quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:21 schreef Gosjke het volgende:
Matt Nathanson.. trauma's!
Hij speelde in the Living Room in NYC toen wij daar waren, maar natuurlijk waren de kaarten in 4 minuten uitverkocht en door t tijdsverschil en de trage internetconnectie hadden wij geen kaartenIk hou echt van die man, had een arm gegeven om daar bij te kunnen zijn. Ik denk niet hij voorlopig naar Nederland komt, volgens mij is daar bij hem en zijn platenmaatschappij totaal geen interesse en geld voor...
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:32 schreef Gosjke het volgende:
En niet heel relevant voor de Jason discussie, maar toch wel leuk (najaa, vind ik dan), laatste post uit de vorige was jmac zo aardig om Matt Nathanson in de discussie te gooien:
[..]
Kan best iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef jmac het volgende:
Nu Matt Nathanson nog! entertainment genoeg
prison break/ matt.
Denk dat de 'gemiddelde' jason-fan hem ook wel kan waarderen![]()
"That's shit you don't wanna know about your dad...that's like seeing your mother naked or something, that same feeling..like goddammit mom lock the door!" Nutteloos verhaal ook tussendoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef Gosjke het volgende:
Edit: Starfish & Coffee cover blijft echt ultiem. De humor van die man is ook echt geweldig, hij is zo evil af en toe!
dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
post t even als t erop staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:49 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De trein had just arrived en we zijn weer thuis. WAT EEN DRUKTE, wat een herrie op t eind. Zelden zo'n herrie gehoord in paradiso for just one guy... Ben echt stunned![]()
Youtube... i'm coming
volgens mij wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
fabchannel was ook aanwezig toch?
jaquote:
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
fabchannel was ook aanwezig toch?
hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!
Mwah, ik heb Paradiso wel vaker uit zijn dak zien gaan, maar dit zat toch wel in de top.. hmm 10 van concerten die ik gezien heb. Sfeer zat er iig in.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:29 schreef jmac het volgende:
Voor paradiso begrippen vond ik 't publiek op t eind wel ontzettend enthousiast, vind je niet gos?
Iets met itchesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Toad het volgende:
Hoe ging dat rijmpje ook alweer over groeoupies?
Leuk concert. Grappige man. Leuk publiek.
Ik heb jou nog gespot bij de garderobe na afloop, roze t-shirt toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!
Ha nee! Ik heb nog uren staan na dansen in paradiso en ben pas laat weer naar huis gegaan. Ik had een petje op, bruine polo en hippe sokken aan. Stond bij de verhoging van de barquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gespot bij de garderobe na afloop, roze t-shirt toch?![]()
Keigaaf concert trouwens, ik stond ergens halverwege op die verhoging aan de linkerkant.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:21 schreef jmac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Lk5_VZpx59Y&mode=related&search=![]()
Dat is echt heeeeel slecht. Ga iemand eens op zn flikker geven daaroquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Numbie het volgende:
Kom er net achter dat we Mr. A-Z nooit released hebben hier, omdat de verkoopcijfers van WOMRTC dramatisch waren...Kunnen we daar nog wat aan doen met z'n allen??
![]()
Je had die 8 euro ook moeten gebruiken om eens wat te etenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Excuses voor het minder vaste camerabeeld...maar Jill+migraineaanval+niet eten sinds zondagmiddag= btje shaken
Nou het probleem was niet echt het eten vinden, meer dat mn maag alles evil vond en alles binnen 15 minuten weer eruit was zeg maar. Maar heb wel vaker last van migraine dus weet hoever ik ongeveer kan gaan tot mn lichaam het totaal opgeeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Je had die 8 euro ook moeten gebruiken om eens wat te eten
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Numbie het volgende:
Kom er net achter dat we Mr. A-Z nooit released hebben hier, omdat de verkoopcijfers van WOMRTC dramatisch waren...Kunnen we daar nog wat aan doen met z'n allen??
![]()
Niet zo gefrustreerd heb op de Jason Mraz hyves al genoeg mensen gezien van ver die as soon as possible naar Rotterdam gaan en tja niet vrij kunnen krijgen is crap (ik ben er morgen ook niet moet werken inderdaad maar ik heb de herinnering aan Paradiso nog ) En ik denk dat je inderdaad toch wel wat meer kans krijgt om erin te komen als je jezelf vooraan bij de deur kunt parkeren. En niet zo schelden, denk om je hart, de wereld vergaat niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:48 schreef Gosjke het volgende:
Hmm ja.. natuurlijk.. want dat scheidt automatisch de échte fans van de nepfans. Want mensen met werk die niet een vrije dag kunnen/mogen opofferen (zeker in een vakantieperiode waarin de meeste bedrijven al onderbezet zijn) OF gewoon een pokke-eind van R'dam vandaan wonen verdienen het inderdaad minder om 'm live te zien.
En je denkt dat het ook maar IETS uitmaakt qua dringen als er al mensen vroeg zitten? Nee dus, want als de deuren opengaan is het nog steeds even druk, of al die mensen nu om 10 uur komen of om kwart voor 5. Dringen wordt het sowieso.
Ik scheld niet. En mijn hart kan dit makkelijk aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd heb op de Jason Mraz hyves al genoeg mensen gezien van ver die as soon as possible naar Rotterdam gaan en tja niet vrij kunnen krijgen is crap (ik ben er morgen ook niet moet werken inderdaad maar ik heb de herinnering aan Paradiso nog ) En ik denk dat je inderdaad toch wel wat meer kans krijgt om erin te komen als je jezelf vooraan bij de deur kunt parkeren. En niet zo schelden, denk om je hart, de wereld vergaat niet.
waardeloze systeem? t zou perfect zijn geweest om Jason meer naamsbekendheid etc te geven in Nederland, tja dat hij al zo erg populair is in Nederland kon Rotown ook niet weten, wie wel?? dus wat hadden ze moeten doen? Zeggen van: Sorry t gaat niet meer door (zullen genoeg ECHTE fans zijn die zich al heel lang zich hierop hadden ingesteld of ineens geld vragen? tja dat laatste zou dan een optie zijn maar daar zou ongetwijfeld ook commentaar op gekomen zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef Gosjke het volgende:
Ik scheld niet.En mijn hart kan dit makkelijk aan.
Nee, de wereld vergaat niet, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat ik het systeem oneerlijk vind? En van ver zo snel mogelijk naar R'dam komen gaat mensen dus weinig geluk meer brengen als er idd mensen al 's ochtends voor de deur liggen, dat was precies mijn punt. En ja, ik word weleens gefrustreerd als ik merk dat zoveel "echte fans" dit dus wel gaan moeten missen, alleen door het waardeloze systeem. Gewoon, omdat ik met ze meevoel, mag dat?
Vanuit Friesland zou ik ook om 10.30 uur wel in Rotterdam kunnen zijn trouwens dan is het net wat je ervoor over hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik scheld niet. En mijn hart kan dit makkelijk aan.
Nee, de wereld vergaat niet, maar daarom mag ik toch nog wel zeggen dat ik het systeem oneerlijk vind? En van ver zo snel mogelijk naar R'dam komen gaat mensen dus weinig geluk meer brengen als er idd mensen al 's ochtends voor de deur liggen, dat was precies mijn punt. En ja, ik word weleens gefrustreerd als ik merk dat zoveel "echte fans" dit dus wel gaan moeten missen, alleen door het waardeloze systeem. Gewoon, omdat ik met ze meevoel, mag dat?
Memento-mori (met een e dank jequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Gosjke het volgende:
@ Momento Mori
Ze hadden heel goed kunnen weten dat Jason populair was, er waren ook genoeg mensen die de kaartverkoop gekte rond 't Paradiso optreden hadden voorspeld, en bij de Rotowm zijn ze nou niet bepaald onervaren als 't gaat om "nieuwe" artieste boeken. Ze hadden er best een vorm van reservering in kunnen gooien. Ook morgen op de dag zelf kan dat nog, en nee, dat hoeft geen geld te kosten, dus daar wordt niemand de dupe van.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je om half 11 in R'dam zou kunnen zijn als je die dag niet verplicht zou zijn om te werken/naar school te gaan/stage te lopen/wat dan ook. Ja, dat lijkt me logisch. Maar het is een kwestie van ook daadwerkelijk moeten KUNNEN. Heeft dus lang niet altijd van "het ervoor over hebben". Je kunt niet voor iedereen zo makkelijk redeneren.
Lekker objectiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Discoverme het volgende:
Ein-de-lijk!! Nederland is (de boekingskantoren zijn wakker geworden) Paradiso en Rotown heb ik nog even overgeslagen, want ik had al 3-dagen NSJ in het vooruitzicht. Uiteraard staat Jason errrg dik bovenaan mijn verlanglijstje. En natuurlijk ga ik 'm nog extra promoten in de recensie over de zaterdageditie van NSJ. Ben benieuwd wat er over blijft van de aanhang als de 'jongere garde' verstek laat gaan (ivm dure prijskaartjes)
Lekkere recentie gaat dat worden als je van tevoren al weet dat je iets de hemel in gaat prijzenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Discoverme het volgende:
Ein-de-lijk!! Nederland is (de boekingskantoren zijn wakker geworden) Paradiso en Rotown heb ik nog even overgeslagen, want ik had al 3-dagen NSJ in het vooruitzicht. Uiteraard staat Jason errrg dik bovenaan mijn verlanglijstje. En natuurlijk ga ik 'm nog extra promoten in de recensie over de zaterdageditie van NSJ. Ben benieuwd wat er over blijft van de aanhang als de 'jongere garde' verstek laat gaan (ivm dure prijskaartjes)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
3FM heeft hem ook gevonden hoor. Spontaan komen 'The Remedy & Wordplay' voorbij.
Gisteren hoorde ik The remedy en vanochtend wordplay.. Zucht, volgende keer uitverkochte hmhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Was net even naar het postkantoor
IDDquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef Jill-RMC het volgende:
3FM draait al een aantal jaar The Remedy zo nu en dan.
wat een irritante interviewerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:38 schreef Jill-RMC het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=L_cQ-jmvY6Q
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:12 schreef jmac het volgende:
[..]
wat een irritante interviewer![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=kEfXaFkFokkWat doet dat mens daar. Volledig overbodig. Nederlands kampioen beatboxen? De lat ligt dan wel erg laag.
"Vrijdag kreeg ik de vraag van mn Idool Jason Mraz ( in NL nog niet heel bekend maar in Amerika en Azie etc is hij echt grooooot) of ik met hem wilde optreden in Ahoy op het North Sea Jazz Festival... natuurlijk zei ik jaaa!! haha
Zaterdag belde die me om af te spreken zodat we konden bespreken wat we gingen doen. Ik zou eigelijk 2 nummers gaan beatboxen.. maar uiteindelijk heb ik zn halve setlist meegedaan en met 1 nummer ( im yours) meegezongen. Het was echt zooo geweldig!
In december komt ie waarschijnlijk weer terug naar Nederland.. en ga ik weer met m optreden waarschijnlijk in Paradiso!!"
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:12 schreef jmac het volgende:
In december komt ie waarschijnlijk weer terug naar Nederland.. en ga ik weer met m optreden waarschijnlijk in Paradiso!!"
![]()
![]()
Ja, dat is goed nieuws. Zo zie je 'm een paar jaar niet en zo 2x in 't jaar. En ach, tis waarsch. nog lang niet zeker dat die muts meedoet dus blijf hopen dat ze lekker d'r ding ergens anders gaat uitvoeren. jason heeft haar totaal niet nodigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow gelukkig...ik dacht dat het alweer aan mij lag dat ik d'r irritant vond.
Ieder zn ding enzo natuurlijk, maar ook ik heb d'r liever er niet bij in december.
Maaaar mag ik wel ff![]()
voor de Paradiso.
sure maar wil je dat ik iets specifieks mail ofzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey Duizendpootje kan jij mij mss even mailen: jilljoanna (a) hotmail (punt) com
Nee hoor, wil gewoon ff wat vragen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:50 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
sure maar wil je dat ik iets specifieks mail ofzo?![]()
Ja, totaal niet interessant wat de fans vinden inderdaad, zeker niet als je in december met m in paradiso staat. Niet iedereen hoeft het leuk te vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef Duizendpootje het volgende:
och mevrouw heeft zelf ook op het filmpje gereageerd..
ze werd een beetje afgekraakt in de comments en toen zei ze dit:
dankjewel.. gelukkig denkt jason er anders over en sta ik gewoon met hem in paradiso in december
maar niet iedereen hoeft het leuk te vinden natuurlijk!
*voelt dat hier een anti-cheryl fancluc gaat ontstaan*quote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef annoh het volgende:
[..]
Ja, totaal niet interessant wat de fans vinden inderdaad, zeker niet als je in december met m in paradiso staat. Niet iedereen hoeft het leuk te vindenWat denk je dat er gaat gebeuren meisje? Booooeeeeeehhhhh
![]()
Ik kan het filmpje hier niet bekijken, maar mensen die zo zelfingenomen over zichzelf praten:![]()
Mensen in friesland/groningen (Waar 't ook ligt) hebben sowieso geen humor dus tjah..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:26 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO...Mojito'sDas eigenlijk al gereserveerd voor een andere band, maar vooruit
Vind deze improv-zinnetjes dan beduidend grappiger dan die uit Ootmarsum, alhoewel Pony in my pocket wel briljant blijft.
quote:
Hoho, ik kom toch oorspronkelijk ook uit het rustige Oosten van het land, en we zijn heus niet allemaal boeren hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 16:45 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL...pas maar op met die uitspraak straks heb je een paar boeren met hooivorken achter je aan
Idd goed gezegd. Ik vind het nog steeds jammer dat ik 10 km van hem vandaan was en 'm niet eens heb kunnen horenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:35 schreef Numbie het volgende:
[..]
Hoho, ik kom toch oorspronkelijk ook uit het rustige Oosten van het land, en we zijn heus niet allemaal boeren hoor![]()
Kippenvel momentjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:25 schreef Ravii het volgende:
Kickje
http://nl.youtube.com/watch?v=UNNwCi3mFEA
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe album staat gepland voor mei volgend jaar...
Vet als die in die cube zitquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef jmac het volgende:
nieuwe vid op zn tube:
http://www.youtube.com/officialjasonmraz
Gavin Degraw is ook al belachelijk lang bezig..quote:Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef Cybart het volgende:
grrrr, waarom is dat album nog niet klaar
ok, hij is hem nu aan het opnemen,
daar moeten we al blij mee zijn
maar kan ie niet ff over het kanaal hoppen om een gig te doen....
Uhm, nee, want studio-werk is ook heel belangrijkquote:Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef Cybart het volgende:
grrrr, waarom is dat album nog niet klaar
ok, hij is hem nu aan het opnemen,
daar moeten we al blij mee zijn
maar kan ie niet ff over het kanaal hoppen om een gig te doen....
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef jmac het volgende:
[..]
Gavin Degraw is ook al belachelijk lang bezig..![]()
Ik denk dat ze het met je eens is.. in de categorie: Don't even get me started on thatquote:
ja kan me herinneren dat ie vorig jaar (het sneeuwde iig toenquote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef Gosjke het volgende:![]()
[..]
Ik denk dat ze het met je eens is.. in de categorie: Don't even get me started on thatGavin's eeuwige "ik zit in de studio en ben druk met mijn nieuwe album" mantra die ie al een jaar lang volhoudt begint ons ook een beetje op de zenuwen te werken
Uhm, niet in NL iig. En April is zoals het er nu naar uit ziet niet eerder dan Juli...quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef Gosjke het volgende:
Er schijnt nog steeds 14 of 18 (? Ik blijf het vergeten) januari een single te komen en begin April het album. We zullen het wel zien
Nee we hebben het over amerika...en zelf daar is het meer van eerst zien dan geloven. Gavin zegt wel vaker dingenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, niet in NL iig. En April is zoals het er nu naar uit ziet niet eerder dan Juli...
Maar op Nederland gaan we niet zitten wachten he. Ze hebben het internet niet voor niets uitgevondenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, niet in NL iig. En April is zoals het er nu naar uit ziet niet eerder dan Juli...
Het blijft een JM hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:13 schreef jmac het volgende:
Ach beter dan 1x in de 5 jaar
Ahoy zal wel een combinatie worden van meerdere evenementen en acts. Mocht het daadwerkelijk zo zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef Numbie het volgende:
In Ahoy?? Laat me niet lachen, dat krijgt die man nooit vol met die 600 cd's die hij in NL heeft verkocht... Nee echt niet. Eerder nog een keer Paradiso of zo met voltallige band lijkt me een stuk realistischer...
Dat zit er dik in ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ahoy is hoogstwaarschijnlijk in het kader van North Sea Jazz mensen...
maakt nog steeds no sense. Want als je paradiso kunt uitverkopen betekent dat nog niet dat je ook ahoy kunt volkrijgen? Vorig jaar op NSJ in rotown, en nu ahoy? Nee echt niet, en ik zie echt wel dat hij een funky mannetje is, en dat hij het goed doet op NSj heeft hij wel bewezen, maar om'm meteen in ahoy neer te zetten vind ik gewoon overdreven. Mensen gaan niet extra betalen op het NSJ om hem te zien... Zo groot is hij echt niet denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ahoy is hoogstwaarschijnlijk in het kader van North Sea Jazz mensen...
Uhm, ik bedoelde het album. Niet de man zelf...quote:Op maandag 11 februari 2008 06:56 schreef Duizendpootje het volgende:
dat zou we heel fijn nieuws zijn als Mr Mraz in mei zou komen!!
Alsjeblieft niet in de mei vakantie want dan zit ik in Barcelona
oh oeps haha!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:37 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoelde het album. Niet de man zelf...
Very goed idee! (Misschien kan Paul een uitzondering makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:12 schreef jmac het volgende:
Ah very nice! Jammer dat het ma+dinsdag is. Anders was Paul de Leeuw wel wat geweest
Dammit, dan zit ik dus net in Duitsland. Evilquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef Numbie het volgende:![]()
![]()
" We sing, We Dance, We Steal Things " gaat definitief het nieuwe album heten en komt 20 mei uit in NL, met idd als 1e single I'm yours....
En als klap op de vuurpijl: hij komt 3+4 maart naar NL voor promotie!!![]()
Numbie zei:quote:Op zondag 17 februari 2008 02:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
28.feb.2008 20:00
iTunes Songwriters’ Festival, Air Studios London
08.mrt.2008 20:00
Uken Festival Bergen
Hij is inderdaad in de buurt, mwoah ik denk dat voornamelijk promotie is en geen concert.
Als ze slim zijn en een groot publiek willen bereiken: DWDDquote:Op zondag 17 februari 2008 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Numbie zei:
En als klap op de vuurpijl: hij komt 3+4 maart naar NL voor promotiedus dat was al bekend, dan is het nog leuk te weten wat ie aan gaat doen voor promotie
Jammer alleen dat Matthijs geen Engels wil (/kan) praten op live tv... Serieus. Vandaar dat ze ook altijd een journalist sturen om een internationale ster te interviewen (Leo Blokhuis bvb.) om vervolgens te praten over het interview...quote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef fjboere het volgende:
[..]
Als ze slim zijn en een groot publiek willen bereiken: DWDD
Blokhuis heeft anders vorig jaar wel Mick Jagger geinterviewd voor DWDDquote:Op zondag 17 februari 2008 14:07 schreef jmac het volgende:
Inderdaad. Bij Matthijs komen nooit internationale gasten.
Blokhuis doet trouwens nooit interviews in dwdd. Altijd een van de jakhalzen op locatie.![]()
Het zal wel veel radio worden.
nee, nu al uitgelekt???quote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef Numbie het volgende:
ps. het nieuwe album klinkt goeoeoeoeoeoeoeoed!
Nee niet gelekt, maar al wel beluisterd.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, nu al uitgelekt???
tell us all!
Ik wil nog steeds jouw baanquote:Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee niet gelekt, maar al wel beluisterd.Kan niet veel verder over zeggen helaas, maar die track met James Morrisson is wel echt te gek. Jason gaat veel meer terug naar het WFRTC geluid, gelukkig. Beetje Beach Boys geluid erdoor, echt een heerlijke zomer plaat!
Haha, nou hou iig born4jobs.nl dan maar in de smiezen. Die hebben geregeld banen in de muziekquote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds jouw baanSamen met de baan van die Kristin van E!
Ook voor mensen met een basisarts diploma maar met een ongezonde obsessie voor muziek?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Numbie het volgende:
[..]
Haha, nou hou iig born4jobs.nl dan maar in de smiezen. Die hebben geregeld banen in de muziek![]()
Hm, dan wordt het ietsje moeilijker idd denk ikquote:Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ook voor mensen met een basisarts diploma maar met een ongezonde obsessie voor muziek?*hint hint*
Mick is dan ook van een andere ordequote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef Numbie het volgende:
[..]
Blokhuis heeft anders vorig jaar wel Mick Jagger geinterviewd voor DWDD
Zou mij niet verbazen als hij langs Giel gaat en dan nog een show bij 538 of Qmusic of zo...
ik vind heel eerlijk het begin echt ruk...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:47 schreef Numbie het volgende:
Ja zekersZat vanochtend in de auto lekker hard mee te blèren. Wordt nog steeds zo immens vrolijk van dat nummer. Echt heel erg leuk liedje nog steeds
Wat vonden jullie van I'm Yours in deze studio-versie? Had zelf al even een acoustische versie van een of andere EP, en die klinkt toch wel weer heel anders. Wel top dat deze radio-edit niet zo overgeproduceerd is als Mr. A-Z was...
Myspace is volgens mij niet de enige bekende in NL...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:19 schreef jmac het volgende:
Ah slim van myspace. Ze waren idd al druk bezig die nieuwe 'secret' concerts te ontwikkelen.
Hyves dus...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
Myspace is volgens mij niet de enige bekende in NL...![]()
quote:Jason Mraz aanstaande maandag in Nederland!
Hij geeft op 3 maart ´s avonds een optreden voor een zeer kleine groep genodigden en jij kunt daar bij zijn. Wat moet je doen?
Stuur een mail naar Jason.mraz.NL@warnermusic.com en beantwoord daarin de vraag:
Noem 1 van de 2 superbekende artiesten die een duet met Jason Mraz zingen op zijn nieuwe album van We Sing, We Dance, We Steal Things.
Onder alle inzendingen worden 50 winnaars gekozen die aanstaande maandag, 3 maart dit bijzondere concert mogen bijwonen.
Alle deelnemers ontvangen bovendien een code waarmee je het album alvast kunt bestellen bij Bol.com, met maar liefst 25% korting op de adviesprijs!
Volgende keer beter danquote:
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2008 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:gedaan, niet dat ik ooit iets win
quote:
Dit is weer iets anders... Hij gaat eerst langs Michiel om enkele tracks te spelen, en daarna nog een showcase geven...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef jmac het volgende:
Het is trouwens in hilversum bij Michiel. Je kan @ 3fm zelf ook kaarten winnen:
http://www2.metmichiel.nl(...)ET...%20JASON%20MRAZ
(logisch dat er weinig man kunnen. Dat 'halletje' is reuze klein
Ahquote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Numbie het volgende:
[..]
Dit is weer iets anders... Hij gaat eerst langs Michiel om enkele tracks te spelen, en daarna nog een showcase geven...
Ik denk dat er vast wel iemand zo handig is om z'n optreden bij Met Michiel van de podcast of uitzending te rippen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:46 schreef funrider het volgende:
gaan wij dit ook live terug kunnen horen via podcast danwel kan iemand dat op mp3 gaan zetten?
vond m op Rock Werchter vorige zomer super maar in Paradiso eigenlijk nog leuker!
Ik zou nog niet te vroeg bij de pakken neer zitten. Heb nog niets gehoord over het feit dat ze al uitnodigingen aan het versturen zijn. Bij Met Michiel trouwens of bij de showcase? Ik weet wel dat er een aantal zeer originele inzendingen zijn binnengekomen... Dus hoe origineler je inzending des te beter; je moet immers wel opvallenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:54 schreef Cybart het volgende:
mmm, die zijn dus al vergeven die tickets...
damn
weer geen mraz
bij metmichiel bedoel je die ander was toch gewoon een prisvraag hoe moet je die origineel beantwoorden goed is toch goed?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:03 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik zou nog niet te vroeg bij de pakken neer zitten. Heb nog niets gehoord over het feit dat ze al uitnodigingen aan het versturen zijn. Bij Met Michiel trouwens of bij de showcase? Ik weet wel dat er een aantal zeer originele inzendingen zijn binnengekomen... Dus hoe origineler je inzending des te beter; je moet immers wel opvallen
weer wat geleerd dus, dus als ik voortaan meedoe met een prijsvraag kan ik beter er een heel lulverhaal bij op hangen ipv alleen het goede antwoordquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:19 schreef Numbie het volgende:
Goed is goed ja, maar als er 150 goede antwoorden zijn, dan pak je niet het mailtje waarin puur de naam staat van de desbetreffende singer-songwriter, maar die met daarnaast nog eens een goede motivatie
Welke code btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |