fuck.. ik moet eerlijk zeggen.
Ik voelde me de afgelopen 2 nachten als de situaties die jullie nu steeds beschrijven, maar mijn echte ontmaagding jaren geleden.. ehh.. ( ik was laat ) zo'n 5 jaar geleden ofzo.. 6 had ik voor het eerst echte sex met een meisje. Godverdomme als ik dit zo lees was dat van mij echt helemaal niets.
Ik bedoel , toen ik voor de 1e keer met haar naar bed ging was ik al 3 relaties verder en ik kwam af en toe langs om een beetje te chillen, te praten, je kent het wel
Ik zei zelfs dat ik allang geen maagd meer was
![]()
, ze zou het toch nooit ontdekken, het is toch allemaal appeltje eitje
![]()
, Mja. Grappige is dat ik in mijn leven meer dan genoeg vreemd en nieuw Vleesch heb mogen proeven
![]()
, maar die 1e keer me goed bij kan blivjen terwijl het geen zak voorstelde.
Ze had me al eens gepijpt een jaar ervoor, dus ze was bekend met mijn kaiser
![]()
, geen spanningen, het sfeertje was altijd zeer laidback. Dus die ene avond, toen ik naar haar toe ging was het gewoon lekker doorsnee, een bekende winteravond. Hardstikke saai, en ik verwachtte ook nooit dat ik zou gaan neucken, die ene avond.. waar het op dat moment, als je 16-17 bent allemaal om draait.. zou gaan gebeuren gewoon.
Mja.. we liggen wat op bed, en ik was gewoon in mijn hoofd nog bij het heerlijke macmenu 1 uur daarvoor, toen ze doodleuk aan me vroeg, hee wil je met me neuken? .. terwijl ik me verslikte in mijn herkauwing van de Mckroket van die avond antwoordde ik met doodleuk ; Jawel..sgoed joh.
Godsakker, het ging gewoon nu gebeuren! dat weet ik nog wel goed ja, le moment supreme.. daar issie dan. Kennelijk had mevrouw er wel rekening mee gehouden want ze had prachtige rode lingerie aan, haar cup b was bedekt met een prachtige rode BH en het rode stringetje kwam wulps boven haar strakke zwarte broek uit zweven..
![]()
Haar gigantische heerlijke goddelijke kontje stak in alle richtingen en opgewonden kleedde ik haar uit. TOen zei ze.. heb je het al eens eerder gedaan? waarop ik doodfijn antwoordde zonder erover na te denken, met Pff, man
![]()
.... Moet jij wel eens naar de WC
![]()
..
Daar ging de actie dan, broek uit
![]()
.. kleren uit, badkamer in om je 30 keer op te drukken
![]()
en vol energie die kamer terug in. Met mijn hoofd nog bij de Ariël de zeemeermin meets p0rn ( ik was jong
![]()
) lag ze daar op bed, wachtend om genomen te worden. Ik begreep helemaal niets meer van de situatie want deze scene kwam helemaal niet meer voor in het altijd besproken hoeneukjeeenmeisje hoofdstuk dat ik met mijn vrienden altijd doornam dus ik moest voortaan maar gaan handelen op eigen risico en gebied
![]()
...
Voorzichtig maar met bravoure liep ik naar het bed en we begonnen wat te zoenen en voor ik het wist had ik mijn vinger tussen haar benen zitten. Dit verliep nog zo een half uur lekker totdat het eindelijk gebeurde, ze plaatste haar benen zo ver uit elkaar dat ik dacht dat alles breken ging en liet zien dat ze klaar was om te "ontvangen".
Heerlijk, tjah.. we beweegden met elkaar mee, en ik had eigelijk geen enkel idee wat ik aan het doen was maar borduurde maar verder van wat ik aan elkaar kon knopen op de plaatjes die ik bezichtigen mocht van de penthouse verzamelingen van mijn vader, ( wij hadden nog geen internet zoals nu ).
Heerlijke avond, voor ik het weer wist was ik terug in de trein naar huis en ik voelde me helemaal man, ik was nu geen jongen meer.. maar een vent. Het was nog eens een lekker wijf ook, dus ik kon trots zijn op de afsluiting van het Boy hoofdstuk
![]()
.
Mgoed, bleef het allemaal maar zo leuk, uiteindelijk werd het nog een ramp. Ik belde haar op met het bericht dat ik dacht een soa te hebben, mijn lul deed pijn en was hardstikke paars en rood, ik was helemaal in paniek, 13 afspraken bij de urinoloog en huisarts verder bleek dat er niets aan het handje was en ze of te nauw was en ik of te groot en dat het een kwestie was van haar zure vagina enzo..
Een ramp...
Maar het ging wel goed, het was echt niet die ramp van wie ik dat altijd hoor, het kwam ook onverwachts, spanningen waren er niet.. het verliep vlotjes.