boxspring FTW!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]zoiets ja
Gelukkig heb ik momenteel een boxspring
Tenzij mijn ex ondertussen van voorkeur is veranderd is, lijkt het me idd niet hetzelfde bed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef Kreator het volgende:
Ik ken het. Dan flikkeren er ineens van die plankjes tussenuit en valt de matras er tussendoor..
Het was overigens niet hetzelfde bed.
Optiefenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Goedemiddag mensen!
1 keer maarquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]Volgens mij niet. Er is wel eens een keer een lattenbodem gesneuveld
whehehe bepaaldequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef Paxlie het volgende:
bij een bepaalde ex
helaas nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb het even geverifieerd bij een bepaalde ex van je Rip, je hebt hem idd nooit per ongeluk een hoek gegeven of iets dergelijks
Hey J!quote:
Behalve dat het een soort proxy vuurmuur antivirus kenker tool is niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey J!
Ondertussen al iets wijzer in dat Panda gebeuren?
Dezequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef MUUS het volgende:
Laat ik het zo lang mogelijk
Valsspelerquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:20 schreef Lurch het volgende:
Zo lang mogelijk
quote:
Lang haar isquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef MUUS het volgende:
Oh, ik wilde voorbeelden gaan zoeken, zodat jullie ook weten waar jullie uit kunnen kiezen.
Maar het is al duidelijk. Vriendelijk dank voor de medewerking.
BAH!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Behalve dat het een soort proxy vuurmuur antivirus kenker tool is niet.
IDD...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:20 schreef GI het volgende:
Zo lang mogelijk!
Niet kort-kort, gek!quote:
Lurch, dat was mijn account toen ik net in london woonde en me opnieuw moest registreren omdat ik het wachtwoord van Knut niet meer wist.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:27 schreef n00cL30n het volgende:
En mennnn... I could kill for a Lurch account !
Uhm, wie is dat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik bedoel:
[afbeelding]
moet je kijken hoe ze er nu uit ziet
Ik bedoelde met korter eigenlijk een beetje de lengte op die foto.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik bedoel:
[afbeelding]
moet je kijken hoe ze er nu uit ziet
Nou vooruit, het mag. Maar dan moet je wel een dergelijke foto publiceren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde met korter eigenlijk een beetje de lengte op die foto..
Ze ziet er nu inderdaad niet meer uit.
Koel!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef GI het volgende:
[..]
Lurch, dat was mijn account toen ik net in london woonde en me opnieuw moest registreren omdat ik het wachtwoord van Knut niet meer wist.
Nope. Ik ben zo'n figuur die een emotionele band heeft met een groot deel van zijn accountsquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel!
Mocht je hem ooit kwijt willen?
No proBLAMMO.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:41 schreef GI het volgende:
[..]
Nope. Ik ben zo'n figuur die een emotionele band heeft met een groot deel van zijn accounts
Even met yvonne mailen, die kan je vast wel helpen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
No proBLAMMO.
Kan er alleen nogsteeds van balen dat ik mijn oudere accoutn kwijt ben.
Tja.. dan zou ik ook die login naam moeten weten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef GI het volgende:
[..]
Even met yvonne mailen, die kan je vast wel helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |