Ik heb deze besteld bij Velvetmusic.quote:
Bij mij staan ze al op #1.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:54 schreef EvilWasp het volgende:
Arctic Monkeys nemen bijna de #1 plek op mijn last.fm in
En daar komen ze voorlopig ook niet vanaf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:11 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Bij mij staan ze al op #1.Maar onze musical compatibility is wel Super.
![]()
Bij mij ook verruit met ongeveer 600 plays. De tweede heeft 250 ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:54 schreef EvilWasp het volgende:
Arctic Monkeys nemen bijna de #1 plek op mijn last.fm in
Plaatboef hebben ze ook vinyl singles.quote:
505quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:12 schreef cappp het volgende:
Het nieuwe album is echt een juweeltje naarmate je het meer luisterd
'but I crumble completely when you cry' bij 505quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
505
This House Is A Circus
Do Me A Favour
Brianstorm
Toch wel mijn favorieten nu. Eerst vond ik 505 en Brianstorm juist stom, gek eigenlijk. Die eerste rifjes van Brianstorm zijn zo heerlijk 'vies'.Tarantino-achtig, als je dat als een kenmerk kan noemen.
Ik was vorige week bij Bullit maar heb niet echt naar de prijzen van vinyl gekeken, volgens bronnen is het rond de 20 euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef thomasss het volgende:
[..]
Plaatboef hebben ze ook vinyl singles.
Jammer dat je bij Bullit niet kan kijken wat de prijzen zijn...
Idd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
'but I crumble completely when you cry' bij 505![]()
Idd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Hoe het opbouwt bij This House Is A Circus tot 1 min 42, en dan 'the more you open your mouth the more you're forcing performance' (bij dat stuk zet ik hem haaard op)en het hele nummer eigenlijk
![]()
Idd.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
En tjah Brianstorm, best leuk enzo, maar niet spectaculair.![]()
Vond ik eerst ook, maar later vond ik het wel een leuk stukje eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Tempaatiooooon...Greets You Like Your Naughty Friend (al had Dizzee Rascal van mij niet mee hoeven doen)
Balaclava mist eenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:04 schreef Lamzak_ het volgende:
Balaclava en This house is a circus zijn toch wel mijn favorieten
Die hele riff is genoeg omquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Balaclava mist een [afbeelding]-climax.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 06:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die hele riff is genoeg om [afbeelding] op te doen..
Nog nooit gehoord van een MP3-spelerquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik vind die tekst van Balaclava zo dolletjes.![]()
And it's wrong wrong wrong but we'll do it anyway because we love a bit of trouble!
Binnenkort ga ik al die B-sides en singles eens op CD zetten zodat ik m'n hele collectie overal kan afspelen.![]()
Natuurlijk wel mallerrd. (waar is die smiley met die gay-wapperhand?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een MP3-speler [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |