toevallig, want mijn eerste keer was met een fleshlightquote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:23 schreef Sai het volgende:
Ik heb net mijn eerste fleshlight besteld, en ik denk dat ik haar ook Melissa zal noemen, ter herinnering aan die ene nacht. Zoals ik altijd mijn vlogs besluit: 'see you next time!'
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:01 schreef Sai het volgende:
Ik zag haar buiten De Kleine Komedie. Ze rookte een kruidnagelsigaret en werd omringd door een groepje jongens dat moest lachen om iedere grap die ze maakte. Ik sprak haar aan na de voorstelling, en we citeerden urenlang Maassen, Teeuwen en de Vliegende Panters. Voorbijgangers keken wat raar op als ze ons hand in hand "Lauwe Pis" hoorden zingen, maar wij waren in- en ingelukkig.
Bij haar thuis bleven we maar doorciteren. Zelfs Youp kwam voorbij, ik droeg zijn excuusgedicht voor, en zij omhelste me bij "kom toch bij me terug", waarna we allebei moesten lachen. Ze begon 'Tongzoen' te zingen, en ik begreep de hint. Haar lippen waren zacht en warm. Ik leidde haar hand naar mijn kruis en vroeg veelbetekenend "Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen?". We barsten in lachen uit, en lieten onze kleren van ons afvallen terwijl zij aan Jochem Myer's stukje over tangodansen begon. Onze naakte lichamen dansten de tango op het bed, en geen van ons kon ophouden met lachen. Zij begon zachtjes te fluisteren, maar riep vervolgens steeds harder "KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE WAT ER IS!" en weer begreep ik de hint. Ik ging omlaag, trok haar benen uit elkaar en terwijl zij gierde van het lachen stak in mijn vinger in mijn keel. Ik kotste haar kut volkomen vol. Lachen dat we deden!
Drie weken later overleed ze aan een bacteriële infectie van de baarmoederwand, maar ik zal haar nooit vergeten.
OMFGquote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:01 schreef Sai het volgende:
Ik zag haar buiten De Kleine Komedie. Ze rookte een kruidnagelsigaret en werd omringd door een groepje jongens dat moest lachen om iedere grap die ze maakte. Ik sprak haar aan na de voorstelling, en we citeerden urenlang Maassen, Teeuwen en de Vliegende Panters. Voorbijgangers keken wat raar op als ze ons hand in hand "Lauwe Pis" hoorden zingen, maar wij waren in- en ingelukkig.
Bij haar thuis bleven we maar doorciteren. Zelfs Youp kwam voorbij, ik droeg zijn excuusgedicht voor, en zij omhelste me bij "kom toch bij me terug", waarna we allebei moesten lachen. Ze begon 'Tongzoen' te zingen, en ik begreep de hint. Haar lippen waren zacht en warm. Ik leidde haar hand naar mijn kruis en vroeg veelbetekenend "Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen?". We barsten in lachen uit, en lieten onze kleren van ons afvallen terwijl zij aan Jochem Myer's stukje over tangodansen begon. Onze naakte lichamen dansten de tango op het bed, en geen van ons kon ophouden met lachen. Zij begon zachtjes te fluisteren, maar riep vervolgens steeds harder "KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE WAT ER IS!" en weer begreep ik de hint. Ik ging omlaag, trok haar benen uit elkaar en terwijl zij gierde van het lachen stak in mijn vinger in mijn keel. Ik kotste haar kut volkomen vol. Lachen dat we deden!
Drie weken later overleed ze aan een bacteriële infectie van de baarmoederwand, maar ik zal haar nooit vergeten.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:44 schreef KopieerMachine het volgende:
IK vroeg ''melanie, wil je neuken?''
-Ja! hE4L GraAg
ik mag hopen dat die meer enters en ruimte tussen de verschillende zinsdelen bevattenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:40 schreef Arthur.Spooner het volgende:
k In mijn volgende verhalen lees je meer. Indien je opbouwend commentaar hebt hoor ik het graag.
Sorry, ik moest het met één hand typenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die meer enters en ruimte tussen de verschillende zinsdelen bevatten
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:14 schreef Sai het volgende:
2001. EO Jongerendag. De toiletten. Super!
Ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die meer enters en ruimte tussen de verschillende zinsdelen bevatten
...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Strychnine het volgende:
Ik was een meisje van een jaar of zeven, en mijn buurman had snoepjes...
I rest my case.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Croupouque het volgende:
En dan zeggen ze dat romantiek dood is.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef SHE het volgende:
**sick**
Hij draaide me om en kustte de lippen die hem zo dankbaar waren.
Nog voor hij bijgekomen was stond ik op, met zijn zaad nog tussen mijn dijen en vroeg hem zachtjes
'wil je nog een slaapmutsje? '
Hij glimlachte jongensachtig naar me en zei 'tuurlijk meisje'
Ik liep naar de keuken en trok de la open. Het was een klein blinkend mesje, die ik met zorg en toewijding al weken aan het slijpen was geweest. Ik had' m zelfs een apart vakje in de la gegeven.
Ik liep terug naar de kamer en spreidde mijn benen. Terwijl mijn poes nog warm en glibberig was, wist ik met mijn chirurgische precisie een prachtige snede te maken langs mijn klit.
Het duurde nog geen minuut voor ik het kapje in mijn handen had en de twee flapjes kon openvouwen.
Ik draaide me naar zijn nog gezwollen lid en trok mijn trofeetje over zijn eikel.
'alsjeblieft' fluisterde ik.
De rest van de posts in dit topic vind je wel realistisch?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
please SHE dit moetje verzonnen hebben of stevig aan de drugs gezeten hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |