En dan 'Whahahahaahaaa!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Show us your special move [afbeelding]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef SnowCockroach het volgende:
Tududududuuuuu, tuduuuduuduuu
Klinkt gaafquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:47 schreef NAKZ het volgende:
Afgelopen maandag voor de 2e keer naar een concert geweest. Na de Melkweg in maart was ik er nu bij in Berlijn in de Columbiahalle. Wederom een GE-WEL-DIG concert. Eigenlijk nog leuker dan in Amsterdam, omdat ik toen het nieuwe album nog niet zo goed kende. Nu wisselden ze beide albums goed af, waarbij het accent (uiteraard) op het nieuwe album lag. Ook speelden ze nog een paar oudere nummers (o.a. Leave Before The Lights Come On). De sfeer was geweldig, echt de hele zaal ging uit z'n dak. Prachtig om heerlijke nummers als Old Yellow Bricks, Teddy Picker en 505 kneiterhard door de speakers te horen knallen terwijl je de hele zaal doorstuitert. Ze speelden echt lang, bijna anderhalf uur. Volgens mij was het in de Melkweg korter. Ze speelden als 'Zugabe' zelfs twee nummers (505 en When The Sun Goes Down).
Wel opvallend dat het bij de (nog) wat minder bekende nummers wat stiller werd. Ook was het concert net niet uitverkocht.
Hier kon 3500 man in, dus wel iets groter dan de Melkweg, maar toch. Arctic Monkeys krijgt met gemak de HMH een paar keer vol inmiddels. Je kon hier een paar dagen vantevoren nog gewoon op internet bestellen, en ook aan de kassa werden nog kaarten verkocht, al waren dat er niet veel lijkt me.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klinkt gaaf
Andere setlist dan in Tivoli dus. En dat een concert niet uitverkocht raakt is hier echt niet voor te stellen. Zelfs een middelmatig bandje speelt een Melkweg al snel vol.
Gaaf ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef mindgames het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het niet laten, de collectie moest opnieuw compleet worden gemaakt.
Hoe bedoel je dit? Vind je deze hoes gewoon saai? Of vind je vinyl in het algemeen 'saai' verzorgd? Bij de Arctic Monkeys zijn álle vinyl-releases erg goed verzorgd. Goed dik vinyl. Bij de albums zit er een flink boekwerk bij. Bij de 7" en 10" is zelfs de hoes - waar de plaat zelf in zit - bedrukt. Nu ook weer. En de plaat zelf natuurlijk ook. Ze houden de traditie wel in stand door op elke uitgave een 'vreemde' tekst te citeren. Moet je maar eens kijken. Ook bij de CD-singles. Nog een pluspunt is dat de CD-singles er bijna uit zien als EP's. Niet veel duurder dan een normaal kartonnetje, maar wel véél mooier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:27 schreef JeroenV het volgende:
Toch vind ik vinyl met alleen de titel enzo op de voorkant een beetje 'saai'. Maar de letters zien er wel mooi uit. Beter dan Brianstorm
Gaat mij om de voorkant van de hoes. Ik zal het verklaren aan de hand van When the sun goes down en Brianstorm:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Vind je deze hoes gewoon saai? Of vind je vinyl in het algemeen 'saai' verzorgd? Bij de Arctic Monkeys zijn álle vinyl-releases erg goed verzorgd. Goed dik vinyl. Bij de albums zit er een flink boekwerk bij. Bij de 7" en 10" is zelfs de hoes - waar de plaat zelf in zit - bedrukt. Nu ook weer. En de plaat zelf natuurlijk ook. Ze houden de traditie wel in stand door op elke uitgave een 'vreemde' tekst te citeren. Moet je maar eens kijken. Ook bij de CD-singles. Nog een pluspunt is dat de CD-singles er bijna uit zien als EP's. Niet veel duurder dan een normaal kartonnetje, maar wel véél mooier.
Lang leve de B-sides.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:16 schreef Leonos het volgende:
Singles kopen vind ik ook een beetje nutteloos als ik het album al heb...
Al acht weken, hoorde ik. Ongelofelijk. Nummer 2 voor FA lijkt me echter vreemd. Ze staan er nu 10 weken in en gaan van 32 naar 23. Een nummer 2 voor morgen (vandaag, eigenlijk, de lijst wordt op zondag uitgezonden) lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:08 schreef mindgames het volgende:
Rihanna's 'Umbrella' ella ella ella ey ey ey ey ella ella blijft namelijk op 1.
Ik heb het eerst over de Nederlandse charts, daarna over de Engelse chartsquote:Op zondag 15 juli 2007 04:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Al acht weken, hoorde ik. Ongelofelijk. Nummer 2 voor FA lijkt me echter vreemd. Ze staan er nu 10 weken in en gaan van 32 naar 23. Een nummer 2 voor morgen (vandaag, eigenlijk, de lijst wordt op zondag uitgezonden) lijkt me niet waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |