreef P_B het volgende:
Zo he, Snow Patrol viel bij mij in de categorie "wel ooit van gehoord maar geen zin om echt eens de tijd voor te nemen" maar ik denk dat die tijd wel voorbij is. Wat lekker om naar te luisteren!
Wel vervelend voor de hond want haar blaas staat inmiddels op knappen. Ben een erg slechte baas...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Muv Genesis B-artiesten, waar blijven Robbie Williams, Pauol McCartney, De Stones, Sting, U2?
Iik pleit al 4 jaar voor een tool dat je 1 topic in meerdere subfora kwijtkanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezellig hoor. En het scheelt wat cross posts.
Kijk anders gewoon op de site van Live Earth.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Muv Genesis B-artiesten, waar blijven Robbie Williams, Pauol McCartney, De Stones, Sting, U2?
Waar staat het?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon op de site van Live Earth.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:56 schreef broer het volgende:
En bij dit soort gelegenheden moet het altijd even: Jonathan Woss.
[off-topic] Luister eens naarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Zo dat was mijn eerste kippenvelmoment bij Snow Patrol... maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik Chasing Cars hoor
Woss Wules!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:56 schreef broer het volgende:
En bij dit soort gelegenheden moet het altijd even: Jonathan Woss.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef nipeng het volgende:
Zo het MUZ zooitje voegt zich bij de troep in FTR.
Zie OP.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mooie afwisselingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef ABBAfan het volgende:
In Shanghai kennen ze geen popmuziek. Ze bieden klassieke optredens
Mooi hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef Cee het volgende:
Sodeju, kippevel all over van Babylon.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, dat filmpje over Spinal Tap via die msn.nl site is hilarisch.
Eigenlijk is alles mooi, maar Chasing Cars en Run zijn voor mij de mooiste....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[off-topic] Luister eens naarMake This Go On Forever
[/off-topic]
Hoe laat komt Cornell dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
Aaaaaaah maar 1 centraal topic... thank god werd al gek van het heen-en-weer-kijkenhehe
Ned 3 is hier voorgoed van de buis af... BBC voor de Wembley optredens en voor de overige optredens (nu zowat alleen nog Duitsland) check ik de stream (maar ja dat is voor mij alleen wachten op Chris Cornell zowat)
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:12 schreef broer het volgende:
Daar zit je dan, met al je respect voor Damien Rice - speelt-ie Que Sera Sera...
Bikkel!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij staat hier nogsteeds op NL 3
Afstandbediening kwijt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij staat hier nogsteeds op NL 3
Is ongeveer drie kwartier geleden uitgezonden in Wembley. Ff op de streams kijken. Daar zal ie wel tussen staan of komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef The_Verve het volgende:
Heeft iemand de beelden van die band met wetenschappers op Antartica? Hoorde het vanochtend op 3fm. Ben wel benieuwd naar de beelden...
same herequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Ik switch gewoon. Kijk nu weer Ned3 met Genesis.
Ze zijn goed bijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Ik switch gewoon. Kijk nu weer Ned3 met Genesis.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:19 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ik zit eigenlijk te wachten op deze dame....
Ok, bedankt. Ben nog een beetje zoekende. Tot nu toe alleen nog maar via 3fm geluisterd op mijn werk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ongeveer drie kwartier geleden uitgezonden in Wembley. Ff op de streams kijken. Daar zal ie wel tussen staan of komen.
Poeh poeh. Toen was 't geld op zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef Toad het volgende:
Nou nou Ned 3 heeft Duran Duran kunnen regelen...
Ja was mooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:23 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is dat ook een typische Nederlandse opmerking "Hoe groen ben jij" Die knakker van Duran Duran keek haar aan
Het was wel uitverkocht hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Prachtig, wat een leegstand bij het concert in Londen.
Die hoor de drums bij elk optreden teveel op de voorgrondquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef Maisnon het volgende:
man die gitaren staan veel te zacht
Zang ook best erg aanwezigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Die hoor de drums bij elk optreden teveel op de voorgrond
Die blonde? Patsy Kensit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:37 schreef Elusive het volgende:
ja ja liam gallagher hebben we nu wel gezien hoor![]()
en wie is trouwens die vrouw met dat kind waar ze telkens op in zoomen?![]()
Slightly off-topic maar de hond heeft het ruim gehaald en netjes alles gedaan!quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:59 schreef Elusive het volgende:
ehm
wat zegt hij allemaal ?
volgens mij spreekt hij ook de stem van Apu in bij de simpsons![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |