Zou zomaar eens kunnen?quote:
ik heb liever dat het niet kan zegmaarquote:
Tja... je weet hoe het hier is he....quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb liever dat het niet kan zegmaar
Big Pimpin'quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Loop ik straks met twee van die lekkere wijven op Scheveningen.
Ja godver...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:27 schreef SOTT het volgende:
Ja, anders ga je me even Nietens noemen. Kutzooi, kan ik weer een nieuwe usert aanmaken!
Waarom maak je uberhaupt een nieuw account aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:27 schreef SOTT het volgende:
Ja, anders ga je me even Sign noemen. Kutzooi, kan ik weer een nieuwe usert aanmaken!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn stagiaire net Optimus Prime gegeven voor zijn afscheid. En een transformers lolly![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn stagiaire net Optimus Prime gegeven voor zijn afscheid. En een transformers lolly![]()
Dat was mijn gedachte ook?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom maak je uberhaupt een nieuw account aan?
Dammmmnnnnnn...... Zou je bijna ten huwelijk vragen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Ripley het volgende:
Ja, die fiets je er ook niet zomaar even uit hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lang laten, MUUS.
Met krullen. :'9.
Ehhhr.. omdat het kan.. omdat ik iedereen met toch Sott noemt, omdat het zondag mooi weer wordt.. omdat ik volgende maand op vakantie ga.. whatever!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom maak je uberhaupt een nieuw account aan?
mijn schoonzus haalt ze er anders iedere dag uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die fiets je er ook niet zomaar even uit hoor
En dna loop je door de regen en dan springen ze er weer inquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
mijn schoonzus haalt ze er anders iedere dag uit
Nou, vooruit danquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:12 schreef SOTT het volgende:
[..]
Ehhhr.. omdat het kan.. omdat ik iedereen met toch Sott noemt, omdat het zondag mooi weer wordt.. omdat ik volgende maand op vakantie ga.. whatever!
zijn we eindelijks van dat bureaublad af! user delete: ja sehr gerne!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Ripley het volgende:
Ik vroeg u al honderd posts geleden wie u bent?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:32 schreef talin77 het volgende:
[..]
zijn we eindelijks van dat bureaublad af! user delete: ja sehr gerne!
geen gebak gezien...... stagaires![]()
een verdieping lager zitten er ook weer wat, gezien?
wel blond![]()
vergeet je geen foto te maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mogguh
Straks naar Maastricht, diplomauitreiking van de vrouw![]()
Geef haar een kus en knuffel van me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mogguh
Straks naar Maastricht, diplomauitreiking van de vrouw![]()
Hoe dit zo gaat hier een leuk verhaal aan vooraf ?quote:
Hoi Tiekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef haar een kus en knuffel van me.
Nee, ik zou nog een keer een foto maken van ons beide (dat is al bijna een half jaar de bedoeling ofzo)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe dit zo gaat hier een leuk verhaal aan vooraf ?![]()
Zolang je de jesters duidelijk in beeld brengt !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, ik zou nog een keer een foto maken van ons beide (dat is al bijna een half jaar de bedoeling ofzo)
Whehehehequote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Zolang je de jesters duidelijk in beeld brengt !
De HOMO.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgens mij is Arma echt aan het werk.
Zou toch lullig zijn als hij door een beetje fokken weer eens een baan kwijt raakt hèquote:
Whehhee , juist niet !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zou toch lullig zijn als hij door een beetje fokken weer eens een baan kwijt raakt hè
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zou toch lullig zijn als hij door een beetje fokken weer eens een baan kwijt raakt hè
Tis hem eerder geluktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnnnn.. Dat zou toch iets zijn he?
Onze IT homoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vroeg u al honderd posts geleden wie u bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |