quote:Xbox 360 owners will be able to download high-definition content direct from the show including the following:
· Microsoft’s E3 2007 press conference — beginning at 8:30 p.m. PDT on Tuesday, July 10 — will be available on Xbox LIVE Marketplace in high definition later in the week
· Video updates direct from the show
· A selection of game trailers, themes, gamer pictures and demos will be available from the hottest E3 titles such as these:
· “Ace Combat 6: Fires of Liberation” (NAMCO BANDAI)
· “Assassin’s Creed” (Ubisoft)
· “BioShock” (2K)
· “Blue Dragon” (Microsoft Game Studios)
· “Burnout Paradise” (Electronic Arts Inc.)
· “CALL OF DUTY® 4: MODERN WARFARE™” (Activision)
· “FIFA Soccer 08” (Electronic Arts)
· “Guitar Hero III” (Activision/RedOctane)
· “Lost Odyssey™” (Microsoft Game Studios)
· “Madden NFL 08” (Electronic Arts)
· “NCAA Football 08” (Electronic Arts)
· “Need for Speed: ProStreet” (Electronic Arts)
· “Project Gotham Racing® 4” (Microsoft Game Studios)
· “The Simpsons Game” (Electronic Arts)
· “Tiger Woods PGA Tour 08” (Electronic Arts)
· “WWE® SmackDown® vs. Raw® 2008” (THQ)
ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eindelijk een goed vlieg spel op de Xbox.
Komt u maarquote:Xbox 360 owners will be able to download high-definition content direct from the show including the following:
· Microsoft’s E3 2007 press conference — beginning at 8:30 p.m. PDT on Tuesday, July 10 — will be available on Xbox LIVE Marketplace in high definition later in the week
· Video updates direct from the show
· A selection of game trailers, themes, gamer pictures and demos will be available from the hottest E3 titles such as these:
· “Ace Combat 6: Fires of Liberation” (NAMCO BANDAI)
· “Assassin’s Creed” (Ubisoft)
· “BioShock” (2K)
· “Blue Dragon” (Microsoft Game Studios)
· “Burnout Paradise” (Electronic Arts Inc.)
· “CALL OF DUTY® 4: MODERN WARFARE™” (Activision)
· “FIFA Soccer 08” (Electronic Arts)
· “Guitar Hero III” (Activision/RedOctane)
· “Lost Odyssey™” (Microsoft Game Studios)
· “Madden NFL 08” (Electronic Arts)
· “NCAA Football 08” (Electronic Arts)
· “Need for Speed: ProStreet” (Electronic Arts)
· “Project Gotham Racing® 4” (Microsoft Game Studios)
· “The Simpsons Game” (Electronic Arts)
· “Tiger Woods PGA Tour 08” (Electronic Arts)
· “WWE® SmackDown® vs. Raw® 2008” (THQ)
Niks voor mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Lost Odyssey™” (Microsoft Game Studios) Niet?
Lijkt me ook wel mooi spel te gaan worden!
Ik ken dat hele spel nog niet eensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Das dan ook niet zo heul moeilijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Word vast beter dan Over G.
Nog intresse bij Over G.![]()
Draak zegt me eigenlijk nix. Dat X06 filmpje was wel mega bruut maar heb van het spel nog niet zo veel gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik ken dat hele spel nog niet eens![]()
*gaat gelijk zoeken*
Edit: net gekeken, was daar ook geen preview van op de x06, met die draag en persoon met dat enorme zwaard? Spel lijkt me overigens niks, setting spreekt me totaal niet aan.
Published by: Microsoftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Moet wel goedkomen toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Published by: Microsoft
Developed by: Mistwalker
Genre: RPG
Number of Players: 1
Release Date:
US: October 2007
Japan: December 31, 2007
Gedaan, en het is je vergevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:18 schreef MMaRsu het volgende:
Aquilla check je pm!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:26 schreef lordteddybeer het volgende:
Sticky: Ok ok, since you keep asking, I can now confirm that Mass Effect will be at E3
http://masseffect.bioware.com/forums/viewtopic.html?topic=572092&forum=104&sp=0
![]()
Ik wil trouwens meer info over de Marvel MMO op de E3
Daar ga ik niet vanuitquote:
denk ik ook welquote:
Ik wel, en tegenwoordig steeds vaker. Zowat elk uur bij Oblivion. (Red Ring soon?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:42 schreef ErikN het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens de melding "clean disc" met een perfect onbekraste cd? ik nml. wel
nee wel een verangende dvd spelerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:05 schreef Digixz het volgende:
[..]
Ik wel, en tegenwoordig steeds vaker. Zowat elk uur bij Oblivion. (Red Ring soon?)
Wanneer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Niek. het volgende:
Assasins Creed demo zou ook wel welkom zijn![]()
Die Army of Two trailer ziet er verdomd goed uit zeg!quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Geen Fable info?
Mee eensquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die Army of Two trailer ziet er verdomd goed uit zeg!
Dat wordt een must have denk ik zo
Je hebt toch GHII? Dan laat je iemand anders toch dat ding voor de bass gebruiken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet Rock Band hebben, ga die hele set maar halen, alleen raar dat je 2 gitaren moet hebben, gaat mij weer te ver.
Denk je dat ik er nog een gitaar bij ga kopen, not.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt toch GHII? Dan laat je iemand anders toch dat ding voor de bass gebruiken?
Goeie muziek ook!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die Army of Two trailer ziet er verdomd goed uit zeg!
Dat wordt een must have denk ik zo
Ga jij de MS conference maar live kijken om 05.30quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:25 schreef DooD het volgende:
Wanneer start het E3 feest eigenlijk. Ik kijk meestal de grote drie persconferenties altijd live, maar dat hele E3 gebeuren leeft niet zo dit jaar hier.
Ja met een beetje geluk ben ik dan net terug van het uitgaan, dus waarom nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga jij de MS conference maar live kijken om 05.30
Ik had nog een xbox live gold voor jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:25 schreef DooD het volgende:
Wanneer start het E3 feest eigenlijk. Ik kijk meestal de grote drie persconferenties altijd live, maar dat hele E3 gebeuren leeft niet zo dit jaar hier.
Trouwens die Gcshop is ook retetraagAfgelopen maandag The Darkness en Xboxlive gold besteld een jaar abbo en nog steeds niks binnen. Nog effe en ik ben op vakantie en heb ik The Darkness niet gespeeld. Is ook gelijk de laatste keer dat ik daar besteld heb, dan maar 4 euro meer maar dan wel gewoon gelijk een game mee kunnen nemen uit een winkel.
He ik moet toch normaal op om 6 uur dus dat ene half uurtje kan ook nog wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga jij de MS conference maar live kijken om 05.30
Ik had er ook wat meer van verwacht, zelfs voor die 400 puntjesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Nou, die missile command demo is het downloaden ook amper waard.
dan speel jij lekker een andere game en laat je miljoenen andere gamers lekker genieten van Haloquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:50 schreef Rossdale het volgende:
Halo
Ik snap nog steeds niet wat mensen aan die serie vinden. Ik vind de MP ook al net zo saai als Unreal...
Doe ik ook, ben alleen zo benieuwd wat mensen in zulk soort games zien...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef kepler het volgende:
[..]
dan speel jij lekker een andere game en laat je miljoenen andere gamers lekker genieten van Halo
Ik vond de SP van halo 1 echt vet, van deel 2 wat minder maar nog steeds leuk. Zijn gewoon mooie spellen. Maar ten tijde van de Xbox was Halo wel zo'n beetje de top maar nu vind ik dat andere spellen dat zijn voor de 360.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik ook, ben alleen zo benieuwd wat mensen in zulk soort games zien...
quote:Mistwalker werkt aan MMO game voor de Xbox 360
Zaterdag 07 juli 2007 - De afgelopen dagen is er een anime en manga evenement gehouden in Parijs. Nou heeft dat niet direct met games te maken, maar de grote man van Mistwalker, Hironobu Sakaguchi, is daar ook aanwezig en gaf eerder al wat informatie weg over Lost Odyssey. Nu doet hij hetzelfde over een nieuw project.
Sakaguchi heeft het officieel gemaakt: Men is bij de studio bezig met een MMORPG welke voor zover bekend exclusief zal zijn voor de Xbox 360. Het spel zal voor 50 procent gaan bestaan uit het MMO genre en zich voor 50 procent op RPG elementen richten. Overigens wist Sakaguchi ook te melden dat het hier niet ging om Blue Dragon 2 of Cry On, twee projecten die er ook nog aan zitten te komen.
Laten ze maar eens een releasedate geven. Ik word gek van wachten op deze topgame. Verder hoop ik dat ze een handson demo hebben, zodat we een goede impressie krijgen van de game.quote:Op zondag 8 juli 2007 04:32 schreef DJ_ het volgende:
Mass Effect (Xbox 360)
The next great Bioware RPG delivers you into an epic universe set 200 years in the future. Find out what adventures lie in store during our live interview with the dev team at 3:00 p.m. PDT on Friday, July 13.
op ign.com , ik neem aan dat meerdere sites zoiets zullen hebben![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 10:33 schreef DooD het volgende:
Trouwens de eerste heftige E3 trailer voor een topgame is er http://www.gametrailers.com/player/21256.html COD 4 stijgt ineens enorm op mijn lijst, waarschijnlijk wordt het weer een mustbuy titel. Mijn arme bankrekening![]()
Ik vond dat dus echt baggerquote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
Band of BugsVetste arcade game nog mooier als Worms
![]()
Zitten inderdaad veel elementen uit de games in, wat alleen maar goed is.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Begin wel vetrouwen te krijgen in de hitman film.
Trailer ziet er goed uit, alleen die hitman is te blij, die had wel iets grimmiger gemogen.
Niet voor simpele zielen dat spelquote:
Ik moet er idd ook nog een paar, misschien kunnen we elkaar helpen? (GT: Exiss)quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef NX het volgende:
Hej mensen...
Kan iemand me aub helpen... In Crackdown kan ik een wagentje niet vinden...
Het gaat om de PICK UP Truck van Los Muertos!
Gaat om deze wagen (Los Muertos):
[afbeelding]
Ik heb van alles geprobeerd, hele stad afgezocht, gang hit squads, een tijdje rond rijden in diezelfde auto (civilian), etc.
Maar helaas, iemand een idee?
Thanx! Ik zal je straks toevoegen (vanavond misschienquote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik moet er idd ook nog een paar, misschien kunnen we elkaar helpen? (GT: Exiss)
Ah was jij dat. Mij verbinding klapte er net uit (net als ik trouwensquote:Op zondag 8 juli 2007 16:48 schreef NX het volgende:
[..]
Thanx! Ik zal je straks toevoegen (vanavond misschien).
Welke zoek je nog? Heb je de Bagage Handler al?
Jah dat was ik...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Ah was jij dat. Mij verbinding klapte er net uit (net als ik trouwens). Ik kom strax misschien nog ff online. Ja die heb ik al, moet er nog 3 of zo.
Is goedquote:Op zondag 8 juli 2007 21:03 schreef NX het volgende:
[..]
Jah dat was ik...
Toen je wegging, heb ik nog effe solo gespeeld, verbazingwekkend, heb ik nu alle auto's en "achievement unlocked"![]()
Als je wilt, kan ik je later wel erbij helpen... stuur maar pm/bericht...
Pas op hequote:
Met Wii graphicsquote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
Band of BugsVetste arcade game nog mooier als Worms
![]()
Net even gekeken in die Gamerscore ranking van Fok! en van de 61 man ben ik de enige die Band of Bugs speelt! ligt het dan toch aan mijquote:
tis een arcade-game, die moeten het niet hebben van de goede graphicsquote:
?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:05 schreef kepler het volgende:
[..]
tis een arcade-game, die moeten het niet hebben van de goede graphics
WTF gebeurt er op die screen?quote:
Welk spel is dat dan??quote:
Ik zou et niet weten maar het ziet er goed uitquote:
Tsk, nu pas? Twee weken de fanboy uithangen en dan the darkness kiezen boven Overlord. Valt me erg van je tegenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welk spel is dat dan??
Heb Overlord net binnen kregen![]()
![]()
Een spel ziet er nooit goed uit als je niet duidelijk kan zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou et niet weten maar het ziet er goed uit
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsk, nu pas? Twee weken de fanboy uithangen en dan the darkness kiezen boven Overlord. Valt me erg van je tegen
Toppie!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welk spel is dat dan??
Heb Overlord net binnen kregen![]()
![]()
Wat een onzin. Bovendien als je de game in beweging ziet zal het vast een stuk duidelijker zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een spel ziet er nooit goed uit als je niet duidelijk kan zien wat er gebeurt.
Hopen dat dat unranked wel kan!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:58 schreef Retarded het volgende:
Online kun je waarschijnlijk niet motor tegen auto... tenminste, lijkt me erg onlogisch.
Google op Mech XBLA 360quote:Op maandag 9 juli 2007 16:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bovendien als je de game in beweging ziet zal het vast een stuk duidelijker zijn.
Maareh welke game is het nou dan?
PGR is arcadequote:Op maandag 9 juli 2007 18:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik snap die keuze voor mixed autos/motoren niet, klasses balanceren is zo goed als onmogelijk, als autos de motoren omver kunnen rijden kiest niemand voor motoren en als motoren geen last hebben van aanrijdingen is het wel erg arcade.
Halo 3 demo lijkt me hele grote onzin. Endwar ook omdat de beta na de zomer zou beginnenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:01 schreef devv05 het volgende:
Mogelijke lijst met E3 demo's bekend?
Ik hoop toch ook wel stiekem op Bioshock en misschien wel Assassin's Creed
Titel van het NeoGAF topic hierover vat het prima samen:quote:Op maandag 9 juli 2007 21:01 schreef devv05 het volgende:
Mogelijke lijst met E3 demo's bekend?
Ik hoop toch ook wel stiekem op Bioshock en misschien wel Assassin's Creed
Woensdag, en de eerste persconferentie (van MS) is woensdag om 05.30.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef Niek. het volgende:
morgen start het toch? En zijn dan vanacht de eerste persconferenties?
Zou wel erg zijnquote:
Voor Amerika morgenavond, maar voor ons is dat woensdagochtend. Daar komt veel verwarring vandaanquote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Whoeee Overlord is echt tof![]()
![]()
Ik dacht dat de E3 morgen al echt begon?
Photoshop.. damn BMH dat jij dat zelf nog niet zietquote:
Hoe zie je dat dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Photoshop.. damn BMH dat jij dat zelf nog niet ziet
De grond is maar op een klein gebied wat meer textures gepropt, kijk maar eens goed.quote:
het mooiste?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef AQuila360 het volgende:
Bethesda heeft vandaag aangekondigd dat in september voor de Xbox 360, PS3 en ook Windows (PC dus) de Game of the Year Edition van The Elder Scrolls IV: Oblivion uitgebracht gaat worden. Deze versie is vooral interessant voor de mensen die het origineel nog niet hebben gespeeld, want de GOTY Edition zal Oblivion bevatten, plus de expansion Shivering Isles en de extra content onder de naam Knights of the Nine. Een prijs voor deze game is nog niet aangekondigd.
Gamer.nl
Oblivion vind ik tot nu toe nog het mooiste 360 spel! Heb alleen die extra content niet gekocht maar dit is wel interessant dan.![]()
Bedoel ook het leukste zeg maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het mooiste?![]()
misschien wel een van de leukere spellen als je veel tijd over hebt... maar je kunt het niet gewoon ff 2 uurtjes spelen en dan weer een week niet?!![]()
anders was het echt helemaal geniaal geweest!
Ow jawel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het mooiste?![]()
misschien wel een van de leukere spellen als je veel tijd over hebt... maar je kunt het niet gewoon ff 2 uurtjes spelen en dan weer een week niet?!![]()
Ik heb hem van de week nog eens geprobeerd, maar ik vond hem toch niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gedaan, en het is je vergeven![]()
![]()
Ga morgen toch maar 800 puntjes inruilen voor Band of Bugs, trailgame heeft me overgehaald!
Turn Based Bugs whoeeee![]()
Oblivion was echt een spel dat ik een weekend full time speelde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het mooiste?![]()
ik vergeet telkens de instellingen van mijn controller en waar ik geweest benquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Oblivion was echt een spel dat ik een weekend full time speelde.
En dan had ik echt genoeg van het heen en weer lopen. Dan raakte ik het spel minstens een maand niet aan en dan had ik wel weer zin om een paar dagen te spelen.
Moet ook nog steeds die update kopen om de laatste 250 punten te halen.
Zwart. Zal de lichtinval wel zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:55 schreef BMH het volgende:
[img=578xnull]http://farm2.static.flickr.com/1273/767507913_f12d4d0fb6_o.jpg[/img]
Nieuwe 360 is grijs?
De infrarood ontvanger is zwart. Die meest linkse doos is duidelijk niet zwart.quote:
Waarschijnlijk zitten er ook extra features in anders is het useless om het daar te tonen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:04 schreef Bastard het volgende:
Boeien welke kleur... ik kijk hem nooit aan ofzo, behalve als ie niet doet
Je zou beter vroeg naar bed kunnen gaan en er dan vroeg uit gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten er ook extra features in anders is het useless om het daar te tonen.
ZOMG over 10 uur MS conference op de E3, wie blijft er daarvoor op?
De semi elitequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef Wessiej het volgende:
Waarschijnlijk zitten er ook extra features in anders is het useless om het daar te tonen.
Speakers flink harder zetten en goed luisteren. Het lijkt me onwijs frustrerend, maar je bent zo dichtbij, ff doorzetten!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef IedeK. het volgende:
299 van de 300 hidden orbs in crackdown en ik weet niet wat nou die laatste is.
Lijkt mij toch echt de lichtinval. Hij staat ook bijna direct onder die scherpe spot.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:59 schreef BMH het volgende:
[..]
De infrarood ontvanger is zwart. Die meest linkse doos is duidelijk niet zwart.
Maar dan moet ik dus door de hele stad lopen en hopen dat ik dat geluidje hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speakers flink harder zetten en goed luisteren. Het lijkt me onwijs frustrerend, maar je bent zo dichtbij, ff doorzetten!
http://www.achieve360points.com/game/crackdown/quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef IedeK. het volgende:
299 van de 300 hidden orbs in crackdown en ik weet niet wat nou die laatste is.
Ik hoop op weer een demo/trailer die zijn er al 2 geweest. Veel leuker als een stom trailertje die vorige waren inieder geval erg intressant!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
De semi elite
Hopelijk morgen na de persconferentie iets meer duidelijkheid over Mass Effect, who knows.
bron : http://e3.gamespot.com/story.html?sid=6173820&tag=top_stories;story;0quote:There will also be demos of such major titles as Assassin's Creed, Mass Effect, Mercenaries 2,
Zullen helaas wel rolling demo's zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef DJ_ het volgende:
nou dan zou dit je meschien wel bevallen aquila
[..]
bron : http://e3.gamespot.com/story.html?sid=6173820&tag=top_stories;story;0
uiteraard kijk ik zelf ok erg uit naar een demo van mass effect![]()
Ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zullen helaas wel rolling demo's zijn.
Iemand hier die om 5:30 gaat kijken naar de persconferentie?
Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Over die grijze 360:
In de besloten oefenpresentatie van Microsoft was een vierde variant van de Xbox 360 te zien. Op een gegeven moment werden er namelijk vier Xbox 360’s gedemonstreerd op het podium; twee witte (Core en Premium), een zwarte (Elite) en een licht grijze.
Of het hier om een nieuwe Xbox 360 variant gaat is momenteel nog onduidelijk. Het zou bijvoorbeeld de kort geleden aangekondigde "Falcon" Xbox 360 kunnen zijn, maar te vinden.
hier is het om 8:30 savondsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zullen helaas wel rolling demo's zijn.
Iemand hier die om 5:30 gaat kijken naar de persconferentie?
Er is ook een rechtstreekse stream op xbox.com.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hier is het om 8:30 savonds( houston , amerika )
en geen idee of die ook op marketplace komen waarschijnlijk wel
maar dat zal pas na de hele beurs zijn denk ik
ik gok op een IPTV-box (die grijze Xbox) met wel dezelfde functies als een premium Xbox 360, zoals vorig jaar aangekondigd. Vervolgens melden ze dat alle consoles op 65nm gemaakt zullen worden en het productieproces sterk verbeterd is. Daarna de mededeling dat je die 'Falcon' gratis krijgt bij een IPTV-aanbieder (of meerdere).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
Nu schijnt het dat Microsoft de codenaam 'Falcon' gebruikt om de Xbox 360 van een nieuw intern ontwerp te voorzien. Let op: het gaat hier om interne veranderingen, en niet een cosmetische ingreep op de buitenkant van de Xbox 360.
De versie van de Xbox 360 zou al gebruik maken van de 65-nanometer processor. Deze compacter ontwikkelde processor zou voordeliger voor Microsoft zijn met betrekking tot de kosten.
Met de Falcon wil Microsoft het probleem van het grootschalig aantal kapotte Xbox 360's oplossen. Men zou willen proberen aan iedereen met een kapotte Xbox 360 - die dus drie jaar extra garantie hebben gekregen - een Falcon te leveren. Hiermee zou men proberen alle kapotte Xbox 360-systemen weg proberen te werken.
Insidegamer
65 nm zal over de gehele linie doorgevoerd worden, omdat het betrouwbaarder en goedkoper is. Grijze versie is heel misschien een andere SKUquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:49 schreef DJ_ het volgende:
ik wil wel die die 65nm 360 maar als die grijs wordt vind ik dat echt jammer
dan zou ik een casemod kopen maar dan vervalt me garantie weer dacht ik
Als er goedkopere hardware komt komt dat sowizo in de behuizing en dan maakt het helemaal niets uit. Dus is niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef DJ_ het volgende:
ik hoop het wel , want zon's grijse kist staat niet naast mijn hdtv en geluids instalatie >.<
het is net een grotere ps1
Ja, die zullen ze vast weer laten zien. Lijkt me vrij logisch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef Sala-adin het volgende:
HALO 3!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat een X360 game?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef Wessiej het volgende:
Turning Point Fall of Liberty:
[afbeelding]
Geweldig concept maar wát een graphics![]()
Nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:33 schreef DJ_ het volgende:
het heeft de zelfde naam als een tv-show
weet iemand of die 2 over het zelfde gaat of ?
Tis een vrij grote kopiepresentatie ja. Buzz gekopieerd van Sony en de manier van presenteren (bekende mensen erbij op het podium) en de partygames van Nintendo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:23 schreef speknek het volgende:
Lijkt erop dat ze de grote klappers weer tot het laatste bewaren. Wel veel nadruk op partygames.
Flatout is zeker gaaf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:29 schreef devv05 het volgende:
Mwah, meer van hetzelfde gevoel. FlatOut: Ultimate Carnage, die game is vet trouwens! Gister voor het eerst gespeeld en verwachtte er niks van, maar dit is echt dé racegame tot nu toe. Beter dan MotorStorm en Burnout.
Overigens; Xbox 360 Forza 2 bundel voor maar 325 euro!
Ik vond het ook maar matigjes ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef Un4 het volgende:
Ligt het aan mij of was er erg weinig nieuws in die persconferentie.. Zie bijna alleen maar games die al lang en breed aangekondigd waren.
En die Blue Dragon demo interreseert me ook weinig.![]()
Alleen Mass Effect in November is erg goed nieuws!![]()
Ik heb even (zeker 15minuten) gebelt met otto. En deze dame kon me vertellen dat het om een nieuwe xbox ging :S. Toen toch maar uitgelegd dat ik bedoelde of het een luxe of minder luxe versie was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:29 schreef devv05 het volgende:
Mwah, meer van hetzelfde gevoel. FlatOut: Ultimate Carnage, die game is vet trouwens! Gister voor het eerst gespeeld en verwachtte er niks van, maar dit is echt dé racegame tot nu toe. Beter dan MotorStorm en Burnout.
Overigens; Xbox 360 Forza 2 bundel voor maar 325 euro!
Volgens mij is die bundel wel de premium. Als het de core zou zijn zou het ook wel duur zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:38 schreef 24Logica het volgende:
[..]
Ik heb even (zeker 15minuten) gebelt met otto. En deze dame kon me vertellen dat het om een nieuwe xbox ging :S. Toen toch maar uitgelegd dat ik bedoelde of het een luxe of minder luxe versie was.
Dit kon ze mij niet vertellen. De persoon in kwestie was er nu niet, en ik moest maar even terugbellen op een ander tijdstip. (gezellige klantenservice)
De doos suggereerd dat het een premium is, maar ik denk dat dit niet het geval is!
Go your gangquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:16 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraagje: is het al verstandig om Halo 3 topic te maken? Anders begin ik alvast met plaatjes/OP..
Meh, ik heb het niet zo op die Japanse shit, maar ik zal kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Go your gang
En maak meteen een Blue dragon topic
Assasins Creed dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Meh, ik heb het niet zo op die Japanse shit, maar ik zal kijken
Doe ik ook, zijn alleen nog niet veel plaatjes beschikbaar die ik kan gebruikenquote:
xbox360 premium met foza 2 voor 325 is toch niet duur ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij is die bundel wel de premium. Als het de core zou zijn zou het ook wel duur zijn.
Anders moet je even een winkel binnen lopen en kijken welke het is en dan kun je hem als nog bestellen.
Er is al een Halo 3 topic, zoek maar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Doe ik ook, zijn alleen nog niet veel plaatjes beschikbaar die ik kan gebruiken
Ik zal de volgende topics aanmaken:
Halo 3
Assassin's Creed
Blue Dragon
etc.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:24 schreef -Dries- het volgende:
Ace Combat Demo online
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6839
Ja, maar die OP is lelijk. Tsjek The Darkness, Mass Effect, en WoW OP's maar eensquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er is al een Halo 3 topic, zoek maar.
Dat is zeker extreem goedkoop.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef 24Logica het volgende:
[..]
xbox360 premium met foza 2 voor 325 is toch niet duur ?
Zou jij GoW dan op PC kunnen spelen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik voel me zwaar genaaid qua GoW op de PC.
Nee, daarom voel ik me ook genaait.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Zou jij GoW dan op PC kunnen spelen?
Ach, meestal is het andersom en ben imho blij dat PC gamers ook eens aandacht krijgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee, daarom voel ik me ook genaait.
De 360 bezitters hebben Gears gemaakt tot het succes dat het is en de PC gamers krijgen een betere versie.
Ik weet bijna zeker dat als er eerste een PC versie geweest was dat het niet zo'n succes was geworden.
Dus ik hoop er maar op dat die extra content ongeveer een half jaar latergratis op de xbox beschikbaar komt. Al ben ik bang dat dat niet gaat gebeuren.
Ik heb tot nu toe 80 euro in GoW gestoken, ik vind dat ik meer recht heb op die extra levels en MP modussen dan de PC hoeren die er 40 voor neer gaan leggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee, daarom voel ik me ook genaait.
De 360 bezitters hebben Gears gemaakt tot het succes dat het is en de PC gamers krijgen een betere versie.
Ik weet bijna zeker dat als er eerste een PC versie geweest was dat het niet zo'n succes was geworden.
Dus ik hoop er maar op dat die extra content ongeveer een half jaar latergratis op de xbox beschikbaar komt. Al ben ik bang dat dat niet gaat gebeuren.
Ik ken weinig betalende gamersquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
... dan de PC hoeren die er 40 voor neer gaan leggen.
Ok de mensen die dan nog wel zo eerlijk zijnquote:
Heb je gelijk in ik vraag het me ook af. Ik wacht het even af wat het wordt maar ben een tikkeltje bang dat het tegen gaat vallen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef DooD het volgende:
http://ps3.ign.com/articles/802/802800p1.html hands on bij Assassins Creed. Ik vond het interessant om te lezen, ook al is het een ps3 editor die het schreef, aangezien de 360 en de ps3 versie niet veel van elkaar zullen verschillen. Bovendien is het dezelfde demo als die op de ms persconferentie werd getoont.
Met de conclusie ben ik het zeker eens. Het is nog maar de vraag of dit in het rijtje van gesneden brood terecht komt. De hype is misschien wel te groot geweest het afgelopen jaar rond deze titel. Ik ben echt benieuwd of Ubisoft kan inlossen met deze game.
Mjah er komt sowieso geen demo, dus we zijn afhankelijk van reviews en filmpjes en dat vind ik al raar. Al doen ze maar een hele korte demomissie vrijgeven, zodat je het zelf kan ervaren. Ik hoef maar 5 minuten iets te spelen om te weten of het potentieel heeft. Het feit dat ze het niet doen is verdachtquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ik vraag het me ook af. Ik wacht het even af wat het wordt maar ben een tikkeltje bang dat het tegen gaat vallen.
Met wat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:45 schreef Fliepke het volgende:
Potdomme marketplace is nie echt snel he
grafisch kan het me helemaal nix schelen hoe mooi die wordt. Dit spel wordt zo geweldigquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de Mass Effect trailer gedownload van live en op mijn HDTV gekeken, maar het lijkt wel of het grafisch ook minder is geworden![]()
Die hadden jullie al langquote:
Denk niet dat ze 360 GOW bezitters ook aan Gow op de PC willen. Want die hebben zowiezo al Gold als het goed is. Denk dat ze eerder mikken op die grote groep PC only gamers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:32 schreef Darow het volgende:
assasins creed vond ik eigenlijk wat tegenvallen, het vechten dan. Ziet eruit alsof je alleen maar op het juiste moment een knop in hoeft te drukken voor een counter. Tevens vond ik het wat aan de langzame kant.
Mass effect verschijnt gelukig nog dit jaar.
Die content vershcijnt denk ik niet op de 360, er moet toch ergens een verschil in zitten om de huidige GoW spelers te overhalen om hem ook nog voor de pc te halen. Nu maak ik me niet echt zorgen over die content, ze zijn bezig met nieuwe en we mogen toch niet klagen (annex + maps).
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
klaag klaag klaag klaag
Binnenkort een zwik games te koop in V&A.![]()
![]()
Wii heb ik gehad en weer weggedaan. Daar was dus mijn 2e 360 voor in de plaats gekomenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef DooD het volgende:
Spijtig om te horen Rob en het is zeker weten bad luck, maar wat wil je dan een wii? Ik heb net de nintendo conferentie gezien, maar dat sloeg echt nergens meer op. Nintendo is afgeschreven voor mij. Wii fitness pleur effe gauw opIk weet niet of ze de bij de wii gewichten gaan meeleveren zodat je hem kan verzwaren naar 100 kg om mee te bankdrukken want die hele conferentie sloeg nergens op. Ze springen nu zelfs in op de mensen die niet naar een sportschool durven
![]()
Het is spijtig om te zien dat nintendo schijt heeft aan hun trouwe fanbase die hen ook gesteund heeft in de magere jaren toen het niet zo goed ging. Nu ze zich richten op het gezin, bejaarden en senielen mogen de hardcore gamers de schijt krijgen. De Ms conferentie was ik niet echt van onder de indruk maar die van nintendo sloeg alles. MS is deze generatie de winnaar tenzij Sony nog sterk terugkomt. En mensen kunnen zeggen dat de wii vele malen meer hardware eenheden verkoopt, maar ze hebben geen geschikte software, braintraining, en wii fitness zijn geen games in mijn ogen.
Lijkenpikker!quote:
bron: http://gamerscoreblog.com/team/default.aspxquote:In addition, Eidos, SEGA and THQ announced their intention to join Microsoft Game Studios in supporting the Games for Windows — LIVE online service for Windows XP and Windows Vista. The first wave of titles to support the service includes the following:
“The Club” (SEGA)
“Gears of War” (Microsoft Game Studios)
“Juiced 2: Hot Import Nights” (THQ)
“Kane & Lynch: Dead Men” (Eidos)
“Universe at War: Earth Assault” (SEGA)
“Viva Pińata” (Microsoft Game Studios)
ja dat zag ik ook , maar het lijkt me wel mateloos iritant als die mensen echt elke keer in je weg lopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Niek. het volgende:
Die presentatie van Assasins Creed maakte ook duidelijk dat er nog veel aan die game moet gebeuren, animaties die niet kloppen, lichaam wat in de lucht blijft hangen, zag er nog verre van perfect uit.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo, nooit meer een Microsoft console voor mij. Tis mn 2e 360.(Eerste na een jaar stuk, zonder de 3 jaar warranty toendertijd) In totaal zou dit mn 5e reparatie worden.
Nu is mijn ethernet poort naar de kloten, ding is net 3 weken terug van reparatie (DVD drive). Ding is net 2 fucking maanden oud!!!!! Om te kotsen dit. Kanker microsoft! Niks geen reparatie, ik ga proberen mijn zuurverdiende geld terug te krijgen. En die Gold Live gaan ze ook vergoeden, verdomme!
Microsoft draait verlies per verkochte console!? Hah! Ze krijgen buikkramp van het lachen steeds als er 1 over de toonbank gaat.
Binnenkort een zwik games te koop in V&A.![]()
![]()
Ik denk ook wel de andere accesoires, maar dat kleuren gebeuren snap ik verder nooit zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef Darow het volgende:
precies, dat is eigenlijk ook de reden waarom ik mijn 360 nog houd. Heeft iemand nog info wat betreft de verschillende kleuren (controllers enz.). Komen andere accesoires ook in verschillende kleuren of alleen de controller + console?
En uiteindelijk krijg je van zelf een goede 360quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Idd klote Rob, maja voor die mooie spellen die er nog aan komen is het wel de moeite waard om gewoon weer je 360 te laten repareren en door te gaan.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef existenz het volgende:
[..]
En uiteindelijk krijg je van zelf een goede 360
Hij heeft wel gelijk opzich dit is wel heel erg natuurlijk zeker als die ook al een keer buiten de garantie viel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Whehehe, zo'n rant had je een half jaar geleden ook al. Dus over 3 maand heb je wel door dat er voor de PS3 gewoon minder leuke games uitkomen dan voor de 360 en koop je dus wel weer een xbox.
Jankzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |