Nah.. gewoon tof dat ze hem toch openlaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:33 schreef Leia het volgende:
Haha. Shiiiit.
Hé.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef Misstique het volgende:
Há.
Accéntje GI... Accéntje!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:37 schreef GI het volgende:
Hi!
Hey goed bezig man! Gefeli!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
beoordelingsgesprek gehad, geld erbij + een gigantische veer in mijn reet
Deed het zeer die veer ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb wel medelijden met die pauw die ze helemaal kaalgeplukt hebben voor al die verenquote:
Thnx...quote:
Heuhj!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Joene het volgende:
Ah hier is die.
Ik met jou als ze ze allemaal in je aersch hebben gestoken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met die pauw die ze helemaal kaalgeplukt hebben voor al die veren
Dat zal wel een ernstige verwijding geworden zijn...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik met jou als ze ze allemaal in je aersch hebben gestoken.![]()
Daar hebben ze veren van gemaakt voor een pauw , die vervolgens in de aersch van Paxlie zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het met de krullen van MUUS?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef Ripley het volgende:
Nederlanders miljoenste bezoekers van Knut
![]()
Zo zou je het kunnen zien.quote:
Volgens de club van Oude Wijven was ik beeeeeeldig en leek ik als twee druppels water op Yolanthe Cabau van Kasbergen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het met de krullen van MUUS?
Oh, ik snap het alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:28 schreef GI het volgende:
Ziet er okay uit M. Draai je eens om en doe dat nog eens, dan snapt doka meteen wat jetsers zijn.
Die heb ik al weggegooid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef GI het volgende:
Ik verwacht nu ieder moment een foto van de muur aan de andere kant. Waarna MUUS Zal zeggen,"Ow moest de camera niet omgedraaid worden ?".
ik ben de boksbal van Rip, kan ik u kennen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vroeg u al honderd posts geleden wie u bent?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onze IT homo![]()
Voor een achterhoeker is ie wel okay
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die heb ik al weggegooid.
Alle 36..
Even snel de veurkant.
[afbeelding]
Geen tetten, want daar hangt de MUUSfro voor. Wel een kale trap, da's bijna net zo tof.
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die heb ik al weggegooid.
Alle 36..
Even snel de veurkant.
[afbeelding]
Geen tetten, want daar hangt de MUUSfro voor. Wel een kale trap, da's bijna net zo tof.
Zeker een romantische film?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.
dat wat hij zegt maar eerst neuken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
M, u ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Was het geval zo geweest dat ik mezelf niet reeds in de huwelijkse banden had gestort had ik U vast en zeker een DVD kijk avond aangeboden.
Ik denk dat ik iets mis?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Joene het volgende:
Die kreator arme man is dat toch.
Daar kan ik je gelijk in geven!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef GI het volgende:
[..]
quote:
check R&Pquote:
Wat een weelderige bos krullen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens de club van Oude Wijven was ik beeeeeeldig en leek ik als twee druppels water op Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Ze hebben ook aan me gefrummeld..
[afbeelding]
En ja, mijn broek lubbert. Nu koffie..
Okee...quote:
Tja.. dat vergelijk met Van Kotsbergen zou ik als belediging opvatten.... MUUS is veul leuker.quote:
Ik ben heel blij met mijn haar; maar met die van MUUS ben ik nog blijerquote:
En lief. En slimquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn haar; maar met die van MUUS ben ik nog blijer![]()
Ik dacht altijd dat Muus een grappige ouwe tang was; is het verdomme nog een lekker wijf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |