quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:42 schreef Belana het volgende:
evenstar, wel beetje rot ook natuurlijk om al die succesverhalen te lezen over eten.
is volle melk trouwens beter als halfvol? vanuit het cb zeggen ze halfvol, maar ik kan me herinneren er ooit iets over gelezen te hebben dat volle melk toch eigenlijk beter is? (en ja, ik ben te lui om te gaan zoeken)
Ezra is vandaag erg verwend trouwens, allemaal mooie nieuwe spele-dingetjes, lekker taart gesmuldwas erg leuk en gezellig
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Belana het volgende:
thanks owlet
ik geloof dat ik dus een keer een programma heb gezien over overgewicht bij kinderen en dat kinderen die halfvolle melk dronken juist meer overgewicht hadden dan kinderen die volle melk dronken, zoiets. jouw verhaal sterkt me weer. ik drink zelf sinds de zwangerschap van Ezra helemaal geen melk meer, ik kon er niet tegen en nu heb ik er geen behoefte meer aan, bovendien raak ik er opgezet van. melk is ook een leuke voedingsbodem voor de verkeerde bacterien in de darmen schijnt en daar raak je opgezet van. melk is best een overschat iets als je het mij vraagt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Belana het volgende:
thanks owlet
ik geloof dat ik dus een keer een programma heb gezien over overgewicht bij kinderen en dat kinderen die halfvolle melk dronken juist meer overgewicht hadden dan kinderen die volle melk dronken, zoiets. jouw verhaal sterkt me weer. ik drink zelf sinds de zwangerschap van Ezra helemaal geen melk meer, ik kon er niet tegen en nu heb ik er geen behoefte meer aan, bovendien raak ik er opgezet van. melk is ook een leuke voedingsbodem voor de verkeerde bacterien in de darmen schijnt en daar raak je opgezet van. melk is best een overschat iets als je het mij vraagt.
quote:
Haha! Maar ze mogen moeten blijven, hartstikke gezellig en leukquote:
Nou, ik hoop dat het met de meet goed gaat. Weet het haast wel zeker. En gewoon nog een dikkequote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:
@ingrid het is voor ons niet meer zo lastig om het constant in de gaten te houden, het gaat normala gesproken nog net wat verder, dus handen wassen na aanraking van eten waar koemelk in zit/gluten in zit etc. opletten op kruimels, geen kusje direct na iets eten zonder je egzicht even te wassen. enzovoorts. Bij een verjaardag/meeting is dat niet te doen, daarvoor heeft ze nu speciaal medicijn die in die zin bescherming geeft dat ze er dan wel wat beter tegen kan. En voor nood dus die epipen.
Heb gelukkig al met irethkunnen afspreken dat ik daar de voe1ding klaar maak en dus geen gekke dingen in de voeding kunnen komen. en het meeste bij huidcontact zal blijven ( hoop ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |