toevallig, want mijn eerste keer was met een fleshlightquote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:23 schreef Sai het volgende:
Ik heb net mijn eerste fleshlight besteld, en ik denk dat ik haar ook Melissa zal noemen, ter herinnering aan die ene nacht. Zoals ik altijd mijn vlogs besluit: 'see you next time!'
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:01 schreef Sai het volgende:
Ik zag haar buiten De Kleine Komedie. Ze rookte een kruidnagelsigaret en werd omringd door een groepje jongens dat moest lachen om iedere grap die ze maakte. Ik sprak haar aan na de voorstelling, en we citeerden urenlang Maassen, Teeuwen en de Vliegende Panters. Voorbijgangers keken wat raar op als ze ons hand in hand "Lauwe Pis" hoorden zingen, maar wij waren in- en ingelukkig.
Bij haar thuis bleven we maar doorciteren. Zelfs Youp kwam voorbij, ik droeg zijn excuusgedicht voor, en zij omhelste me bij "kom toch bij me terug", waarna we allebei moesten lachen. Ze begon 'Tongzoen' te zingen, en ik begreep de hint. Haar lippen waren zacht en warm. Ik leidde haar hand naar mijn kruis en vroeg veelbetekenend "Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen?". We barsten in lachen uit, en lieten onze kleren van ons afvallen terwijl zij aan Jochem Myer's stukje over tangodansen begon. Onze naakte lichamen dansten de tango op het bed, en geen van ons kon ophouden met lachen. Zij begon zachtjes te fluisteren, maar riep vervolgens steeds harder "KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE WAT ER IS!" en weer begreep ik de hint. Ik ging omlaag, trok haar benen uit elkaar en terwijl zij gierde van het lachen stak in mijn vinger in mijn keel. Ik kotste haar kut volkomen vol. Lachen dat we deden!
Drie weken later overleed ze aan een bacteriële infectie van de baarmoederwand, maar ik zal haar nooit vergeten.
OMFGquote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:01 schreef Sai het volgende:
Ik zag haar buiten De Kleine Komedie. Ze rookte een kruidnagelsigaret en werd omringd door een groepje jongens dat moest lachen om iedere grap die ze maakte. Ik sprak haar aan na de voorstelling, en we citeerden urenlang Maassen, Teeuwen en de Vliegende Panters. Voorbijgangers keken wat raar op als ze ons hand in hand "Lauwe Pis" hoorden zingen, maar wij waren in- en ingelukkig.
Bij haar thuis bleven we maar doorciteren. Zelfs Youp kwam voorbij, ik droeg zijn excuusgedicht voor, en zij omhelste me bij "kom toch bij me terug", waarna we allebei moesten lachen. Ze begon 'Tongzoen' te zingen, en ik begreep de hint. Haar lippen waren zacht en warm. Ik leidde haar hand naar mijn kruis en vroeg veelbetekenend "Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen?". We barsten in lachen uit, en lieten onze kleren van ons afvallen terwijl zij aan Jochem Myer's stukje over tangodansen begon. Onze naakte lichamen dansten de tango op het bed, en geen van ons kon ophouden met lachen. Zij begon zachtjes te fluisteren, maar riep vervolgens steeds harder "KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE WAT ER IS!" en weer begreep ik de hint. Ik ging omlaag, trok haar benen uit elkaar en terwijl zij gierde van het lachen stak in mijn vinger in mijn keel. Ik kotste haar kut volkomen vol. Lachen dat we deden!
Drie weken later overleed ze aan een bacteriële infectie van de baarmoederwand, maar ik zal haar nooit vergeten.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:44 schreef KopieerMachine het volgende:
IK vroeg ''melanie, wil je neuken?''
-Ja! hE4L GraAg
ik mag hopen dat die meer enters en ruimte tussen de verschillende zinsdelen bevattenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:40 schreef Arthur.Spooner het volgende:
k In mijn volgende verhalen lees je meer. Indien je opbouwend commentaar hebt hoor ik het graag.
Sorry, ik moest het met één hand typenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die meer enters en ruimte tussen de verschillende zinsdelen bevatten
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:14 schreef Sai het volgende:
2001. EO Jongerendag. De toiletten. Super!
Ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die meer enters en ruimte tussen de verschillende zinsdelen bevatten
...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Strychnine het volgende:
Ik was een meisje van een jaar of zeven, en mijn buurman had snoepjes...
I rest my case.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Croupouque het volgende:
En dan zeggen ze dat romantiek dood is.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef SHE het volgende:
**sick**
Hij draaide me om en kustte de lippen die hem zo dankbaar waren.
Nog voor hij bijgekomen was stond ik op, met zijn zaad nog tussen mijn dijen en vroeg hem zachtjes
'wil je nog een slaapmutsje? '
Hij glimlachte jongensachtig naar me en zei 'tuurlijk meisje'
Ik liep naar de keuken en trok de la open. Het was een klein blinkend mesje, die ik met zorg en toewijding al weken aan het slijpen was geweest. Ik had' m zelfs een apart vakje in de la gegeven.
Ik liep terug naar de kamer en spreidde mijn benen. Terwijl mijn poes nog warm en glibberig was, wist ik met mijn chirurgische precisie een prachtige snede te maken langs mijn klit.
Het duurde nog geen minuut voor ik het kapje in mijn handen had en de twee flapjes kon openvouwen.
Ik draaide me naar zijn nog gezwollen lid en trok mijn trofeetje over zijn eikel.
'alsjeblieft' fluisterde ik.
De rest van de posts in dit topic vind je wel realistisch?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
please SHE dit moetje verzonnen hebben of stevig aan de drugs gezeten hebben
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef SHE het volgende:
Ik had mijn allerstoutste ondergoed aangetrokken; mijn lichaam met olie ingesmeerd en mijn lange lokken gekruld.
Eindelijk hadden we het rijk alleen en zouden we de liefdessappen uit onze verboden vruchten drinken.
Reeds jaren fantaseerde ik op de meest lieflijke manier over deze nacht; waarin onze zielen zouden samensmelten en hij mijn poorten naar hemels genot zou openen.
Het geluid van de deurbel schalde door het huis en even stond ik aan de grond genageld.
Hij was er.
Ik keurde mezelf in de spiegel en zag aan de glinstering in mijn ogen dat een spannende angst meester van mij was geworden.
Gelaten liet ik hem binnen en ik bood hem een drankje aan.
Onmiddelijk realiseerde ik me dat ik beter zelf ook wat had kunnen drinken van tevoren, want mijn hart klopte hoorbaar in mijn keel.
Onwennig gebaarde ik hem naar de bank, en ik liep naar de keuken voor onze versnaperingen.
' Je ziet er mooi uit ' riep hij vanuit de woonkamer.
Met blosjes op mijn wangen schuifelde ik met de glazen weer naar binnen.
Hij legde zijn hand op mijn schouder en streelde mijn dijen.
Ik verslikte me bijna in de wijn en voelde meteen mijn wangen roodkleuren.
'ik heb hier zo lang op gewacht' fluisterde hij zachtjes.
Ik draaide me naar hem toe en kustte hem op zijn lippen. Zachtjes beet hij in de mijne.
Een zacht gekreun ontsnapte aan mijn lippen en ik voelde mijn onderbuik gloeien.
Hij pakte het glas uit mijn hand en zoende me teder in mijn nek, op mijn schouders, mijn borst en mijn buik.
De oncomfortabele positie die ik inmiddels had bereikt was voor mijn spieren niet meer voelbaar. Alsof ik high was van de spanning en alleen nog maar kon sidderen van zijn aanrakingen op mijn huid.
Hij kleedde me uit en legde me op mijn knieeen voor zich op de bank; terwijl hij mijn rug, mijn billen en mijn nek bleef kussen.
Ondertussen leek mijn hele onderlijf in brand te staan en voelde ik mijn knopje groeien.
Hij haalde zijn lid uit zijn broek en streelde mijn billen en poesje met zijn natte eikel.
Ik hield het niet meer en duwde mijn billen naar achteren als teken van onderwerping. Ik wilde hem voelen.
Ik keek over mijn schouder in de hoop dat mijn ogen hem over de streep konden trekken en hij mij eindelijk datgene zou geven waar ik nu zo hevig naar verlangde..
en voor ik iets kon zeggen draaide hij mijn hoofd terug en schoof zijn hardgeworden lid zo naar binnen.
Ik slaakte een gil en verkrampte van extase.
Dit was het dan; de explosie der zintuigen; de aubade aan de liefde..mijn eerste keer.
Sneller, steeds sneller bewoog hij in me en het duurde niet lang voor hij enkele lokken van mijn rug schoof om mij goed bij mijn kruin vast te pakken.
Steeds harder en dieper ; kwam hij in mij. Ik hoorde hem zachtjes kreunen en wist dat het niet lang zou duren voor hij in mij zou komen.
Ik spande al mijn rugspieren aan, duwde mijn billen zo ver als ik kon naar achteren en maakte me klaar om hem te ontvangen.
Met een tweede stoot voelde ik zijn lid opzwellen en was daar de warme rijke vloed die zich een weg baande door mijn gevoelige poesje.
Nog voor hij bijgekomen was stond ik op, met zijn zaad nog tussen mijn dijen en vroeg hem zachtjes
Ik liep naar de keuken en trok de la open. Het was een klein blinkend mesje, die ik met zorg en toewijding al weken aan het slijpen was geweest. Ik had' m zelfs een apart vakje in de la gegeven.
Ik liep terug naar de kamer en spreidde mijn benen. Terwijl mijn poes nog warm en glibberig was, wist ik met mijn chirurgische precisie een prachtige snede te maken langs mijn klit.
Het duurde nog geen minuut voor ik het kapje in mijn handen had en de twee flapjes kon openvouwen.
Ik draaide me naar zijn nog gezwollen lid en trok mijn trofeetje over zijn eikel.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:05 schreef DRNKnHGH het volgende:
-naaistreek-
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:05 schreef DRNKnHGH het volgende:
Het was een kille oktobernacht, met een volle maan die zich achter de wolken verschool. Ze liep een stukje voor mij uit, haar achterste niet geheel onopvallend. Ik had wat gedronken, maar was nog aanspreekbaar. Ze keek met haar linkeroog over haar rechterschouder, en toen wist ik dat het zou gebeuren. Mijn lid klopte zachtjes. Ik versnelde mijn pas om naast haar te kunnen lopen.
Een lichte walm van braaksel en drank kon haar heerlijke lichaamsgeur niet overtreffen. Ik raakte in een roes...
Eenmaal bij haar thuis dronken we nog een wijntje, die haar niet goed viel. Ze begon te brabbelen over haar gescheiden ouders en begon tegen me aan te huilen. Ik zei dat alles goed kwam.
"Zoen me, alsjeblieft." zei ze. Ik werd rood, maar mijn lichaam won het van mijn geest.
Ik kon het niet laten om over haar BH te strelen.
Ze keek me aan en knikte. Ik maakte haar BH los en likte haar tepels. Ze kreunde goedkeurend.
"Ik ben nog maagd", zei ik. "Ik ook".
We keken elkaar aan, verstrengeld op de beige sofa, zij in haar ontblote bovenlichaam, ik alleen nog een onderbroek aan. Toen kon ik mijzelf niet meer bedwingen. Ik kuste haar nek en haar borsten, zij streelde mijn penis. Ook mijn onderbroek verdween uit het zicht, en ik trachtte haar riem los te maken. Ze hielp me en deed ook haar broekje uit.
Daar lagen we dan, twee tieners, aangeschoten en naakt op de bank.
De hormonen gierde door mijn lijf, en ik vroeg "Zullen we het dan maar doen?"
Ze werd rood en en zei "Doe je mij geen pijn?"
"Jou nooit, mijn liefde."
Ik duwde mijn penis in haar strakke kutje, die kleddernat was.
Dit was de hemel, dacht ik bij mezelf...
Plotseling kwam ik, en ik schrok.
"Ik ben aan de pil, schat", stelde ze mij gerust.
Ik zoende haar en trok mijn kleren weer aan, wenste haar welterusten en ging weg.
Een schuldgevoel knaagde aan mij, want ik was niet eerlijk tegen haar geweest.
Twee weken daarvoor hadden mijn vrienden en ik veel gedronken, en besloten we naar de Wallen te gaan. Ik kreeg van elk mijn vrienden honderd euro als ik met een hoer zou neuken die AIDS had. Ik stemde toe. Ik had mij diezelfde week nog laten testen, en ik was inderdaad HIV positief...
En nu, bijna een jaar later, ligt ze in coma in het ziekenhuis.
Soms ga ik langs en trek ik mij af boven haar gezicht.
Ik hou van je.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
Sai, je heerscht.
En ik ben verliefd op je![]()
Bij de vorige was er een climax. Dit was toch iets te voorspelbaar.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:01 schreef Sai het volgende:
Jongah!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:24 schreef FleshWound het volgende:
En ik maar denken dat je een kut wijf bentquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef SHE het volgende:
Ik had mijn allerstoutste ondergoed aangetrokken; mijn lichaam met olie ingesmeerd en mijn lange lokken gekruld.
Eindelijk hadden we het rijk alleen en zouden we de liefdessappen uit onze verboden vruchten drinken.
Reeds jaren fantaseerde ik op de meest lieflijke manier over deze nacht; waarin onze zielen zouden samensmelten en hij mijn poorten naar hemels genot zou openen.
Het geluid van de deurbel schalde door het huis en even stond ik aan de grond genageld.
Hij was er.
Ik keurde mezelf in de spiegel en zag aan de glinstering in mijn ogen dat een spannende angst meester van mij was geworden.
Gelaten liet ik hem binnen en ik bood hem een drankje aan.
Onmiddelijk realiseerde ik me dat ik beter zelf ook wat had kunnen drinken van tevoren, want mijn hart klopte hoorbaar in mijn keel.
Onwennig gebaarde ik hem naar de bank, en ik liep naar de keuken voor onze versnaperingen.
' Je ziet er mooi uit ' riep hij vanuit de woonkamer.
Met blosjes op mijn wangen schuifelde ik met de glazen weer naar binnen.
Hij legde zijn hand op mijn schouder en streelde mijn dijen.
Ik verslikte me bijna in de wijn en voelde meteen mijn wangen roodkleuren.
'ik heb hier zo lang op gewacht' fluisterde hij zachtjes.
Ik draaide me naar hem toe en kustte hem op zijn lippen. Zachtjes beet hij in de mijne.
Een zacht gekreun ontsnapte aan mijn lippen en ik voelde mijn onderbuik gloeien.
Hij pakte het glas uit mijn hand en zoende me teder in mijn nek, op mijn schouders, mijn borst en mijn buik.
De oncomfortabele positie die ik inmiddels had bereikt was voor mijn spieren niet meer voelbaar. Alsof ik high was van de spanning en alleen nog maar kon sidderen van zijn aanrakingen op mijn huid.
Hij kleedde me uit en legde me op mijn knieeen voor zich op de bank; terwijl hij mijn rug, mijn billen en mijn nek bleef kussen.
Ondertussen leek mijn hele onderlijf in brand te staan en voelde ik mijn knopje groeien.
Hij haalde zijn lid uit zijn broek en streelde mijn billen en poesje met zijn natte eikel.
Ik hield het niet meer en duwde mijn billen naar achteren als teken van onderwerping. Ik wilde hem voelen.
Ik keek over mijn schouder in de hoop dat mijn ogen hem over de streep konden trekken en hij mij eindelijk datgene zou geven waar ik nu zo hevig naar verlangde..
en voor ik iets kon zeggen draaide hij mijn hoofd terug en schoof zijn hardgeworden lid zo naar binnen.
Ik slaakte een gil en verkrampte van extase.
Dit was het dan; de explosie der zintuigen; de aubade aan de liefde..mijn eerste keer.
Sneller, steeds sneller bewoog hij in me en het duurde niet lang voor hij enkele lokken van mijn rug schoof om mij goed bij mijn kruin vast te pakken.
Steeds harder en dieper ; kwam hij in mij. Ik hoorde hem zachtjes kreunen en wist dat het niet lang zou duren voor hij in mij zou komen.
Ik spande al mijn rugspieren aan, duwde mijn billen zo ver als ik kon naar achteren en maakte me klaar om hem te ontvangen.
Met een tweede stoot voelde ik zijn lid opzwellen en was daar de warme rijke vloed die zich een weg baande door mijn gevoelige poesje.
quote:Ik besloot de hond uit te gaan laten en liep richting de Kerkstraat. Waar ik ineens kerkklokken hoorde luiden. Ik dacht "Dat zal mijn klokkenspel toch niet zijn" Dat was niet het geval.
Hier ben ik van mijn stoel gevallen en bijna gestikt.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:24 schreef FleshWound het volgende:
Ik moest weg. Ik moest verhuizen. Naar mijn oom en tante in Bel-Air.
Dus ik floot om een taxi en toen hij aankwam zag ik dat de nummerplaat "FR-IS-03" was en er dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel hingen. Ik dacht, "Zo, deze taxi is raar." Maar daarna dacht ik, "Yo-ho, naar Bel-Air!"
Om een uur of zeven, acht kwam ik bij een huis aan en schreeuwde ik naar de chauffeur, "Kerel, zie je later!" Ik keek naar mijn koninkrijk, ik was er eindelijk, op op mijn troon te zitten als de Prins van Bel-Air.
Matigquote:Op maandag 9 juli 2007 18:37 schreef Amootje het volgende:
ik had het helemaal gepland, ik op bezoek bij haar, eten bij haar ouders, die zouden dan weggaan en kon ik lekker tekeer met haar...dus ik even condooms halen bij de drogist, die knakker bemoeit zich dr ook nog mee :S gaattie gewoon vragen of ik wat gepland heb, of ik enthousiast ben, oft de eerste keer is enzo...
normaal zou je denken, jakkes waar bemoeit die knakker zich mee!! Maar in mn enthousiasme heb ik alles verteld, al mn wilde plannen voor die avond.
Nou dikke prima, ik op mn fietsje met dikke tegenwind naar haar toe (tvoelde als wind mee....) kom ik daar... even voorstellen aan moeders, ik loop naar de woonkamer om me voor te stellen aan pa, is het die knakker van de drogist!!!
protestanten biechten nietquote:[b]Op zondag 8 juli 200723:59 schreef LangeJAnverhaal
Wat een zieke mensen op fokquote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DRNKnHGH het volgende:
Auswitch, jaren '40.
Ze stonk nogal, dus ik had haar even onder de douche gezet.
Ik heb haar sindsdien niet meer gezien...
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:28 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hier ben ik van mijn stoel gevallen en bijna gestikt.
Klopt, maar ik viel ook bijna van mn stoel en kreeg een lange tijd geen lucht meer. Ja, zelfs ikquote:
Een ziekelijke geest in een ehh... ziekelijk lichaam.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:37 schreef tevebe het volgende:
Prachtig topic. Ik dacht dat ik (soms) een ziekelijke geest had, maar ik ben gelukkig niet de enige zie ik zo![]()
Humor is een groot goedquote:
(verdomme wat een lekker kippetje was datquote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:02 schreef Sai het volgende:
ik gaf een six-pack aan je moeder oma en voila
Jezus wat heb jij veel synoniemen voor een lid! Chapeau!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het nog zo goed... Het was een hete zomerdag in Juli. Het was de dag dat ik haar zag... Gouden lokken, grote ogen, roze jurkje met bloemetjesmotief. Ik zat in de tuin en kon haar goed bekijken. Voorzichtig duwde ze haar fiets de straat op en een lichte rilling ging door me heen toen haar kadetjes op het zadel ketsten. M'n genotspilaar begon zich op te richten, gelijk een mortierinstallatie zijn loop richting de hemel draait. Ze fietste weer terug naar haar huis. Het was al tegen vijven en ik ging weer naar binnen.
Zo ging het elke dag en ik kon er maar niet bijkomen. In 't Engels zeggen ze dit zo mooi: "She's out of your league." Maar je hart begeert haar en ondanks alles wil je in háár league zitten. Nee, erop afstappen? En dan? Denk je dat ze je gewoon accepteert? En ja, tijdens die overpeinzingen sla je natuurlijk een paar wodkaatjes achterover.
Het was inmiddels Augustus en mijn vlaaikanon had zijn plicht nog niet kunnen vervullen. Vastbesloten om er alsnog werk van te maken, stapte ik op haar af. Ze leek niet verbaasd en groette me hartelijk:
- Hoi buurman.
- Hoi mooie dame. Zeg, heb je misschien zin in wat drinken? Het is zo warm.
- Oh, ja. Lekker.
Samen liepen we mijn tuin in. Ik liep achter haar en kon haar rondingen goed bekijken. Even later stonden we samen te genieten van een heerlijke glaasje jus d'orange.
- Zeg, ik heb een hele mooie verzameling op mijn kamer, wil je die soms zien?
- Leuk. Met leuke plaatjes en steentjes?
- Ja, mooie glitterende steentjes enzo.
Ze liep voor me uit de trap op. Ik had de deur goed achter me dicht gedaan en op slot gedraaid. Even later stonden we in mijn kamer. Het was er donker omdat de gordijnen dicht waren maar ik had zwoele sfeerlampjes aangedaan en ze zag er schitterend uit.
- Mooie posters heb je zeg...
- Dank je...
Ik fluisterde het in haar oor en liet mijn handen over haar heupen gaan. Langzaam trok ik haar shirt over haar hoofd. Ze keek een klein beetje verbaasd terwijl ik met mijn vingers over haar tepels streelde. Ik had mijn shirt al uitgetrokken en mijn lid stak inmiddels al in vol ornaat boven mijn boxer uit. Zachtjes duwde ik haar hoofd naar mijn gezwollen barbarenknots en ze begon er voorzichtig aan te likken. Ik tilde haar met beide armen op en ze sloeg haar benen om me heen. Ik duwde haar slipje opzij en begon met stoten. Ze was ontzettend nauw...Oh, wat was ze nauw. Ik spuugde een paar keer op haar poesje en mijn Paal Des Aanstoots zodat 't lekker begon te glijden. Na honderd ferme stoten kwam ze krijsend klaar en ik haalde mijn Gruwelijke Drilboor uit haar grotje en spoot haar gezichtje vol met mijn hete spermatoïden.
Met vriendelijke groet,
Karl Noten
Samenvatting S.v.p..quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sjeezus wat een lap tekst
Dat is de grap nou juist, droplul. Lezen en anders ga je maar gewoon slapen. Ik zit het niet voor Pietklaassen met de korte achternaam te tikken.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:23 schreef Sai het volgende:
Jullie weten het misschien niet, maar ik hou op YouTube een vlog bij (screenname: ILoveU-Lysses) en dat heeft me ook wel populair gemaakt. Toen ik mijn vijftigste subscriber had heb ik een klein feestje gehouden, waar ook Melissa op kwam dagen. Ze studeerde gamedesign aan de SAE, en had het erg moeilijk met haar vriendje, die het net uit had gemaakt. Haar vader had haar ook misbruikt, geloof ik. Nou ja, ik gaf haar natuurlijk een begrijpende schouder, en na een beetje aansporing besloot ze mij voor die nacht haar lichaam te geven. Ik had immers al vijftig subscribers. Het was fantastisch.
Ik heb net mijn eerste fleshlight besteld, en ik denk dat ik haar ook Melissa zal noemen, ter herinnering aan die ene nacht. Zoals ik altijd mijn vlogs besluit: 'see you next time!'
Damn sick mind...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
...
Ze kreeg een lichte blos op haar wangen en ik haalde mijn Apollo 18(cm) tevoorschijn. Ze likte voorzichtjes aan mijn eikel. Maar dáár was ik niet voor gekomen! Ik rosde mijn stalen slagboom keihard in haar keelgat en duwde haar hoofd tegen het matras. Met een vingervlugge beweging schopte ik haar benen uit elkaar en trok ik haar string keihard van d'r Franse reet af. Ik balde mijn vuist en stak deze keihard in haar nog droge vagina. Ze probeerde te gillen maar mijn lul deed haar gegil overgaan in een kokhalsende, peristaltische beweging. Op dit moment zag het geheel eruit als een sadomasochistische vorm van Twister, maar dat kon mij niet deren. Sterker nog. In mijn hoofd begon ik het spel al te spelen. "Linkervoet op VAGINA." Ik trok mijn gebalde vuist weer uit haar halfnatte poes en stak de grote teen van mijn linkervoet langzaam in de opening van haar Franse huppelkut. Toen sloeg ik toe en duwde mijn voet tot aan de enkel in haar soppende doos. Bloed begon uit haar schede te druppen en ik besloot dat het tijd was voor de Glanzende Heipaal des Doods. Ik trok mijn voet uit haar baarmoeder en stak mijn lul op volle kracht in haar nog altijd hevig bloedende genotshol....
Dude!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DRNKnHGH het volgende:
Auswitch, jaren '40.
Ik was net benoemd tot officier en ik straalde. Ik had nachtdienst, de trein uit Berlijn kon elk moment komen. Na met mijn handgemaakte laars mijn shaggie uit te trappen, keek ik in oostelijk richting. Ah de trein. Ik probeerde mijn zachtkloppende penis in bedwang te houden, tenminste nog voor even.
Ik en Joseph moesten de wagons legen, een vies taakje als je nagaat dat de helft van de mensen al in staat van ontbinding waren. Ik liet Joseph even alleen met een in rottende fase verkerend meisje.
De stinkende en huilende mensen werden afgevoerd naar de slaapzalen. Ik ving de blik van een klein jongetje, van ik denk nog geen 12 jaar oud. Weer moest ik het opwindende gevoel negeren.
Maar ik hield vol. Joseph ging naar bed, een uitgesproken kans om stiekem naar de slaapzalen te glippen. Na 2 kamers te hebben doorzocht zag ik hem liggen. Mijn engel. Mijn fantasie.
Ik besprenkelde een zakdoek met chloroform, en hield dit tegen zijn neusje. Zijn moeder werd wakken van zijn plotselinge kreet, en ik was genoodzaakt haar bewusteloos te slaan. Vergeef mij Vader.
Ik sleepte het slappe lichaampje van het jongetje mee naar mijn slaapzaal, en maakte Joseph wakker. "Kijk eens, ik heb er een." "Is hij dood?" was het weerwoord.
"Nee" antwoordde ik, waarop Joseph zich weer omdraaide.
"Ach", dacht ik "is er meer voor mij.
Ik begon aan zijn koude balletjes te likken, en ik dacht dat ik barstte van opwinding. Ik deed mijn broek uit, en duwde mijn penis in zijn opengevallen mondje. Oeh, dat zachte tongetje deed mij even wankelen.
Ik hield het deze ene keer alleen bij dit, want ik wist dat zijn moeder misschien al bij bewustzijn was.
Ik sneed het jongetje de keel door en wekte Joseph, die meteen aan de gang ging, de viespeuk.
Ik liep terug naar de slaapzaal van de moeder, die gelukkig nog bewusteloos was. Ze was nog jong. Ik maakte haar BH los en likte haar tepels. Ik ging met mijn hand ik haar broek. Ze was nat.
Joseph legde het kind terug in bed, en samen spoten we het gezicht van de vrouw onder, die ontwaakte.
Ze stonk nogal, dus ik had haar even onder de douche gezet.
Ik heb haar sindsdien niet meer gezien...
Je kon natuurlijk ook ff aan je moeder vragen of ze het alarm af wilde laten gaan in haar bijzijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:42 schreef Vector_SLD het volgende:
Het was maandagochtend 4 juli 2005. Lenig sprong ik uit mijn bed. Een bed, dat ik nog nooit met iemand gedeeld had. Dat zou vandaag niet veranderen, dacht ik, en ik had gelijk. Het zou namelijk buiten gebeuren. Het was een schooldag zoals alle anderen, met veel tussenuren. Een van die tussenuren was het vierde uur, dat van half 12 tot half 1 duurde.
Voordat ik aan een gedetailleerde beschrijving van datgene dat zich in dat vierde uur afspeelde begin, zal ik moeten bekennen dat ik een loeifetish heb. Een zeldzame fetish die zelfs op google geen zoekresultaten oplevert.
Toen de bel klonk die het einde van het derde uur betekende, sprong ik op uit mijn stoel. Ik zat alleen, vooraan in de klas. Ik kon zo snel uit de klas snellen. Ik had namelijk nog veel te doen dit uur.
Ik liep recht op mijn doel af: het politiebureau. Voor de ingang stonden twee dienstkloppers met elkaar te praten. Ik zag mijn kans schoon en sloeg een van hen tegen de vlakte. Nog voordat de andere agent kon reageren, maakte ik mij snel uit te voeten. De agent stapte snel in zijn auto en achtervolgde mij met loeiende sirenes. Een ongewoon grote hoeveelheid bloed begon zich te verzamelen in mijn zwellichamen.
Ik had mijn route helemaal uitgestippeld, compleet met tijdschema. Op dit tijdschema stond dat ik om kwart voor 12 bij boer Leonardus Olivier Ei. (kortweg L.O. Ei) met een Schotse sprong over het hek diende te springen. Ik deed dat en zag de koeien staan op de plek waar ik dat had verwacht. Om 7 voor 12 (het is moeilijk lopen met een steeds harder wordende penis) stond ik in de wei naast de koeien. Ik trok mijn broek naar beneden en plaatse mijn mannelijkheid in de koe.
Ik begon de stoten. De koe begon te loeien. De loeiende sirenes waren in de verte naar me op zoek. Ik hield het bijna niet meer. Het was inmiddels 1 voor 12. Ik vervolgde met mijn daad en telde af naar dat grote moment. Het moment was daar, het luchtalarm loeide (het was immers de eerste maandag van de maand) en ik kon het nu niet meer houden. Ik kreunde en kwam klaar. Uitgeput viel ik op de grond. De politie had me gezien. Het maakte me niet meer uit, ze mochten me oppakken.
Ze heette Bertha.
Pssst...ik werk als medium. Ik verzamel verhalen uit de ether en slinger die op het net.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef luitzen het volgende:
Respect SuperHarregarre
Edit:
Maar dat was niet je 1e keer jij smiecht.![]()
Idd, hoe fucking droog is dat getyptquote:
Hoe kom jij opeens in et topic?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef DANILXL het volgende:
kk ziek
-Ja! hE4L GraAg
*knip*
Dus ik heb haar naar buiten gegooid en zeg ''Wel je licht aan, daar kan je mee thuis komen''
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DRNKnHGH het volgende:
Auswitch, jaren '40.
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
please SHE dit moetje verzonnen hebben of stevig aan de drugs gezeten hebben
No way!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:01 schreef Sai het volgende:
Die kleine melanie,
Melanie was een klein meisje, ze was al wel zo'n 18 jaar oud.
Een echte breezer was ze, maar ik wou haar zo graag en zij mij.
Ze zou een keertje langskomen bij mij. Ik heb wel 80 flessen breezer, de eerste 10 flesjes kon ze wel hebben. Daarna ging met elke slok haar IQ achteruit.
Tot op een gegeven moment ze het IQ van een goudvis had. Ze kon NIETS meer...
Toen kreeg ik mijn kans, ze was totaal lam en dronken.
-Ja! hE4L GraAg
Toen hebben we de hele nacht keiharde seks gehad, terwijl ze nog steeds breezer aan het drinken was!
Wat een nachtToen was het tijd om naar huis te gaan, jah en bij mij krijg je garantie dat je thuis komt. Tot de drempel.
Dus ik heb haar naar buiten gegooid en zeg ''Wel je licht aan, daar kan je mee thuis komen''
Ze is die nacht aangereden, Tjah! aan mij kon het niet liggen, ik zei nog ''Doe je licht aan''
Ze lag er mooi bij op de begrafenis
quote:
Prachtig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef Croupouque het volgende:
Haar naam was Maria Johanna Kruiswijk, geboren op 13-3-1923 te Waddinxveen. Liefhebbende echtgenote, moeder, oma en vrijwilligster in verzorgingstehuis 'Den laatschten asem'. Ik had haar al enkele weken op het oog, maar liefde laat zich nu eenmaal niet afdwingen. Nu was het dan toch eindelijk zover; vastberaden plaatste ik de roestige schep in de grond, duwde hem met mijn voet aan en gooide het eerste zachte hoopje aarde naast me neer. Het was een benauwde en vochtige nacht, ik hoopte dat dat een stille voorbode was terwijl ik stevig doorschepte en zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Betrapt worden is toch wel het laatste waar je op zo'n moment op zit te wachten. Toen ongeveer tachtig minuten later de ondergrondse verkenningstocht van mijn schep gestuit werd door het bevredigende doffe geluid van de houten kist veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en trok mijn inmiddels doorweekte overhemd recht. Je wil er natuurlijk wel een beetje presentabel uitzien. Ik knielde op het deksel, veegde haastig de laatste restjes zand weg en legde mijn oor op het hout. "Maria", fluisterde ik zachtjes, "ik ben gearriveerd." Ik veegde mijn handen af aan mijn broek, met het puntje van mijn huissleutel verwijderde ik de rouwrandjes van onder mijn nagels en ik at een pepermuntje. De kist zwiepte open alsof hij net uit de etalage gekomen was, geen enkel scharniertje piepte en geen plank kraakte.
Daar lag ze dan, mooier en vrediger dan ik ooit had durven dromen. "Je overtreft mijn stoutste verwachtingen, Maria" sprak ik luid met een lichte snik in mijn stem. Ik schrok van mijn eigen enthousiasme en was zowaar even vergeten dat ik onopgemerkt moest blijven. Deze nacht was voor Maria en mij alleen. Voorzichtig zette ik voet in de kist en boog over haar heen, haar bleke dunne huid ritselde als een stukje crêpepapier toen ik langzaam met het puntje van mijn neus over haar wang gleed en mijn lippen op haar hals plaatste. Ik proefte een beetje van de bitterzoete olie die als een dun glinsterend laagje op haar voorhoofd lag en beet zachtjes op haar onderlip. Ik schrok even toen een klein stukje lip aan mijn voortand bleef plakken en losscheurde, maar ik likte het op sensuele wijze met mijn tong weg. Haar opengesperde ogen glinsterden in het maanlicht.
Mijn hart ging als een bezetene tekeer en ik schuurde heel even met mijn hard geworden lid tegen haar bovenbeen, terwijl ik de knoopjes van haar blouse lostrok. Ik pakte met beide handen haar hoofd beet, trok haar ruw naar me toe en kuste haar met volle overgave op de mond. Bossen haar vielen in mijn schoot. "Godverdomme lieverd, wat heb ik hier lang op gewacht..." fluisterde ik gepassioneerd in haar oor terwijl ik met mijn handen haar krakende karkas verkende. Ik scheurde haar rok open, knoopte mijn broek los en peuterde heel secuur de maden uit haar slip. Ik legde ze één voor een op een rijtje naast de kist, ze hadden het voorrecht om deze nacht de enige toeschouwers te zijn van het innige liefdesspel tussen Maria en mij. Ik stuntelde wat met het condoom. Natuurlijk had ik thuis al geoefend, maar nu was ik toch dermate nerveus dat het omdoen me aardig wat moeite kostte. Ik excuseerde me, maar Maria toonde zich uiterst begripvol. Dit was een eerste keer waar iedere gezonde jongeman van droomt.
Haar ijskoude en kurkdroge schede schuurde als een bevoren inktvis tegen mijn geslachtsdeel toen ik voorzichtig bij haar naar binnen ging. Spoedig nam het tempo waarmee ik stootte toe, want reeds na twee minuten voelde ik dat ik dit niet veel langer vol kon houden. "Als het pijn doet, moet je het zeggen" zei ik, meelevend als ik ben, maar ik werd overstemd door een geluid dat leek op twee blokken piepschuim die ruw tegen elkaar gewreven werden. Voordat ik haar kon waarschuwen kreeg ik mijn niet uit te stellen orgasme, ik kon alleen maar hopen dat zij ook genoten had van het korte maar hevige moment. Ik streelde met mijn wijsvinger haar tepel en kuste liefdevol het bruin/groene stukje huid op haar buik, maar ik wist ook dat dit moment niet eeuwig kon duren. Ze begreep het. Razendsnel trok ik mijn kleding weer aan, gaf haar nog één keer een dikke pakkerd op haar ene nog intacte wang en maakte me uit de voeten. Ik heb haar daarna nooit meer gezien.
Ik was 14, en nog zo onervaren en onschuldig. Ik heb daarna nog vele graven op schandalige wijze geschonden, maar zo bijzonder als die eerste keer zal het nooit meer zijn. Het is toch iets wat je je leven lang koestert, en ik zal Maria daarom eeuwig dankbaar zijn.
Ik had mijn eerste reflex met een fles, 25 jaar jonger dan mij.quote:Op zondag 7 december 2008 00:01 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik had mn eerste relatie met een jongen die 2 jaar jonger was dan mij.
Hij was mijn klasgenoot (jaja grote fout..) ICT. Ik was 18 jaar toen die tijd.
We hadden een keer een groot thuisfeest bij een vriend en samen met nog meer vrienden waren we daar en dat was echt een grote villa waar die gast in woonde.
Maargoed het was heel gezellig beetje drinken en klesten lol maken en toen later gingen we boven beetje knuffelen in een slaapkamer en toen ja ging het verder en verder haha.
Ik weet nog wel dat we flink spierpijn hadden de volgende dag , haha.
Maar als ik er nu over nadenk was ik liever maagd gebleven want ik snap echt niet dat ik op zo'n gozer viel.. hahaha.
Ach ja weer een ervaring rijker toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |