abonnement Unibet Coolblue
pi_51469658
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:42 schreef Belana het volgende:
evenstar, wel beetje rot ook natuurlijk om al die succesverhalen te lezen over eten.

is volle melk trouwens beter als halfvol? vanuit het cb zeggen ze halfvol, maar ik kan me herinneren er ooit iets over gelezen te hebben dat volle melk toch eigenlijk beter is? (en ja, ik ben te lui om te gaan zoeken )

Ezra is vandaag erg verwend trouwens, allemaal mooie nieuwe spele-dingetjes, lekker taart gesmuld was erg leuk en gezellig
Ze hebben die vetten nog nodig gedurende de groei. Daarnaast zijn vetten ook een nodig hulpmiddel bij de opname van de in vet oplosbare vitamines zoals A en D.

"Men" is in de strijd tegen dikke kinderen (en dikke mensen in het algemeen) alles wat maar enigzins dik kan maken aan het verbannen maar je zou in mijn ogen veel beter kunnen kijken naar de invloeden van suikers en bewerkte producten dan naar alleen maar dat vet. 100 jaar geleden waren de kinderen niet dik, maar ze dronken wel volle melk, aten roomboter en namen gerust spek met een vetrandje. Pas na het populair worden van snoep, liga's en roosvicee begonnen ook de kinderen uit te dijen

Een ander argument van de CB's en het voedingscentrum is dat melk verzadigde vetten bevat en dat die slecht zouden zijn.
Zuivel bevat echter gunstige verzadigde ‘korte keten’-vetten, die geen negatieve invloed hebben op het risico op hart- en vaatziekten.

Ik zou dus zeker volle zuivel geven gedurende de periode van groei, niet alleen het eerste jaar.
maar ook hier geldt: het is allemaal geen halszaak. Drink je zelf altijd halfvolle melk dan kan je dat gerust geven en dan doe je gewoon een extra keer een scheutje olie door/over het eten of boter op brood.
pi_51471046
Mikael moest van het cb half volle melk drinken. En dan mocht niet van de lang houdbare melk want daar zaten verkeerde bacterien in Maar ja wij hebben zowiezo altijd dagverse half volle melk dus dat was niet zo erg.
Mikael heeft vandaag van de peutermelk met cacau gehad. Dat bekkie had ik eigenlijk moeten filmen. Hij zat echt te kijken van was dat nou. Maar was maar eenmalig voorlopig dus hij heeft lekker pech
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:11:52 #153
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51471341
ik geef trouwens wel elke avond bij het 'avondeten' netjes de vitamine D druppeltjes.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_51471553
Ik vergeet het eigenlijk steeds om vitamine D te geven..
Ach, Amber is bijna de hele dag buiten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51473487
Ik vergeet ook vaak de vitamine D druppels maar Sara is wel heel veel buiten.

Deze week slaapt Sara bij mijn vader en zijn vriendin (hier vlakbij) omdat manlief op kamp is en ik 7 vroege diensten moet draaien. Ik ga er elke dag na mijn werk naartoe en eet daar dan mee, doe d'r lekker in badje en dan in bedje. Mijn vaders vriendin heeft een kleintje van 2,5 dus er wordt reuzeveel gespeeld. Vannacht is het in ieder geval heel goed gegaan, ze ging om 20:15 naar bed en werd vanmorgen om 8:30 vrolijk wakker
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:38:42 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_51474064
thanks owlet
ik geloof dat ik dus een keer een programma heb gezien over overgewicht bij kinderen en dat kinderen die halfvolle melk dronken juist meer overgewicht hadden dan kinderen die volle melk dronken, zoiets. jouw verhaal sterkt me weer. ik drink zelf sinds de zwangerschap van Ezra helemaal geen melk meer, ik kon er niet tegen en nu heb ik er geen behoefte meer aan, bovendien raak ik er opgezet van. melk is ook een leuke voedingsbodem voor de verkeerde bacterien in de darmen schijnt en daar raak je opgezet van. melk is best een overschat iets als je het mij vraagt.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:40:40 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51474149
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Belana het volgende:
thanks owlet
ik geloof dat ik dus een keer een programma heb gezien over overgewicht bij kinderen en dat kinderen die halfvolle melk dronken juist meer overgewicht hadden dan kinderen die volle melk dronken, zoiets. jouw verhaal sterkt me weer. ik drink zelf sinds de zwangerschap van Ezra helemaal geen melk meer, ik kon er niet tegen en nu heb ik er geen behoefte meer aan, bovendien raak ik er opgezet van. melk is ook een leuke voedingsbodem voor de verkeerde bacterien in de darmen schijnt en daar raak je opgezet van. melk is best een overschat iets als je het mij vraagt.
zie hoeveel problemen zoiets kan geven
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51482378
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Belana het volgende:
thanks owlet
ik geloof dat ik dus een keer een programma heb gezien over overgewicht bij kinderen en dat kinderen die halfvolle melk dronken juist meer overgewicht hadden dan kinderen die volle melk dronken, zoiets. jouw verhaal sterkt me weer. ik drink zelf sinds de zwangerschap van Ezra helemaal geen melk meer, ik kon er niet tegen en nu heb ik er geen behoefte meer aan, bovendien raak ik er opgezet van. melk is ook een leuke voedingsbodem voor de verkeerde bacterien in de darmen schijnt en daar raak je opgezet van. melk is best een overschat iets als je het mij vraagt.

Alleen mensen drinken melk voor het lekkere, alle andere zoogdieren stoppen gewoon na de zoogperiode en dat gaat ook goed.
Maar ja, dan moet je wel voor de rest gezond eten en daar schort het natuurlijk best wel aan bij veel mensen. Dus krijg je algemene adviezen (weer die grote groep he) om maar vooral veel zuivel te eten want dan krijg je voldoende calcium binnen. Alleen maar om die groep mensen te bereiken voor wie groente bestaat uit de friemels gedroogde prei in de macaronimix
Ik vind het ook zwaar overschat (maar wel erg lekker ).
  zondag 15 juli 2007 @ 10:47:34 #159
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51482847
Wij hebben al een dag of 5 een dreumes (13mnd) die alleen maar achter z'n moeder aan zit, zich optrekt en opgepakt wil worden. Doe je het niet, is het huilen en krijsen. De keren dat je hem wel optilt is het ineens stil, maar wil hij binnen 5 seconden weer weg (afduwen). Als je hem dan op de grond zet, begint het ritueel weer van voren af aan. Niks is dus goed.

Wie stelt mij gerust dat dit een fase is en het slechts een paar dagen duurt (of wie verontrust mij )? Ik als vader kan trouwens ook niks goed doen, alleen z'n moeder is goed, maar ook weer niet dus.
  zondag 15 juli 2007 @ 11:03:07 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51483162
Anna heeft maar heel even vitamine D gehad, ze is zoveel buiten dat het me niet nodig leek verder.

Vervelend pinquit, vooral dat Max afvalt. Op vrijdag zit er nu de helft van de weken een leuke wvk op het bureau, zij is erg goed in geruststellen. Misschien dat je een keertje langs kunt lopen?

Prei durf ik nog lang niet. Toen ik een paar maanden geleden zelf preischotel at, was Anna de hele nacht in paniek door de krampjes. Ook ui laten we daarom langer staan dan aangeraden.

Wat een leuke cadeaus owlet! Erg genoeg heeft Anna haar grote cadeau al gekregen. Er was hier in de stad uitverkoop bij de marskramer. Ook 25% korting op de treinbaan van Smartville en die vind ik zo leuk. Meegenomen dus (Anna en dat ding op de fiets, was een succes). En nu staat hij al op haar kamer. Ze vindt het prachtig.

Dat snap ik wel evenstar. Ik heb daarom ook even getwijfeld of ik het wel zou openen. Het confonteert je dan weer even extra ermee.

Alles is een fase Coelho.

[ Bericht 1% gewijzigd door YPPY op 15-07-2007 11:13:52 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 15 juli 2007 @ 11:09:36 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51483299
Yppy , gewoon doen, en ik ga ook lekker genieten van de foto's hoor als ik het dan niet van mijn eigen kindje mag zien.. dqan kijk ik het lekker bij die van jullie
Het is dan even gewoon balen, verdrietig en dan hup schouders eronder en weer doorgaan.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 15 juli 2007 @ 11:09:48 #162
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51483301
He, wat doen alle baby-mamma's hier al??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 15 juli 2007 @ 11:13:35 #163
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51483399
Sorry.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 15 juli 2007 @ 11:19:23 #164
108648 cattie
lieve moeder
pi_51483542
Coelho, herkenbaar. Mijn zoontje wil op dit moment eigenlijk alleen bij zijn vader zijn. De angst van mijn man dat Ive door de borstvoeding alleen aan mij zou hechten en niet aan hem bleek dus compleet ongefundeerd! Gelukkig is het wel "uit het oog, uit het hart", als mijn man niet in zicht is, vindt hij het ook prima bij mij. Ik ga er ook maar vanuit dat het een fase is.

Ik had een paar dagen geleden niet moeten zeggen dat Ive zo goed slaapt tegenwoordig, want sindsdien wordt hij elke nacht rond half 5 huilend wakker... Ik ga dan naar hem toe om hem in te stoppen en toe te zingen en dan valt hij gelukkig snel weer in slaap. (Al moet ik niet te vroeg weg gaan, dan begint het weer opnieuw.) Ik denk dat hij dan een nachtmerrie heeft ofzo.
  zondag 15 juli 2007 @ 13:23:10 #165
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51486995
ik wilde Belaan en Ezra nog even welkom wensen hier

Kendahl heeft de laatste ook wel eens een enge droom, geloof ik. Hij wordt dat alleen niet echt wakker, hij huilt en snikt dan in zijn slaap. Gewoon zo laten is dan het beste bij hem, dan slaapt hij rustig weer verder. Ik ga alleen troosten wanneer hij echt wakker is.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 15 juli 2007 @ 15:00:01 #166
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51489684
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:13 schreef YPPY het volgende:
Sorry.

Dan stel ik mijn vraag maar ook hier meteen, hoe lang gebruiken jullie dreumes-moeders het wipstoeltje nog?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51489764
Nog-net-geen-dreumes-antwoord Maar wij hebben hem een paar weken geleden opgeborgen nadat Ronja zo ver voorover ging leunen dat ze met stoel en al omklapte
  zondag 15 juli 2007 @ 15:10:03 #168
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51490016
Ik vind het steeds meer een sta in de weg worden. Ik gebruik hem heel soms nog als Simon de box zat is en even ergens in moet blijven. Twee keer in de week is veel.
Ik geloof dat ik hem binnenkort ook maar naar boven verhuis!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51491167
Hier is de wipstoel volgens mij rond de 9 maanden al verdwenen in de kast, maar dat kwam meer door mij. Ik had de bekleding uitgewassen en deze zit nog steeds niet terug om de stoel. De stoel staat dus zonder bekleding op zolder. Ach ja.
  zondag 15 juli 2007 @ 16:05:37 #170
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51491607
Wij hebben de wipstoel al maanden niet meer, sinds Anna eruit was gevallen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51491910
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:09 schreef PM-girl het volgende:
He, wat doen alle baby-mamma's hier al??
Haha! Maar ze mogen moeten blijven, hartstikke gezellig en leuk

Belaan, nog gefeliciteerd! Wat vliegt de tijd!
Variety is the spice of life
pi_51492553
De wipstoel is hier ookal maanden naar boven. Iig ruim voor haar eerste verjaardag.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:57:35 #173
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51497389
Wij hebben hem nog, voor soms om te kalmeren of vlak voor het slapen gaan. Maar het wordt steeds minder populair...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 15 juli 2007 @ 22:56:26 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51504812
@ingrid het is voor ons niet meer zo lastig om het constant in de gaten te houden, het gaat normala gesproken nog net wat verder, dus handen wassen na aanraking van eten waar koemelk in zit/gluten in zit etc. opletten op kruimels, geen kusje direct na iets eten zonder je egzicht even te wassen. enzovoorts. Bij een verjaardag/meeting is dat niet te doen, daarvoor heeft ze nu speciaal medicijn die in die zin bescherming geeft dat ze er dan wel wat beter tegen kan. En voor nood dus die epipen.
Heb gelukkig al met ireth kunnen afspreken dat ik daar de voe1ding klaar maak en dus geen gekke dingen in de voeding kunnen komen. en het meeste bij huidcontact zal blijven ( hoop ik )
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51509839
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:
@ingrid het is voor ons niet meer zo lastig om het constant in de gaten te houden, het gaat normala gesproken nog net wat verder, dus handen wassen na aanraking van eten waar koemelk in zit/gluten in zit etc. opletten op kruimels, geen kusje direct na iets eten zonder je egzicht even te wassen. enzovoorts. Bij een verjaardag/meeting is dat niet te doen, daarvoor heeft ze nu speciaal medicijn die in die zin bescherming geeft dat ze er dan wel wat beter tegen kan. En voor nood dus die epipen.
Heb gelukkig al met ireth kunnen afspreken dat ik daar de voe1ding klaar maak en dus geen gekke dingen in de voeding kunnen komen. en het meeste bij huidcontact zal blijven ( hoop ik )
Nou, ik hoop dat het met de meet goed gaat. Weet het haast wel zeker. En gewoon nog een dikke voor jullie!
Goedemorgen trouwens.
  maandag 16 juli 2007 @ 18:57:12 #176
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51530414
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:47 schreef Coelho het volgende:
Wij hebben al een dag of 5 een dreumes (13mnd) die alleen maar achter z'n moeder aan zit, zich optrekt en opgepakt wil worden. Doe je het niet, is het huilen en krijsen. De keren dat je hem wel optilt is het ineens stil, maar wil hij binnen 5 seconden weer weg (afduwen). Als je hem dan op de grond zet, begint het ritueel weer van voren af aan. Niks is dus goed.

Wie stelt mij gerust dat dit een fase is en het slechts een paar dagen duurt (of wie verontrust mij )? Ik als vader kan trouwens ook niks goed doen, alleen z'n moeder is goed, maar ook weer niet dus.
Oh!!! Jullie hebben dit ook.... dit gaat bij mij al best lang zo. Ik weet niet meer wanneer het begon
Vader is hier gelukkig nog wel goed en het gaat ook niet de hele dag zo. Kendahl kan zich nog wel aardig vermaken en lief zijn. Het is, denk ik, een faaaaaaaaaaaase
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:01:59 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51561796
Dilemma..

Arwen kreeg altijd crackertjes, maar zit wel sojameel in, tot op heden had ze er nauwelijks last van op 2 kleine eczeemplekjes op haar huid. Tot voor kort was in het bloed nooit soja aangetoond, alleen mocht ze preventief geen sojamelk/sojatoetjes e.d. hebben.
Echter de eczeemplekjes lijken groter te worden, en krast ze regelmatig in haar nekje, zitten van die krasplekjes. Maar verder lijkt ze er niet echt last van hebben..

Alle andere koekjes die ik tot nu toe heb kunnen vinden zit ofwel koemelk ofwel ei ofwel gluten/tarwe in ...

Weet niet zo goed ofdat we beter dan toch de koekjes niet meer geven.. of zolang ze er niet overduidelijk last van heeft gewoon een of 2 van die koekjes geven

Ik weet dus niet ofdat wij door middel van die koekjes te geven die allergie gecre-eerd hebben..

Vind het zo moeilijk.. wat is beter .. haar nog wat afnemen.. of haar jeuk geven en misschien wel pijn ( dat laatste weten we niet of ze buikpijn oid heeft omdat ze geen pijn aangeeft en nooit egdaan heeft )
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:05:15 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51561931
Dat is inderdaad een dilema. Zijn er geen maismeelkoekjes? Of zijn die niet te maken?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:09:26 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51562095
Komen hier woensdag pas binnen dus kan niet eerder kijken. Maar meen te herinenren dat daar ook iets inzat.. Ben wel aan het wachten op een recept voor ze zelf te maken. Maar wil ook wel graag iets hebben wat we mee kunnen nemen als we ergens heen gaan.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:13:10 #180
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51562240
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Komen hier woensdag pas binnen dus kan niet eerder kijken. Maar meen te herinenren dat daar ook iets inzat.. Ben wel aan het wachten op een recept voor ze zelf te maken. Maar wil ook wel graag iets hebben wat we mee kunnen nemen als we ergens heen gaan.
vond dit recept. En popcorn is dat het proberen waard?

[ Bericht 4% gewijzigd door chacama op 17-07-2007 16:48:57 ]
pi_51564834
lastig evenstar!

We zijn hier een tijd lang bespaard gebleen van rode billen maar de ellende is weer begonnen. Ambers hoektanden komen volgens mij allemaal tegelijkertijd door. Ze heeft weer vuurrode billen, al 2x waterdunne poep en ze is jengelig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:35:57 #182
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_51566631
mmm, als het erger wordt zolang je die koekjes blijft geven....
maar aan andere kant: ze zal er wel van genieten en om dat dan weer van haar af te pakken. Maar morgen krijg je toch al die maismeelkoekjes ?

We zijn bij de orthopeed geweest en iris mag zonder spreidbroek 's Nachts moet ze hem nog wel om, (een maand of 2/3) maar dat is meer een soort "onderhoudsdosis". We moeten terugkomen zodra ze goed kan lopen, zo rond anderrhalf jaar.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:34:43 #183
108648 cattie
lieve moeder
pi_51568379
Wat fijn LadyS!
  Jubileum moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 19:41:06 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51568590
LadyS wat ontzettend fijn voor Iris
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:44:22 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51568693
Oh, super LadyS! Hoe lang heeft ze hem nu om gehad? Is snel gegaan, fijn, joh!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51569173
Iris En LadyS Fijn dat ze er nu overdag vanaf is. Dat komt natuurlijk ook omdat je dat ding zoveel mogelijk om hebt gedaan bij Iris. Goed van je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:14:33 #187
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51569880
LadyS en Iris wat super Dat is toch lekker snel gegaan. Goed dat je (en Iris het wilde) hem ook overdag hebt laten dragen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:22:38 #188
108648 cattie
lieve moeder
pi_51570249
Ive wil al voor de tweede avond achter elkaar niet slapen... Hij is volgens mij echt wel moe, maar hij gaat steeds staan, zijn slaapknuffel uit het bed gooien enz. En huilen en krijsen als we hem geen aandacht geven.
Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase.
pi_51570315
Zet het ook in je sig cattie Ik herken het trouwens wel van die periode!

LadyS, wat fijn!!
Variety is the spice of life
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:38:03 #190
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51570942
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:22 schreef cattie het volgende:
Ive wil al voor de tweede avond achter elkaar niet slapen... Hij is volgens mij echt wel moe, maar hij gaat steeds staan, zijn slaapknuffel uit het bed gooien enz. En huilen en krijsen als we hem geen aandacht geven.
Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase. Het is een fase.
Cattie, ik kan me deze fase van Fleur nog wel herrineren. De oplossing die bij ons geholpen heeft, was die van mijn ouders (ja, die had dus indruk gemaakt). Wij werden uit bed gehaald en er naast gezet. Wil je niet slapen, prima was het motto. Maar dan ga je daar staan zonder speen of kroelie (of in het geval van Fleur zitten op de mat naast je bed). Zelf (als ouder) ging ik dan op de gang staan (of op de trap zitten). Dus uit het zicht, maar wel in de buurt. Hier duurde het dan nog geen 5 minuten en dan riep ze mama....en wees naar d'r bed of zei 'lapie doe'. Oh en in het begin wilde nog wel eens proberen om naar me toe te komen, maar dan was ik heel streng. De keus was dan of in bed met je kroel en speen of uit bed op de mat. Dus eigenlijk weinig keus. Succes in elk geval en hopelijk wordt het een hele hele korte fase.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:55:47 #191
108648 cattie
lieve moeder
pi_51571586
Dank jullie voor de steun!
Ive in zijn kamertje zetten lijkt me geen goed plan, volgens mij gaat hij dan zijn hele commode met luiers e.d. leeg trekken...
Mijn man is nu bij hem en hij lijkt nu wel richting slaap te gaan.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:13:49 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51572260
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:55 schreef cattie het volgende:
Dank jullie voor de steun!
Ive in zijn kamertje zetten lijkt me geen goed plan, volgens mij gaat hij dan zijn hele commode met luiers e.d. leeg trekken...
Mijn man is nu bij hem en hij lijkt nu wel richting slaap te gaan.
OK, dat is dan inderdaad geen goed plan. Zo ondernemend was Fleur niet, dus daar hoefde ik niet bang voor te zijn. En misschien werkt deze aanpak wel. Soms is het nodig dat papa's even laten zien dat het echt gemeend is, wat mama en papa zeggen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:17:54 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_51572410
Hij slaapt! Vandaag duurde het 1,5 uur. Al een hele verbetering, gisteren duurde het langer dan 2 uur.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:19:49 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51572492
Mooi. Morgen nog korter en overmorgen zonder 'sjoega'.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:20:32 #195
108648 cattie
lieve moeder
pi_51572516
Daar gaan we voor, chacama!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:31:42 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51572934
Nah, LadyS, wasdanou???
Kan Iris nét goed met die broek uit de voeten, moet hij weer uit...

Hiephoera voor het updatetopic! Wat fijn voor jullie!

En nu ik hier toch ben, Cattie, succes met Ive zijn slaapperikelen...
Ik vind die methode van jou(w ouders) wel erg pittig klinken Chaca... (Begrijp me goed,ik veroordeel het niet hoor!).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:41:16 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_51573283
woeiiiii voor het update topic

LadyS wat een goed nieuws!! ben echt heel blij voor jullie!

ow jee cattie, heeft ie zijn eigenwilletje ontdekt?
het is een faaaaaaaaase, jawel, heus waar en daarna komt er weer een volgende fase
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:50:27 #198
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51573616
Moeilijke beslissing evenstar.

Wat goed LadyS.

Gaat de goede kant op cattie, Ive leert snel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:20:43 #199
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51574864
LadyS, wat goehoed!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51577051
LadyS wat goed!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')