Nah.. gewoon tof dat ze hem toch openlaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:33 schreef Leia het volgende:
Haha. Shiiiit.
Hé.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef Misstique het volgende:
Há.
Accéntje GI... Accéntje!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef GI het volgende:
Hi!
Hey goed bezig man! Gefeli!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
beoordelingsgesprek gehad, geld erbij + een gigantische veer in mijn reet
Deed het zeer die veer ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb wel medelijden met die pauw die ze helemaal kaalgeplukt hebben voor al die verenquote:
Thnx...quote:
Heuhj!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Joene het volgende:
Ah hier is die.
Ik met jou als ze ze allemaal in je aersch hebben gestoken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met die pauw die ze helemaal kaalgeplukt hebben voor al die veren
Dat zal wel een ernstige verwijding geworden zijn...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik met jou als ze ze allemaal in je aersch hebben gestoken.![]()
Daar hebben ze veren van gemaakt voor een pauw , die vervolgens in de aersch van Paxlie zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het met de krullen van MUUS?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef Ripley het volgende:
Nederlanders miljoenste bezoekers van Knut
![]()
Zo zou je het kunnen zien.quote:
Volgens de club van Oude Wijven was ik beeeeeeldig en leek ik als twee druppels water op Yolanthe Cabau van Kasbergen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het met de krullen van MUUS?
Oh, ik snap het alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:28 schreef GI het volgende:
Ziet er okay uit M. Draai je eens om en doe dat nog eens, dan snapt doka meteen wat jetsers zijn.
Die heb ik al weggegooid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef GI het volgende:
Ik verwacht nu ieder moment een foto van de muur aan de andere kant. Waarna MUUS Zal zeggen,"Ow moest de camera niet omgedraaid worden ?".
ik ben de boksbal van Rip, kan ik u kennen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vroeg u al honderd posts geleden wie u bent?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onze IT homo![]()
Voor een achterhoeker is ie wel okay
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die heb ik al weggegooid.
Alle 36..
Even snel de veurkant.
[afbeelding]
Geen tetten, want daar hangt de MUUSfro voor. Wel een kale trap, da's bijna net zo tof.
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die heb ik al weggegooid.
Alle 36..
Even snel de veurkant.
[afbeelding]
Geen tetten, want daar hangt de MUUSfro voor. Wel een kale trap, da's bijna net zo tof.
Zeker een romantische film?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.
dat wat hij zegt maar eerst neuken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.
Ik denk dat ik iets mis?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Joene het volgende:
Die kreator arme man is dat toch.
Daar kan ik je gelijk in geven!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
quote:
check R&Pquote:
Wat een weelderige bos krullen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens de club van Oude Wijven was ik beeeeeeldig en leek ik als twee druppels water op Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Ze hebben ook aan me gefrummeld..
[afbeelding]
En ja, mijn broek lubbert. Nu koffie..
Okee...quote:
Tja.. dat vergelijk met Van Kotsbergen zou ik als belediging opvatten.... MUUS is veul leuker.quote:
Ik ben heel blij met mijn haar; maar met die van MUUS ben ik nog blijerquote:
En lief. En slimquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn haar; maar met die van MUUS ben ik nog blijer![]()
Ik dacht altijd dat Muus een grappige ouwe tang was; is het verdomme nog een lekker wijf ook.
je vind het niet grappig ?quote:
Ik sta verbaasd over hoe beheerst Krea hier huishoudt? (Nog) Geen last van scheldtirades.quote:
Ik wil ook wel een MUUS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik had liever MUUS hier in mijn gebouw woonachtig gehad.
Ruilen tegen Yolanthe en Jan?quote:
Hij liever als ik.quote:
LOLz... Onder die categorie hoef je mij niet meer te zoeken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef MUUS het volgende:
Oh you guys.. Geilende kapsters, frummelende oude dames en FOK!kers die me in huis willen hebben. Goeie dag vandaag. [afbeelding].
Kap nâh, anders moet ik een geile, jonge knul inhuren om mijn ego te dragen.
Jij bent oud, lillek en hebt een hernia?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hij liever als ik.
[..]
LOLz... Onder die categorie hoef je mij niet meer te zoeken.
Dat kan jij helemaal niet aan joh, een SHE en een MUUSquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef talin77 het volgende:
[..]
ik wil ook wel een SHE
leuk voor in de kelder ( bij de rest van mijn verzameling )![]()
Minus de hernia!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij bent oud, lillek en hebt een hernia?.
Nou ja, ik ben zelf ook maar een grappige oude tang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz... Onder die categorie hoef je mij niet meer te zoeken.
Dat geeft je ook een extra plus in mijn boekie!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben zelf ook maar een grappige oude tang.. Yolanthe's haar, maar al een tijdje niet meer Yolanthe's leeftijd.
.
MAAR JE KEN WEL MET ME LACHEN!.
goedenavond mevrouwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef MUUS het volgende:
Hatzaaaa!
Hoewel iedereen nu waarschijnlijk gaar op de bank ligt.
Ik wil ook op de bank liggen, maar dan moet ik opstaan en twee meter lopen..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:56 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir monsieur!
Zeg Pax, heb ik jou nou eigenlijk wel eens gezien op en meet? Mijn geheugen laat me in de steek.
altijd fijn als het weer werkt. Stiekem mis je het best wel als het stuk isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef Kuukske het volgende:
Eindelijk weer internet. Thuis dan.
Dat kan ik volledig beamen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef Paxlie het volgende:
altijd fijn als het weer werkt. Stiekem mis je het best wel als het stuk is
Daar was M. niet volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Volgens mij niet
misschien op de 5 jaar meet maar daar was ik echt ongelovelijk dronken
tsk, dat is alleen maar om info over jou los te krijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar was M. niet volgens mij.
Hij's okay hoor MUUS. Al heult ie wel met 'bepaalde mensen':')
Ik betwijfel of hij meer over me weet dan mijn bedprestatiesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tsk, dat is alleen maar om info over jou los te krijgen
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij meer over me weet dan mijn bedprestaties
Al is dat natuurlijk wel smeuige info
Geen last van kuukske ! lekkerdingquote:Op zondag 8 juli 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Ochtendschopje. Kater.
Whehehe !quote:Op zondag 8 juli 2007 11:33 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
Tijd om mijn sig ook maar te veranderen.
Fields of rock, Pinkpop, RHCP, Pearl Jam, allemaal 50000+ concerten/festivals, geen wanklank te horen..quote:Ruim negentig arrestaties tijdens Sensation White
Uitgegeven: 8 juli 2007 11:26
Laatst gewijzigd: 8 juli 2007 11:26
AMSTERDAM - De politie heeft zaterdagavond tijdens Sensation White ruim negentig arrestaties verricht. Toch zegt ze dat het dancefeest in de Amsterdam Arena, dat 40.000 in het wit geklede bezoekers trok, rustig is verlopen.
De aanhoudingen hadden plaats wegens drugsgebruik, illegale kaartverkoop, het verstoren van de openbare orde en mishandeling. Er zaten zondagmorgen nog achttien arrestanten vast, meldde de politie. In totaal werd er voor een bedrag van ruim 12.000 euro aan geldboetes opgelegd.
Zeker drie personen raakten bij kleine vechtpartijen gewond. Verder kwamen circa 95 mensen op de EHBO-post terecht, van wie de meesten onwel waren geraakt door alcohol- of druggebruik. Twee feestgangers moesten naar het ziekenhuis worden overgebracht.
Jahoorquote:Op zondag 8 juli 2007 10:49 schreef Joene het volgende:
Had je wel een leuke avond gehad, zegmaar dat je je kater nu kan vergeven?
ach het is natuurlijk ook tof om zoveel mogelijk mensen op te pakken. Waarschijnlijk zitten er ook mensen die gepakt zijn omdat ze wiet of hash bij zich hadden. Op rock concerten kunnen net zoveel mensen opgepakt worden als de begeleiding hetzelfde is dus dit is wel erg kort door de bocht HWquote:Op zondag 8 juli 2007 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fields of rock, Pinkpop, RHCP, Pearl Jam, allemaal 50000+ concerten/festivals, geen wanklank te horen..
1 dens ding en meteen moeten die stijf van de pillenstaande densers weer matten, maar dens is tof hoor.
dan heb je echt een verkeerd beeld van de dance-feestenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik lees altijd dit soort berichten na Dance valley, sensation etc... Echt nooit iets gezien/gehoord bij een rockfestival.
Het is gewoon het verschil dat een rocker met wat bier en een wietje echt de hele dag van zijn muziek kan genieten en bij dance mensen altijd maar pillen etc. nodig blijken te hebben.
Stoot op een rockfestival een biker zijn bier om en het is van 'geeft niet man, haal ff een nieuwe'. Sla per ongeluk op sensation iemands drankje om en het is meteen matten, die gasten (NEE, niet allemaal) staan zo strak dat ze niets kunnen hebben.
Ik snap het niet.....
Ik dnek ook dat het wel mee valt.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan heb je echt een verkeerd beeld van de dance-feesten
Ik heb nog nooit een vechtpartij gehad op een feest en de laatste paar jaar heb ik ze niet eens meer gezien. Ja er zijn mensen die helemaal strak van de pillen staan en die zien er niet uit maar die doen geen vlieg kwaad. Er is alleen altijd veel meer politie aanwezig op dat soort feesten dan op rock-feesten en dan worden er meer aanhoudingen verricht. Sowieso is het ook een kick voor de politie om zoveel mogelijk emnsen met gebruikershoeveelheden aan te houden en ze dan aan te merken als dealer.
Omdat?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:10 schreef n00cL30n het volgende:
Godver.... Ik kots ff op Computerland.(en mycom)
Je kan gewoon die 24 pins op een 20 pins bord prakken hoor, werkt prima mits er niet een elco of een ander onderdeel er naast zit. Zelf heb ik het andersom, ik heb een 420W 20 pins op een 24 pins moederbord zitten dmv een verloopje.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef n00cL30n het volgende:
Vraag eerst by Mycom om een 400W 20pins ATX voeding.... Krijg ik die niet... (24pins)
Geld terug gekregen, wel zo netjes....
Bij Computerland bestel ik hetzelfde.
Gast gaat hem ophalen uit magazijntje. Bij terugkomst zegt die gast het in het magazijn te hebben gecontroleerd dat er maar 20 pins op zit.
Kan ik weer terug.... Ze kunnen maar beter een vervanging hebben als ik terugkom.![]()
Tja.. Het zou wel kunnen... maar dan moet ik de voltages per pin, amperages per pin etc weten ?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je kan gewoon die 24 pins op een 20 pins bord prakken hoor, werkt prima mits er niet een elco of een ander onderdeel er naast zit. Zelf heb ik het andersom, ik heb een 420W 20 pins op een 24 pins moederbord zitten dmv een verloopje.
Mwoch lekker ding...quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Als ik hier had mogen posten had ik gezegd dat MUUS best wel een lekker ding is, wetende dat foto's ook nog eens ik maken, dus...
Maar ja, ooit als ik hier mag posten dan zal ik dat wel doen... al zit MUUS dan in een rolstoel, schijt in een Pamper en eet door een rietje.
Oooooh, da's volgende week al joh!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Als ik hier had mogen posten had ik gezegd dat MUUS best wel een lekker ding is, wetende dat foto's ook nog eens ik maken, dus...
Maar ja, ooit als ik hier mag posten dan zal ik dat wel doen... al zit MUUS dan in een rolstoel, schijt in een Pamper en eet door een rietje.
*geboortedatum en fotoboek checkt*quote:
Zoiets vermoedde ik al. As if.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oooooh, da's volgende week al joh!
Kan je net zo goed nu al posten, toch?.
[..]
*geboortedatum en fotoboek checkt*
No, you won't..
Veel ouwe meuk.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat ga je allemaal aansluiten op dat bord?
sensation is commercieel kutpubliek. Als je naar Awakenings gaat zie je alleen maar liefhebbers. Dat scheelt echt enorm qua sfeerquote:Op zondag 8 juli 2007 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dnek ook dat het wel mee valt.
Wat me wel opvalt aan sensation is hoe treurig het publiek is. Nog nooit zoveel paupers in inderhaast aangeschafte te strakke doorschijnende witte broeken gezien. Terwijl het van de week bij Daft Punk juist heel okay was - heel aardige mensen, goede sfeer en weinige ordinaire types
Als ik zeg dat er een d mist, omdat mijn toetsenbord hapert en er geen "ik maakt" had moeten staan, wordt je dan boos?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oooooh, da's volgende week al joh!
Kan je net zo goed nu al posten, toch?.
Dat had ik al begrepen, want ik ben niet zo stom als ik eruit zie.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik zeg dat er een d mist, omdat mijn toetsenbord hapert en er geen "ik maakt" had moeten staan, wordt je dan boos?
Zie je wel, je begint meteen te katten. Ik zeg toch niet dat je een dikke kont hebt?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, want ik ben niet zo stom als ik eruit zie.
Waarom zou ik boos worden als iemand dat zegt eigenlijk?
Morgen weer.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef MUUS het volgende:
Nu je erover begint...
*d'rzelf naar hometrainer sleept*
Ik! Ik ben ook dronken.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef Paxlie het volgende:
ja hoi, ik ben dronken. Welke vrouw wil daar misbruik van maken
*wink wink nudge nudge*quote:
*Zwoel lacht.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:15 schreef Paxlie het volgende:
*wink wink nudge nudge*
meters bier!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Wijn? ... Bier!
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef Paxlie het volgende:
ja hoi, ik ben dronken. Welke vrouw wil daar misbruik van maken
Zitten? werken zul jequote:
ow gaarne juistquote:Op zondag 8 juli 2007 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zitten? werken zul je![]()
Ik moet niet nog een keer zo'n lui stuk vreten ;')
Dominante mannenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ow gaarne juist
* Paxlie is ook niet zo van het laten gebeuren
al kan dat ook onwijszijn
die is hier uitquote:Op zondag 8 juli 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
Oh ik trek mijn trui maar weer aan.
Lekker! Thnx!:Dquote:Op maandag 9 juli 2007 07:57 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen. Iemand nog koffie?
Lekker!quote:Op maandag 9 juli 2007 08:35 schreef Vork het volgende:
Nog maar een bak dan.
Tijd voor de paardenhoofden etc...quote:Op maandag 9 juli 2007 08:36 schreef Joene het volgende:
Dank je ! vork.
Laatste weekje werken alvorens ik het italiaanse maffia gebied ga bezoeken
Doe je netjes!quote:
Wat jij zegt.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:28 schreef Joene het volgende:
Koffie is goed.
Valt tegen Gi.quote:
Hi bak.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:19 schreef MUUS het volgende:
Moggûh vullis.
Dat is een behoorlijk eind uit de buurt Gi, op het fietsje ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:28 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zit de laatse drie maanden op 4.2 kilomoter van mijn huis gedetacheerd.
Ook moggûh... Dat laatste doe ik maar ff succesvol negeren.quote:
Que?quote:
Als je erover begint, negeer je het inderdaad heel erg goed.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook moggûh... Dat laatste doe ik maar ff succesvol negeren.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk eind uit de buurt Gi, op het fietsje ?
Jah, die van de krullen. Een verkapt compliment enzo!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Que?
[..]
Als je erover begint, negeer je het inderdaad heel erg goed..
Maar het is een koosnaampje.. Mijn dochter noem ik ook vullis.
. En tuig, aap, Tante Bep en monster.
.
ik ook niet , maar voor zo een afstand zou ik er 1 kopenquote:
Ik heb een auto onder me kont die me droog, en eventueel in een aangename temperatuur in een kortere tijd overbrengt. Waarom zou ik fietsen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet , maar voor zo een afstand zou ik er 1 kopen![]()
Bij mij zou het de overweging zijn omdat ik dan tenminste nog enige vorm van beweging zou hebben zegmaarquote:Op maandag 9 juli 2007 09:39 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb een auto onder me kont die me droog, en eventueel in een aangename temperatuur in een kortere tijd overbrengt. Waarom zou ik fietsen ?
waarom neem jij je foon niet op als ik belquote:Op maandag 9 juli 2007 09:41 schreef miss_bleu het volgende:
sow daar ben ik ook weer... mogguh!
Ah zo. Mijn eurocentje is gevallen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef GI het volgende:
[afbeelding]
[..]
Jah, die van de krullen. Een verkapt compliment enzo!
Graag gedaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah zo. Mijn eurocentje is gevallen.
Dank u vriendelijk..
Ik doe ook niet aan hardlopen of andersoortig fitness. Maar toch, das nog steeds geen reden om te gaan fietsen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Bij mij zou het de overweging zijn omdat ik dan tenminste nog enige vorm van beweging zou hebben zegmaar, ik ben niet het sportschool / hardloop type.
Dus een fietsbare afstand naar de werkplek zou ik zeker zomers fietsend gaan afleggen.
Alleen Den Oever - Amsterdam is nog net ff te ver
nah ik doe wel graag een of andere vorm van beweging opzichquote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef GI het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan hardlopen of andersoortig fitness. Maar toch, das nog steeds geen reden om te gaan fietsen.
Probeer je nu te zeggen dat zij een te dikke reet heeft en jij een te dikke pens ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:46 schreef SOTT het volgende:
Tja... vrouwlief geeft haar geld uit aan sporten.. ikke aan roken! Eerlijk verdeeld dacht ik zo!
Je kent ons!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat zij een te dikke reet heeft en jij een te dikke pens ?
Ik hoor wel vaker dat ik goed bezig ben.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je erover begint, negeer je het inderdaad heel erg goed..
Maar het is een koosnaampje.. Mijn dochter noem ik ook vullis.
. En tuig, aap, Tante Bep en monster.
.
Ik moest echt hardop lachen... Mijn koffie... Wat doe je?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat zij een te dikke reet heeft en jij een te dikke pens ?
Hubby in opleiding?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
Ik hoor wel vaker dat ik goed bezig ben.
[..]
Ik moest echt hardop lachen... Mijn koffie... Wat doe je?
quote:
IDD..... Dit weekend gevraagd en ze heeft "ja" gezegd.quote:
Whoohoo, feli dudequote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
IDD..... Dit weekend gevraagd en ze heeft "ja" gezegd.
in het kader van goed voorbeeld , doet volgen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Feli!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef n00cL30n het volgende:
Nee, totaal nietquote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw Ripley, lekker geslapen?![]()
6 kg aangekomen sinds eind aprilquote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef SOTT het volgende:
[..]
Feli!
Het zal nooit meer hetzelfde worden!
Nog even en je hebt een pens!
Tips om de dag wat makkelijker door te komen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Joene
Het zou trouwens gaan regenen vandaag, voorlopig schijnt de zon hier zeven meter m'n reet in en zie ik amper wat op m'n scherm...
Ik vind dat geen probleem van die zon hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Joene
Het zou trouwens gaan regenen vandaag, voorlopig schijnt de zon hier zeven meter m'n reet in en zie ik amper wat op m'n scherm...
Ahhw!! Gefeliciteerd Nooc!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef n00cL30n het volgende:
jij bent wel van de praktische oplossingen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef GI het volgende:
[..]
Tips om de dag wat makkelijker door te komen.
1) Trek ondergoed aan
2) Ga niet voorover gebogen met je kont de lucht in achter je pc zitten
3) Doe het gordijn dicht.
Dan zegt ie dat ie niet genoeg geld heeft om te trouwenquote:
Ik zal ze bij Michelin even inlichten dat ze begin 2008 weer een nieuwe mascotte hebben...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
6 kg aangekomen sinds eind aprildemmit
Tis niet echt iets waar ik trots op benquote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zal ze bij Michelin even inlichten dat ze begin 2008 weer een nieuwe mascotte hebben...
Jahquote:Op maandag 9 juli 2007 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
jij bent wel van de praktische oplossingen ?
Was je nog naar Lemans geweest eigenlijk dit jaar ?
Dan zeg je, ' ja maar het hoeft ook geen heel erg groot feest te zijn. Gewoon, romantisch met zijn tweetjes'.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan zegt ie dat ie niet genoeg geld heeft om te trouwen.
stoer ! die 2e dan.quote:
moet je harder werken, dan kan je het zelf betalenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan zegt ie dat ie niet genoeg geld heeft om te trouwen.
Welnee R, lekker impulsief trouwenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Ripley het volgende:
Ik had zaterdag overigens een huwelijk. Het was best leuk en ze zag er heel mooi uit
Maar het lijkt me slim als ik het eerst weer eens langer dan een jaar met iemand ga uithouden voor ik aan de trouwplannen ga
Doe het zoals ik het deed.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Ripley het volgende:
Ik had zaterdag overigens een huwelijk. Het was best leuk en ze zag er heel mooi uit
Maar het lijkt me slim als ik het eerst weer eens langer dan een jaar met iemand ga uithouden voor ik aan de trouwplannen ga
Heeeeeeeey leuk!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Fuck dat trouwen, kunnen we niet gewoon taart gaan eten?quote:
Wanneer komt het kind ?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:09 schreef GI het volgende:
[..]
Doe het zoals ik het deed.
Na een week samenwonen
Na een half jaar een huis kopen
Na een jaar verloven.
Net voor de twee jaar het tweede huis in een dorpje kopen ' op de toekomst voorbereidt'
Na twee jaar trouwen.
Taartquote:Op maandag 9 juli 2007 10:09 schreef MUUS het volgende:
Fuck dat trouwen, kunnen we niet gewoon taart gaan eten?.
Ik ben vrij blij dat ik dat niet heb gedaan. Anders had ik nu in mijn eentje in een appartement in uithoorn gezeten. Met een baby. En een hondquote:Op maandag 9 juli 2007 10:09 schreef GI het volgende:
[..]
Na een week samenwonen
Na een jaar verloven.
Net voor de twee jaar het tweede huis in een dorpje kopen ' op de toekomst voorbereidt'
Na twee jaar trouwen.
Check.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben vrij blij dat ik dat niet heb gedaan. Anders had ik nu in mijn eentje in een appartement in uithoorn gezeten. Met een baby. En een hond
En moest ik waarschijnlijk alimentatie betalen
Die bevruchting dat is kutwerk manquote:Op maandag 9 juli 2007 10:11 schreef GI het volgende:
[..]
Ongeveer 9 maanden na de bevruchting is mij verteld.
De brabo is pas 25. Dus die heeft denk ik net zo weinig haast als ikquote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef GI het volgende:
[..]
Check.
Goede partner vinden is ook wel handig voor het traject.
Sommige mensen willen vroeg vader worden r.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
De brabo is pas 25. Dus die heeft denk ik net zo weinig haast als ik
Nou, ik was na 2 maanden gaan samenwonen en toen werd ik al voor Knut uitgemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:09 schreef GI het volgende:
Na een week samenwonen
Na een jaar verloven.
Na twee jaar trouwen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, ik was na 2 maanden gaan samenwonen en toen werd ik al voor Knut uitgemaakt.
Dus het werkt niet altijd zegmaar zo een snelle beslissing.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, ik was na 2 maanden gaan samenwonen en toen werd ik al voor Knut uitgemaakt.
Inmiddels zit ik weer in m'n eentje. Dat was achteraf gezien dus geen goede zet geweest.
"Nu al samenwonen? Jij enorme Knut!"quote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Inmiddels zit ik weer in m'n eentje. Dat was achteraf gezien dus geen goede zet geweest.
Was het bij jou ook ongeveer 9 maanden na de bevruchting ? Dit als onderzoek voor Joene, die weet niet hoe het werkt.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:21 schreef SOTT het volgende:
Kut, in september alweer 8 jaar getrouwd...
Nah, ik heb me eerst 2 jaar sufgeneukt!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:21 schreef GI het volgende:
[..]
Was het bij jou ook ongeveer 9 maanden na de bevruchting ? Dit als onderzoek voor Joene, die weet niet hoe het werkt.
Nouja, ik verwachtte eigenlijk nog een heel erg afkeurende reactie van m'n ouders. Maar die waren na een halve week al gaan samenwonen en binnen 4 maanden getrouwd. Dus nee, niemand die even zei van "goh, is dat niet wat snel?". Het was eerder nog net niet "nu pas?"quote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef Ripley het volgende:
"Nu al samenwonen? Jij enorme Knut!"
Zoiets?
Dank je knut , ik ben opzoek naar feiten zie je . Dan kan ik er rekening mee houden voor de toekomst.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:21 schreef GI het volgende:
[..]
Was het bij jou ook ongeveer 9 maanden na de bevruchting ? Dit als onderzoek voor Joene, die weet niet hoe het werkt.
Ik heb 5 jaar een relatie gehad zonder samen te wonen. Ik hou daar wel van eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 juli 2007 10:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, ik verwachtte eigenlijk nog een heel erg afkeurende reactie van m'n ouders. Maar die waren na een halve week al gaan samenwonen en binnen 4 maanden getrouwd. Dus nee, niemand die even zei van "goh, is dat niet wat snel?". Het was eerder nog net niet "nu pas?"
Ik wil opzich best samenwonen, op ten duur, ooit, een keer, met een leuk meisje. Maar nooit meer al na 2 maanden. 2 jaar lijkt me nu al meer dan vroeg genoeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:24 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 5 jaar een relatie gehad zonder samen te wonen. Ik hou daar wel van eerlijk gezegd![]()
Toch ook niks mis meequote:Op maandag 9 juli 2007 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar een relatie gehad zonder samen te wonen. Ik hou daar wel van eerlijk gezegd![]()
Daar zijn er al weinig van natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 10:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wil opzich best samenwonen, op ten duur, ooit, een keer, met een leuk meisje.
Tuullek. Bak ik hem zelfquote:Op maandag 9 juli 2007 10:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heeeeeeeey leuk!. Gefeliciteerd!
.
[..]
Fuck dat trouwen, kunnen we niet gewoon taart gaan eten?.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef Leia het volgende:ik had vorige week zelfgemaakte chocolade taart
!
Gebakken Aerdpiepers zijn TOPquote:Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Dat gebakken brengt mij op het idee van gebakken aardappels vanavond.
BOH!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef Leia het volgende:ik had vorige week zelfgemaakte chocolade taart
!
Jeuj, we krijgen taart van k_i_m.quote:
Dat krijg ik nooit bij de F1.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:35 schreef GI het volgende:
Ik kreeg gisteren tijdens het formule1 kijken spontaan zelfgebakken koekjes voor mijn snufferd
Goed idee, stukje vlees erbij en wat slaquote:Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Dat gebakken brengt mij op het idee van gebakken aardappels vanavond.
Preciesquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Goed idee, stukje vlees erbij en wat sla
Zorgen dat je samenwoonneuker ze spontaan gaat maken. Vraag me niet hoe, want dan is het niet spontaan.quote:
Ik kijk bijna alles met gierende banden en ronkende motoren.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef Paxlie het volgende:
waarom kijken mensen F1?
Champ Cars is veel spannender
Doornbosquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef Paxlie het volgende:
waarom kijken mensen F1?
Ik krijg meestal een kopje thee. Daar doe ik het ook wel voor.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef GI het volgende:
Zorgen dat je samenwoonneuker ze spontaan gaat maken. Vraag me niet hoe, want dan is het niet spontaan.
Ik val graag in slaap terwijl ik kijk naar kleine auto's die rondrijden.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef Paxlie het volgende:
waarom kijken mensen F1?
Doch soms zitten er wel super fijne tussen hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel te weinig leuke meisjes.
Doornbos lacht zich rot om Christijan volgens mij.quote:
Thee is voor mietjes die zittend plassen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg meestal een kopje thee. Daar doe ik het ook wel voor.
Werkelijk, wat een knuppel is het ookquote:Op maandag 9 juli 2007 10:38 schreef GI het volgende:
Ik val graag in slaap terwijl ik kijk naar kleine auto's die rondrijden.
En, ik zie graag auto's met benzineslangen een paar honderd meter rondjes rijden.
Stik erinquote:Op maandag 9 juli 2007 10:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mogguh Arma, Paxlie, Kuukske, MUUS, Vrok en Leia.![]()
Ik denk het ook ja, hij zag er aardig gelukkig uit daarquote:Op maandag 9 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doornbos lacht zich rot om Christijan volgens mij.
Ik val op mannen - mietje - plas zittend. Hoera.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:38 schreef GI het volgende:
Thee is voor mietjes die zittend plassen.
motogpquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alles met gierende banden en ronkende motoren.
En geile coureurs.
Gister was btw wel een ultieme sportdag , F1/Tour/Wimbledon/ChampCarsquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef Paxlie het volgende:
waarom kijken mensen F1?
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:38 schreef GI het volgende:
[..]
Ik val graag in slaap terwijl ik kijk naar kleine auto's die rondrijden.
En, ik zie graag auto's met benzineslangen een paar honderd meter rondjes rijden.
Deze week staat de gevulde speculaastaart op het menu. Ik zal er wel een mooie foto van maken als ik hem gemaakt hebquote:
Oe!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze week staat de gevulde speculaastaart op het menu. Ik zal er wel een mooie foto van maken als ik hem gemaakt heb.
Je drinkt gewoon zwart zonder suiker?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:41 schreef GI het volgende:
Ik ben allergisch voor witte suiker. Wil je me dood hebben ofzo ?
Zwart, met een zoetje of met rietsuikerquote:Op maandag 9 juli 2007 10:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je drinkt gewoon zwart zonder suiker?
Kijk, daarom woon ik dus nog alleen. Ik kan geen koekjes bakkenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef GI het volgende:
[..]
Zorgen dat je samenwoonneuker ze spontaan gaat maken. Vraag me niet hoe, want dan is het niet spontaan.
Dat heet ook wel koffie.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je drinkt gewoon zwart zonder suiker?
Ieuw, dat lust ik dan weer niet. Alleen melk of alleen suiker is niet weg te krijgen, beide of niks. Ik drink eigenlijk alleen zwart, soms een cappucino.quote:
Dat zal het zijn rip. Haal je wel bier en chips ?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk, daarom woon ik dus nog alleen. Ik kan geen koekjes bakken![]()
Kan je wel koken?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dan wel weer goed inquote:Op maandag 9 juli 2007 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zal het zijn rip. Haal je wel bier en chips ?
Die pakken van Dr. Oetker maken het je heel makkelijk. Je hoeft er alleen water bij te doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef Ripley het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Prachtig gezicht zo'n man die met de kar boodschappen uit de supermarkt komt wandelen, en de vrouw er achteraan leuren met een krat bier.
Misschien moet ik bij jou thuis f1 gaan kijken .quote:Op maandag 9 juli 2007 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dan wel weer goed inZolang het maar niet te huiselijk is
Mijn chocoladetaarten zijn beroemd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vrouw geeft me gewoon een lijstje en blijft zelf lekker thuisquote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Prachtig gezicht zo'n man die met de kar boodschappen uit de supermarkt komt wandelen, en de vrouw er achteraan leuren met een krat bier.
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waarom neem jij je foon niet op als ik bel
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn vrouw geeft me gewoon een lijstje en blijft zelf lekker thuis
Same here.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
waarom doe jij voicemail inspreken met je broek?
Nog 1 weekje dan vakantie
Neehoor , duidelijke afsprakenquote:
Die zijn niet allemaal even lekkerquote:Op maandag 9 juli 2007 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Iedereen kan koekjes pakken Rip!
http://www.oetker.nl/webg(...)Key/ACIA-5AYKY4-NL-p
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
waarom doe jij voicemail inspreken met je broek?
Nog een maand.quote:
Het oosten des lands. Een weekje vertoeven in het huis van schoonouders om op te passen. Daar lekker rondfietsen langs de dijken en wandelen. En lekker eten.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar gaan de reizen allemaal heen?
Calabria, italie !quote:Op maandag 9 juli 2007 10:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar gaan de reizen allemaal heen?
Italiequote:Op maandag 9 juli 2007 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Calabria, italie !Zon / Zee / Strand , non touristic Area. ofwel ook rust.
Melk, zoetjes, suiker of andere rommel in je koffie.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ieuw, dat lust ik dan weer niet. Alleen melk of alleen suiker is niet weg te krijgen, beide of niks. Ik drink eigenlijk alleen zwart, soms een cappucino.
Wie niet.quote:
Kloptquote:Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Italielekker eten, aardige mensen, mooie natuur en interessante cultuur
![]()
Plus ze zijn dol op blondjes![]()
Klopt , senseo is overrated.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Echte koffie is zonder rommel, sterk en komt niet uit zo'n senseo-onding.
Bij het uitgaan meestal met het indrinken 3 liter bier en daarna nog van alles en nog wat in de kroegquote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef GI het volgende:
Iets dat ik me afvraag.
De gemiddelde drank toename van een oldbie ?
geen idee , ik tel het nooit zo .quote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef GI het volgende:
Iets dat ik me afvraag.
Per dag ? Week ? Maand ?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
geen idee , ik tel het nooit zo .
ik schat gemiddeld een 20 biertjes , en een paar glazen met wat sterks.
Vroegâh kon ik heul veul wegklokken, maar ik sta nou al een jaar droog. Geef me een half wijntje en ik lig al onder de tafel waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef GI het volgende:
Iets dat ik me afvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |