abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51462894
Ein-de-lijk!! Nederland is (de boekingskantoren zijn wakker geworden) Paradiso en Rotown heb ik nog even overgeslagen, want ik had al 3-dagen NSJ in het vooruitzicht. Uiteraard staat Jason errrg dik bovenaan mijn verlanglijstje. En natuurlijk ga ik 'm nog extra promoten in de recensie over de zaterdageditie van NSJ. Ben benieuwd wat er over blijft van de aanhang als de 'jongere garde' verstek laat gaan (ivm dure prijskaartjes)
pi_51463100
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Discoverme het volgende:
Ein-de-lijk!! Nederland is (de boekingskantoren zijn wakker geworden) Paradiso en Rotown heb ik nog even overgeslagen, want ik had al 3-dagen NSJ in het vooruitzicht. Uiteraard staat Jason errrg dik bovenaan mijn verlanglijstje. En natuurlijk ga ik 'm nog extra promoten in de recensie over de zaterdageditie van NSJ. Ben benieuwd wat er over blijft van de aanhang als de 'jongere garde' verstek laat gaan (ivm dure prijskaartjes)
Lekker objectief
pi_51463104
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Discoverme het volgende:
Lekkere recentie gaat dat worden als je van tevoren al weet dat je iets de hemel in gaat prijzen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_51463190
Als ie enigszins op dreef is dan MOET je hem gewoon wel de hemel inprijzen als je hem nooit eerder gezien hebt (en/of liefhebber bent van 't genre).
Als Rotown en Paradiso een afspiegeling zijn van wat ie op NSJ gaat laten zien, komt dat sowieso wel goed.
pi_51463324
Ik kan genieten, maar ook objectief blijven...als ie een slechte show neerzet, zal ie het ook 'te horen krigen'!!!
pi_51463523
Hij zelf waarschijnlijk niet
pi_51502604
is 't nog op tv geweest?
pi_51503482
Geloof het niet. Wel op radio Rijnmond (Jezz na Zezz oid) stuk van het optreden van vrijdag en kort interviewtje
pi_51503707
Jezz na Zezz?
pi_51504118
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Gosjke het volgende:
Jezz na Zezz?
De bedenker denkt vast dat ie geniaal is
pi_51507010
Wie is dat kind op die 2 north sea jazz filmpjes op de jason mraz hyves? die staat te beatboxen ofzo, jemig wat irritant
pi_51518001
hoe heet dat nummer van jason waarin hij zingt 'i ain't got no dope, all i got is my forty' ofzo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 juli 2007 @ 12:35:19 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51518034
JASON MRAZ - Ain't Got No Dope
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51518384
nee gypsy mc en dat ain;t got no dope reffrein is van mudhouse van bob schneider
http://www.youtube.com/watch?v=vcfweeI3hYM
http://www.youtube.com/watch?v=Gm9ASxfjrLE

[ Bericht 58% gewijzigd door Memento-Mori op 16-07-2007 12:56:19 ]
pi_51519523
Vind die twee totaal verschillende versies van maandag en vrijdag van Gypsy MC nog steeds te briljant.
pi_51520524
Volgend jaar lente komt het nieuwe album uit
pi_51540368
Ik zie 't concert van Jason niet @ fabchannel. Ook niet bij coming up/pending. Denk niet dat ze 't gaan uitzenden?
pi_51541111
Nee, wordt niet uitgezonden. Video is naar zijn management gegaan. Die dachten volgens de geruchten over een akoestische DVD. Maar de beelden zouden net zo goed in de prullenbak kunnen verdwijnen. Hij komt in ieder geval vooralsnog niet op fabchannel.
pi_51551354
nu ineens niet of fabchannel?? wat een gemiste kans.. is toch alleen maar extra promotie. Snap dat niet or. Ook zo sneu dat concerten van bijv. a balladeer en Racoon ook vanwege contracten/rechten eraf gehaald worden. Hoe meer publiek je bereikt hoe beter lijkt me? Niet alleen Nederlanders kijken op Fabchannel.
pi_51553460
Volgens mij heeft Jason, als je 'm vergelijkt met de rest van de categorie singer/songwriters, niet zo heel veel promotie meer nodig, gezien het uitzinnige publiek in een propvolle Paradiso. Maar idd, het had 'm misschien nog wel wat nieuwe fans kunnen winnen.
Andersom denk ik dat het zelden werkt, dat buitenlanders verslaafd worden aan een NL band. Ze zullen misschien aardige muziek ontdekken, maar als je zelf in Italie of de VS woont (ik noem maar wat) lijkt me niet dat je hardcore fan gaat worden van een band die nooit in jouw land zal komen en waarvan de cd's zowat niet te krijgen zijn... Dus zowel band als fan hebben er weinig aan. (Tenzij er zoveel.. zeg.. Italianen tegelijk via fabchannel Racoon ontdekken dat ze 't zover drijven dat Love You More op de Italiaanse radio te horen is
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 juli 2007 @ 12:13:16 #121
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51553521
3FM heeft hem ook gevonden hoor. Spontaan komen 'The Remedy & Wordplay' voorbij.
pi_51553640
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
3FM heeft hem ook gevonden hoor. Spontaan komen 'The Remedy & Wordplay' voorbij.
Was net even naar het postkantoor
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 juli 2007 @ 12:17:57 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51553663
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Was net even naar het postkantoor
Gisteren hoorde ik The remedy en vanochtend wordplay.. Zucht, volgende keer uitverkochte hmh
pi_51554261
3FM draait al een aantal jaar The Remedy zo nu en dan.
pi_51554407
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef Jill-RMC het volgende:
3FM draait al een aantal jaar The Remedy zo nu en dan.
IDD

je hoeft je pas zorgen te gaan maken als ook skyradio 'm elk uur draait
pi_51554805
Dat zou echt ernstig vervelend zijn! Aangezien t met artiesten vaak ook alleen maar downhill gaat vanaf dat moment
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 juli 2007 @ 12:56:15 #127
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51554910
Oh pffrt, oud nieuws dus. Boehoe
pi_51556734
JA ik was ook in Paradiso en hij is zooooo goed!! <3 <3 <3
yeah ik duim voor December!
doe maar weer lekker Paradiso dan
pi_51588783
zozo inmiddels ook Wordplay op radio toe maar

ben zelf overigens regelmatig op zoek naar nieuwe bands op internet. Heb zo ook bijv. een Nieuw-Zeelandse band 'ontdekt' die Evermore heet. En via last.fm e.d. vind je genoeg artiesten die andere liefhebbers van zelfde artiesten/genre luisteren over de gehele wereld. Zo ben ik ook bijv. in aanraking gekomen met de muziek van Matt Nathanson.

Qua Mraz zn performance @ paradiso zullen we het maar moeten doen met de youtube filmpjes.
pi_51594554
Als jullie nu allemaal warner gaan stalken met het verzoek dat we meer mraz willen komt het vast goed
pi_51594780
Gooi eens wat e-mailaddy's en foonnummers in de groep.

Ik weet nog uit mijn Warner-Stalk verleden dat die moeilijk te vinden waren via internet
pi_51595271
En voor een goede reden Nee, daar begin ik echt niet aan...
pi_51595690
Flauw zeg
pi_51599383
Net ff met de CEO hier gebabbeld; wat zouden jullie ervan vinden als we alsnog MR. A-Z hier uitbrengen?
pi_51600001
Dat zou ik een heel goed plan vinden...al denk ik wel wat er iets bij moet zitten (cd met 5 of 6 live nummers mss van Paradiso oid of een code dat je die kan downloaden) omdat ik denk dat de meeste fans het album toch al hebben, dan heb je toch iets nodig om ze naar de winkel toe te trekken.

Maar het zou wel een goede positieve zet zijn.
pi_51600263
Idd, zeker een goed plan..
Maar ik denk wel dat ze m dan op 1 of andere manier ook wel een beetje moeten promo-en. Want gewoon in de winkel sneaky ertussen leggen en verwachten dat de verkoop dan als een razende gaat, zal wel niet lukken
pi_51603207
lijkt me inderdaad een goed plan, en met live materiaal is het zeker aantrekkelijk! (hoewel ik hem anders ook wel zou kopen )
pi_51619286
Mja, helaas is er niet een dergelijke versie uitgebracht internationaal gezien... Maar zal het zeker doorgeven
pi_51658365
quote:
wat een irritante interviewer

http://nl.youtube.com/watch?v=kEfXaFkFokk Wat doet dat mens daar. Volledig overbodig. Nederlands kampioen beatboxen? De lat ligt dan wel erg laag.

"Vrijdag kreeg ik de vraag van mn Idool Jason Mraz ( in NL nog niet heel bekend maar in Amerika en Azie etc is hij echt grooooot) of ik met hem wilde optreden in Ahoy op het North Sea Jazz Festival... natuurlijk zei ik jaaa!! haha

Zaterdag belde die me om af te spreken zodat we konden bespreken wat we gingen doen. Ik zou eigelijk 2 nummers gaan beatboxen.. maar uiteindelijk heb ik zn halve setlist meegedaan en met 1 nummer ( im yours) meegezongen. Het was echt zooo geweldig!

In december komt ie waarschijnlijk weer terug naar Nederland.. en ga ik weer met m optreden waarschijnlijk in Paradiso!!"

[ Bericht 30% gewijzigd door jmac op 20-07-2007 13:28:24 ]
pi_51659177
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:12 schreef jmac het volgende:

[..]

wat een irritante interviewer

http://nl.youtube.com/watch?v=kEfXaFkFokk Wat doet dat mens daar. Volledig overbodig. Nederlands kampioen beatboxen? De lat ligt dan wel erg laag.

"Vrijdag kreeg ik de vraag van mn Idool Jason Mraz ( in NL nog niet heel bekend maar in Amerika en Azie etc is hij echt grooooot) of ik met hem wilde optreden in Ahoy op het North Sea Jazz Festival... natuurlijk zei ik jaaa!! haha

Zaterdag belde die me om af te spreken zodat we konden bespreken wat we gingen doen. Ik zou eigelijk 2 nummers gaan beatboxen.. maar uiteindelijk heb ik zn halve setlist meegedaan en met 1 nummer ( im yours) meegezongen. Het was echt zooo geweldig!

In december komt ie waarschijnlijk weer terug naar Nederland.. en ga ik weer met m optreden waarschijnlijk in Paradiso!!"

ik ben niet de enige die het niet kan waarderen dat mens erbij dus
pi_51659335
Misschien oordeel ik verkeerd omdat ik er niet bij was , maar op al die youtube filmpjes heeft ze TOTAAL geen toegevoegde waarde, terwijl Bushwalla dat overduidelijk wel had.

http://nl.youtube.com/watch?v=IxGk1nI8phU nice one . Wat was dat eigenlijk voor party? Hebben ouders van iemand hem gewoon ingehuurd ofzo?
pi_51659396
Op die filpmjes vind ik het he-le-maal niets nee, en kan me niet voorstellen dat die zo'n vertekend beeld geven...
Nope toentertijd werd er op de site gevraagd om plekken voor kleine, intieme optredens en iemand uit Ootmarsum had erop gereageerd en mochten 50/60man komen mede uitgenodigd op de Jason Mraz hyves.
pi_51659500
AH klein is oostmarsum zeker

Ik zie dat 'ie in italie ook een paar van dat soort (100 man e.d.) concerten doet. Hopelijk in december weer meer dan 1 En bushwalla mag ook langer blijven!
pi_51659538
Nja tis vast klein maar t was dus gewoon in iemands tuin
Bushwalla is tof en aardig beter dan cheryl
pi_51661074
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:12 schreef jmac het volgende:

NOOOO!!
ik vind haar echt vervelend en ik wil haar er niet bji hebben dan!
en meezingen tijdens I'm Yours kon ze beter ook maar niet doen naar mijn idee
pi_51661262
och mevrouw heeft zelf ook op het filmpje gereageerd..
ze werd een beetje afgekraakt in de comments en toen zei ze dit:
dankjewel.. gelukkig denkt jason er anders over en sta ik gewoon met hem in paradiso in december
maar niet iedereen hoeft het leuk te vinden natuurlijk!
pi_51662068
Ow gelukkig...ik dacht dat het alweer aan mij lag dat ik d'r irritant vond.
Ieder zn ding enzo natuurlijk, maar ook ik heb d'r liever er niet bij in december.

Maaaar mag ik wel ff voor de Paradiso.
pi_51662396
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow gelukkig...ik dacht dat het alweer aan mij lag dat ik d'r irritant vond.
Ieder zn ding enzo natuurlijk, maar ook ik heb d'r liever er niet bij in december.

Maaaar mag ik wel ff voor de Paradiso.
Ja, dat is goed nieuws. Zo zie je 'm een paar jaar niet en zo 2x in 't jaar. En ach, tis waarsch. nog lang niet zeker dat die muts meedoet dus blijf hopen dat ze lekker d'r ding ergens anders gaat uitvoeren. jason heeft haar totaal niet nodig
pi_51662493
3x in mijn geval En ik had m vorig jaar ook al gezien in Birmingham dus ik mag al helemaal niet klagen
pi_51662503
Ja idd, paradiso is wel heel gaaf!
maar hij was zelf ook wel heel blij met zo'n zaal als Paradiso he!
mooi geluid daar..

*geniet van I'm Yours*
pi_51681854
Ey Duizendpootje kan jij mij mss even mailen: jilljoanna (a) hotmail (punt) com
pi_51683289
ik was er ook bij! en had em op rockwerchter ook gezien. 2 keer jason in 1 jaar! bijzonder....
Leuk van dat operah stukje bij mr, curiosity, dacht dat ie daar iemand anders voor had laten opdraven.
We've all been changed in what we were
pi_51688740
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey Duizendpootje kan jij mij mss even mailen: jilljoanna (a) hotmail (punt) com
sure maar wil je dat ik iets specifieks mail ofzo?
pi_51691510
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:50 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

sure maar wil je dat ik iets specifieks mail ofzo?
Nee hoor, wil gewoon ff wat vragen.
pi_51718777
de mail is verstuurd!
  zondag 22 juli 2007 @ 16:55:04 #158
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51722261
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef Duizendpootje het volgende:
och mevrouw heeft zelf ook op het filmpje gereageerd..
ze werd een beetje afgekraakt in de comments en toen zei ze dit:
dankjewel.. gelukkig denkt jason er anders over en sta ik gewoon met hem in paradiso in december
maar niet iedereen hoeft het leuk te vinden natuurlijk!
Ja, totaal niet interessant wat de fans vinden inderdaad, zeker niet als je in december met m in paradiso staat. Niet iedereen hoeft het leuk te vinden Wat denk je dat er gaat gebeuren meisje? Booooeeeeeehhhhh

Ik kan het filmpje hier niet bekijken, maar mensen die zo zelfingenomen over zichzelf praten:
I'm just a girl in the world.
pi_51724259
De magische Jason Mraz

Eigenlijk wilde hij goochelaar worden, maar hij kwam in de muziek terecht. Nu treedt de troubadour uit Virginia letterlijk overal op. Geen gangbare platenzaak verkoopt zijn cd’s en toch zingt het publiek zijn repertoire luidkeels mee. Jason Mraz lijkt het vleesgeworden bewijs van de impact die websites als YouTube en MySpace op de muziekindustrie hebben.

Al na vijftien minuten was zijn eerste concert in Nederland, vorige week in Paradiso in Amsterdam, uitverkocht. Trekt hij in Amerika, Azië en Australië al langer volle zalen, in Nederland verwachtte de Amerikaanse singer-songwriter te spelen voor ’wat nieuwsgierige mensen die misschien wel eens een liedje hebben gehoord’.

Maar of het nu zijn gratis show was in het Rotterdamse Rotown, het optreden op het North Sea Jazz-festival, of in een achtertuin in het Overijsselse Ootmarsum, waar zondag zeventig fans 2,5 uur konden genieten van een informeel huisconcert, het publiek bleek de introductiefase al ruimschoots voorbij.

Mraz: „Dit is bizar maar ook inspirerend. Ik heb altijd al door Europa willen toeren, nu weet ik dat het ook kan.” Twee maanden lang reist hij rond, met rugzak en gitaar. Ondanks zijn groeiende bekendheid hoopt hij die laagdrempelige aanpak nog lang vol te kunnen houden.

Jason Mraz: „Websites als YouTube dwingen artiesten om creatiever te worden.” Op de basisschool vroeg een leerkracht aan Mraz wat hij wilde worden. Hij wilde magician (goochelaar) zeggen, maar zei per ongeluk musician (muzikant). Vanaf dat moment kon hij voor zijn gevoel niet meer terug. Opgegroeid in Mechanicsville, Virginia, studeerde Jason Thomas Mraz korte tijd aan de American Musical and Dramatic Academy in New York. Hij trok naar San Diego in Californië, en ontmoette daar percussionist Toca Rivera, die samen met drummer Adam King en gitarist Ian Sheridan nog altijd tot zijn vaste bandleden behoort. In 2002 kreeg Mraz zijn eerste platencontract en verscheen zijn debuut-cd ’Waiting for My Rocket to Come’. Zijn eclectische mix van pop, rock, jazz en rap sloeg aan in de VS, het album werd platina in 2004. Een jaar later bracht hij ’Mr. A-Z’ uit, en de cd werd genomineerd voor een Grammy Award. Na zijn huidige zomertournee door Europa, begint hij aan alweer zijn zevende album, een akoestische plaat met veel bandinvloeden.

Vanwege zijn onbezorgde houding en deuntjes („ik zal nooit een arme-ik-nummer schrijven”) die lekker in het gehoor liggen, werd hij al vergeleken met artiesten als Jack Johnson, John Mayer en Dave Matthews. Hij imponeert zijn publiek met een stem die moeiteloos alle toonladders beklimt. En met grapjes, zoals het expres veranderen van de tekst om het meezingende publiek op het verkeerde been te zetten, bewees hij in Paradiso dat ’goedgebekt’ niet alleen op zijn uitzinnige stembereik van toepassing is.

Mraz heeft niet per se een volle zaal nodig om zijn creativiteit te tonen. Stond hij jaren geleden nog met zijn gitaar en op blote voeten op het podium in de Californische bar Java Joe’s, nog steeds geeft hij met evenveel gemak een showtje weg op straat. Zo ook voorafgaand aan zijn optreden in Paradiso. Plotseling verschijnt hij met zijn vriend en voorprogramma Billy ’Bushwalla’ Galewood buiten op de trappen van de voormalige kerk. Met een strohoed op het hoofd en een paraplu in de hand geeft de moderne troubadour twintig minuten lang een freestyle voor de wachtende fans. „Improviseren doen we overal en altijd”, zegt Mraz. „Als we staan te koken gaat het bijvoorbeeld over ’the salad that we’re making, and the food that we’re baking and the dessert that is caking’. Als we dat in ons normale leven niet doen, is het op het podium nog moeilijker. Bovendien is dit een leuke manier om contact te maken met het publiek.”

Dat publiek kent hem vooral van internet. Op YouTube levert zijn naam als zoekopdracht bijna 10.000 filmpjes op. En hij hoeft de lezers van zijn dagboek op MySpace maar te vragen om kleine veranderingen in zijn Wikipedia-profiel aan te brengen (’tot mijn biografie zo absurd klinkt als menselijk mogelijk is’), of enige dagen later lees je dat Mraz met zijn prachtige blonde vrouw, een blonde hond en blonde kat in een blond huis woont.

Voor de artiest was het internet geen uitgekiende verkoopstrategie om de wereld te ’mrazmerizen’. Daar vallen de stukjes van zijn persoonlijkheid simpelweg het beste in elkaar. „Als ik niet op het podium sta ben ik eigenlijk een verlegen jongetje dat het liefst op zichzelf is, bezig met mijn muziek of met mijn dagboek. En af en toe voel ik de behoefte om die ervaringen met fans te delen. Toen ik op mijn achttiende begon met gitaarspelen hielp de muziek me te verwoorden wat mij bezighoudt. Nu is het ook een geweldige manier om mensen te ontmoeten.”

Mraz omarmt ook de schaduwzijden van het internet. Het illegaal verspreiden van amateuropnames van zijn optredens op YouTube en het gratis downloaden van zijn muziek, hij werkt er graag aan mee. „Af en toe zet ik een nieuw nummer of een oude demo op MySpace. Het lijkt erop dat de platenmaatschappij MySpace niet checkt, of dat het ze niet interesseert. Zo kan ik af en toe iets naar buiten brengen voor mensen die echt graag nieuwe muziek willen horen”, zegt hij zichtbaar genietend. „Websites als MySpace en YouTube dwingen artiesten ook om steeds creatiever, eerlijker en toegankelijker te worden. Iedereen kan zijn digitale camera pakken en een video maken. De tijd van de miljoenen kostende videoclips is voorbij.”

Geld is niet waar Mraz op uit is. Zelfs om hem live te zien spelen, betaal je – ook in Amerika – vaak minder dan voor een album in de winkel. „Ik denk niet dat het nodig is om belachelijke prijzen te vragen. Toen ik begon, verkocht ik mijn cd’s voor tien dollar in cafés. Als iemand dat niet kon betalen, gaf ik ze weg. Ik wil niet dat geldgebrek tussen mijn muziek en een luisteraar in staat.”

De koop- en verkoopkant van de muziekindustrie zegt hem weinig. „Ik weet dat je tijd en moeite moet investeren, omdat je nu eenmaal een contract getekend hebt. Maar verder probeer ik op veilige afstand van mijn management te blijven. Eigenlijk is de industrie als een kunsthandelaar. Ik geef hem mijn schilderijen en hij vindt maar een manier om ze te verkopen. Ze krijgen mijn album, mijn twaalf liedjes, maar dat betekent niet dat ze me bezitten in de manier waarop ik op het podium sta, hoe ik communiceer met mijn publiek, wat ik draag of hoe ik leef. Nee, mijn artiestendom krijgen ze niet.”

http://www.trouw.nl/degid(...)_magische_Jason_Mraz
pi_51740651
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef annoh het volgende:

[..]

Ja, totaal niet interessant wat de fans vinden inderdaad, zeker niet als je in december met m in paradiso staat. Niet iedereen hoeft het leuk te vinden Wat denk je dat er gaat gebeuren meisje? Booooeeeeeehhhhh

Ik kan het filmpje hier niet bekijken, maar mensen die zo zelfingenomen over zichzelf praten:
*voelt dat hier een anti-cheryl fancluc gaat ontstaan*
pi_51740969
wat een heerlijk stukje uit te trouw zeg!
pi_51742441
mooi stukje idd van Trouw.
Overigens jullie ook al dat geweldige improvisatie nummer van Mraz gehoord/gezien wat ie eind vorig jaar op Viriginia Tech College heeft gedaan. "Tacos & Mojitos" heerlijk!!!!
luister/mp3: http://www.mediafire.com/?3webnyzmti0 of http://www.archive.org/details/mraz2006-10-19.shnf
kijk: http://www.youtube.com/watch?v=AbdCmnQJYDg

die wil ik wel op een cd terug horen. Jammer van al dat gegil door de live opname waardoor je soms tekst amper hoort.

Hier heeft het publiek wat zaken geroepen en daarna heeft Mraz de track gespeeld. Waarvan voornamelijk input uit publiek. Hoe vet!

""Screw chicks, I just wanna dance"
"Tacos & Mojitos"
"Donde esta la biblioteca"
"Bake me some brownies"
"streaking the drillfield"
"oh dani girl"
"littering littering, smoking the reefer"
"River City diner is so yummy"
"Cerveza por favor"
"Virgina is for lovers"

Chorus:

Tacos & Mojitos
Cerveza por favor (een biertje graag)
Donde esta la biblioteca?" (waar is de bibliotheek?)

lekker dit fan log: http://community.livejournal.com/jasonmraz/

hier vind je overigens heeel veel (mooie) live opnames: http://www.mediafire.com/(...)967d92595bc19e6628dc
pi_51744043
LMAO...Mojito's Das eigenlijk al gereserveerd voor een andere band, maar vooruit

Vind deze improv-zinnetjes dan beduidend grappiger dan die uit Ootmarsum, alhoewel Pony in my pocket wel briljant blijft.
pi_51744606
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:26 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO...Mojito's Das eigenlijk al gereserveerd voor een andere band, maar vooruit

Vind deze improv-zinnetjes dan beduidend grappiger dan die uit Ootmarsum, alhoewel Pony in my pocket wel briljant blijft.
Mensen in friesland/groningen (Waar 't ook ligt) hebben sowieso geen humor dus tjah..
pi_51752322
LOL...pas maar op met die uitspraak straks heb je een paar boeren met hooivorken achter je aan
pi_51753411
Is 't niet Overijssel?
pi_51753889
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:13 schreef Gosjke het volgende:
Is 't niet Overijssel?
oh ja. Ik heb niets gezegd!
"Het oudste stadje van Twente kent een rijke historie en is nog steeds springlevend, want Ootmarsum is trots op haar culturele erfenis."

Twente
pi_51753946
Ik blijf bij mn boeren met hooivorken uitspraak
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:23:18 #170
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_51773976
Jill-RMC! Ik ben op je geabonneerd zie ik nu

No I won't hesitate... no more, no moreee... it.. can.. not wait.. I'm yourssssssss!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_51810087
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:45 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL...pas maar op met die uitspraak straks heb je een paar boeren met hooivorken achter je aan
Hoho, ik kom toch oorspronkelijk ook uit het rustige Oosten van het land, en we zijn heus niet allemaal boeren hoor
pi_51885126
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:35 schreef Numbie het volgende:

[..]

Hoho, ik kom toch oorspronkelijk ook uit het rustige Oosten van het land, en we zijn heus niet allemaal boeren hoor
Idd goed gezegd. Ik vind het nog steeds jammer dat ik 10 km van hem vandaan was en 'm niet eens heb kunnen horen

Ik word net wel goed wakker zeg, ik hoor mijn bovenbuurman in de studentenflat I"ll do anything op volume 100 draaien

[ Bericht 11% gewijzigd door fjboere op 28-07-2007 00:43:28 ]
pi_51904240
... [foutje] ...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 03:25:18 #174
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_52042313
tvp
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 augustus 2007 @ 12:43:45 #176
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52042386
quote:
Kippenvel momentje
pi_52043605
Nieuwe album staat gepland voor mei volgend jaar...
pi_52046113
pi_52134292
bron?
maar goed nieuws.
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe album staat gepland voor mei volgend jaar...
pi_52134381
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef funrider het volgende:
bron?
maar goed nieuws.
[..]
De platenmaatschappij zelf (waar ik werk )...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:41:22 #182
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_52156597
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef jmac het volgende:
nieuwe vid op zn tube:

http://www.youtube.com/officialjasonmraz
Vet als die in die cube zit ! met ze robot walk
  donderdag 22 november 2007 @ 17:59:25 #183
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_54785415
grrrr, waarom is dat album nog niet klaar

ok, hij is hem nu aan het opnemen,
daar moeten we al blij mee zijn

maar kan ie niet ff over het kanaal hoppen om een gig te doen....
pi_54785471
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef Cybart het volgende:

Gavin Degraw is ook al belachelijk lang bezig..
pi_54798239
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef Cybart het volgende:

Uhm, nee, want studio-werk is ook heel belangrijk

Nieuwe album staat momenteel gepland voor zomer komend jaar...
pi_55343771
Heej Jason Mraz Fans!

Het forum op http://www.jasonmraz.nl is online!

Hier staan heel veel nieuwe dingen op van Jason Mraz. Zoals de exclusieve beelden uit parijs!

De site is binnenkort ook online,

schrijf je in op het forum en blijf op de hoogte
pi_55347194
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef jmac het volgende:

[..]

Gavin Degraw is ook al belachelijk lang bezig..
pi_55347471
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:01 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

pi_55348731
Kent iemand een winkel in Haarlem of Amstedam waar ze het verkopen? Ik zie het nergens.

En via internet duurt lang...
pi_55349028
Komt er binnenkort weer een keer een nieuwe cd uit? Zou tijd worden
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_55350480
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:09 schreef jmac het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het met je eens is.. in de categorie: Don't even get me started on that Gavin's eeuwige "ik zit in de studio en ben druk met mijn nieuwe album" mantra die ie al een jaar lang volhoudt begint ons ook een beetje op de zenuwen te werken
pi_55350796
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het met je eens is.. in de categorie: Don't even get me started on that Gavin's eeuwige "ik zit in de studio en ben druk met mijn nieuwe album" mantra die ie al een jaar lang volhoudt begint ons ook een beetje op de zenuwen te werken
ja kan me herinneren dat ie vorig jaar (het sneeuwde iig toen ) al zei dat hij bezig was met het afmixen van z'n album oid. Nu zie ik telkens berichtjes dat hij gezellig aan 't winkelen is of dat hij een biertje hier en daar gaat drinken maar it makes you wonder what the heck he's doin.. Hij zal wel weer 's niet helemaal tevreden zijn over de cd ofzo.
pi_55373143
Er schijnt nog steeds 14 of 18 (? Ik blijf het vergeten) januari een single te komen en begin April het album. We zullen het wel zien
pi_55436781
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef Gosjke het volgende:
Er schijnt nog steeds 14 of 18 (? Ik blijf het vergeten) januari een single te komen en begin April het album. We zullen het wel zien
Uhm, niet in NL iig. En April is zoals het er nu naar uit ziet niet eerder dan Juli...
pi_55448262
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Numbie het volgende:

[..]

Uhm, niet in NL iig. En April is zoals het er nu naar uit ziet niet eerder dan Juli...
Nee we hebben het over amerika...en zelf daar is het meer van eerst zien dan geloven. Gavin zegt wel vaker dingen
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:34:11 #196
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_55459156
en dit NIEUWE FILPMJE VAN JASON is gewoon het bewijs, hij moet gewoon een keer een christmas album maken

Winter Wonderland was cool, maar deze is nog way way cooler
pi_55459254
Oeh dat vest looks real comfy
pi_55463364
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Numbie het volgende:

[..]

Maar op Nederland gaan we niet zitten wachten he. Ze hebben het internet niet voor niets uitgevonden

En idd.. fijn vest.. en een kerstalbum van Jason, dan zou ik kerstliedjes bijna leuk gaan vinden
pi_55463737
Mooi filmpje!!
pi_55486364
The Remedy was gisteren op 3FM tijdens Serious Request
Xbox Live Gamertag: Harmen84
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')