Nah.. gewoon tof dat ze hem toch openlaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:33 schreef Leia het volgende:
Haha. Shiiiit.
Hé.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef Misstique het volgende:
Há.
Accéntje GI... Accéntje!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef GI het volgende:
Hi!
Hey goed bezig man! Gefeli!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
beoordelingsgesprek gehad, geld erbij + een gigantische veer in mijn reet
Deed het zeer die veer ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb wel medelijden met die pauw die ze helemaal kaalgeplukt hebben voor al die verenquote:
Thnx...quote:
Heuhj!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Joene het volgende:
Ah hier is die.
Ik met jou als ze ze allemaal in je aersch hebben gestoken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met die pauw die ze helemaal kaalgeplukt hebben voor al die veren
Dat zal wel een ernstige verwijding geworden zijn...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik met jou als ze ze allemaal in je aersch hebben gestoken.![]()
Daar hebben ze veren van gemaakt voor een pauw , die vervolgens in de aersch van Paxlie zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het met de krullen van MUUS?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef Ripley het volgende:
Nederlanders miljoenste bezoekers van Knut
![]()
Zo zou je het kunnen zien.quote:
Volgens de club van Oude Wijven was ik beeeeeeldig en leek ik als twee druppels water op Yolanthe Cabau van Kasbergen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het met de krullen van MUUS?
Oh, ik snap het alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:28 schreef GI het volgende:
Ziet er okay uit M. Draai je eens om en doe dat nog eens, dan snapt doka meteen wat jetsers zijn.
Die heb ik al weggegooid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef GI het volgende:
Ik verwacht nu ieder moment een foto van de muur aan de andere kant. Waarna MUUS Zal zeggen,"Ow moest de camera niet omgedraaid worden ?".
ik ben de boksbal van Rip, kan ik u kennen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vroeg u al honderd posts geleden wie u bent?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onze IT homo![]()
Voor een achterhoeker is ie wel okay
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die heb ik al weggegooid.
Alle 36..
Even snel de veurkant.
[afbeelding]
Geen tetten, want daar hangt de MUUSfro voor. Wel een kale trap, da's bijna net zo tof.
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die heb ik al weggegooid.
Alle 36..
Even snel de veurkant.
[afbeelding]
Geen tetten, want daar hangt de MUUSfro voor. Wel een kale trap, da's bijna net zo tof.
Zeker een romantische film?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.
dat wat hij zegt maar eerst neuken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.
Ik denk dat ik iets mis?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Joene het volgende:
Die kreator arme man is dat toch.
Daar kan ik je gelijk in geven!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
quote:
check R&Pquote:
Wat een weelderige bos krullen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens de club van Oude Wijven was ik beeeeeeldig en leek ik als twee druppels water op Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Ze hebben ook aan me gefrummeld..
[afbeelding]
En ja, mijn broek lubbert. Nu koffie..
Okee...quote:
Tja.. dat vergelijk met Van Kotsbergen zou ik als belediging opvatten.... MUUS is veul leuker.quote:
Ik ben heel blij met mijn haar; maar met die van MUUS ben ik nog blijerquote:
En lief. En slimquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn haar; maar met die van MUUS ben ik nog blijer![]()
Ik dacht altijd dat Muus een grappige ouwe tang was; is het verdomme nog een lekker wijf ook.
je vind het niet grappig ?quote:
Ik sta verbaasd over hoe beheerst Krea hier huishoudt? (Nog) Geen last van scheldtirades.quote:
Ik wil ook wel een MUUS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik had liever MUUS hier in mijn gebouw woonachtig gehad.
Ruilen tegen Yolanthe en Jan?quote:
Hij liever als ik.quote:
LOLz... Onder die categorie hoef je mij niet meer te zoeken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef MUUS het volgende:
Oh you guys.. Geilende kapsters, frummelende oude dames en FOK!kers die me in huis willen hebben. Goeie dag vandaag. [afbeelding].
Kap nâh, anders moet ik een geile, jonge knul inhuren om mijn ego te dragen.
Jij bent oud, lillek en hebt een hernia?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hij liever als ik.
[..]
LOLz... Onder die categorie hoef je mij niet meer te zoeken.
Dat kan jij helemaal niet aan joh, een SHE en een MUUSquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef talin77 het volgende:
[..]
ik wil ook wel een SHE
leuk voor in de kelder ( bij de rest van mijn verzameling )![]()
Minus de hernia!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij bent oud, lillek en hebt een hernia?.
Nou ja, ik ben zelf ook maar een grappige oude tang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz... Onder die categorie hoef je mij niet meer te zoeken.
Dat geeft je ook een extra plus in mijn boekie!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben zelf ook maar een grappige oude tang.. Yolanthe's haar, maar al een tijdje niet meer Yolanthe's leeftijd.
.
MAAR JE KEN WEL MET ME LACHEN!.
goedenavond mevrouwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef MUUS het volgende:
Hatzaaaa!
Hoewel iedereen nu waarschijnlijk gaar op de bank ligt.
Ik wil ook op de bank liggen, maar dan moet ik opstaan en twee meter lopen..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:56 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir monsieur!
Zeg Pax, heb ik jou nou eigenlijk wel eens gezien op en meet? Mijn geheugen laat me in de steek.
altijd fijn als het weer werkt. Stiekem mis je het best wel als het stuk isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef Kuukske het volgende:
Eindelijk weer internet. Thuis dan.
Dat kan ik volledig beamen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef Paxlie het volgende:
altijd fijn als het weer werkt. Stiekem mis je het best wel als het stuk is
Daar was M. niet volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Volgens mij niet
misschien op de 5 jaar meet maar daar was ik echt ongelovelijk dronken
tsk, dat is alleen maar om info over jou los te krijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar was M. niet volgens mij.
Hij's okay hoor MUUS. Al heult ie wel met 'bepaalde mensen':')
Ik betwijfel of hij meer over me weet dan mijn bedprestatiesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tsk, dat is alleen maar om info over jou los te krijgen
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij meer over me weet dan mijn bedprestaties
Al is dat natuurlijk wel smeuige info
Geen last van kuukske ! lekkerdingquote:Op zondag 8 juli 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Ochtendschopje. Kater.
Whehehe !quote:Op zondag 8 juli 2007 11:33 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
Tijd om mijn sig ook maar te veranderen.
Fields of rock, Pinkpop, RHCP, Pearl Jam, allemaal 50000+ concerten/festivals, geen wanklank te horen..quote:Ruim negentig arrestaties tijdens Sensation White
Uitgegeven: 8 juli 2007 11:26
Laatst gewijzigd: 8 juli 2007 11:26
AMSTERDAM - De politie heeft zaterdagavond tijdens Sensation White ruim negentig arrestaties verricht. Toch zegt ze dat het dancefeest in de Amsterdam Arena, dat 40.000 in het wit geklede bezoekers trok, rustig is verlopen.
De aanhoudingen hadden plaats wegens drugsgebruik, illegale kaartverkoop, het verstoren van de openbare orde en mishandeling. Er zaten zondagmorgen nog achttien arrestanten vast, meldde de politie. In totaal werd er voor een bedrag van ruim 12.000 euro aan geldboetes opgelegd.
Zeker drie personen raakten bij kleine vechtpartijen gewond. Verder kwamen circa 95 mensen op de EHBO-post terecht, van wie de meesten onwel waren geraakt door alcohol- of druggebruik. Twee feestgangers moesten naar het ziekenhuis worden overgebracht.
Jahoorquote:Op zondag 8 juli 2007 10:49 schreef Joene het volgende:
Had je wel een leuke avond gehad, zegmaar dat je je kater nu kan vergeven?
ach het is natuurlijk ook tof om zoveel mogelijk mensen op te pakken. Waarschijnlijk zitten er ook mensen die gepakt zijn omdat ze wiet of hash bij zich hadden. Op rock concerten kunnen net zoveel mensen opgepakt worden als de begeleiding hetzelfde is dus dit is wel erg kort door de bocht HWquote:Op zondag 8 juli 2007 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fields of rock, Pinkpop, RHCP, Pearl Jam, allemaal 50000+ concerten/festivals, geen wanklank te horen..
1 dens ding en meteen moeten die stijf van de pillenstaande densers weer matten, maar dens is tof hoor.
dan heb je echt een verkeerd beeld van de dance-feestenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik lees altijd dit soort berichten na Dance valley, sensation etc... Echt nooit iets gezien/gehoord bij een rockfestival.
Het is gewoon het verschil dat een rocker met wat bier en een wietje echt de hele dag van zijn muziek kan genieten en bij dance mensen altijd maar pillen etc. nodig blijken te hebben.
Stoot op een rockfestival een biker zijn bier om en het is van 'geeft niet man, haal ff een nieuwe'. Sla per ongeluk op sensation iemands drankje om en het is meteen matten, die gasten (NEE, niet allemaal) staan zo strak dat ze niets kunnen hebben.
Ik snap het niet.....
Ik dnek ook dat het wel mee valt.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan heb je echt een verkeerd beeld van de dance-feesten
Ik heb nog nooit een vechtpartij gehad op een feest en de laatste paar jaar heb ik ze niet eens meer gezien. Ja er zijn mensen die helemaal strak van de pillen staan en die zien er niet uit maar die doen geen vlieg kwaad. Er is alleen altijd veel meer politie aanwezig op dat soort feesten dan op rock-feesten en dan worden er meer aanhoudingen verricht. Sowieso is het ook een kick voor de politie om zoveel mogelijk emnsen met gebruikershoeveelheden aan te houden en ze dan aan te merken als dealer.
Omdat?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:10 schreef n00cL30n het volgende:
Godver.... Ik kots ff op Computerland.(en mycom)
Je kan gewoon die 24 pins op een 20 pins bord prakken hoor, werkt prima mits er niet een elco of een ander onderdeel er naast zit. Zelf heb ik het andersom, ik heb een 420W 20 pins op een 24 pins moederbord zitten dmv een verloopje.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef n00cL30n het volgende:
Vraag eerst by Mycom om een 400W 20pins ATX voeding.... Krijg ik die niet... (24pins)
Geld terug gekregen, wel zo netjes....
Bij Computerland bestel ik hetzelfde.
Gast gaat hem ophalen uit magazijntje. Bij terugkomst zegt die gast het in het magazijn te hebben gecontroleerd dat er maar 20 pins op zit.
Kan ik weer terug.... Ze kunnen maar beter een vervanging hebben als ik terugkom.![]()
Tja.. Het zou wel kunnen... maar dan moet ik de voltages per pin, amperages per pin etc weten ?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je kan gewoon die 24 pins op een 20 pins bord prakken hoor, werkt prima mits er niet een elco of een ander onderdeel er naast zit. Zelf heb ik het andersom, ik heb een 420W 20 pins op een 24 pins moederbord zitten dmv een verloopje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |